Dus irakezen die elkaar vermoorden zijn ook Bush zijn schuld?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij valt Irak binnen. en is verantwoordelijk ervoor
Saddam heeft persoonlijk ook niet vermoord
Daarvan ben ik het met je eens . Ik vind de doodstraf richting Saddam terecht. ik vind en ik sta erop dat ie de doodstraf moet krijgen want wat hij heeft gedaan in Noord Irak is zeer onmenselijkquote:Op woensdag 21 december 2005 23:58 schreef Clourhide het volgende:
Aangezien jullie mijn reactie wegens vermeend "Meki-gebash" hebben verwijderd (mijn excuses aan Meki), hier toch nog eens de link (hetzelfde ambtsbericht, wel een andere bron):
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2003/05/12/e025.htm
Al die mensen, inclusief Meki's en Meki-bashers (waartoe ik nu zelf blijk te horen) zouden dit bericht eens moeten doorspitten. (WAARSCHUWING: DUURT ENKELE UREN).
Dan kan je nog eens zinnige dingen over Irak of Noord-Irak zeggen. De "oorlog" is daar namelijk al 10 jaar aan de gang, maar dat hebben wij niet willen weten.
Ok, geen probleem.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Daarvan ben ik het met je eens . Ik vind de doodstraf richting Saddam terecht. ik vind en ik sta erop dat ie de doodstraf moet krijgen want wat hij heeft gedaan in Noord Irak is zeer onmenselijk
Excuces aanvaard![]()
ik bash Bush helemaal niet ik geef kritiek op zijn werkwijze in Irak die niet deugt en zeer onmenselijk is. Ik heb al genoeg bron en bewijs gegeven . en die hebben mij de nodige informatie gegeven.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:00 schreef wonko het volgende:
[..]
Dus irakezen die elkaar vermoorden zijn ook Bush zijn schuld?
En kun je bewijzen dat Saddam niemand persoonlijk heeft vermoord?
Maar ik begin het te snappen...je opent dit topic om Bush te kunnen bashen...bewijs voor Saddams stelling heb je niet nodig. Het is genoeg dat er wat geroepen is.
Ik ben nu bezig met het lezen daarvanquote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ok, geen probleem.
Ik heb mijn bericht hierboven aangepast en de originele link gegeven (die ik niet meteen terugvond daarnet).
Maar léés het maar eens, voor je zo hals over kop in politieke discussies te storten zonder er eigenlijk veel over te weten.
ik zeg dan ook niet dat Saddam heeft toegegeven 30.000 mensen vermoord te hebben ... laten we de rollen niet omdraaien zegquote:Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij valt Irak binnen. en is verantwoordelijk ervoor
Saddam heeft persoonlijk ook niet vermoord
Het si een tribunaal opgezet door de VS. Zelfs medewerkers van van het tribunaal zijn van de VS. staatskundig is het tribunaal misschien van Irka en het grondgebied ook. Maar wat is Irak? Een land dat door de VS is bezet. Verder bepaald de VS wanneer Saddams proces begon en hebben ze een grote vinger in de pap. Dus neutraal wou ik de VS nou ook weer niet noemen..quote:Op woensdag 21 december 2005 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
verder wordt hij in Irak berecht niet in DE USA Meki
Je hebt wat linkjes naar de uitspraken van Saddam gegeven....meer niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef Meki het volgende:
[..]
ik bash Bush helemaal niet ik geef kritiek op zijn werkwijze in Irak die niet deugt en zeer onmenselijk is. Ik heb al genoeg bron en bewijs gegeven . en die hebben mij de nodige informatie gegeven.
ik ook niet maar de rechters zijn Irakees en het vind plaats in Irak ... lijkt mij voldoende want het is zowieso een beetje een schijnproces iedereen die geen goede vriend van hem is zal hem de maximale straf geven (wat het ook is in Irak nowadays)quote:Op donderdag 22 december 2005 00:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het si een tribunaal opgezet door de VS. Zelfs medewerkers van van het tribunaal zijn van de VS. staatskundig is het tribunaal misschien van Irka en het grondgebied ook. Maar wat is Irak? Een land dat door de VS is bezet. Verder bepaald de VS wanneer Saddams proces begon en hebben ze een grote vinger in de pap. Dus neutraal wou ik de VS nou ook weer niet noemen..
Als dat een belofte van jou is, dan hou ik je eraan bij eventuele volgende topics!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met het lezen daarvan![]()
ik vind dat ze beide verantwoordelijk zijn en ik vind dat ze op de goede en via de wettige weg moeten beboet wordenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zeg dan ook niet dat Saddam heeft toegegeven 30.000 mensen vermoord te hebben ... laten we de rollen niet omdraaien zeg![]()
in die bron van jouw staat het iig niet
heb jij andere informatie die anders vermelden dan wat ik denk dan ben ik bereid die op te volgenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef wonko het volgende:
[..]
Je hebt wat linkjes naar de uitspraken van Saddam gegeven....meer niet.
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef BennyNL het volgende:
Meki, je bent een typische fokker
Bij de favorieten gezetquote:Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Als dat een belofte van jou is, dan hou ik je eraan bij eventuele volgende topics!
Maar toch:
![]()
kijk dat is al wat redelijker, hij heeft het dus niet toegegeven en je hebt er geen bron van?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind dat ze beide verantwoordelijk zijn en ik vind dat ze op de goede en via de wettige weg moeten beboet worden
Ik wacht even het onderzoek af.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
heb jij andere informatie die anders vermelden dan wat ik denk dan ben ik bereid die op te volgen![]()
Je hebt een lijntje met zijn slachtoffers?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Meki het volgende:
de bron daarvan over Bush heb ik niet dat kwam in me hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |