abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2005 @ 22:06:09 #76
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_33324159
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:58 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Kijk eens in de OP, staan er nog meer
die had ik ook al bekeken
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_33324681
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

die had ik ook al bekeken
Aha, ok

Aan je reacties te zien kun je bondage wel waarderen Wat me trouwens ook opvalt is dat meer mannen er iets tegen hebben dan vrouwen. Maar goed, vrouwen zijn dan ook degenen die het vaak ondergaan, en kennen de sensatie die bondage kan geven
pi_33324719
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Om te doen dan? Wat vind je daar van?
euh, dat is dan weer vrij prive, maar ook erg mooi
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 22 december 2005 @ 22:19:13 #79
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_33324890
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Aha, ok

Aan je reacties te zien kun je bondage wel waarderen Wat me trouwens ook opvalt is dat meer mannen er iets tegen hebben dan vrouwen. Maar goed, vrouwen zijn dan ook degenen die het vaak ondergaan, en kennen de sensatie die bondage kan geven
ben gelukkig ook mannen tegengekomen die t zelf ook prettig vinden. Niet alleen om te doen maar ook om te ontvangen
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_33324929
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Aha, ok

Voor een man is het misschien wat moeilijker het toe te geven dat hij dat leuk vindt, bind hij iemand vast dan is hij weer dat "machtspersoon" zeg maar(de mishandelaar, welke man wil dat nou zijn???), de schijn die dat heeft dan, laat hij zich vastbinden dan is hij juist weer zwak, die schijn die dat heeft dan.
Beide zijn nonses natuurlijk, het gaat erom hoe jij en je partner het voelen, maar toch, denk wel dat dat uitmaakt, een "zwakkere" vrouw wordt niet als naar gezien, een lekkere bijdehante dominante tante in bed ook niet zo snel, heeft minder snel die nare bijsmaak voor de buitenwereld
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33328442
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Voor een man is het misschien wat moeilijker het toe te geven dat hij dat leuk vindt, bind hij iemand vast dan is hij weer dat "machtspersoon" zeg maar(de mishandelaar, welke man wil dat nou zijn???), de schijn die dat heeft dan, laat hij zich vastbinden dan is hij juist weer zwak, die schijn die dat heeft dan.
Beide zijn nonses natuurlijk, het gaat erom hoe jij en je partner het voelen, maar toch, denk wel dat dat uitmaakt, een "zwakkere" vrouw wordt niet als naar gezien, een lekkere bijdehante dominante tante in bed ook niet zo snel, heeft minder snel die nare bijsmaak voor de buitenwereld
Zo zien de mensen die er geen ervaring mee hebben het waarschijnlijk. Ik zie het namelijk niet op die manier. Als je bijvoorbeeld je vriendin vastbind omdat zij dat graag wil, dan geef je haar toch iets? Ze vind het dan immers leuk om vastgebonden te worden. Ik zou er ook geen probleem mee hebben als ik een vriendin zou hebben die mij vast wil binden. Zou me er ook niet zwak door voelen ofzo, net zo min als dat ik me machtig zou voelen als ik haar vast zou binden.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:04:40 #82
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_33330115
Het gaat hier om de associate die het oproept bij veel mensen. Mensen associeren dergelijke foto's blijkbaar (gezien de algemene reacties en heersende taboe hierop) met zaken als 'sm', 'snuff' of 'mishandeling'. Het belangrijkste criterium is in hoeverre mensen bekend zijn met dit fenomeen, en of diens gedachten hieromtrent niet enkel geleid worden door beelden uit films of de media. Een andere verklaring kan zijn dat mensen vinden dat de foto's het romantische aspect van sex ondermijnen.
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:13:29 #83
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_33330416
Bondage is gewoon kut... SM is alleen geil met leren riemen, prikkeldraad, messen, breinaalden etc. zonder 'safety words'. Het 'gevaar element' moet behouden worden. Psycho's met scherpe objecten!!! Daar pleit ik voor.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_33331695
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:13 schreef Nickthedick het volgende:
Bondage is gewoon kut... SM is alleen geil met leren riemen, prikkeldraad, messen, breinaalden etc. zonder 'safety words'. Het 'gevaar element' moet behouden worden. Psycho's met scherpe objecten!!! Daar pleit ik voor.
Op de een of andere manier weet ik dat je die reactie niet meent Maar je hebt toch wel een punt, want zo denken waarschijnlijk de meeste mensen die het een taboe vinden er helaas over...
  vrijdag 23 december 2005 @ 01:03:59 #85
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33331869
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit is volgens mij inderdaad de centrale kwestie.

Sinds de "sexuele revolutie" van de jaren zestig is er één grote "schuldige" partij ontstaan: "de man". Dat zie je bij reacties op bondage maar ook bij de oorlog tegen Afghanistan (de "burka-kwestie" en zo, en hoe dat in de media op een negatieve manier is gehyped).

Ik zou het nog veel politieker willen maken dan dit, maar dat zal hier niet gewaardeerd worden, dus hou ik het hier maar bij.
---verdwijnt---
pi_33348596
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef Thisbe het volgende:
TS, je zegt dan wel dat het niks met mishandelen te maken heeft, maar dat is wel de associatie die je erbij krijgt.
De totale weerloosheid die ervan uitstraalt, dat vinden sommige mensen opwindend, en anderen niet.
Ikzelf vind het heel akelig als iemand mij het bewegen onmogelijk maakt, vriendjes mochten dat nooit bij me doen, ook niet voor de grap. Ieder zijn ding, maar ik vind het niet prettig om naar te kijken.
Ik herken me hier wel in..ik zie het niet als mishandelen..maar ik krijg er zeker een naar gevoel bij. Losjes eens klooien met een blinddoek of handen vast aan spijlen wel eens gedaan...maar als ik het gevoel heb echt vast te zitten slaat paniek bijkans toe. Dat staat ook echt los van vertrouwen..beetje gelul om te zeggen dat als je dit niet prettig vind je je partner niet vertrouwt.

Erg onprettig..vind het ook niet leuk om te doen bij een ander.. Maar als mensen er lol uit halen dan prima. Ik zie mensen die dit doen echt niet als potentiele verkrachters.
underground forever baby
pi_33348870
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:14 schreef Laton het volgende:

[..]

Ik herken me hier wel in..ik zie het niet als mishandelen..maar ik krijg er zeker een naar gevoel bij. Losjes eens klooien met een blinddoek of handen vast aan spijlen wel eens gedaan...maar als ik het gevoel heb echt vast te zitten slaat paniek bijkans toe. Dat staat ook echt los van vertrouwen..beetje gelul om te zeggen dat als je dit niet prettig vind je je partner niet vertrouwt.

Erg onprettig..vind het ook niet leuk om te doen bij een ander.. Maar als mensen er lol uit halen dan prima. Ik zie mensen die dit doen echt niet als potentiele verkrachters.
Opzich zijn de plaatjes die ik in de OP geplaatst heb nog niet eens zo extreem hoor. Ok, loskomen gaat waarschijnlijk niet zo makkelijk, maar er zijn nog veel extremere vormen van bondage. Van de extreme vormen ben ik ook gaan fan hoor, maar met de plaatjes in de OP heb ik geen enkel probleem, vind het er erg mooi uitzien
pi_33348921
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Opzich zijn de plaatjes die ik in de OP geplaatst heb nog niet eens zo extreem hoor. Ok, loskomen gaat waarschijnlijk niet zo makkelijk, maar er zijn nog veel extremere vormen van bondage. Van de extreme vormen ben ik ook gaan fan hoor, maar met de plaatjes in de OP heb ik geen enkel probleem, vind het er erg mooi uitzien
Zo extreem vind ik het ook niet..wat er allemaal wel niet langs komt op internet..ben wel wat gewend.. Maar toch krijg ik een onprettig gevoel. ieder zijn ding dus.
underground forever baby
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:35:38 #89
106776 Nickthedick
pi_33350579
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Op de een of andere manier weet ik dat je die reactie niet meent Maar je hebt toch wel een punt, want zo denken waarschijnlijk de meeste mensen die het een taboe vinden er helaas over...
Het is gewoon niet spannend, ik zie het al voor me dat ik vast word gebonden met een zijden sjaaltje zodat ik 'hulpeloos' ben. Het is pas leuk als er iets ergs kan gebeuren.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_33351217
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:35 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Het is gewoon niet spannend, ik zie het al voor me dat ik vast word gebonden met een zijden sjaaltje zodat ik 'hulpeloos' ben. Het is pas leuk als er iets ergs kan gebeuren.
Zo'n tafel waar james bond op vastgebonden wordt met zo;n cirkelzaag die langzaam je kruis nadert lijkt me wel iets voor jou !
underground forever baby
  vrijdag 23 december 2005 @ 19:12:37 #91
106776 Nickthedick
pi_33351384
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:03 schreef Laton het volgende:

[..]

Zo'n tafel waar james bond op vastgebonden wordt met zo;n cirkelzaag die langzaam je kruis nadert lijkt me wel iets voor jou !
Ook nog teveel glamour bovendien ben ik 0% masochist en 100% sadist .

Het lijkt mij wel geil om een naakt meisje in de vriezende kou half te vezuipen in een ijswak, terwijl ik haar anaal penetreer met een dooie egel.
pi_33351738
een bevroren meisje penetreren lijkt me zo koud aan den piemel
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  vrijdag 23 december 2005 @ 19:40:21 #93
106776 Nickthedick
pi_33351963
Ik ben dan wel gewoon lekker warm aangekleed, duh.
pi_33352178
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:12 schreef Nickthedick het volgende:
bovendien ben ik 0% masochist en 100% sadist .
Hoe kon ik het vergeten

"..and as she drowns in that puddle of afterbirth..she turns to the tonightshow..and I'm gonna be on it.. "

underground forever baby
  vrijdag 23 december 2005 @ 19:58:14 #95
106776 Nickthedick
pi_33352389
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:49 schreef Laton het volgende:

[..]

Hoe kon ik het vergeten

"..and as she drowns in that puddle of afterbirth..she turns to the tonightshow..and I'm gonna be on it.. "

Sane man?
pi_33352425
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:58 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Sane man?
jep
underground forever baby
pi_33395866
Mijn mooie topic, wat hebben jullie gedaan

Maar goed, zijn er nog mensen die serieus kunnen reageren op de vraag in de OP? Ben wel benieuwd naar meer meningen namelijk, ook meningen waarom je er wel van houdt zijn natuurlijk altijd welkom.
  zondag 25 december 2005 @ 23:05:57 #98
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33402469
Het is misschien meer iets voor het keldertje, T_T..

Waarom ik er precies van houd weet ik niet, maar misschien dat overgave vertrouwen bevestigt?
pi_33403044
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:05 schreef Alicey het volgende:
Het is misschien meer iets voor het keldertje, T_T..

Waarom ik er precies van houd weet ik niet, maar misschien dat overgave vertrouwen bevestigt?
Juist niet voor het keldertje Ik wil graag weten waarom mensen zo'n afschuw hebben tegen bondage, en in het keldertje komen denk ik niet zo veel mensen die dat hebben. Ik wil graag een algemeen antwoord
  zondag 25 december 2005 @ 23:30:54 #100
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33403079
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:29 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Juist niet voor het keldertje Ik wil graag weten waarom mensen zo'n afschuw hebben tegen bondage, en in het keldertje komen denk ik niet zo veel mensen die dat hebben. Ik wil graag een algemeen antwoord
In het keldertje komen ook wel mensen van wie het hun ding niet is, maar ik denk dat je wel gelijk hebt dat je hier een representatiever beeld krijgt over hoe men er over denkt.. Wat dus voor velen een afschuw is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')