[Zwaai mode]quote:Op donderdag 22 december 2005 08:18 schreef cuall het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten, want die begint wel héél aanhalerig te doen, is meestal wel een teken dat hij iets van me wil.
tot zo![]()
Ik ga ook mijn uiterste best doenquote:Op donderdag 22 december 2005 08:15 schreef PC eend het volgende:
Ik kom over een uurtje wel weer kijken of ik de 1000ste nog kan wegkapen![]()
zolang je er maar niet tussen uit knijptquote:Op donderdag 22 december 2005 08:18 schreef cuall het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten, want die begint wel héél aanhalerig te doen, is meestal wel een teken dat hij iets van me wil.
tot zo![]()
Er zijn inderdaad altijd de verschikkelijke modjes die modererend kunnen werken en cuall's topic door kunnen laten gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:26 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij blijft de 1000ste gewoon voor Cuall en is dat al afgesproken....Zou niet weten waarom ze anders de hele nacht wakker blijft
img er omheenquote:Op donderdag 22 december 2005 08:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
http://www.parkyourpic.com/viewimage.php?img=8b5d7393dd.jpg
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zolang je er maar niet tussen uit knijpt
het is een andere file: met rechtermuis eigenschappen zoeken en die neerzetten op fokquote:Op donderdag 22 december 2005 08:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat had ik al ... img een daarna /img... maar krijg dus dat kruisje
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:26 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij blijft de 1000ste gewoon voor Cuall en is dat al afgesproken....Zou niet weten waarom ze anders de hele nacht wakker blijft
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad altijd de verschikkelijke modjes die modererend kunnen werken en cuall's topic door kunnen laten gaan.
Bedenk ik me nu spontaan![]()
goedemorgenquote:Op donderdag 22 december 2005 08:35 schreef Dropkick het volgende:
@ LS
http://www.uploadimages.net/index.php
Goedemorgen maar ik was er de hele nacht ook al hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:36 schreef cuall het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
![]()
ik zeg vandaag tegen iedereen gedag![]()
Oxford, onderzoek in de geschiedenis en filosofie vd wetenschap, een promotie onderzoek.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan en wat ga je er doen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:38 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Goedemorgen maar ik was er de hele nacht ook al hoor.![]()
Je topic staat toch klaar hoop ikquote:Op donderdag 22 december 2005 08:42 schreef cuall het volgende:
[..]
oh
![]()
ik geloof dat het slaapgebrek me nu toch begint op te breken ik ga dingen vergeten
Ligt niet aan jou,was alleen aan meelezen vannachtquote:Op donderdag 22 december 2005 08:42 schreef cuall het volgende:
[..]
oh
![]()
ik geloof dat het slaapgebrek me nu toch begint op te breken ik ga dingen vergeten
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:39 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oxford, onderzoek in de geschiedenis en filosofie vd wetenschap, een promotie onderzoek.
Het zoeken en analyseren van de methodes die gebruikt werden om tot nieuwe inzichten te komen, zoals bv Darwin: dieren uit Europa, wat dieren op een paar geïsoleerde eilanden. En dan een theorie op stellen die nu evolutietheorie heet en nogal wat aanhangers heeft.
Het wordt een vergelijkbaar onderzoek zoals Descartes beschreef, om onderzoekers de methodes aan te kunnen reiken waarmee ze de volgende stap kunnen maken.
En deze filosofische richting kan dan gebruikt worden voor de meeste wetenschappelijke richtingen.
Oxford is momenteel het centrum van filosofie van Europa.
Oh gelukkig, ik ging al aan mezelf twijfelenquote:Op donderdag 22 december 2005 08:43 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou,was alleen aan meelezen vannacht
Ik heb ook wel een beetje geluk gehad met de mogelijkheden die op mijn weg kwamen.quote:
Ja maar die houdt zich nooit aan haar afsprakenquote:Op donderdag 22 december 2005 08:44 schreef I_doubt het volgende:
Had hummie niet gezegd dat ze er vandaag vroeg uit moesten?
Sommig posters hebben nu de onbedwingbare dwangmatige neurose dat ze zich verplicht voelen een foto te posten.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:47 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een beetje geluk gehad met de mogelijkheden die op mijn weg kwamen.
Of zoals Terry Pratchett het zo mooi weet te zeggen
"Luck" is my middle name
Unfortunately, "Bad" is my first name.![]()
Da's dan weer jammer.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Sommig posters hebben nu de onbedwingbare dwangmatige neurose dat ze zich verplicht voelen een foto te posten.
Ik kan me nog bedwingen![]()
Och je kunt ook gewoon in het smoelenboek een kijkje nemenquote:Op donderdag 22 december 2005 08:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Sommig posters hebben nu de onbedwingbare dwangmatige neurose dat ze zich verplicht voelen een foto te posten.
Ik kan me nog bedwingen![]()
Geef eens een linkje. Ik zie niet en weet niet welke je bedoelt?quote:Op donderdag 22 december 2005 08:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Och je kunt ook gewoon in het smoelenboek een kijkje nemen![]()
Ja in stream 1 bewoog wat: dus dat moet Lolita Lieske zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 08:53 schreef cuall het volgende:
Waar is Lieske eigenlijk gebleven, is die ook weer d'r bed in gekropen?
Smoelenboek BB-forumers deel 4quote:Op donderdag 22 december 2005 08:53 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Geef eens een linkje. Ik zie niet en weet niet welke je bedoelt?![]()
Ze kan ook beter weer naar bed gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja in stream 1 bewoog wat: dus dat moet Lolita Lieske zijn![]()
overvrouwenquote:Op donderdag 22 december 2005 08:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ze kan ook beter weer naar bed gaan.
Want ze verliest toch
En haar emoties zullen haar overvrouwen![]()
Dan kun je beter goed uitgeslapen zijn.
Ja is grappig hé?quote:Op donderdag 22 december 2005 08:58 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wat leuk.
Die kende ik helemaal nog niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |