Blijkbaar zit t toch dieper dan jullie willen doen geloven.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Net alsof Feyenoord probeerde te voetballen tegen Ajax.
In de tweede helft 1x op de helft van Ajax geweest. Tja, toevallig was het een goal.
Zit 't diepquote:Op donderdag 22 december 2005 00:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Net alsof Feyenoord probeerde te voetballen tegen Ajax.
In de tweede helft 1x op de helft van Ajax geweest. Tja, toevallig was het een goal.
Zeg ik.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Blijkbaar zit t toch dieper dan jullie willen doen geloven.
Daar kan ik je weer geen ongelijk in geven. 1-1quote:Op donderdag 22 december 2005 00:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Blijkbaar zit t toch dieper dan jullie willen doen geloven.
En de UEFA-cup maar. En begin mei is 't het landskampioenschap maarquote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF een Feyenoordtopic dat een stormloop topic word net als het Joduh topic![]()
Lekker boeiend het is de Gatorade cup maar hoor![]()
Ongelovelijk, wat een debiel is dit.quote:
Hij is welkom in Eindhovenquote:
Dat vind ik best triest jaquote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef twi het volgende:
[..]
En de UEFA-cup maar. En begin mei is 't het landskampioenschap maarEind april zijn het de playoffs maar
Vindt je?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ongelovelijk, wat een debiel is dit.
Als dit de representant van een gemiddelde F'noord-supporter is, zou ik bijna medelijden met het legioen krijgen.
Gelukkig zijn die niet allemaal zo triest als dit pubertje.
Ja.quote:
Wat 1 keer verliezen van feyenoord in 5 jaar? Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Daar kan ik je weer geen ongelijk in geven. 1-1
Ga jij nou iemand verbeteren?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef patrickt37 het volgende:
Vooral zo doorgaan 010, dan start binnenkort een kakkerlak ook topic #242.
Maak er maar 243 van.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef patrickt37 het volgende:
Vooral zo doorgaan 010, dan start binnenkort een kakkerlak ook topic #242.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |