Wat doe je nouquote:Op donderdag 22 december 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:
O nee, toch niet. De oude was gewoon nog niet dicht.
Open gewoon pas een nieuwe als de oude dicht is ofzo..
Ik zie 2 keer SC, en knalde er een dicht.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat doe je nou![]()
En het spijt me![]()
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie 2 keer SC, en knalde er een dicht.
Om maar even in de sfeer van de TT te blijven. Als je met één vinger naar een ander wijst, wijs je met vier vingers naar jezelf...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:31 schreef Ynske het volgende:meneer kan niet zonder muziek
klein kind, rekening houden met een ander is een grote kunst!
ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 22 december 2005 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om maar even in de sfeer van de TT te blijven. Als je met één vinger naar een ander wijst, wijs je met vier vingers naar jezelf...![]()
* AirwiN herinnert zich iets met ramen openzetten...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens
op t moment dat iemand anders ergens last van heeft
dan zal ik niet mijn zin doordrammen en geen rekening houden met die ander
en als je het dan toch over vingers hebt
jah af en toe zijn ze handig
jah hallowquote:Op donderdag 22 december 2005 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN herinnert zich iets met ramen openzetten...![]()
Niet zo happen he...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah hallow
het stonk hier
en het was benauwd
das heel iets anders, aangezien hij niets had
quote:
Vis in hilversum op een niet marktdag, die randstad is zowieso verziektquote:
Ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Mn eerste dag in Singles...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik dacht, laat ik eens een kast aansleuren, maar je komt er niet eens bijzitten
kast, arena, popcorn, gezelligheid ten topquote:Op donderdag 22 december 2005 10:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Mn eerste dag in Singles...![]()
Nee, ik zie mijzelf altijd wat meer in de rol van de op-de-kast-jager dan de op-de-kast-erbij-kom-zitter...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik dacht, laat ik eens een kast aansleuren, maar je komt er niet eens bijzitten
Niet als je dicht bij de haven zitquote:Op donderdag 22 december 2005 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vis in hilversum op een niet marktdag, die randstad is zowieso verziekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |