abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33296970
Niks mis met bondage. Windt MIJ alleen niet op.
pi_33298792
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:01 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Natuurlijk, het is immers een spel dat je samen speelt Ik hou er ook niet zo van een vrouw te pijnigen. Dus geven doe ik ook niet.
Ok.

Ik zou zelf denk ik een slechte dom zijn, misschien ook juist wel omdat ik zo hypocriet ben dat ik anderne geen pijn wil doen.
pi_33298801
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Inferi het volgende:

Enige reden dat ik zou kunnen bedenken dat iemand vastgebonden zou willen worden is onderdanigheid. En dat is toch wel weer vrij tegenstrijdig met het idee van gelijkheid voor iedereen
Ligt dat misschien niet aan dat idee? Waarom zou iedereen gelijk moeten zijn? Mocht je het naar gelijkwaardigheid willen trekken : Waarom is iemand die onderdanig is/zich zo opstelt niet gelijkwaardig?
pi_33298815
quote:
Op donderdag 22 december 2005 07:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ok.

Ik zou zelf denk ik een slechte dom zijn, misschien ook juist wel omdat ik zo hypocriet ben dat ik anderne geen pijn wil doen.
Daar heb ik dus ook best wel moeite mee Maar ik denk dat vasbinden niet zo'n probleem is, dat hoeft immers geen pijn te doen
pi_33299195
quote:
Op donderdag 22 december 2005 07:19 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Daar heb ik dus ook best wel moeite mee Maar ik denk dat vasbinden niet zo'n probleem is, dat hoeft immers geen pijn te doen
Ik denk alleen dat als ik het doe het voor mij weinig toevoegt..
pi_33305776
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:54 schreef purplerose het volgende:
Ik vind het gewoon prachtig
Volmondig mee eens. Enkel de laarzen vind ik vaak overdreven en soms tegenstrijdig. De weerloosheid van de meisjes, het onschuldige, dat benadrukt wordt door de felle touwtjes en meestal de onderdanige/hulpeloze blik staat volgens mij in contrast met die laarzen met hoge hakken. Daardoor ziet iemand er net groter en dominanter uit dan in werkelijkheid. Fotografeer ze dan eerder met blote voetjes of zo, das nog n stuk kwetsbaarder en schattiger.
  Eindredactie Games donderdag 22 december 2005 @ 13:34:56 #57
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_33306735
Het lijkt mij toch vrij logisch, het is ongetwijfeld al gezegd in dit topic; mensen associëren het met dwangmatig vastbinden. Aangezien vastbinden meestal voorkomt met kidnappingen, verkrachtingen en andere dwangmatige praktijken, vind ik het niet vreemd dat dat de eerste gedachte is.

En nee ik noem je geen verkrachter, ik vind het er ook verdomde geil uitzien
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_33310248
ik houd er wel van om vastgebonden te worden en machteloos te zijn, de andere kant bevalt me daarin tegen ook wel, niets mis mee in mijn boekje.
pi_33310568
Vrouwen die ik vertrouw mogen mij best vastbinden aan het bed en mij vervolgens helemaal sufneuken. Geen enkel probleem mee.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 22 december 2005 @ 15:28:18 #60
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_33310683
Nou, ik denk, serieus, dat vertrouwen daarin een héél belangrijk woord is!
En de weerstand dat het bij veel mensen oproept, heeft volgens mij idd te maken met het dwangmatige imago. Maar volgens mij is het juist niet dwangmatig...!!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_33310751
het is juist vrijwillig, anders zou het onrechtmatigevrijheidsberoving heten
  donderdag 22 december 2005 @ 15:37:44 #62
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_33311026
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef nozem het volgende:
Vrouwen die ik vertrouw mogen mij best vastbinden aan het bed en mij vervolgens helemaal sufneuken. Geen enkel probleem mee.
Het is idd belangrijk dat je je partner vertrouwd als je dit soort dingen gaat doen
Feyenoord!!! * Barça
pi_33311206
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:15 schreef Cartman84 het volgende:
ik houd er wel van om vastgebonden te worden en machteloos te zijn
Om nog maar even te benadrukken : Mits het is door iemand die ik vertrouw. Misschien juist omdat het vertrouwen bevestigend is o.i.d...
  donderdag 22 december 2005 @ 15:47:53 #64
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_33311374
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef Alicey het volgende:

[..]

Om nog maar even te benadrukken : Mits het is door iemand die ik vertrouw. Misschien juist omdat het vertrouwen bevestigend is o.i.d...
Ik heb wel eens gehoord dat het vooral mensen zijn die "in het dagelijk leven" een "dominante rol" spelen (leidinggevende functies, verantwoordelijkheden hebben etc) zich het meest aangetrokken voelen tot dit. Dat ze even helemaal géén verantwoordelijkheid en leiding hoeven hebben/nemen...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 december 2005 @ 15:50:22 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33311458
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:28 schreef dutch-mamma het volgende:
Nou, ik denk, serieus, dat vertrouwen daarin een héél belangrijk woord is!
En de weerstand dat het bij veel mensen oproept, heeft volgens mij idd te maken met het dwangmatige imago. Maar volgens mij is het juist niet dwangmatig...!!
Zoniet het allerbelangrijkste woord... zonder vertrouwen moet je er ook niet aan beginnen!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_33311487
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:47 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gehoord dat het vooral mensen zijn die "in het dagelijk leven" een "dominante rol" spelen (leidinggevende functies, verantwoordelijkheden hebben etc) zich het meest aangetrokken voelen tot dit. Dat ze even helemaal géén verantwoordelijkheid en leiding hoeven hebben/nemen...
Het zou best kunnen.. Of in ieder geval dat het aanvullend is. Ik merk aan mezelf op zich ook wel dat ik in de regel erg onderdanig ben, maar op professioneel gebied kan ik een behoorlijk dominante bitch zijn.
  donderdag 22 december 2005 @ 17:09:57 #67
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_33313965

Guanine en Cytosine! *O*
pi_33317182
quote:
Op donderdag 22 december 2005 17:09 schreef Koenholio het volgende:
[afbeelding]
Die is inderdaad heel mooi, maar ik plaats die plaatjes in de OP niet voor niets achter een thumbnail hoor
pi_33322727
Tja, bondage, ik vind het meer dan geweldig....

Ik snap opzich de aversie er wel tegen, is onwetendheid, iemand kan snel het idee hebben dat er dwang in het spel is, de schijn van onvrijwilligheid.
Maar niets is minder waar, het is een samenspel, een vrijwillig samenspel waar beiden erg van genieten.

Ik vind het heerlijk om vastgebonden te worden, de beperking van bewegingsvrijheid doet andere gevoelens sterker naar voren komen, zeker in combi met een blinddoek bemerk je onmiddelijk een verhoging van de tastzin, geur, smaak en gehoor, vooral dat tastzin gebeuren maakt het erg leuk natuurlijk
Verder vind ik vrijheid in overgave, klinkt misschien vreemd, maar door de controle los te laten en het toch een beetje bij een ander neer te leggen ervaar je complete vrijheid, ook vrij van jezelf eventjes zeg maar waardoor je je heel makkelijk kan laten gaan.

Dit hoor je toch wel van vooral veel vrouwen die het een keer doen, dat ze zich dan veel makkelijker laten gaan en zo dus ook makkelijker tot een heel hoog genot komen, maar goed, dan moet je er natuurlijk wel echt zin in hebben, anders zou het geen enkele zin hebben.

Natuurlijk komt er bij mij ook wel wat sm om de hoek kijken, maar dat ook niet altijd, soms is het gewoon alleen bondage en verder ontzettend lieve seks zelfs, vastbinden en dan tijden doorbrengen met het lichaam strelen, zoenen, met veertjes kriebelen, dat soort dingen, intens teder allemaal, je heerlijk verdiepen in het lichaam van je partner, op die manier mag ik ook nog weleens graag mijn liefste vastbinden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 22 december 2005 @ 21:54:21 #70
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_33323541
quote:
Op donderdag 22 december 2005 17:09 schreef Koenholio het volgende:
[afbeelding]
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_33323693
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef erodome het volgende:
-lang stukje tekst-
Zoals altijd weer een leuke en duidelijke uitleg Erodome

Gelukkig bestaan er mensen die er anders tegenaan kijken, en wel weten dat het absoluut niets met drang of onvrijwilligheid te maken heeft.
pi_33323758
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Kijk eens in de OP, staan er nog meer
pi_33323875
mooi om te zien !
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_33323877
Ik heb ook niets tegen bondage hoor, het wind mij juist enorm op
mezelf volledig overgeven aan een ander, het komt dan echt op vertrouwens hebben aan.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_33323950
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
mooi om te zien !
Om te doen dan? Wat vind je daar van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')