Als jij nu naar Manchester vliegt kom ik je halen van het vliegveldquote:
Juist niet: de personificatie van een apparaat brengt rust in de tentquote:Op donderdag 22 december 2005 08:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik stel voor om je om te dopen van PC naar Eend, is misschien toch iets minder verwarrend.
![]()
![]()
Ja echt kut, die Murphy hadden ze moeten opknopen voor dat hij die wet uitsprakquote:Op donderdag 22 december 2005 08:00 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Volgens de wetten van Murphy gebeurt zoiets altijd op cruciale momenten, zoals "The Night Before"![]()
rijmt niet echt hequote:Op donderdag 22 december 2005 08:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar je blijft wel mooi 82
Ook als je 83 geworden bent
Dat moet toch een hele opluchting zijn
Maar maar maarquote:Op donderdag 22 december 2005 08:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als jij nu naar Manchester vliegt kom ik je halen van het vliegveld
Bovendien heb je weleens een auto gezien waar je op "start" moet drukken om hem uit te zetten?quote:Op donderdag 22 december 2005 08:01 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ach wat zal ik zeggen
Er gaat een grapje over windows en de vergelijking met een auto
Windows is nogal instabiel
En zou moeten lopen als een auto en niet om de haverklap stilstaan![]()
Will Install Needless Data On Whole System.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik er ook nog wel 1..... weet je wel waar windows voor staat?
Dat verhaaltjequote:Op donderdag 22 december 2005 08:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bovendien heb je weleens een auto gezien waar je op "start" moet drukken om hem uit te zetten?
Vind normaal die wetten van Murphy ook kut maar een aantal jaren geleden waren er van die glazen en die waren wel leukquote:Op donderdag 22 december 2005 08:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja echt kut, die Murphy hadden ze moeten opknopen voor dat hij die wet uitsprak![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bovendien heb je weleens een auto gezien waar je op "start" moet drukken om hem uit te zetten?
Er was eens een eend uit Amsterdam,quote:Op donderdag 22 december 2005 08:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
PC Eend beste man
Jij, die heel wat met videoclips kan
En ook de uitzendingen zet je online
Dat vinden veel mensen fijn
Maar als je me 82 noemt geef ik je een ram
Ja, vrijdag morgen pas, verzekering kon niet eerder ticket regelen (of ik moest gisteren of vandaag of ik weet niet meer in welke dag ik nu leef, maar ik bedoel woensdag en toen moest ik nog werken) en ik moet de live uitzending natuurlijk zien.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:05 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar maar maar
Jij kwam toch naar Nederland?
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, vrijdag morgen pas, verzekering kon niet eerder ticket regelen (of ik moest gisteren of vandaag of ik weet niet meer in welke dag ik nu leef, maar ik bedoel woensdag en toen moest ik nog werken) en ik moet de live uitzending natuurlijk zien.
gewoon doen, het is voor een goed doelquote:Op donderdag 22 december 2005 08:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan ga ik 'm waarschijnlijk missen
of ik moet op het werk Fok in de gaten gaan houden
HIer is het donderdag 22 december: de dag der dagen. De BB einddagquote:Op donderdag 22 december 2005 08:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, vrijdag morgen pas, verzekering kon niet eerder ticket regelen (of ik moest gisteren of vandaag of ik weet niet meer in welke dag ik nu leef, maar ik bedoel woensdag) en ik moet de live uitzending natuurlijk zien.
Werk zequote:Op donderdag 22 december 2005 08:13 schreef Muerte het volgende:
Beste mensen, ik ga mezelf nuttig maken, kom vandaag tussendoor nog wel even kijken, maar tegen het einde van de middag zal ik pas weer echt actief mee doen en dan tot het einde van dit gebeuren.
Tot later!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |