quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:53 schreef Sickert het volgende:nu sluit mevrouw het topic wegens niet normaal comuniceren whehehe
ze is gewoon bang voor dr Blauwe letters!
Paarse letters
Wel jammer dat het op slot is gegaan.
Overigens ben ik het met de Ban van jedi eens. Hij heeft zijn waarschuwing gehad, klote maar het is niet anders. De manier waarop het allemaal gegaan is is wel erg slordig op zijn zachts gezegd.
Ik vond het trouwens wel grappig om te zien dat ze zelf ook heel off topic gingen in het topic, maar ja daar zijn het modjes voor.
FoK heeft regels en die moet je respecteren. Tuurlijk de ban van Di3Ki3 van onterecht, maar dat is nog geen reden om een log te posten wat blijkbaar niet mag. Je hoeft het niet met regels eens te zijn, maar een beetje respect kan geen kwaad, ook al krijg je geen greintje respect terug van sommige modjes
quote:
Het zijn allemaal halve maatregelen op een community die harder groeit dan ze kunnen modden en dus modden ze soms fout
FoK zou een stuk relaxter zijn met een beetje meer respect richting andere gebruikers, dat geldt voor iedereen.
Misschien moet ik de politiek eens in
PS. wat the fuck hebben jullie toch tegen droopie (ofzo), dat hij in BF2 teamkilled okee daar hebben jullie hem voor gepermbanned, maar wat doet hij hier wat zo fout is