Vind je dat echt? Bovendien sta je gewoon nog boven Ajax, vrij uniek. Weinig aan de hand tot nu toe dan toch? Zeker in vergelijking met onze eerste seizoenshelft.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef bart83 het volgende:
Er staat een beter team dan vorig jaar, en toch gaat het kutter. Snap er niets van.
Voetbal is idd meer, zowel actief als passief, maar als mensen gaan leuren met geweld, dat vind ik toch wel erg triest, en niet horen bij deze mooie sport.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Idd.Voetbal is véél meer....Als je dat niet begrijpt,ken je maar beter gaan dammen.....
Zolang we als supporters maar van jullie winnen,maakt de rest me geen ene kanker uit....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, men heeft toch altijd wel een drang om beter te zijn dan 020... niet beter dan psv ofzo, nee beter dan 020, dan is het seizoen geslaagd. Wij willen "slechts" de beste zijn, wie er onder ons staat boeit ons niet..
ja hoor.
Daar kunnen we dagen over discussiëren zonder resultaat. Nutteloos om er op in te gaan dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook bloedfanatiek hoor. Maar een supporter van de andere club doodslaan doet mijn eigen club gewoon meer kwaad dan goed (knvb straffen, boetes) .
Wie is nou de ECHTE supporter dan???.
Ach ja, OOIT zal je je dwaasheid wel inzien hoop ik voor je, en de mensen die (hoe onbegrijpelijk ook) iets om je geven..quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Zolang we als supporters maar van jullie winnen,maakt de rest me geen ene kanker uit....![]()
Nee inderdaad! Rellen!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar kunnen we dagen over discussiëren zonder resultaat. Nutteloos om er op in te gaan dus.
Dat je dat vraagt zegt mij genoeg.....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook bloedfanatiek hoor. Maar een supporter van de andere club doodslaan doet mijn eigen club gewoon meer kwaad dan goed (knvb straffen, boetes) .
Wie is nou de ECHTE supporter dan???.
Wat ben jij mild de laatste fijd cart_manquote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar kunnen we dagen over discussiëren zonder resultaat. Nutteloos om er op in te gaan dus.
Nee, dat vind ik niet, dat is een feit. De Guzman, Greene, Bahia : allemaal versterkingen. Kwalitatief dan, qua inzet blijkbaar niet.quote:
Jullie draaien het slechtste seizoen sinds 1961quote:Bovendien sta je gewoon nog boven Ajax, vrij uniek. Weinig aan de hand tot nu toe dan toch? Zeker in vergelijking met onze eerste seizoenshelft.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ben jij mild de laatste fijd cart_man.
gaat goed met je.
mwah, verlies van f'noord doet mij niet zoheel veel hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef RayMania het volgende:
Hé HeatWave, ook zo'n gezellige avond gehad?
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Zolang we als supporters maar van jullie winnen,maakt de rest me geen ene kanker uit....![]()
Het begint met ambitiequote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Wordt gewoontjes hè, ik heb er ook last vanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, verlies van f'noord doet mij niet zoheel veel hoor..
Lucht altijd op,ff die agressie wat eruit gooien.Opkroppen is ongezond.....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, OOIT zal je je dwaasheid wel inzien hoop ik voor je, en de mensen die (hoe onbegrijpelijk ook) iets om je geven..
Slaap lekker.
Toch heb ik het gevoel dat het er bij ons nu relaxter aan toe gaat dan bij jullie, en dat het ondanks de dramatische start vrij rustig geblijven is.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef bart83 het volgende:
Jullie draaien het slechtste seizoen sinds 1961
F-side is niet makkelijk.....quote:
Oh, ik heb een dusdanig leuk leven dat ik dat allemaal niet nodig heb....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:35 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Lucht altijd op,ff die agressie wat eruit gooien.Opkroppen is ongezond.....Volgens mij heeft m'n vriendin nog meer clubliefde in haar linkerpink dan de meeste van jullie...
![]()
Hoelang duurt je verlof eigenlijk nog?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:35 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Lucht altijd op,ff die agressie wat eruit gooien.Opkroppen is ongezond.....Volgens mij heeft m'n vriendin nog meer clubliefde in haar linkerpink dan de meeste van jullie...
![]()
Ben het (helaas) met je eensquote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Wat heeft het nog met f'noord te maken als jij iemand doodslaat die voor Ajax is?? Heeft f'noord dan 3 punten meer?
Zo ongelovelijk zinloos en debiel..
ga in het leger en slacht wat terroristen af, ben je van je frustratie af EN je doet iets goeds voor de maatschappij...
Dat is alleen maar omdat er meer azijnzeikers als supporters zijn bij Feijenoord. Iedereen verwacht teveel en word uiteindelijk weer teleurgesteld.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef devv05 het volgende:
Jullie verliezen twee wedstrijden (oke en de vroege uitschakeling in EC dan) en het is meteen onrustig, terwijl de plek op de ranglijst niet verkeerd is.
ja, zelfs de f'noorder die hier het hardste loopt te "kankerjoden"hoeft van mij niet dood, ik vind hem gewoon zieligquote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef bart83 het volgende:
[..]
Ben het (helaas) met je eensQua supporters-strijd kun je winnen door mooie TIFO-acties en je tegenstanders weg te zingen, maar niet door iemand dood te slaan
Zelfs al is het een kut-mongool.
F-side is niet makkelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoelang duurt je verlof eigenlijk nog?
Elke ajacied minder is goed voor de maatschappij.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef HeatWave het volgende:
ga in het leger en slacht wat terroristen af, ben je van je frustratie af EN je doet iets goeds voor de maatschappij...
Misschien is die verwachting wel niet realistisch meer? Net als het niet realistisch meer is dat Ajax elk jaar meedoet voor de CL.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat er meer azijnzeikers als supporters zijn bij Feijenoord. Iedereen verwacht teveel en word uiteindelijk weer teleurgesteld.
Probeer dat maar duidelijk te maken aan het gros van de supporters...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien is die verwachting wel niet realistisch meer? Net als het niet realistisch meer is dat Ajax elk jaar meedoet voor de CL.
Wat wil je hier nou mee???quote:
Ik denk juist dat het Legioen redelijk veel pikt, moet je eens kijken wat er bij PSV en Ajax gebeurt als die 3 jaar geen kampioen worden...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat er meer azijnzeikers als supporters zijn bij Feijenoord. Iedereen verwacht teveel en word uiteindelijk weer teleurgesteld.
Jij zei vorige week dat Huntelaar naar Feyenoord kwamquote:Ik zeg dat we kampioen worden. En ik heb altijd gelijk.
Zou je eigenlijk geld voor moeten krijgenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Elke ajacied minder is goed voor de maatschappij.
Hoop doet leven natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien is die verwachting wel niet realistisch meer? Net als het niet realistisch meer is dat Ajax elk jaar meedoet voor de CL.
Mee eens, en daarom mogen de supporters dat ook altijd eisen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:42 schreef HeatWave het volgende:
F'noord HOORT ook altijd mee te doen voor de titel. Liever f'noord dan psv.....
Gozer,jij heb echt nog niet veel meegekregen hè.................quote:Op woensdag 21 december 2005 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee???
Dat jullie een grotere groep agressievelingen kunnen optrommelen na jaren wanprestaties om een groep Ajacieden in elkaar te rammen, is dat zo stoer???
tot je een stoeptegel in je smoel krijgten nooit meer kan zien en praten, is het dan NOG zo leuk om te rammen??
Feijenoord doet nu nog steeds mee om de titel. Dat pogen ze elk jaar te doen...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef bart83 het volgende:
[..]
Mee eens, en daarom mogen de supporters dat ook altijd eisen.
Feijenoord was ook de ploeg die voetbalde. Er werd alleen niks gecreeërd...quote:Koeman beweerde trouwens dat Feyenoord de ploeg was die voetbalde
nee, ik benpas 16, nog nooit een stadion van binnen gezien iddquote:Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Gozer,jij heb echt nog niet veel meegekregen hè.................![]()
FMBquote:Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef Erasmusch het volgende:
FMB discussie![]()
Verder schandalig dat je niet van zon clubje kan winnen en Collen viel me erg tegen
Ik vond f'noord eerlijk gezegd een beetje mat overkomen. (hehe, eindelijk weer over voetbal).quote:Op woensdag 21 december 2005 23:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord doet nu nog steeds mee om de titel. Dat pogen ze elk jaar te doen...
[..]
Feijenoord was ook de ploeg die voetbalde. Er werd alleen niks gecreeërd...
Moet je nog niet naar bed......quote:Op woensdag 21 december 2005 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik benpas 16, nog nooit een stadion van binnen gezien idd.
nee, ik heb een stel hersens in mijn hoofd en gebruik ze ook....
Met beide oneens, ik heb veel meer rivaliserende gevoelens bij fnoord dan psv. Maar psv is dan ook weer geen echte club, dus die neem ik niet zo serieus.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:42 schreef HeatWave het volgende:
F'noord HOORT ook altijd mee te doen voor de titel. Liever f'noord dan psv.....
Maar ze waren wel de ploeg die poogde te voetballen...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond f'noord eerlijk gezegd een beetje mat overkomen. (hehe, eindelijk weer over voetbal).
Jij bent dikquote:Op woensdag 21 december 2005 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik benpas 16, nog nooit een stadion van binnen gezien idd.
nee, ik heb een stel hersens in mijn hoofd en gebruik ze ook....
Pogen is niet altijd genoeg. En ze doen alleen mee om de titel als ze gvd nou eens niet alleen bij toppers gaan knokken, maar ook bij de kleintjes. Hoe kun je daar keer op keer weer intrappen vraag ik me af?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord doet nu nog steeds mee om de titel. Dat pogen ze elk jaar te doen...
Ik vond geen van de 2 ploegen voetballen eigenlijk.quote:Feijenoord was ook de ploeg die voetbalde. Er werd alleen niks gecreeërd...
ja, dat wel, maar een beetje plichtmatig.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Maar ze waren wel de ploeg die poogde te voetballen...
Vast wel. Mag er alleen niet meer op.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef FLR het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Al in geen eeuwen meer geweest...
We hebben de stok over genomen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat wel, maar een beetje plichtmatig.
Maar de qua kansen benutten leken jullie wel een beetje op het Ajax van een paar weken terug.
Dat is toch ook zo, vooral de tweede helft. Wat was Roda nou aan het doen behalve een beetje op de counter loeren?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef bart83 het volgende:
[..]
Mee eens, en daarom mogen de supporters dat ook altijd eisen.
Koeman beweerde trouwens dat Feyenoord de ploeg was die voetbalde
Dan ben je het juist toch wel met hem eens?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met beide oneens, ik heb veel meer rivaliserende gevoelens bij fnoord dan psv. Maar psv is dan ook weer geen echte club, dus die neem ik niet zo serieus.
Wel de beste sportvereniging van Nederlandquote:Op woensdag 21 december 2005 23:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met beide oneens, ik heb veel meer rivaliserende gevoelens bij fnoord dan psv. Maar psv is dan ook weer geen echte club, dus die neem ik niet zo serieus.
Dat is allemaal maar relatief en tijdsgebondenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel de beste sportvereniging van Nederland
Voer deze discussie maar eldersquote:Op woensdag 21 december 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel de beste sportvereniging van Nederland
ja, raar eigenlijk. Die 2 waren zo dodelijk voorin...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
We hebben de stok over genomen.
Tja, Kalou en Kuijt zijn dramatisch. Kalou flikte het zelfs nog om te lachen na de wedstrijd, de lamlul. Zit niet mee...
Laaaaaaaaaazovicquote:Op woensdag 21 december 2005 23:52 schreef devv05 het volgende:
Ach ze gaan toch bijna weg. Maarja, en dan?
Nee, ik vind dit soort frustratie altijd wel mooi. Bij psv doet het me toch altijd wat minder, al gun ik die ook niks. Dan liever een clubje als AZ ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 23:52 schreef Merkie het volgende:
Dan ben je het juist toch wel met hem eens?
Het tobt nog steeds met een vaag ban-beleid, weinig discussie en veel geblaat tussen groepjes onderling?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vast wel. Mag er alleen niet meer op.
Als je bij Feyenoord meer rivaliserende gevoelens hebt dan bij PSV, dan is het toch alleen maar mooi als die ploegen een beetje op gelijke hoogte staanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit soort frustratie altijd wel mooi. Bij psv doet het me toch altijd wat minder, al gun ik die ook niks. Dan liever een clubje als AZ ofzo
Komt doordat ze op de counter loerden.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:55 schreef devv05 het volgende:
Roda kreeg wel (zeker op het eind) de betere kansen, waardoor fnoord nog blij mag zijn met 'slechts' 1-0, want ondanks het spel waren de beste en meeste kansen gewoon voor Roda.
Ik gun beide clubs gewoon niks, alleen fnoord dan nog net iets minder. Laten we het daar maar op houden danquote:Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je bij Feyenoord meer rivaliserende gevoelens hebt dan bij PSV, dan is het toch alleen maar mooi als die ploegen een beetje op gelijke hoogte staan? Ik snap je niet echt
.
Ach so.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik gun beide clubs gewoon niks, alleen fnoord dan nog net iets minder. Laten we het daar maar op houden dan
En in rotterdam zijn ze altijd gefrustreerder als het ondanks een goede start of hoge verwachtingen wéér niet lukt. Zorgt altijd weer voor een kleine glimlach.
Net alsof Feyenoord probeerde te voetballen tegen Ajax.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Maar ze waren wel de ploeg die poogde te voetballen...
Hij speelde beter dan Kuyt. Alleen die grijns...quote:
Blijkbaar zit t toch dieper dan jullie willen doen geloven.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Net alsof Feyenoord probeerde te voetballen tegen Ajax.
In de tweede helft 1x op de helft van Ajax geweest. Tja, toevallig was het een goal.
Zit 't diepquote:Op donderdag 22 december 2005 00:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Net alsof Feyenoord probeerde te voetballen tegen Ajax.
In de tweede helft 1x op de helft van Ajax geweest. Tja, toevallig was het een goal.
Zeg ik.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Blijkbaar zit t toch dieper dan jullie willen doen geloven.
Daar kan ik je weer geen ongelijk in geven. 1-1quote:Op donderdag 22 december 2005 00:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Blijkbaar zit t toch dieper dan jullie willen doen geloven.
En de UEFA-cup maar. En begin mei is 't het landskampioenschap maarquote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF een Feyenoordtopic dat een stormloop topic word net als het Joduh topic![]()
Lekker boeiend het is de Gatorade cup maar hoor![]()
Ongelovelijk, wat een debiel is dit.quote:
Hij is welkom in Eindhovenquote:
Dat vind ik best triest jaquote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef twi het volgende:
[..]
En de UEFA-cup maar. En begin mei is 't het landskampioenschap maarEind april zijn het de playoffs maar
Vindt je?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ongelovelijk, wat een debiel is dit.
Als dit de representant van een gemiddelde F'noord-supporter is, zou ik bijna medelijden met het legioen krijgen.
Gelukkig zijn die niet allemaal zo triest als dit pubertje.
Ja.quote:
Wat 1 keer verliezen van feyenoord in 5 jaar? Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Daar kan ik je weer geen ongelijk in geven. 1-1
Ga jij nou iemand verbeteren?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef patrickt37 het volgende:
Vooral zo doorgaan 010, dan start binnenkort een kakkerlak ook topic #242.
Maak er maar 243 van.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef patrickt37 het volgende:
Vooral zo doorgaan 010, dan start binnenkort een kakkerlak ook topic #242.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |