Zeg es eerlijk, wat onthaar jij allemaal eigenlijk?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het gewoon naar klinken, je benen ontharen. Ik snap dat het bij vrouwen moet gebeuren
. Ik begin er maar niet aan
![]()
Ontharen is voor de lente, voor de winterslaap is er niets mis met een lekker warm vachtjequote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg es eerlijk, wat onthaar jij allemaal eigenlijk?
Niet vragen, dan krijg je allemaal van die dingen te horen die je liever niet wilde weten.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef GF het volgende:
Ik ben echt zo'n bosmongool![]()
Had ik de foto van het kerstcadeau voor m'n vriendin in m'n telefoon laten staan. Zit ze met dat ding te spelen, komt ze die foto tegen![]()
Ik zal morgen i.i.g. wel ff voelen aan je benen of je goed werk hebt afgeleverd...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet vragen, dan krijg je allemaal van die dingen te horen die je liever niet wilde weten.
Een tijdje terug gingen ineens een stel mannen toegeven hun ballen te scheren enzo.
Duidelijk gevalletje van TMI, vooral bij sommige users
Gelukkig heb je die pinguin nog!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef GF het volgende:
Ik ben echt zo'n bosmongool![]()
Had ik de foto van het kerstcadeau voor m'n vriendin in m'n telefoon laten staan. Zit ze met dat ding te spelen, komt ze die foto tegen![]()
Ja, doe jij dat maar. Hou me op de hoogtequote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal morgen i.i.g. wel ff voelen aan je benen of je goed werk hebt afgeleverd...![]()
No way, dat ik ever zo'n ontplofte mol wil tegenkomen...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ontharen is voor de lente, voor de winterslaap is er niets mis met een lekker warm vachtje.
Jij gaat morgen helemaal niks. Handjes thuis enzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal morgen i.i.g. wel ff voelen aan je benen of je goed werk hebt afgeleverd...![]()
Via het gebruikelijke nummer?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, doe jij dat maar. Hou me op de hoogte.
Kijken of je na drie bier nog steeds zo praat...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij gaat morgen helemaal niks. Handjes thuis enzo.
Mits die kwantumkorting nou eindelijk eens geregeld wordt. 70 ct. per minuut is véél te véél.quote:
Dan bel je niet naar mij, maar naar m'n moeder...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mits die kwantumkorting nou eindelijk eens geregeld wordt. 70 ct. per minuut is véél te véél.
Echt, als je zo gaat beginnen dan komt het er natuurlijk al helemaal niet meer van he, dat snap je.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijken of je na drie bier nog steeds zo praat...![]()
Jij zou mij bellen, vriend. Wel blijven opletten.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bel je niet naar mij, maar naar m'n moeder...![]()
Het verschil is toch niet te horen, behalve dat zij wellicht iets minder geïnteresseerd is in de details van beharing. Andere mode he, vroeger en nu.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bel je niet naar mij, maar naar m'n moeder...![]()
Het blijft toch moeilijk... playing the game of love...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Echt, als je zo gaat beginnen dan komt het er natuurlijk al helemaal niet meer van he, dat snap je.
Over TMI gesproken... Wat mijn moeder wel of niet onthaart, dat hoef ik dan weer niet te weten...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Het verschil is toch niet te horen, behalve dat zij wellicht iets minder geïnteresseerd is in de details van beharing. Andere mode he, vroeger en nu.
Ik breng dit cadeau terug en koop wat anders. Dat zou grof zijnquote:
Nietsquote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijven opletten met Chris d'r onthaarde benen in de buurt? Hard to stay focused!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij zou mij bellen, vriend. Wel blijven opletten.
Jij begon over je moeder....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over TMI gesproken... Wat mijn moeder wel of niet onthaart, dat hoef ik dan weer niet te weten...![]()
Trusten voor straks beeb!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij begon over je moeder....
En nu ga ik echt er vandoor, lekker de boel weer eens bijwerken en kortwieken
Dan zal ik je de foto's maar niet sturen voor op je desktop?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijven opletten met Chris d'r onthaarde benen in de buurt? Hard to stay focused!![]()
E-mail staat in m'n profiel!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan zal ik je de foto's maar niet sturen voor op je desktop?
Onderaan doe ik ook niets aanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef GF het volgende:
Ik onthaar ook niks behalve m'n gezichtWat bijknippen is voldoende verder af en toe
Welk deel van de TMI van Chris heb jij niet begrepen?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef GF het volgende:
Ik onthaar ook niks behalve m'n gezichtWat bijknippen is voldoende verder af en toe
Check mijn post danquote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Welk deel van de TMI van Chris heb jij niet begrepen?![]()
Hoe erg ben jij gehecht aan orale seks?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vraag me af of het handig is om te scheren/knippen
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Onderaan doe ik ook niets aan. Wordt nog leuk, de eerste keer seks met een meid en dan zo'n bos gelijk een oerwoud
... Laten we daar maar niet teveel over nadenken
. Vraag me af of het handig is om te scheren/knippen
Welcome to the junglequote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Onderaan doe ik ook niets aan. Wordt nog leuk, de eerste keer seks met een meid en dan zo'n bos gelijk een oerwoud
Geen idee, wordt het dan geen rotzooitje?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef GF het volgende:
[..]
Welcome to the jungle![]()
Knippen is te doen. Scheren begin ik niet aan![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Welk deel van de TMI van Chris heb jij niet begrepen?![]()
Geen idee, nooit kunnen proberenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe erg ben jij gehecht aan orale seks?
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geen idee, wordt het dan geen rotzooitje?Groeit het weer terug aan?
Tenzij je persoonlijk daar gaat zitten laseren, vermoedelijk welquote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Groeit het weer terug aan?
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef Mokster het volgende:
Aaaaaaarrrrrgggggghhhhhhh!
Wat zie je er in hemelsnaam in in die jonge jongetjes?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef Mokster het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geen idee, wordt het dan geen rotzooitje?Groeit het weer terug aan?
Lukt hetquote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef Mokster het volgende:
Welnee, gewoon een kwestie van op het juiste moment de juiste statistiek erbij pakken.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geen idee, nooit kunnen proberenMaar lijkt me wel een leuke optie. Maar volgens mij is het ook zonder orale seks beter om het oerwoud een beetje bij te snoeien
Dat verschilt heel erg volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef GF het volgende:
Groeit wel terug. Naar mijn idee langzaam
Cool, weer wat geleerdquote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ben geen kapper
Groeit wel terug. Naar mijn idee langzaam
Ik bevestig niks, maar ontken ook niks...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet langzaam genoeg. Op het gevaar af teveel info te geven
.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een kwestie van op het juiste moment de juiste statistiek erbij pakken.
Voorbeeld: wist jij dat in het regenwoud zich meer diersoorten thuisvoelen dan waar dan ook op de planeet?
Komt zeker uit Amsterdamquote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bevestig niks, maar ontken ook niks...![]()
Ga je schaamhaar scheren jij met je rare taalgebruik!quote:
Ook opvallend. In het begin doe je je best alles een beetje te snoeien enzo. Maar dat wordt steeds minderquote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Cool, weer wat geleerd
Nu nog hetgene waar ik het goed voor kan gebruiken zien te krijgen![]()
Trouwenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef GF het volgende:
[..]
Ook opvallend. In het begin doe je je best alles een beetje te snoeien enzo. Maar dat wordt steeds minder
Note to self: nooit trouwen.
Note to GF: nooit je vriendin vertrouwen als ze zegt dat harsen best meevalt.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef GF het volgende:
Note to self: nooit trouwen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Note to GF: nooit je vriendin vertrouwen als ze zegt dat harsen best meevalt.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze vergeten er altijd achteraan te zeggen: in vergelijking met het uitrukken van je nagels...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van horen zeggen is dat dus echt niet waarquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duidelijk standpunt. Is dit je mannelijke kant weer eens aan het woord?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Mokster het volgende:
Ok heren. Om voor eens en voor altijd van deze zeer onprettige discussie af te zijn:
Zo min mogelijk haar alsjeblieft. Kaal heeft de voorkeur.
Zo!![]()
Een vrouw naar m'n hart!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Mokster het volgende:
Ok heren. Om voor eens en voor altijd van deze zeer onprettige discussie af te zijn:
Zo!![]()
Dat wordt niet daten danquote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Mokster het volgende:
Zo!![]()
Lijkt er wel op he?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duidelijk standpunt. Is dit je mannelijke kant weer eens aan het woord?
Kut-kinderen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, kinderen lijkt me geweldig later
* genoteerdquote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Mokster het volgende:
Zo!![]()
Yup. Ik voorzie een uiterst platonische toekomstquote:
Dat wordt geen witte kerst dusquote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Mokster het volgende:
Zo!![]()
Als je hoopt op meer, volg de wijze raad van Moks...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nou jongens, ik ben off, ik ga nog eventjes mijn oefeningetjes doen voor de bijna afgestudeerde![]()
fysio-therapeute
![]()
Er moet vast nog een boel gebeuren vrijdag
![]()
![]()
Als ik weer zo'n massage krijg dan wil ik wel vaker een SI-blokkade forceren![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Ik voorzie een uiterst platonische toekomst.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je hoopt op meer, volg de wijze raad van Moks...![]()
Dat gaat reuze meevallen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef GF het volgende:
[..]
Dat wordt geen witte kerst dus
Voor jou
Geld dit ook voor kapsel, snor, oksel en wenkbrouwen?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Mokster het volgende:
Zo!![]()
Dag BttD!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag allemaalHet was een fijne dag
![]()
Kaal bij een vrouw kan ik enigszins mee leven. De pedo-sensatie kan ik dan nog wel negeren.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat gaat reuze meevallen.
Ik zie namelijk dat mijn wijze raad door sommigen genoteerd is!
Ben niet zo'n fan van snorren.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef timbob het volgende:
[..]
Geld dit ook voor kapsel, snor, oksel en wenkbrouwen?
btw.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag allemaalHet was een fijne dag
![]()
Dan lijkt 'ie ook meteen een stukkie groter...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef GF het volgende:
[..]
Kaal bij een vrouw kan ik enigszins bij leven. De pedo-sensatie kan ik dan nog wel negeren.
Maar bij een man![]()
![]()
niet iedereen heeft dat nodigquote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan lijkt 'ie ook meteen een stukkie groter...
Ook als 'ie een monobrow heeft?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van snorren.
De rest mag blijven!
Zal ik stoer zeggen dat ik dat niet nodig heb?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan lijkt 'ie ook meteen een stukkie groter...
Nah, dat hoeft niet meerquote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef GF het volgende:
[..]
Zal ik stoer zeggen dat ik dat niet nodig heb?![]()
Te laat!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef GF het volgende:
[..]
Zal ik stoer zeggen dat ik dat niet nodig heb?![]()
Gewoon tondeuze er over op standje 1. Dan is het niet helemaal kaal maar er staat tenminste niet zo'n oerwoud.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
nee jijquote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef Litpho het volgende:
Nou, zo te zien kunnen jullie dit verder ook wel zonder mij af. Slaap wel.
Trusten lievie!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef Litpho het volgende:
Nou, zo te zien kunnen jullie dit verder ook wel zonder mij af. Slaap wel.
stoppels op je zakquote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef Breetai het volgende:
[..]
Gewoon tondeuze er over op standje 1. Dan is het niet helemaal kaal maar er staat tenminste niet zo'n oerwoud.
En vervolgens krassen op je benen...quote:
Truste Breetaiquote:Op woensdag 21 december 2005 23:34 schreef Breetai het volgende:
Weltrusten mensen
Niet met een tondeuse nee. Maar vroeger toen ik een semi-jungle had ging ik ermee experimenterenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:35 schreef timbob het volgende:
[..]
ik dacht dat je niet schoor daar?
Het is bijna een anagram voor Mokster...quote:
Vroeger!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef GF het volgende:
[..]
Niet met een tondeuse nee. Maar vroeger toen ik een semi-jungle had ging ik ermee experimenteren![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is bijna een anagram voor Mokster...![]()
jeetje wat jammerquote:Op woensdag 21 december 2005 23:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
'KZal nooit een mod worden vermoed ik
Bijna.... is nog niet helemaal !quote:Op woensdag 21 december 2005 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is bijna een anagram voor Mokster...![]()
De gelijkenis kan gewoon geen toeval zijn... Volgens mijn etymologisch woordenboek is het woord scrotum dan ook afgeleid van het oud Neerlandsche woord Skrotem....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Bijna.... is nog niet helemaal !![]()
Ik zet mn beste opblaaspopgezicht weer even op:quote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De gelijkenis kan gewoon geen toeval zijn... Volgens mijn etymologisch woordenboek is het woord scrotum dan ook afgeleid van het oud Neerlandsche woord Skrotem....
Hebbie 'm?![]()
Als je zo kijkt, krijg je (bijna) alles van mij gedaan!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zet mn beste opblaaspopgezicht weer even op:
![]()
![]()
![]()
Dus die piercing was gewoon een tuutje!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zet mn beste opblaaspopgezicht weer even op:
![]()
![]()
![]()
Bijna hequote:Op woensdag 21 december 2005 23:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's rot, als de ander maar blijft werken
Hoe harder je op mn tepel blaast, hoe verder mn mond open gaat.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:43 schreef timbob het volgende:
[..]
Dus die piercing was gewoon een tuutje!
Schikt kerstavond?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoe harder je op mn tepel blaast, hoe verder mn mond open gaat.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef GF het volgende:
[..]
Voetbal maakt meer kapot dan je lief is
* noteertquote:Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoe harder je op mn tepel blaast, hoe verder mn mond open gaat.
gek he, je valt dan ook niet echt op mannenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef GF het volgende:
[..]
Kaal bij een vrouw kan ik enigszins mee leven. De pedo-sensatie kan ik dan nog wel negeren.
Maar bij een man![]()
![]()
Bijhouden of kaal vind ik de normaalste zaak bij een man, maar de meeste blijkbaar nietquote:Op donderdag 22 december 2005 08:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
gek he, je valt dan ook niet echt op mannen
maar ik ben het met Moks wel eens
daarbij, als mannen van ons eisen dat we het bijhouden/kaalsnoeien dan moeten zij ook maar eens aan goed onderhoud doen
en als er ietsis, is t wel harenslikken
voelt ook zo lekker zacht aanquote:Op donderdag 22 december 2005 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bijhouden of kaal vind ik de normaalste zaak bij een man, maar de meeste blijkbaar niet. Het staat misschien wel raar voor de eerste keren, maar daarna kan je niet meer zonder
Dit onderwerp was gisteravond stukken hilarischer dan nu...quote:
Juist dan moet je het voordeel zien van bijhouden. Jij wil toch ook geen haren in je eten?quote:
Het kaal of kammen topic!quote:Op donderdag 22 december 2005 09:15 schreef Frezer het volgende:
Hoi, zit ik hier in het "kaal of haar" topic?
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist dan moet je het voordeel zien van bijhouden. Jij wil toch ook geen haren in je eten?![]()
Hmm, als ik een voorkeur zou mogen uitspreken... Het tweede onderwerp vind ik wat boeiender.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kaal of kammen topic!
Supermeisjes in netkousen mag echter ook!![]()
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 22 december 2005 09:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hmm, als ik een voorkeur zou mogen uitspreken... Het tweede onderwerp vind ik wat boeiender.
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 22 december 2005 09:21 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...ben nog niet helemaal bij ...
Ben je 2 dagen weg en dan moet je 4 topics terug lezen....en dan gaat dit over "haren en scheren? tjemig...
Nou dat wordt dan dus tussen de middag ff terug lezen op high speed.. als het tenminste de moeite waard is..?
maar nu ff aan de slag tot 12.30 of zo..
GMTA!quote:
Nou ik heb momenteel géén netkousen aan.. maar wel..... fantasie kousen...Groen met zwart.. .. in de kleur van mn laarzen.. Ook goed?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeiemorgen!![]()
Sla het haren en scheren maar over. Wij horen liever over je netkousen!![]()
Ook nog laarzen erbij! En een rokje toevallig?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou ik heb momenteel géén netkousen aan.. maar wel..... fantasie kousen...Groen .. in de kleur van mn laarzen.. Ook goed?![]()
en nu ga ik echt ff aan de slag. tot laters![]()
Ik vertel straks wel wat...heb het nu te druk!!!
jaquote:Op donderdag 22 december 2005 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook nog laarzen erbij! En een rokje toevallig?![]()
I'm all yours!quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:33 schreef Ynske het volgende:
rokje check
kousen, zwart check
hoge schoenen, check
* Ynske moet maar weer eens gaan winkelen voor leuke laarzen
Ook dat stelt mij uitermate tevreden,quote:Op donderdag 22 december 2005 09:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou ik heb momenteel géén netkousen aan.. maar wel..... fantasie kousen...Groen met zwart.. .. in de kleur van mn laarzen.. Ook goed?![]()
Leuk vooruitzicht zo op de vroege morgen...quote:Op donderdag 22 december 2005 09:41 schreef MissMSX het volgende:
Kutdag!
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:41 schreef MissMSX het volgende:
Kutdag!
jij jah maar wij nietquote:Op donderdag 22 december 2005 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan.
Kloptquote:Op donderdag 22 december 2005 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht zo op de vroege morgen...![]()
Die kut heb ik alquote:Op donderdag 22 december 2005 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan.
quote:
En wat doe je dan precies?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:44 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is wat werken bij de basisschool
Zullen de aankomende (kut) kerstdagen wel zijn. Normaal ben ik nooit zo lief...quote:
zou eventueel mogelijk zijn, ware het niet zo dat dat nou net niet de kutsituatie blijkt te zijn waar MissMSX last van heeftquote:Op donderdag 22 december 2005 09:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan toch aan je eigen kut gaan zitten?
ach gewoon alles afzeggen en lekker met een leuke dvd op de bank of in bed kruipenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen de aankomende (kut) kerstdagen wel zijn. Normaal ben ik nooit zo lief...![]()
Oew, dat heb ik gister ook gedaanquote:Op donderdag 22 december 2005 09:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja,wat achterstallig ict onderhoud.. Geen leraar dus
Ja, die kerst is wel echt een verstoring van de Schwarzquote:Op donderdag 22 december 2005 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen de aankomende (kut) kerstdagen wel zijn. Normaal ben ik nooit zo lief...![]()
Het jeukt wel wat hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou eventueel mogelijk zijn, ware het niet zo dat dat nou net niet de kutsituatie blijkt te zijn waar MissMSX last van heeft
je bent ook geen leraar geweest?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, dat heb ik gister ook gedaan
BEst wel leuk hoor, kleine kinderen die vragen waarom je bezig bent en hoe je dat doet enzoquote:Op donderdag 22 december 2005 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, dat heb ik gister ook gedaan
dan word het hoogtijd om je vingers wat werk te gaan laten doenquote:
FF Googlen levert niks op. Ik ben onwetend...quote:Op donderdag 22 december 2005 09:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, die kerst is wel echt een verstoring van de Schwarz
Wijsneusquote:Op donderdag 22 december 2005 09:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je bent ook geen leraar geweest?
Dat doe ik elke dag![]()
Kinderen zijn hinderen zei vader Cats al heel lang geledenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
BEst wel leuk hoor, kleine kinderen die vragen waarom je bezig bent en hoe je dat doet enzo
Ik heb toch liever dat iemand anders vingers dat werk doenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan word het hoogtijd om je vingers wat werk te gaan laten doen
Ik wou een soortgelijke reactie net intypenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan toch aan je eigen kut gaan zitten?
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kinderen zijn hinderen zei vader Cats al heel lang geleden
May the Schwarz be with youquote:Op donderdag 22 december 2005 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF Googlen levert niks op. Ik ben onwetend...![]()
Mannan fantasie hequote:Op donderdag 22 december 2005 09:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik wou een soortgelijke reactie net intypen
Blackhelmet!quote:Op donderdag 22 december 2005 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
May the Schwarz be with you
[afbeelding]
Ik kan 't me niet voorstellenquote:
Wat houdt je tegen. Zoek iemand die dat doet voor jequote:Op donderdag 22 december 2005 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat iemand anders vingers dat werk doen
I see your Schwarz is as big as minequote:
ik trek me terugquote:Op donderdag 22 december 2005 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat iemand anders vingers dat werk doen
Watjequote:
Die heb ik wel, maar die zie ik te weinigquote:Op donderdag 22 december 2005 09:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen. Zoek iemand die dat doet voor je![]()
was ze zo erg?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:59 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kon gister nog bij iemand blijven slapen
EN ik ben gewoon naar huis gegaan![]()
quote:
'iemand' is dan ook wel een ruim begrip hequote:Op donderdag 22 december 2005 09:59 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vergeef 't jequote:
Die moet ik weer es kijken... Wordt de kerst toch nog leuk!quote:Op donderdag 22 december 2005 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I see your Schwarz is as big as mine
Ben jij zo'n gentleman of had ze al gezegd dat ze no way met jou zou gaan neuken?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:59 schreef Godlike02 het volgende:
En niet omdat ze zo makkelijk isquote:Op donderdag 22 december 2005 10:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eerder iemand waar ik zo elke dag kan slapen![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heerlijke film ja. Fijn voor de donkere dagen van kerstquote:Op donderdag 22 december 2005 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die moet ik weer es kijken... Wordt de kerst toch nog leuk!
Vond het gisteravond niet gepastquote:Op donderdag 22 december 2005 10:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je gedaan god
wat was dan de reden dat je nee gezegd hebt
Heb jij 'm toevallig op DVD?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijke film ja. Fijn voor de donkere dagen van kerst
Het wordt steeds waziger zo hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 10:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
de volgende keer wel?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vond het gisteravond niet gepast![]()
Nee, maar ik kan'em wel lenenquote:
Want??quote:Op donderdag 22 december 2005 10:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vond het gisteravond niet gepast![]()
Heb je 't over je hond ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Zie haar de hele kerst weer![]()
tis toch niet je zusje hequote:Op donderdag 22 december 2005 10:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Zie haar de hele kerst weer![]()
Ik heb ook daadwerkelijk vrienden in real life.quote:
Heb je al wat te doen op kerstavond?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Je meent het![]()
Hij was gelukkig lekker onduidelijk
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
gelukkig eerste keer dat hij voorbijkwam![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
hebbie trouwens al een nieuwe klaarstaan?
Hey Supermeis!quote:
nog eisen stellen ook?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:24 schreef Mokster het volgende:
Zeer benieuwd... Als het maar niets met vlechtjes is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |