Ik hoop het ookquote:Op donderdag 22 december 2005 07:49 schreef I_doubt het volgende:
Hallo hoop ik weer.:W
Is prima hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 07:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Is toch wel goed dat ik alleen Manu schrijf dan, want dat vind ik leuker
![]()
Wat ging er mis dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 07:50 schreef I_doubt het volgende:
Hier ging vannacht iets serieus mis
Mag ik alleen 82 schrijven dan?quote:
ja, maar die is ook al uren wakker en we hebben ons vannacht goed vermaakt met de limmericksquote:Op donderdag 22 december 2005 07:50 schreef cuall het volgende:
[..]
ja en het 1e wat hij doet is commentaar leveren
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 07:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geboortejaar en omdat Manu al bezet was en ik op een ander (voetbal)forum dezelfde naam gebruik!
Wat een ondingen zijn het ook hequote:Op donderdag 22 december 2005 07:51 schreef I_doubt het volgende:
Ik heb windows opnieuw gïnstalleerd toen ik erachter kwam dat de oorzaak bij mijn pc zat
Oh jaquote:Op donderdag 22 december 2005 07:50 schreef I_doubt het volgende:
Hier ging vannacht iets serieus mis
hey alles leuk en aardig, je maakt mooie filmpjes (HULDE NOGMAALS) maar nee dat mag nietquote:Op donderdag 22 december 2005 07:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik alleen 82 schrijven dan?
Dat is korter dan hou ik meer tijd over om een paar posts te zetten![]()
Vreemd, maar je bent er weer!quote:Op donderdag 22 december 2005 07:52 schreef I_doubt het volgende:
En ik kreeg hem niet meer aan de gang
quote:Op donderdag 22 december 2005 07:50 schreef I_doubt het volgende:
Ik dacht dat het de provider was, maar het was mijn pc
ja, je moet het vorige SC topic maar ff doorlezen daar staan er een stuk of 20 in denk ikquote:Op donderdag 22 december 2005 07:53 schreef I_doubt het volgende:
Ik heb dus mooie limericks gemist
Mijn dochter is van '77quote:Op donderdag 22 december 2005 07:52 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
dan zou je mijn zoon kunnen zijn, ik heb een dochter uit '81
een natuurlijke eigenschap: ik ben geweldig de rest deugt niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 07:54 schreef cuall het volgende:
[..]
altijd eerst de schuld aan een ander geven
![]()
maken we van jou gewoon PCquote:Op donderdag 22 december 2005 07:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik alleen 82 schrijven dan?
Dat is korter dan hou ik meer tijd over om een paar posts te zetten![]()
nee, gebruik gewoon explorerquote:Op donderdag 22 december 2005 07:56 schreef I_doubt het volgende:
Ik begrijp uit de niet - reacties dat jullie geen problemen met Firefox hebben of het niet gebruiken?
Mijn hart springt op in mijn boezemquote:
quote:
Okee ik ben PC.quote:
Op deze PC gebruik ik het niet, maar op de andere pc's heb ik nog geen problemen gehad.quote:Op donderdag 22 december 2005 07:56 schreef I_doubt het volgende:
Ik begrijp uit de niet - reacties dat jullie geen problemen met Firefox hebben of het niet gebruiken?
Hoe durft tiequote:Op donderdag 22 december 2005 07:51 schreef I_doubt het volgende:
Firefox sloot plotseling alles af
Volgens de wetten van Murphy gebeurt zoiets altijd op cruciale momenten, zoals "The Night Before"quote:
Jij haat PC's is het niet?quote:Op donderdag 22 december 2005 07:58 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal alsof je tegen een apaaraat staat te praten![]()
jaaaaaaa, nadat ik m'n slaap heb ingehaaldquote:Op donderdag 22 december 2005 07:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn hart springt op in mijn boezem![]()
Het leven heeft weer zin
Waar zullen we afspreken?
Wanneer: NU !![]()
![]()
Op mij gebruik je wat nietquote:Op donderdag 22 december 2005 07:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Op deze PC gebruik ik het niet, maar op de andere pc's heb ik nog geen problemen gehad.
Ik heb beide op mijn labje, en draait primaquote:Op donderdag 22 december 2005 07:56 schreef I_doubt het volgende:
Ach wat zal ik zeggenquote:
PC Eend beste manquote:Op donderdag 22 december 2005 07:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Okee ik ben PC.
82 hoe gaat het ermee?
Dat is zeker weer te kort voor een limmerick![]()
![]()
Wat dacht je van Nu of Nooitquote:Op donderdag 22 december 2005 08:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jaaaaaaa, nadat ik m'n slaap heb ingehaald
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op mij gebruik je wat niet
Jullie beginnen wartaal uit te slaan
Heb ik er ook nog wel 1..... weet je wel waar windows voor staat?quote:Op donderdag 22 december 2005 08:01 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ach wat zal ik zeggen
Er gaat een grapje over windows en de vergelijking met een auto
Windows is nogal instabiel
En zou moeten lopen als een auto en niet om de haverklap stilstaan![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op mij gebruik je wat niet
Jullie beginnen wartaal uit te slaan
Maar je blijft wel mooi 82quote:Op donderdag 22 december 2005 08:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
PC Eend beste man
Jij, die heel wat met videoclips kan
En ook de uitzendingen zet je online
Dat vinden veel mensen fijn
Maar als je me 82 noemt geef ik je een ram
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |