abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 december 2005 @ 21:51:19 #1
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_33289321
quote:
Talpa koopt "De slimste mens ter wereld"
za 10/12/05 - Vanaf januari zendt de Nederlandse zender Talpa "De slimste mens ter wereld" uit. De quiz is een format van het Vlaamse productiehuis Woestijnvis.
"De slimste mens ter wereld" liep al vier seizoenen in ons land op Eén. Het programma met Erik Van Looy als presentator was een kijkcijferkanon. In Nederland wordt Linda de Mol als kandidaat-presentator genoemd.

Naast Nederland zijn ook andere landen geïnteresseerd in "De slimste mens". "We haalden met de quiz afgelopen seizoen 59% marktaandeel. Dat hebben ze in het buitenland ook wel opgemerkt", zegt Woestijnvis in Het Laatste Nieuws

Bronvermelding: VRT Nieuws.
Ik heb geen hoge pet op van John de Mol, maar het kopen van dit ijzersterke format doet me wel vreugd. Hopelijk krijgen we ook een deskundige met groffe grappen à la Dit Was Het Nieuws.

Ik ben benieuwd.
pi_33289521
Linda de Mol.

Waarschijnlijk is dit programma slechts een half idee op een A4-tje op het bureau van John de Mol, en toch heb ik er nu al geen enkel vertrouwen in dat het ook maar iets wordt wat ik graag zou willen kijken.

Linda de Mol.

Alsof ze ooit de plaats van Erik van Looy in kan nemen.
I intend to live forever, or die trying.
  donderdag 22 december 2005 @ 13:04:22 #3
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_33305626
Ze halen er waarschijnlijk alleen maar de quiz-elementen uit en de humor zal wel verdwijnen. Ik denk dat dit niks gaat worden.
pi_33309963
Nou, daar wil ik geen kijk-en-luistergeld voor betalen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33312635
Zonder Wouter Deprez/Erik van Looy/andere leuke Vlamingen gaat het toch zuigen
Some people like cupcakes better. I, for one, care less, for them.
  donderdag 22 december 2005 @ 18:26:12 #6
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_33315942
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik heb geen hoge pet op van John de Mol, maar het kopen van dit ijzersterke format doet me wel vreugd. Hopelijk krijgen we ook een deskundige met groffe grappen à la Dit Was Het Nieuws.

Ik ben benieuwd.
Het format is leuk, maar niet echt revolutionair of wereldschokkend. Het programma stak boven de rest uit door de mensen die het maakten. Die kopietjes van buitenlandse series of shows zijn bijna per definitie inferieur. De Vlaamse versie van "De Mol" was veel origineler en inventiever dan de Nederlandse en omgekeerd was het Vlaamse Team Spirit (flauw doorslagje van de reeks All Stars) ook veel minder dan de Nederlandse versie.

Kortom, dit is meestal een heel slecht idee.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 22 december 2005 @ 18:31:17 #7
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_33316053
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:56 schreef dwerg het volgende:
Linda de Mol.

Waarschijnlijk is dit programma slechts een half idee op een A4-tje op het bureau van John de Mol, en toch heb ik er nu al geen enkel vertrouwen in dat het ook maar iets wordt wat ik graag zou willen kijken.

Linda de Mol.

Alsof ze ooit de plaats van Erik van Looy in kan nemen.
Het is geen half idee die door John de Mol werd uitgewerkt. Deze quiz werd bedacht door de firma Woestijnvis.

Maar ik waak er ook voor dat het tempo in de Nederlandse versie iets lager zal liggen dan in de originele versie. Als je kijkt naar de prestaties die onze prominenten leveren in kennisquizzen, dan schaam je je er echt kapot voor. Tenzij je Chris Zegers of Rob Oudkerk uitnodigt.

O ja, voor mensen die kijkers onder de 16 jaar hebben, raad ze af om te kijken naar deze quiz als het net zo grof wordt in Vlaanderen (deskundige kraakt iemand af, het gaat over intieme zaken zoals seks etc.)

Ik meen dit serieus en dat zullen de meeste fans van De Slimste Mens Ter Wereld ook beamen.
  donderdag 22 december 2005 @ 19:35:42 #8
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33317863
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef RM-rf het volgende:
Nou, daar wil ik geen kijk-en-luistergeld voor betalen
Je hoeft geen kijk-en-luistergeld betalen voor een commerciélen zender
Dat Quiz komt elke avond op Talpa Ik weet niet of er iets zal zijn.
Ik ben niet zo'n quiz-achtig
pi_33374195
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is geen half idee die door John de Mol werd uitgewerkt. Deze quiz werd bedacht door de firma Woestijnvis.
Goh.
Kijk eens wie De slimste mens ter wereld! (Op de VRT) heeft geopend.
I intend to live forever, or die trying.
pi_33374317
Ik ben benieuwd wat hun definitie van slim is.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33377691
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:17 schreef longinus het volgende:
Ik ben benieuwd wat hun definitie van slim is.
Dat is wanneer je heel veel vragen goed kunt beantwoorden.
  Trouwste user 2022 maandag 2 januari 2006 @ 22:07:42 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_33640271
Nou laat maar eens zien of het hier ook een suces wordt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33640371
Jan Joost van Gangelen wist niet waar de OS in 2012 gehouden wordt, SCHAAM JE. Hij is nota bene sport presentator.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33640434
Dat vrouwtje wint vandaag denk ik.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 maandag 2 januari 2006 @ 22:11:55 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_33640435
Wat doet Cees Geel daar

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33640455
Dit lijkt wel een parodie.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33640496
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
Wat doet Cees Geel daar

De 'deskundige' die van tevoren een aantal zinnetjes uit z'n hoofd heeft geleerd.
sig verwijderd door FA
pi_33640497
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:12 schreef cultheld het volgende:
Dit lijkt wel een parodie.
Ze kunnen het beter de DOMSTE Mens Ter Wereld noemen gezien de kandidaten die ze hebben uitgenodigd. Wie krijgen we volgende week? Kelly, Gerard Joling en Gordon?
pi_33640555
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ze kunnen het beter de DOMSTE Mens Ter Wereld noemen gezien de kandidaten die ze hebben uitgenodigd. Wie krijgen we volgende week? Kelly, Gerard Joling en Gordon?
Zo dom zijn die kandidaten niet hoor
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 maandag 2 januari 2006 @ 22:14:50 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_33640559
Ze kennen Helmut Schmid niet

pi_33640564
Jan Joost van Gangelen op een vraag over een Duitse bondskanselier: Helmut Lotti
pi_33640618
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De 'deskundige' die van tevoren een aantal zinnetjes uit z'n hoofd heeft geleerd.
pi_33640664
Wat een vooroordelen weer. Omdat het op Talpa zal worden uitgezonden zal het wel niks worden, maar als het op een andere zender zou worden uitgezonden waren de reacties hier natuurlijk wel positief

Trouwste user 2022 maandag 2 januari 2006 @ 22:19:06 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_33640733
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat een vooroordelen weer. Omdat het op Talpa zal worden uitgezonden zal het wel niks worden, maar op een andere zender zou worden uitgezonden waren de reacties hier natuurlijk wel positief

Ik zei ik geef het een kans, en vind het best leuk.Alleen ze weten niet zo veel. Dat meldde ik niks meer niks minder. Ik blijf hier wel nar kijken want je kunt zelf lekker ondervinden dat je nog niet zo dom bent eigenlijk.

pi_33640740
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat een vooroordelen weer. Omdat het op Talpa zal worden uitgezonden zal het wel niks worden, maar op een andere zender zou worden uitgezonden waren de reacties hier natuurlijk wel positief

Nee. Als het op SBS6 zou zijn uitgezonden, zou ik er precies hetzelfde over hebben gedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')