Chanty!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:06 schreef Chanty87 het volgende:Goeiesmorgens. Mijn DS is zojuist door mijn lieftallige klasgenote gearresteerd die naast me enthousiast zit te MarioKarten
(en te vloeken
)
Burnout revenge, maar dat is vooral omdat ik de NFS games nooit leuk heb gevonden. O god waarom speel ik ze elke keer weer?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Ah een gamekersttopic![]()
Kan ik mooi mijn vraag kwijt. Om de kerst door te komen zoek ik nog een arcade-racer voor de PS2. Ik twijfel tussen NFS most wanted en Burnout revenge. Iemand tips welke ik moet kopen?![]()
Lemmingsquote:Op donderdag 22 december 2005 11:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Uit den oude doosch
[afbeelding]
X-mas Lemmingsquote:
quote:
Erg overtuigendquote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Burnout revenge, maar dat is vooral omdat ik de NFS games nooit leuk heb gevonden. O god waarom speel ik ze elke keer weer?
2 januariquote:Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
Kerst
je volproppen tot je niet meer kan
Je weet toch...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk al op te wachten![]()
De hele setting, feeling is telkens net niet. Net zoals iets als waarom sommigen Ridge Racer geweldig vinden en anderen juist niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:24 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Erg overtuigend![]()
Wat is er niet leuk aan NSF?
Ga je lijnen?quote:
Ah een persoonlijke non-redenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
De hele setting, feeling is telkens net niet. Net zoals iets als waarom sommigen Ridge Racer geweldig vinden en anderen juist niet.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:57 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah een persoonlijke non-reden![]()
mario kartquote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Ah een gamekersttopic![]()
Kan ik mooi mijn vraag kwijt. Om de kerst door te komen zoek ik nog een arcade-racer voor de PS2. Ik twijfel tussen NFS most wanted en Burnout revenge. Iemand tips welke ik moet kopen?![]()
Let maar niet op Mordra, dat is onze slowchatgekquote:Op donderdag 22 december 2005 12:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Welk gedeelte van PS2 snap je niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kerst is top en aan bagger doen we niet.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:12 schreef mordradead het volgende:
hehe
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kerst is top en aan bagger doen we niet.![]()
quote:
Let maar niet op tain, dat is onze gepensioneerde bagger ex-modquote:Op donderdag 22 december 2005 12:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Let maar niet op Mordra, dat is onze slowchatgek
Als je hem af hebt, wil je hem dan doorsturen naar mij?? Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk wordt, vond het gisteren wel leuk om te lezen!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:51 schreef RaymanNL het volgende:
Ik schiet al op met met storyboard
Nu ga ik hem afmaken
Ik zal kijken wat ik kan doen, want dan moet ik wel 10 a4tjes inscanne, het resultaat krijg je natuurlijk wel te zienquote:Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als je hem af hebt, wil je hem dan doorsturen naar mij?? Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk wordt, vond het gisteren wel leuk om te lezen!![]()
Ik toch ook wel?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen, want dan moet ik wel 10 a4tjes inscanne, het resultaat krijg je natuurlijk wel te zien
pics!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef RaymanNL het volgende:
OMG
IK HEB ME STORYBOARD KLAAR![]()
![]()
JEZUS, TWEE-EN-VIJFTIG KUTPLAATJES![]()
Op een school?!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
OMG
Er is 'e'en of andere fucking grote lanparty in de aula
Echt Ziek
het stink er naar zweet, en er staat daar duizenden liters aan Redbull
Die gaan de hele nacht door![]()
![]()
op onze school ja, in de AULA, wij hebben ook ICTers op school, die moeten hun lolletje ook hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |