die had ik ook al bekekenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP, staan er nog meer![]()
Aha, okquote:
euh, dat is dan weer vrij prive, maar ook erg mooiquote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Om te doen dan? Wat vind je daar van?
ben gelukkig ook mannen tegengekomen die t zelf ook prettig vinden. Niet alleen om te doen maar ook om te ontvangenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Aha, ok![]()
Aan je reacties te zien kun je bondage wel waarderenWat me trouwens ook opvalt is dat meer mannen er iets tegen hebben dan vrouwen. Maar goed, vrouwen zijn dan ook degenen die het vaak ondergaan, en kennen de sensatie die bondage kan geven
Voor een man is het misschien wat moeilijker het toe te geven dat hij dat leuk vindt, bind hij iemand vast dan is hij weer dat "machtspersoon" zeg maar(de mishandelaar, welke man wil dat nou zijn???), de schijn die dat heeft dan, laat hij zich vastbinden dan is hij juist weer zwak, die schijn die dat heeft dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Aha, ok![]()
Aan je reacties te zien kun je bondage wel waarderenWat me trouwens ook opvalt is dat meer mannen er iets tegen hebben dan vrouwen. Maar goed, vrouwen zijn dan ook degenen die het vaak ondergaan, en kennen de sensatie die bondage kan geven
Zo zien de mensen die er geen ervaring mee hebben het waarschijnlijk. Ik zie het namelijk niet op die manier. Als je bijvoorbeeld je vriendin vastbind omdat zij dat graag wil, dan geef je haar toch iets? Ze vind het dan immers leuk om vastgebonden te worden. Ik zou er ook geen probleem mee hebben als ik een vriendin zou hebben die mij vast wil binden. Zou me er ook niet zwak door voelen ofzo, net zo min als dat ik me machtig zou voelen als ik haar vast zou binden.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Voor een man is het misschien wat moeilijker het toe te geven dat hij dat leuk vindt, bind hij iemand vast dan is hij weer dat "machtspersoon" zeg maar(de mishandelaar, welke man wil dat nou zijn???), de schijn die dat heeft dan, laat hij zich vastbinden dan is hij juist weer zwak, die schijn die dat heeft dan.
Beide zijn nonses natuurlijk, het gaat erom hoe jij en je partner het voelen, maar toch, denk wel dat dat uitmaakt, een "zwakkere" vrouw wordt niet als naar gezien, een lekkere bijdehante dominante tante in bed ook niet zo snel, heeft minder snel die nare bijsmaak voor de buitenwereld
Op de een of andere manier weet ik dat je die reactie niet meentquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:13 schreef Nickthedick het volgende:
Bondage is gewoon kut... SM is alleen geil met leren riemen, prikkeldraad, messen, breinaalden etc. zonder 'safety words'. Het 'gevaar element' moet behouden worden. Psycho's met scherpe objecten!!!Daar pleit ik voor.
![]()
Dit is volgens mij inderdaad de centrale kwestie.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Voor een man is het misschien wat moeilijker het toe te geven dat hij dat leuk vindt, bind hij iemand vast dan is hij weer dat "machtspersoon" zeg maar(de mishandelaar, welke man wil dat nou zijn???), de schijn die dat heeft dan, laat hij zich vastbinden dan is hij juist weer zwak, die schijn die dat heeft dan.
Beide zijn nonses natuurlijk, het gaat erom hoe jij en je partner het voelen, maar toch, denk wel dat dat uitmaakt, een "zwakkere" vrouw wordt niet als naar gezien, een lekkere bijdehante dominante tante in bed ook niet zo snel, heeft minder snel die nare bijsmaak voor de buitenwereld
Ik herken me hier wel in..ik zie het niet als mishandelen..maar ik krijg er zeker een naar gevoel bij. Losjes eens klooien met een blinddoek of handen vast aan spijlen wel eens gedaan...maar als ik het gevoel heb echt vast te zitten slaat paniek bijkans toe. Dat staat ook echt los van vertrouwen..beetje gelul om te zeggen dat als je dit niet prettig vind je je partner niet vertrouwt.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef Thisbe het volgende:
TS, je zegt dan wel dat het niks met mishandelen te maken heeft, maar dat is wel de associatie die je erbij krijgt.
De totale weerloosheid die ervan uitstraalt, dat vinden sommige mensen opwindend, en anderen niet.
Ikzelf vind het heel akelig als iemand mij het bewegen onmogelijk maakt, vriendjes mochten dat nooit bij me doen, ook niet voor de grap. Ieder zijn ding, maar ik vind het niet prettig om naar te kijken.![]()
Opzich zijn de plaatjes die ik in de OP geplaatst heb nog niet eens zo extreem hoor. Ok, loskomen gaat waarschijnlijk niet zo makkelijk, maar er zijn nog veel extremere vormen van bondage. Van de extreme vormen ben ik ook gaan fan hoor, maar met de plaatjes in de OP heb ik geen enkel probleem, vind het er erg mooi uitzienquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:14 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik herken me hier wel in..ik zie het niet als mishandelen..maar ik krijg er zeker een naar gevoel bij. Losjes eens klooien met een blinddoek of handen vast aan spijlen wel eens gedaan...maar als ik het gevoel heb echt vast te zitten slaat paniek bijkans toe. Dat staat ook echt los van vertrouwen..beetje gelul om te zeggen dat als je dit niet prettig vind je je partner niet vertrouwt.
Erg onprettig..vind het ook niet leuk om te doen bij een ander.. Maar als mensen er lol uit halen dan prima. Ik zie mensen die dit doen echt niet als potentiele verkrachters.![]()
Zo extreem vind ik het ook niet..wat er allemaal wel niet langs komt op internet..ben wel wat gewend..quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Opzich zijn de plaatjes die ik in de OP geplaatst heb nog niet eens zo extreem hoor. Ok, loskomen gaat waarschijnlijk niet zo makkelijk, maar er zijn nog veel extremere vormen van bondage. Van de extreme vormen ben ik ook gaan fan hoor, maar met de plaatjes in de OP heb ik geen enkel probleem, vind het er erg mooi uitzien![]()
Het is gewoon niet spannend, ik zie het al voor me dat ik vast word gebonden met een zijden sjaaltje zodat ik 'hulpeloos' ben.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Op de een of andere manier weet ik dat je die reactie niet meentMaar je hebt toch wel een punt, want zo denken waarschijnlijk de meeste mensen die het een taboe vinden er helaas over...
Zo'n tafel waar james bond op vastgebonden wordt met zo;n cirkelzaag die langzaam je kruis nadert lijkt me wel iets voor jou !quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Het is gewoon niet spannend, ik zie het al voor me dat ik vast word gebonden met een zijden sjaaltje zodat ik 'hulpeloos' ben.Het is pas leuk als er iets ergs kan gebeuren.
![]()
Ook nog teveel glamourquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:03 schreef Laton het volgende:
[..]
Zo'n tafel waar james bond op vastgebonden wordt met zo;n cirkelzaag die langzaam je kruis nadert lijkt me wel iets voor jou !![]()
Hoe kon ik het vergetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:12 schreef Nickthedick het volgende:
bovendien ben ik 0% masochist en 100% sadist.
Sane man?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:49 schreef Laton het volgende:
[..]
Hoe kon ik het vergeten![]()
"..and as she drowns in that puddle of afterbirth..she turns to the tonightshow..and I'm gonna be on it.. "
![]()
Juist niet voor het keldertjequote:Op zondag 25 december 2005 23:05 schreef Alicey het volgende:
Het is misschien meer iets voor het keldertje, T_T..
Waarom ik er precies van houd weet ik niet, maar misschien dat overgave vertrouwen bevestigt?
In het keldertje komen ook wel mensen van wie het hun ding niet is, maar ik denk dat je wel gelijk hebt dat je hier een representatiever beeld krijgt over hoe men er over denkt.. Wat dus voor velen een afschuw is..quote:Op zondag 25 december 2005 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Juist niet voor het keldertjeIk wil graag weten waarom mensen zo'n afschuw hebben tegen bondage, en in het keldertje komen denk ik niet zo veel mensen die dat hebben. Ik wil graag een algemeen antwoord
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |