smorgensquote:Op donderdag 22 december 2005 10:13 schreef Bocaj het volgende:
Goedemorgen!
Ik was maar zo vrij....
[BB SC 998] This is the Final Countdown...
Nou, ChantalC heeft bruut en zonder verklaring een einde aan onze correspondentie (noem je dat zo?) gemaakt, dus ik ben nog wel een beetje aangeslagen en bibberig...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goeiemorgen nog voor jou trouwens!![]()
ben je er klaar voor?
heel erg....quote:Op donderdag 22 december 2005 10:14 schreef Bocaj het volgende:
En zijn jullie al zenuwachtig?
En een wat gemotiveerder antwoord: BB is een groepsgebeuren.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, de laatste plaats dus![]()
Nou bij mij is hij ook gezakt beneden vriespunt![]()
ach ziel tochquote:Op donderdag 22 december 2005 10:17 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, ChantalC heeft bruut en zonder verklaring een einde aan onze correspondentie (noem je dat zo?) gemaakt, dus ik ben nog wel een beetje aangeslagen en bibberig...
Maar voor de rest ben ik er helemaal KLAAR voor!!!!![]()
einde pen-pall van de liefdequote:Op donderdag 22 december 2005 10:17 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, ChantalC heeft bruut en zonder verklaring een einde aan onze correspondentie (noem je dat zo?) gemaakt, dus ik ben nog wel een beetje aangeslagen en bibberig...
Maar voor de rest ben ik er helemaal KLAAR voor!!!!![]()
Volgens mijn zeer betrouwbare inside info heeft ze zo'n 25% kans om te winnen. Staat in de draaiboeken die ik hier hebquote:Op donderdag 22 december 2005 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heel erg....
ze wint het toch niet hè "pieppiepwapperdewapper"![]()
Volgens mij ga je dat niet redden hoor, om al dat eten op te krijgen.......quote:Op donderdag 22 december 2005 10:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb er zin an.
Voor vanavond staat er al een goede lasagne klaar. Wijn is in huis, snacks en chips ook al. Kom maar op met die finale.
U riep?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[afbeelding] Jernau.Morat.Gurgeh[afbeelding]
mèn, zoveel nog....quote:Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volgens mijn zeer betrouwbare inside info heeft ze zo'n 25% kans om te winnen. Staat in de draaiboeken die ik hier heb.
ja, je kan beter maar vast beginnen!!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dat niet redden hoor, om al dat eten op te krijgen.......
voor je het weet is die uitzending voorbij![]()
Nog een geluk dat hij in het huis niet mocht blowen...... was het volgens mij nog vele malen erger geworden..... nog erger? Ja nog ergerquote:Op donderdag 22 december 2005 10:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En een wat gemotiveerder antwoord: BB is een groepsgebeuren.
Roel drinkt zich regelmatig klem en heeft vervolgens veel tijd nodig om weer engiszins actief te worden.
Een ordinaire alcoholist dus.
Daarom hangt hij voor het grootste deel vd dag op de bank, of zit in het bubbelbadje.
En verder met Dildo, liep hij gewoon zijn wormpje achterna. Hij kon niets anders.
En er komt dus bijzonder weinig uit zijn karakter: zijn persoonlijkheid is één-dimensionaal met twee hoofdkaraktereigenschappen: alcohol en sex.
Dat vind ik ruimschoots voldoende om BB te verliezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |