Zo dat heb ik dan snel verholpen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Rudy......ff msn of xfire aub. belangrijk
oke bedankt..verholpen.![]()
laatste patch downen, hier zit alles in.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:31 schreef ursel het volgende:
Betekend dit dat ik nu die laatste patch niet hoef op te zoeken en alleen deze maar hoef te downen?
Vanavond anders even kijken.. Altijd wel in voor nieuwe games..
Misschien wat voor een servertje..
Sorry.. Miste de quote betreffende die nieuwe game..quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
laatste patch downen, hier zit alles in.
SF is een uitbreidiing die je echt moet kopen... Ik twijfel nog steeds maar als niemand hem koopt hoeven we hem ook niet op de server te draaien.
15 man is trouwens ruim genoeg op TS
ik heb hem enkel gekocht voor de extra guns die zijn te gebruiken in BF2quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
laatste patch downen, hier zit alles in.
SF is een uitbreidiing die je echt moet kopen... Ik twijfel nog steeds maar als niemand hem koopt hoeven we hem ook niet op de server te draaien.
15 man is trouwens ruim genoeg op TS
Nou niet dus....Zelfde probleem weer na een uurtjequote:Op dinsdag 27 december 2005 12:39 schreef jpjedi het volgende:
Jaaaaa
Ik heb het gevonden!::
http://gathering.tweakers(...)ge/24071889#24071889
oftewel een instelling in power managment...(op mijn laptop nooit het probleem gehad)
man man man ...heeft een week geduurd voor ik hier achter was..
god ze hebben ook een keer gewonnenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en in de Metro van vandaag:
Feyenoord overdondert AZ
Kleine passages:
...door de verdiende zege van de thuisploeg...
...Fel, gretig en geconcentreerd begon de ploeg van Koeman...
...De thuisploeg bleef het duel dicteren...
...AZ straalde voor rust voornamelijk machteloosheid uit...
...De Alkmaarse ploeg maakte een krampachtige, soms zelfs iets verlamde indruk...
...Bijna alle persoonlijk duel gingen verloren...
...AZ kreeg iets meer greep op de wedstrijd maar bleef geen schim van de ploeg die vorige week RKC van het veld speelde...
Dat spel ziet er idd ook erg leuk uitquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:07 schreef escape_nl het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1094569/0
Kijk hier eens naar, het is een gratis spel, graphics zijn mooier dan BF, speelt soepeler.
Hier 2 shots van mij tijdens het online gamen
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft wel gelijk moet ik zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef jpjedi het volgende:
dI3KI3 heeft een ban op fok voor 48hrs
Reden: hij heeft in een topic geantwoord dat format C: een optie is om van spyware af te komen.. Lijkt me en volkomen terechte straf voor zo`n doldwaze opmerking![]()
niet veel beter vrees ik...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:13 schreef escape_nl het volgende:
http://www.warrock.net/
Link naar de site plus het downloaden van het spel.
Dit lijkt me ideaal voor een lan, vraagt bijna niets van je pc, deze shots zijn genomen met de 9800 pro, wil niet weten hoe het eruit gaat zien met de 7800 die ik morgen krijg
erhm.... als je ECHT van spyware af wilt komen is dat wel nodig...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef jpjedi het volgende:
Reden: hij heeft in een topic geantwoord dat format C: een optie is om van spyware af te komen.. Lijkt me en volkomen terechte straf voor zo`n doldwaze opmerking![]()
Ehm, ben niet zo into computer hardware en stuff, maar waarom is het dan slecht om je C schijf te formateren?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef jpjedi het volgende:
LOL, zoiets moet het haast wel geweest zijn ...quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:06 schreef Incolumis het volgende:
blijkbaar was een admin toch zo dom om het te doen en is ie nu zijn spul kwijt
Voor al uw hate-mailquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:15 schreef jpjedi het volgende:
Trouwens de desbetreffende mod is te vinden via nicky@fok.nl
meen je dat met die vraag? dan is alles weg...tja tis een oplossing die soms zeker door mij toegepast wordt als ik veel shit heb, is gewoon sneller dan al dat klooien en zoeken. Al is hij erg onorthodox natuurlijk want je C: is gewoon weer leeg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Voor al uw hate-mail![]()
Maar eh.. wat doet dat dan? C schijf formateren?
Ja, ik meen het, ben niet zo into PC-hardware zei ik toch (total nubb dus)quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
meen je dat met die vraag? dan is alles weg...tja tis een oplossing die soms zeker door mij toegepast wordt als ik veel shit heb, is gewoon sneller dan al dat klooien en zoeken. Al is hij erg onorthodox natuurlijk want je C: is gewoon weer leeg.
Mod aktie van Nikkyquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Met haar praten heeft geen zin. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het zwaar overdreven vind om iemand te bannen voor zo'n antwoord, maar geef een n00b de opdracht op te formateren en dan lukt dat ze waarschijnlijk ook nog en dan zijn ze al hun zooi kwijt. Oftewel ik begrijp wel een beetje dat ze het niet willen, maar de ban is wel erg overdreven.
Ach ja, zo werkt de FoK community gewoon, allemaal onbekenden en dan wat mods die orde moeten handhaven en dan boeit het niet als er een onbekende gebanned wordt.
Ik snap ook niet dat mensen moderator willen zijn, dat is zo'n ondankbare taak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |