Loek is toch allang niet meer serieus te nemen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef Cart_man het volgende:
Loekje wil Gullit terug...hilarisch.
FEIJENOORD
Ja, want we treffen Feyenoord ook nog een keer in de Kuip en daar zijn we vaak toch sterker. Dus dan is het verschil nog maar 2 punten.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef TC03 het volgende:
Als we van AZ verliezen, en Ajax wint, is het verschil nog maar 5 punten. Nou, die 5 punten gaan er ook nog wel aan dan.![]()
Dat probleem speelt er echt al jaren, tempo maken op het middenveld... Ghaly was echt kut. Hoe vaak die niet de bal verspeelde door rare capriolen uit te halen...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:54 schreef FLR het volgende:
Collen herstelde nog wel enigzins in de tweede helft... Kwestie van weer even wennen, vermoed ik. Nee, ik zat me het meest te ergeren aan het gebrek aan tempo op het middenveld. Ghaly speelde als een krant en Feyenoord blijft maar geen vuist kunnen maken tegen verdedigend ingestelde teams...![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Loek is toch allang niet meer serieus te nemen.
Een retorische vraag, als je in het Feyenoord-topic zit.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:57 schreef patrickt37 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ja hoor, wordt het dan dit jaar toch weer helemaal niets?
Misschien moet jij gewoon eens optyfen met je trolls en suggestieve aannames?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hij heeft niet ongelijk. Koeman doet het geen haar beter dan Gullit. In de eerste ronde van de UEFA er al uit (nog voor de groepsfases), na één Gatorade-Cup wedstrijd al uitgeschakeld en na zondag wederom kansloos voor de titel.
Ook dit jaar grijpt Feyenoord dus weer naast alle prijzen en daar wordt je als trainer op beoordeelt. Dus beter dan Gullit doet hij het zeker niet!
April 2014 of April 2015?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef FLR het volgende:
In april staan we gewoon op de Coolsingel, klaar.
Feyenoord!![]()
Ongetwijfeld, daar moet ook poen verdiend wordenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef FLR het volgende:
In april staan we gewoon op de Coolsingel, klaar.
Feyenoord!![]()
Dat toch iemand de prullenbakken moet legen bedoel je?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, daar moet ook poen verdiend worden![]()
Dat bedoelde je toch ?
Pff, kwam je ook zo blij in het Feyenoord-topic doen toen jouw cluppie met 1-0 had verloren van Feyenoord?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef LuukBes het volgende:
Die Kuyt kan beter verkassen van de winter. Loopt frustie rond, speelt zwak en is toe aan iets nieuws.
Hé kankerjood,hou ff je kankermuil.Als ik je mening wil loop ik wel naar de WC......quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef kluivie het volgende:
Hahahaha het is gewoon om dubbel van te liggen eerst hard roepen om AJAX en nu hebben ze zelf niks weer niks hoe lang is het al niet geleden????
Voor de verandering was die post geen troll, maar gewoon een lijstje van feitelijke constateringen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon eens optyfen met je trolls en suggestieve aannames?
Je 'feitelijke' constatering dat het na zondag alweer klaar zou zijn met de prijzen, was dan eigenlijk weer niet overtuigend. Ten eerste wordt er, ondanks het nieuwe competititiesysteem, nog steeds niet gevoetbald op eerste kerstdag en als Feyenoord van psv kan winnen, kunnen ze dat ook van AZquote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor de verandering was die post geen troll, maar gewoon een lijstje van feitelijke constateringen.
Ja, ik weet het, de waarheid is hard, maar dan hoef je dat niet op mij af te reageren. Ik kan er niets aan doen dat jouw club er weer een klotezooi van maakt.![]()
Dat Feyenoord na maandag (neem aan dat je dat bedoelt) kansloos is voor de titel vind ik nogal een suggestieve aanname ja. Net zoals dat Feyenoord zonder K2 een subtopper zou zijn. Weet je namelijk helemaal niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor de verandering was die post geen troll, maar gewoon een lijstje van feitelijke constateringen.
Ja, ik weet het, de waarheid is hard, maar dan hoef je dat niet op mij af te reageren. Ik kan er niets aan doen dat jouw club er weer een klotezooi van maakt.![]()
Weet je wat ook 'n keiharde waarheid is:dat jullie op supportersgebied nog steeds geen enkele kanker voorstellen.....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Vaati het volgende:
alsof die beker zo belangrijk is, nu kan feyenoord zich na de winterstop tenminste richten op de europese wedstrijden..![]()
Boeie, ik oordeel wel aan het eind van het seizoen. De vergelijking met Gullit is echt onnodig, zoals jij wel vaker onnodige en niet ter zake doende vergelijkingen trekt. Irritant.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef bart83 het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje naief om iemand een betere coach te vinden omdat ie symphatieker overkomt. Ik vind Gullit GEEN topcoach en wil hem ook niet terug maar Koeman doet het slechter, dat is een FEIT. Koeman kan alleen met het kampioenschap Gullit verbeteren, maar voor de rest legt ie het op alle fronten af helaas.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Weet je wat ook 'n keiharde waarheid is:dat jullie op supportersgebied nog steeds geen enkele kanker voorstellen.Meelopers.....
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Weet je wat ook 'n keiharde waarheid is:dat jullie op supportersgebied nog steeds geen enlele kanker voorstellen.....
Zonder K2 zou Feyenoord natuurlijk niet perse een subtopper zijn, mits er waardige vervangers staan.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat Feyenoord na maandag (neem aan dat je dat bedoelt) kansloos is voor de titel vind ik nogal een suggestieve aanname ja. Net zoals dat Feyenoord zonder K2 een subtopper zou zijn. Weet je namelijk helemaal niet.
Frustie.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Royal_Flush het volgende:
Hé kankerjood,hou ff je kankermuil.Als ik je mening wil loop ik wel naar de WC......
Ik verbaas me gewoon over de vorm van Kuyt, toch de persoon die de kar moet trekken in dit soort duels als er al vroeg een achterstand op het bord staat. Hij speelt al twee duels zeer slecht, en scoort al een tijdje niet meer zo makkelijk. Volgens mij is de buitenlandse interesse teveel voor hem en is met zijn hoofd elders. Dan kun je gewoon beter verkassen i.p.v. geforceerd de Feyenoord-man uit te hangen met hart voor de club. Net zoals Kalou dit jaar duidelijk niet de extra-motivatie heeft. Dat verhaal dat ie al getekend heeft bij PSV lijkt me niet onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Pff, kwam je ook zo blij in het Feyenoord-topic doen toen jouw cluppie met 1-0 had verloren van Feyenoord?
Och, iets sterker analytisch vermogen, beetje beter de beperkingen van Feyenoord kennen... En zoals al eerder gezegd, we kijken aan het eind van het seizoen wel weer.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef bart83 het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje naief om iemand een betere coach te vinden omdat ie symphatieker overkomt. Ik vind Gullit GEEN topcoach en wil hem ook niet terug maar Koeman doet het slechter, dat is een FEIT. Koeman kan alleen met het kampioenschap Gullit verbeteren, maar voor de rest legt ie het op alle fronten af helaas.
Met een matige spits zijn ze ook geen subtopper.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef bart83 het volgende:
[..]
Zonder K2 zou Feyenoord natuurlijk niet perse een subtopper zijn, mits er waardige vervangers staan.
Dat zou wel eerlijk zijn voor Koeman ja. Gebeurde bij z'n voorganger ook. Maar tot nu toe ben ik niet echt kapot van hem, het lijkt wel of ie het team nog minder kan motiveren dan van Marwijk en Gullit deden. En dat terwijl ie zo fanatiek is langs de lijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boeie, ik oordeel wel aan het eind van het seizoen.
Qua team wel. Qua club zal Feyenoord nooit een subtopper zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met een matige spits zijn ze ook geen subtopper.
Ik prefereer ook liever fysiek geweld. Geeft veel meer voldoening dan schelden.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..].
f'noorders, hoe KAN je ze ook serieus nemen met dat eeuwige domme gescheld...
Grow up man..
Ga dan op boksenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik prefereer ook liever fysiek geweld. Geeft veel meer voldoening dan schelden.
Ik bedoelde niet de inhoud van jouw posts, maar dat je je ineens laat zien nu Feyenoord verloren heeft terwijl je nergens te bekennen was toen Feyenoord gewoonnen had van PSV.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik verbaas me gewoon over de vorm van Kuyt, toch de persoon die de kar moet trekken in dit soort duels als er al vroeg een achterstand op het bord staat. Hij speelt al twee duels zeer slecht, en scoort niet meer zo makkelijk. Volgens mij is d ebuitenlandse interesse teveel voor hem en is met izjn hoofd elders. Dan kun je gewoon beter verkassen. Net zoals Kalou dit jaar duidelijk niet de extra-motivatie heeft. Dat verhaal dat ie al getekend heeft bij PSV lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Ook niet. Is gewoon wishful thinking van Shreyas. En van jou natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef bart83 het volgende:
[..]
Qua team wel. Qua club zal Feyenoord nooit een subtopper zijn.
Jullie zouden toch moeten weten hoe serieus je Feyenoorders moet nemen.Dat is de enige troost die ik altijd koester:trots erop om Feyenoord supporter te zijn......quote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..].
f'noorders, hoe KAN je ze ook serieus nemen met dat eeuwige domme gescheld...
Grow up man..
Ja, door een tube eten is wel fijn jaquote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Oké, dat mag jij vinden/denken, maar ik maar er toch zeker ook anders over denken. Als ik mijn gedachte hier verspreid moet ik ineens optiefen en wordt ik beschuldigd van trollen. En dat slaat dus nergens op.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat Feyenoord na maandag (neem aan dat je dat bedoelt) kansloos is voor de titel vind ik nogal een suggestieve aanname ja. Net zoals dat Feyenoord zonder K2 een subtopper zou zijn. Weet je namelijk helemaal niet.
Dat mag, maar jij verkondigt jouw suggestieve aannames als waarheid, en dat is imho trollen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oké, dat mag jij vinden/denken, maar ik maar er toch zeker ook anders over denken. Als ik mijn gedachte hier verspreid moet ik ineens optiefen en wordt ik beschuldigd van trollen. En dat slaat dus nergens op.
Weet je wat pas een keiharde waarheid is: dat jij constant een bepaalde ziekte erbij moet halen. Zielig hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Weet je wat ook 'n keiharde waarheid is:dat jullie op supportersgebied nog steeds geen enkele kanker voorstellen.....
Kom op joh, denk je dat we met Lurling en Lazovic in de spits bovenin mee zouden draaien?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef Merkie het volgende:
Ook niet. Is gewoon wishful thinking van Shreyas. En van jou natuurlijk.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Weet je wat pas een keiharde waarheid is: dat jij constant een bepaalde ziekte erbij moet halen. Zielig hoorPost gewoon een normale reactie of houd je mond.
Wat denk je ik dan??Gaat niks boven wat ouderwets matten....Helaas durven onze joodse vrienden geen fysiek geweld meer aan......quote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Ik zeg alleen maar dat het huidige Feyenoord geen topspits nodig heeft om bovenin mee te draaien.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef bart83 het volgende:
[..]
Kom op joh, denk je dat we met Lurling en Lazovic in de spits bovenin mee zouden draaien?
Ik snap je frustatie wel hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef Royal_Flush het volgende:
Jullie zouden toch moeten weten hoe serieus je Feyenoorders moet nemen.Dat is de enige troost die ik altijd koester:trots erop om Feyenoord supporter te zijn......
Ja, die kut arena zit elke wedstrijd helemaal leeg en de seizoenskaarten raken we al helemaal aan de straatstenen niet kwijtquote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Weet je wat ook 'n keiharde waarheid is:dat jullie op supportersgebied nog steeds geen enkele kanker voorstellen.....
Wat maakt dat nou uit wanneer ik hier post. Uitschakeling voor de beker is een opvallend iets, dat trekt aandacht. Ik zit hier niet om te eikelen maar plaats inhoudelijke meningen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet de inhoud van jouw posts, maar dat je je ineens laat zien nu Feyenoord verloren heeft terwijl je nergens te bekennen was toen Feyenoord gewoonnen had van PSV.
En dat Kalou bij PSV getekend heeft lijkt me wel sterk omdat ze vorig seizoen een verlies van 12 miljoen hebben gemaakt. Lijkt me niet het moment om een dure speler aan te trekken.
Ja hoor, jullie zijn een superieur soort van mensen... Hup, nu terug naar jullie 'upper-class-society'quote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik heb ook wel eens zin om eens andersom in het f'noord topic te rellen als het minder gaat ipv andersom.
Alleen is het nooit zo hoogstaand qua antwoord, ik moet mijn kankerbek houden, kankerjood... ja, dat is me de moeite niet ').
Ik snap ook niet dat de mods hier dat gewoon accepteren. Ik bedoel als je het uit frustratie één of twee keer zegt dan is dat tot daar aan toe, maar je kan ook te ver gaanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Weet je wat pas een keiharde waarheid is: dat jij constant een bepaalde ziekte erbij moet halen. Zielig hoorPost gewoon een normale reactie of houd je mond.
Oh, ik snap al waarom, de mods doen gezellig meequote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Wat ben ik blij dat je zwart bent golfer.
kankerlakken.
Aan de ene kant wel, want zelfs bij Ajax (iets meer kwaliteit op het middenveld en achterin) ging/gaat het zwaar kut omdat ze geen topspits hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Ik zeg alleen maar dat het huidige Feyenoord geen topspits nodig heeft om bovenin mee te draaien.
Nee, dat is het punt. Wij zien jullie als een rivaliserende club waar we gewoon graag van winnen. Jullie zien ONS als iets om tegen op te zien. Dat is het verschil...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef FLR het volgende:
[..]
Ja hoor, jullie zijn een superieur soort van mensen... Hup, nu terug naar jullie 'upper-class-society'
Jij snapt helemaal niets, blijkt maar weer.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik snap je frustatie wel hoor.
Als je enige trots in je zielige leven dat clupje is en als die er dan ook nog eens jarenlang niets van bakken blijft er weinig anders voor je over dan eens flink met dodelijke ziektes te lopen schelden.
Je eerste post laat mij anders denken.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit wanneer ik hier post. Uitschakeling voor de beker is een opvallend iets, dat trekt aandacht. Ik zit hier niet om te eikelen maar plaats inhoudelijke meningen.
Ohja, handig om een lening af te sluiten als je verlies hebt gedraaid. Het risico kan wel genomen worden, maar het lijkt me gewoon niet verstandig. En net alsof PSV Kalou nodig heeft met Koné & Farfán.quote:En Kalou wordt gewoon een lening voor afgesloten, of investeerders worden ingeschakeld. Hiddink liet laatst nog weten dat voor speciale doeleinden zoals Robinho op zich risico genomen kan worden met geld ondanks rode cijfers, en er dan mogelijkheden zijn. Dan heb je het dus puur over leningen. Als de bank er brood inziet heb je zo 15 miljoen met een leuk onderpand, zoals het stadion.
Noem je dat supporters.....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, die kut arena zit elke wedstrijd helemaal leeg en de seizoenskaarten raken we al helemaal aan de straatstenen niet kwijt
Verder kom je best intelligent over hoor
Ja als er op het veld al jaren geen eer meer te behalen valt... Misschien ligt het gemiddelde IQ bij ons iets hoger en is de frustratie in rotterdam de afgelopen jaren wat sterker gestegenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:16 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Wat denk je ik dan??Gaat niks boven wat ouderwets matten....Helaas durven onze joodse vrienden geen fysiek geweld meer aan......
Mijn forum nietquote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, ik snap al waarom, de mods doen gezellig mee![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie zien ONS als iets om tegen op te zien.
Actie = reactie.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef raptorix het volgende:
Wat een slechte verliezers zijn die Feyenoord supporters hier zeg, get a life!
Voor een voetballer met HERSENS woedt te strijd op het veld, voor de breinloze liever ernaast.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja als er op het veld al jaren geen eer meer te behalen valt... Misschien ligt het gemiddelde IQ bij ons iets hoger en is de frustratie in rotterdam de afgelopen jaren wat sterker gestegen
Waarom zouden wij moeten matten? Met ons komt het wel weer goed
De club van domme mensen is weer op tournee hoor ik?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:16 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Wat denk je ik dan??Gaat niks boven wat ouderwets matten....Helaas durven onze joodse vrienden geen fysiek geweld meer aan......
O nee, je bent pas supporter als je je tegenstander de tering in wilt meppen, was ik even vergetenquote:
Nog meer jaren ervoor? Ik denk dat ik van alle posters op Fok! de meeste nederlagen en tegenslagen van jouw clupje wel heb meegemaakt hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef Cart_man het volgende:
Jij snapt helemaal niets, blijkt maar weer.
Je had wat jaartjes eerder geboren moeten worden.
Ga wat bloemen op CP z'n graf leggen joh,wil je???Doe 'm ook ff gelijk de groeten.....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja als er op het veld al jaren geen eer meer te behalen valt... Misschien ligt het gemiddelde IQ bij ons iets hoger en is de frustratie in rotterdam de afgelopen jaren wat sterker gestegen
Alsof ik ook maar EEN traan gelaten heb om die gast... was OOK gewoon een mongool die zonodig moest vechten voor voetbal...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Ga wat bloemen op CP z'n graf leggen joh,wil je???Doe 'm ook ff gelijk de groeten.....![]()
Het valt me mee dat je de submit knop hier nog weet te vindenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Ga wat bloemen op CP z'n graf leggen joh,wil je???Doe 'm ook ff gelijk de groeten.....![]()
Als de bank rente kan vangen en denkt dat het safe is, dan kan dat ja, mits je een goed onderpand hebt.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Merkie het volgende:
Ohja, handig om een lening af te sluiten als je verlies hebt gedraaid. Het risico kan wel genomen worden, maar het lijkt me gewoon niet verstandig. En net alsof PSV Kalou nodig heeft met Koné & Farfán.
Hm, sja. Zou kunnen. We zien wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Als de bank rente kan vangen en denkt dat het safe is, dan kan dat ja, mits je een goed onderpand hebt.
Kone is gekomen i.p.v. Kalou, terwijl Farfan waarschijnlijk na de zomer weg is van de rechterflank. Kalou wordt dan dus vervanger van Farfan, en die gast levert ook een aardige duit geld op om Kalou deels mee te betalen.
Voetbal = geen hobby.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef raptorix het volgende:
Mensen het is maar een spel, je leven hangt er niet vanaf, als je dat nog niet eens kan scheiden dan raad ik je aan eens wat andere hobbies te zoeken.
Dat er naar jullie gekeken wordt, ok, maar tegen op zien?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt. Wij zien jullie als een rivaliserende club waar we gewoon graag van winnen. Jullie zien ONS als iets om tegen op te zien. Dat is het verschil...
Wij zijn LANG niet zo vaak bezig met jullie als jullie met ons..
Als je levensgeluk alleen afhangt van een spelletje dan ben je idd een triest figuur.quote:
Ik heb dat nooit beweerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je levensgeluk alleen afhangt van een spelletje dan ben je idd een triest figuur.
Nou, men heeft toch altijd wel een drang om beter te zijn dan 020... niet beter dan psv ofzo, nee beter dan 020, dan is het seizoen geslaagd. Wij willen "slechts" de beste zijn, wie er onder ons staat boeit ons niet..quote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef FLR het volgende:
[..]
Dat er naar jullie gekeken wordt, ok, maar tegen op zien?![]()
Enfin, het heeft te maken met de clubbeleving en daar zou je essays over kunnen schrijven, maar dat is ook weer weinig zinvol. Jullie je lol, wij onze club, klaar voor vanavond?
Voetbal een spelletje noemen is natuurlijk wel de moeder aller fouten bij fanatieke supportersquote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je levensgeluk alleen afhangt van een spelletje dan ben je idd een triest figuur.
Idd.Voetbal is véél meer....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |