misschien leuk als je dan ook meteen een nieuw topic opent als je m dichtgooit met zo'n reactiequote:Op woensdag 21 december 2005 22:03 schreef Ayaxola het volgende:
Vol = Vol
zometeenquote:
hoiquote:
schla = schlaquote:Op woensdag 21 december 2005 22:03 schreef Ayaxola het volgende:
Vol = Vol
zeg, ik doe geen opleiding nederlands ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, vast iets met ProRail, kan niet anders. Je let anders ook niet op op school: ik wordt met een t
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:11 schreef snopprinses het volgende:
schla = schla
als iemand die snapt
Moet je ook niet in the middle of nowhere gaan wonenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zeg, ik doe geen opleiding nederlands ofzo![]()
En het treinvervoer wordt hier geregeld door het geweldigeSyntus
![]()
het is hier wel gezellig hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet je ook niet in the middle of nowhere gaan wonen
mên schla = schla is van najib amhaliquote:
joh, dat was een nederlandse turk ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 22:13 schreef Gizmore het volgende:
Ik spreek geen duitsUit principe, uiteraard
Verdikkiemij nu je t zegt!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef snopprinses het volgende:
mên schla = schla is van najib amhali
Woonplaats: Aaltenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
het is hier wel gezellig hoor![]()
Die ken ik wel van naam, maar nooit wat van gehoord verderquote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mên schla = schla is van najib amhali
[..]
joh, dat was een nederlandse turk ofzo![]()
Hierquote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar is dat ook weer?
Woefquote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Haaaaaaaa dieeeeeeee hoooooooowas ik weer mensen
Kefquote:
Bijna Duitsland dus zelfs... Das aan de andere kant van het land vanaf hierquote:
Daar jaquote:
Nog nooit gezien?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:21 schreef Maikuuul het volgende:
LOL
http://www.milliondollarhomepage.com/
Halloquote:Op woensdag 21 december 2005 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maaar goed k doe ook weer is mee
Nee de NS, daar word je zeker vrolijk vanquote:Op woensdag 21 december 2005 22:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zeg, ik doe geen opleiding nederlands ofzo![]()
En het treinvervoer wordt hier geregeld door het geweldigeSyntus
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maaar goed k doe ook weer is mee
Bij mn edit? Niks, beetje mislukte poging tot t laten zien waar ik woonquote:
Neej, wat een geweldig ideequote:
Hier dusquote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bij mn edit? Niks, beetje mislukte poging tot t laten zien waar ik woon
Half elf pas? Valt mee toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga dalijk ook slapen is al redelijk laat
Dat zei ik, ik wilde m alleen in laten zoomen op de straat ook meteen alleen dat lukte me niet echt. Ik weet het, ik ben slechtquote:
Ik zou er vanavond een hebben in Den Haag maar niemand ging opeens meerquote:
Ik ben benieuwd wie het hier beter doet, NS of Syntusquote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nee de NS, daar word je zeker vrolijk van
Gelukkig woon ik in de Randstad, dan heb je dat veel minderquote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie het hier beter doet, NS of Syntus![]()
Ze hebben zeker elke dag wel vertraging en dat op 1 trajectHeel vaak loopt die vertraging zover dat er treinen uitvallen
Julie hebben dan waarschijnlijk ook wel treinen die om het kwartier rijden ofnie?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in de Randstad, dan heb je dat veel minderAlleen wel meer kans op aanrijdingen enzo, wat dan natuurlijk wel weer minder is
Ik kan om de 10 minuten een trein pakken die naar Rotterdam gaatquote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Julie hebben dan waarschijnlijk ook wel treinen die om het kwartier rijden ofnie?
Hier rijden ze om het half uur op een enkel spoor en nog kunnen ze niet op tijd rijden![]()
Och, ik van de 5 treinen vandaag er 2 die nog enigzins op tijd vertrokken en/of aankwamen. De overige drie hadden een vertraging van respectievelijk ruim 15 min, dik 10 minuten, en nog eens 10 minuten...... de NS gaat zo geweldig :`(quote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie het hier beter doet, NS of Syntus![]()
Ze hebben zeker elke dag wel vertraging en dat op 1 trajectHeel vaak loopt die vertraging zover dat er treinen uitvallen
Ik duik ook mijn bed maar ns inquote:
tegen wie moet mvv nog?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:
wehehe Feyenoord.
Nu leuke wedstrijd op de mof
En dan ook nog klagen over de leegloop: gezelligquote:Op woensdag 21 december 2005 22:45 schreef Wiwi101 het volgende:
Extreme leegloop hierzo![]()
En ik ga ook nog es...![]()
De schattigheid ontgaat me een beetje. Misschien zijn ze zo superklein dat het schattig is?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:50 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
mn nieuwe schoentjes voor de mensen die foto wilde
Hij is goed hequote:Op woensdag 21 december 2005 22:54 schreef Renesite het volgende:
de film the island, geweldig!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |