Dat is het punt waarbij het mis gaat.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:26 schreef Relneger18 het volgende:
Ik fitness regelmatig,
ik douche nooit in het openbaar..en nee ik heb een welbedeeld geslachtsorgaan, alleen laat ik die liever zien aan het ander geslachtquote:Op donderdag 22 december 2005 01:32 schreef fraubitch het volgende:
je hebt dus een kleine lul?
je komt behoorlijk frigide over..net als een bitchquote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik douche nooit in het openbaar..en nee ik heb een welbedeeld geslachtsorgaan, alleen laat ik die liever zien aan het ander geslacht![]()
???quote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik douche nooit in het openbaar..en nee ik heb een welbedeeld geslachtsorgaan, alleen laat ik die liever zien aan het ander geslacht![]()
en jij bent homofiel en dat is zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 01:40 schreef Quatertemper het volgende:
Je bent een homofoob en onzeker.
Goh wat een donderslag bij heldere lucht-reactie.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:46 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
en jij bent homofiel en dat is zeker
Dan stap je toch de vrouwenkleedkamer binnen om te douchen? Opgelost, slotjequote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Probeer je hem nu te versieren?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:46 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
en jij bent homofiel en dat is zeker
Al die onzekere gezichten in de openbare douche als je je Fallus Giganticus tevoorschijn slingert vind ik ook altijd supermooiquote:Op donderdag 22 december 2005 02:33 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ik laat mezelf maar al te graag zien btw. Daar is dan ook reden toe.
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 22 december 2005 02:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
Al die onzekere gezichten in de openbare douche als je je Fallus Giganticus tevoorschijn slingert vind ik ook altijd supermooi![]()
De oe's en ah's zijn niet van de lucht (van de moeders). De kleintjes barsten meestal in huilen uitquote:Op donderdag 22 december 2005 02:55 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
In de douche valt het nog mee, overigens.
Je zou de reacties in de kleutertuin moeten zien![]()
![]()
De moeders zijn niet in de buurt, ik ben namelijk de leraarquote:Op donderdag 22 december 2005 02:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
De oe's en ah's zijn niet van de lucht (van de moeders). De kleintjes barsten meestal in huilen uit![]()
Nog beterquote:Op donderdag 22 december 2005 02:58 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
De moeders zijn niet in de buurt, ik ben namelijk de leraar![]()
Potloodventer!quote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Nog nooit een sport gedaan? Jij lijkt mij namelijk echt de type die altijd met zijn zwembroek aan onder de douche stond met voetbal...quote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |