slijmen helpt nietquote:Op maandag 26 december 2005 17:11 schreef Drumpie het volgende:
Das balen, maar ik heb het er ook zelf naar gemaakt... gevolgen voor mij, tjah,, niks aan te doen
Naar mijn weten is Lord of the Rings een uurtje of 11 dus dat is vandaag niet meer gamenquote:Op maandag 26 december 2005 19:37 schreef escape_nl het volgende:
Nu alleen nog Lord of the Rings oop de beamer kijken en dan nog ff gamen.
we beginnen zo aan deel 1, morgen deel 2 en donderdag deel 3 dus zat tijd om voor APC whore te spelenquote:Op maandag 26 december 2005 19:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Naar mijn weten is Lord of the Rings een uurtje of 11 dus dat is vandaag niet meer gamen![]()
ik slijm nietquote:Op maandag 26 december 2005 19:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
slijmen helpt niet![]()
weg wezen jij kleutert!
Sickert....jongen..quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 21:53 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Sickert....jongen..
Tis kerst..wees lief tegen elkaar. Hier.. dan krijg je van mij een lekker stukkje kerststol !
Gelukkig was Postman wel wakkerquote:
Zal wel over mij gaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:53 schreef jpjedi het volgende:
Over worms gesproken....Hoe zou het met onze grote worm zijn?
Er zijn wel trucs om met 32 man te spelen maar je blijft op de 16 player maps. Er zijn trouwens wel maps met helicopters, bv Cleanweep & Dragon Valley.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hey ik had een vraagje, kun je offline meer spelers dan 16 krijgen want ik wil nl. grotere maps (gulf of oman wil ik met het schip)
Thanx dat gezeik had ik ook hierquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:39 schreef jpjedi het volgende:
Jaaaaa
Ik heb het gevonden!::
man man man ...heeft een week geduurd voor ik hier achter was..
SF kan draaien op de server maar dan moet er wel voldoende animo zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:52 schreef ursel het volgende:
Hey.. Vroeg me af of SF al draait op de BOF server??
Probeerde er tijdens de kerst ff op te komen,, alleen bleek niet de goede versie te hebben..![]()
Zover ik weet heb ik hem toendertijd nog wel eens gepatched..![]()
Ooh.. en voor zover mensen (admins althans) het gemist hadden.. De TS draait nu op 15 man.. Moet voldoende wezen hoop ik?
Doelde het meer omdat ik hem niet heb EN niet op de server kon komen..quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
SF kan draaien op de server maar dan moet er wel voldoende animo zijnAls je een paar man kan vinden die mee willen doen dan kan dat zo voor een avondje om gezet worden. Geen probleem
Er is pas nog een nieuwe patch uitgekomen of bedoel je die ? het patchen blijft iig erg vaag.
De TS krijgen we idd nooit tot zover vol, we zijn allang blij dat we m mogen gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |