Ok.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is immers een spel dat je samen speeltIk hou er ook niet zo van een vrouw te pijnigen. Dus geven doe ik ook niet.
Ligt dat misschien niet aan dat idee? Waarom zou iedereen gelijk moeten zijn? Mocht je het naar gelijkwaardigheid willen trekken : Waarom is iemand die onderdanig is/zich zo opstelt niet gelijkwaardig?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Inferi het volgende:
Enige reden dat ik zou kunnen bedenken dat iemand vastgebonden zou willen worden is onderdanigheid. En dat is toch wel weer vrij tegenstrijdig met het idee van gelijkheid voor iedereen
Daar heb ik dus ook best wel moeite meequote:Op donderdag 22 december 2005 07:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok.
Ik zou zelf denk ik een slechte dom zijn, misschien ook juist wel omdat ik zo hypocriet ben dat ik anderne geen pijn wil doen.
Ik denk alleen dat als ik het doe het voor mij weinig toevoegt..quote:Op donderdag 22 december 2005 07:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook best wel moeite meeMaar ik denk dat vasbinden niet zo'n probleem is, dat hoeft immers geen pijn te doen
![]()
Volmondig mee eens. Enkel de laarzen vind ik vaak overdreven en soms tegenstrijdig. De weerloosheid van de meisjes, het onschuldige, dat benadrukt wordt door de felle touwtjes en meestal de onderdanige/hulpeloze blik staat volgens mij in contrast met die laarzen met hoge hakken. Daardoor ziet iemand er net groter en dominanter uit dan in werkelijkheid. Fotografeer ze dan eerder met blote voetjes of zo, das nog n stuk kwetsbaarder en schattiger.quote:
Het is idd belangrijk dat je je partner vertrouwd als je dit soort dingen gaat doenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef nozem het volgende:
Vrouwen die ik vertrouw mogen mij best vastbinden aan het bed en mij vervolgens helemaal sufneuken. Geen enkel probleem mee.![]()
Om nog maar even te benadrukken : Mits het is door iemand die ik vertrouw. Misschien juist omdat het vertrouwen bevestigend is o.i.d...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:15 schreef Cartman84 het volgende:
ik houd er wel van om vastgebonden te worden en machteloos te zijn
Ik heb wel eens gehoord dat het vooral mensen zijn die "in het dagelijk leven" een "dominante rol" spelen (leidinggevende functies, verantwoordelijkheden hebben etc) zich het meest aangetrokken voelen tot dit. Dat ze even helemaal géén verantwoordelijkheid en leiding hoeven hebben/nemen...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Om nog maar even te benadrukken : Mits het is door iemand die ik vertrouw. Misschien juist omdat het vertrouwen bevestigend is o.i.d...
Zoniet het allerbelangrijkste woord... zonder vertrouwen moet je er ook niet aan beginnen!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:28 schreef dutch-mamma het volgende:
Nou, ik denk, serieus, dat vertrouwen daarin een héél belangrijk woord is!
En de weerstand dat het bij veel mensen oproept, heeft volgens mij idd te maken met het dwangmatige imago. Maar volgens mij is het juist niet dwangmatig...!!
Het zou best kunnen.. Of in ieder geval dat het aanvullend is. Ik merk aan mezelf op zich ook wel dat ik in de regel erg onderdanig ben, maar op professioneel gebied kan ik een behoorlijk dominante bitch zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:47 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat het vooral mensen zijn die "in het dagelijk leven" een "dominante rol" spelen (leidinggevende functies, verantwoordelijkheden hebben etc) zich het meest aangetrokken voelen tot dit. Dat ze even helemaal géén verantwoordelijkheid en leiding hoeven hebben/nemen...
Die is inderdaad heel mooi, maar ik plaats die plaatjes in de OP niet voor niets achter een thumbnail hoorquote:
quote:
Zoals altijd weer een leuke en duidelijke uitleg Erodomequote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef erodome het volgende:
-lang stukje tekst-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |