quote:Op donderdag 22 december 2005 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mèn, zoveel nog....![]()
en die muis dan?? *hoopvol kijkt*
Hoi hoi hoiquote:
Morgen Demins & J.M.G.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:19 schreef demins het volgende:
Morgen J.M.G. en Bocaj! Ben je al uit geweest?![]()
Je bedoeling laat nochthans niets aan duidelijkheid te wensen ?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi![]()
![]()
![]()
Jernau.Morat.Gurgeh is weer in de picture
Hoi hoi hoi![]()
![]()
![]()
Ik bedoel hier niets mee hoor![]()
Ja denk ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 10:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nog een geluk dat hij in het huis niet mocht blowen...... was het volgens mij nog vele malen erger geworden..... nog erger? Ja nog erger![]()
Ja dat denk ik ook, nog VÉÉÉÉÉÉL ergerquote:Op donderdag 22 december 2005 10:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nog een geluk dat hij in het huis niet mocht blowen...... was het volgens mij nog vele malen erger geworden..... nog erger? Ja nog erger![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:25 schreef kissa het volgende:
Deeltje 998 reeds
Goedemorgens allen tesaam![]()
![]()
Mijn hartje springt op als ik jou weer om de deur zie kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 10:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je bedoeling laat nochthans niets aan duidelijkheid te wensen ?![]()
Hai Kissaquote:Op donderdag 22 december 2005 10:25 schreef kissa het volgende:
Deeltje 998 reeds
![]()
Pak jij de laatste 19 dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Gaat snel hè?
Volgens mij halen we de 1020 wel
Wat een enthousiasmequote:Op donderdag 22 december 2005 10:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi![]()
![]()
![]()
Jernau.Morat.Gurgeh is weer in de picture
Hoi hoi hoi![]()
![]()
![]()
Ik bedoel hier niets mee hoor![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn hartje springt op als ik jou weer om de deur zie kijken![]()
Moggy Kissaquote:Op donderdag 22 december 2005 10:25 schreef kissa het volgende:
Deeltje 998 reeds
![]()
Ze zijn vergeten om een SMS-naampje voor hem te verzinnen, en een telefoonnummer te reserveren. Dus helaas, de muis valt buiten de boot.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mèn, zoveel nog....![]()
en die muis dan?? *hoopvol kijkt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |