1 tip: doe het nietquote:Op woensdag 21 december 2005 17:49 schreef M5 het volgende:
ik ben ff 't vorige topic aan't bijlezen.![]()
dan valt er iig nog wat te lezenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1 tip: doe het niet
ruzie, kutnoobs en een neger zonder hoofd
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1 tip: doe het niet
ruzie, kutnoobs en een neger zonder hoofd
Ze wonen op het industrieterreinquote:Op woensdag 21 december 2005 18:17 schreef Hugster het volgende:
je ziet heel mooi die warme lucht zeg
En @ Alexxx, wat een kamper![]()
figures...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze wonen op het industrieterrein
ik heb altijd geleerd positief te blijven. En ook bij dit plaatje is me dat gelukt. Want he bekijk het zo. Hij heeft nu geen kopzorgen meerquote:
Je moet er ook die zwarte op zetten sjonnie.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef BoJo het volgende:
Laat ik m'n moeder die witte velgen zien, schreeuwt ze "NEEEEEE dan word het een sjonnie auto"![]()
![]()
die heb ik verkochtquote:Op woensdag 21 december 2005 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je moet er ook die zwarte op zetten sjonnie.
gelijk heeft ze. witte velgenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef BoJo het volgende:
Laat ik m'n moeder die witte velgen zien, schreeuwt ze "NEEEEEE dan word het een sjonnie auto"![]()
![]()
Nee. Je hebt er ook Anita's.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:34 schreef hermandeperman het volgende:
Iedereen uit Amsterdam is toch een Sjon?
Nou die witte BBS rally velgen zijn anders uber vetquote:Op woensdag 21 december 2005 19:22 schreef M5 het volgende:
[..]
gelijk heeft ze. witte velgen, nah, staat niet zo bij jou kleur imo, zilvergrijs of zwart lijkt me dan beter.
Zulks een ongeinquote:
Hollandquote:Op woensdag 21 december 2005 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
en hoeren
en drugs
en tulpen en klompen
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zulks een ongein
[..]
Holland
Laatst waren het nog OZ Superturismo'squote:Op woensdag 21 december 2005 19:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou die witte BBS rally velgen zijn anders uber vet
oja dat zijn zequote:Op woensdag 21 december 2005 19:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Laatst waren het nog OZ Superturismo's
ik zeg niet dat witte velgen niet mooi kunnen zijn. alleen niet onder een bordeaux rode 155. onder sommige wagens horen ze. (maar dat zijn er maar héél weinig)quote:Op woensdag 21 december 2005 19:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou die witte BBS OZ rally velgen zijn anders uber vet
lieg niet je gaat nu terug krabbelen sletquote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat witte velgen niet mooi kunnen zijn. alleen niet onder een bordeaux rode 155. onder sommige wagens horen ze. (maar dat zijn er maar héél weinig)
jij noemt mij een slet?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lieg niet je gaat nu terug krabbelen slet![]()
Je bent nog maagd?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:50 schreef M5 het volgende:
[..]
jij noemt mij een slet?
en ik lieg niet.
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat witte velgen niet mooi kunnen zijn. alleen niet onder een bordeaux rode 155. onder sommige wagens horen ze. (maar dat zijn er maar héél weinig)
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent absoluut niet geboren met een stuk relativeringsvermogen eh?
Je humor is op voor woensdag 21 december dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en jij niet met het vermogen een grapje te herkennen?
jaquote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je humor is op voor woensdag 21 december dan?
NEE.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Veyron
Mag ik trouwens bij de wannabe's?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja
Heb vandaag een fles champagne gekregen
Je bent echt de zieligste user die ik ken...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Veyron
Je komt ook niet buiten PTA.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent echt de zieligste user die ik ken...
Misschien ga ik wel eens gek doen met oud en nieuwquote:Op woensdag 21 december 2005 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet jij nou met die ongein?
Geef je hem aan je ouders?
Ik had al in zijn Myreact gekeken hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herman is een van de weinige SC-ers die ik ook buiten PTA regelmatig zie....
je mag hem aan mijn moeder geven die is er helemaal leip vanquote:Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel eens gek doen met oud en nieuwWaarschijnlikj niet
Mn ouders drinken geen wijn, mn vader alleen bier, mn moeder geen alcohol...
Ik heb geen idee wat ik er mee ga doen.... Maar een fles champagne in de kelder is altijd OK, misschien eens aan iemand als bedankje geven ergens voor
Nee en jij niet uit huisquote:
Lust (quote:Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel eens gek doen met oud en nieuwWaarschijnlikj niet
Mn ouders drinken geen wijn, mn vader alleen bier, mn moeder geen alcohol...
Ik heb geen idee wat ik er mee ga doen.... Maar een fles champagne in de kelder is altijd OK, misschien eens aan iemand als bedankje geven ergens voor
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herman is een van de weinige SC-ers die ik ook buiten PTA regelmatig zie....
Stefr dan!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik had al in zijn Myreact gekeken hoor
Niet alleen je moederquote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
je mag hem aan mijn moeder geven die is er helemaal leip van![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
je mag hem aan mijn moeder geven die is er helemaal leip van![]()
Dat, plus ik heb er geen behoefte aan... plus dat ik van dichtbij heb gezien dat alcohol meer kapot kan maken dan je lief isquote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
Lust () je geen alcohol of ben je bang dat je nog gekker wordt wanneer je het drinkt?
in een flesquote:Op woensdag 21 december 2005 20:24 schreef Fwnk het volgende:
wat voor champagne is het eigenlijk?
Je hebt 1 keer iemand knetterlam zien gaan of je hebt de gevolgen van een alcoholverslaving gezien?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat, plus ik heb er geen behoefte aan... plus dat ik van dichtbij heb gezien dat alcohol meer kapot kan maken dan je lief is
2equote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt 1 keer iemand knetterlam zien gaan of je hebt de gevolgen van een alcoholverslaving gezien?
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:24 schreef Fwnk het volgende:
wat voor champagne is het eigenlijk?
Heb je wel eens de gevolgen van een autoongeluk gezien? Heb je wel eens een vliegramp gezien? Zo kan ik nog wel even doorgaan...quote:
quote:
kijk je moet dit hier zien als de unversiteit. En jij bent nog een foetus, dus miss over 25 jaar nog eens vragenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Veyron
Dat was Bojo tochquote:Op woensdag 21 december 2005 20:55 schreef Alfisti het volgende:
raad de Josti in de rechter zak
[afbeelding]
[PTA SC #12056quote:Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
kijk je moet dit hier zien als de unversiteit. En jij bent nog een foetus, dus miss over 25 jaar nog eens vragen
u gaat door voor de slippende civicquote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was Bojo toch? Die op 1 grassprietje kon blijven staan.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef Fwnk het volgende:
Ik kijk altijd of iemand toevallig een link in de . heeft gezet
Je hebt er anders wel een note voorquote:Op woensdag 21 december 2005 20:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Is tof hoor, deed ik ook altijd, lekker verkapte spam.
Ik moet toch es effe een modje vinden die mijn notes wil laten zien.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt er anders wel een note voor.
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ik heb de mijne in een zip bestandje hier liggenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik moet toch es effe een modje vinden die mijn notes wil laten zien.
Lekken uit de crew directe permbanquote:Op woensdag 21 december 2005 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heerlijk dat mensen altijd denken dat ze er een hoop hebbenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er meer dan 20 ondertussen geloof ik
Wie heb jij omgekocht?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb de mijne in een zip bestandje hier liggen
[..]
Lekken uit de crew directe permban![]()
2 bans en een jaar gelden had ik er 11.. een jaar geleden had ik nog maar een kwart van mn posts nu. dus ik heb er veel.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heerlijk dat mensen altijd denken dat ze er een hoop hebben!
werd me in de schoot geworpenquote:
quote:
Ik heb al 4 bans achter de rug en heb er bijna evenveelquote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 bans en een jaar gelden had ik er 11.. een jaar geleden had ik nog maar een kwart van mn posts nu. dus ik heb er veel.
Ach, alles beter als de 2e note van ThaFreak
Jawel, er staan ook 2 bans inquote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
wtf.. worden bans niet meer in notes vermeld
ow wacht.. kutnoobs krijgen meer notes als users die zo nu en dan ook iets nuttigs posten
Ze heeft geen tietenquote:
staat er ook bij dat de 1e onterecht was?quote:
ze hefet gewoon veel kleren aan, dat jij dat nou nooit op het i-net tegen komquote:
Neuh, unbans staan er niet bijquote:Op woensdag 21 december 2005 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat er ook bij dat de 1e onterecht was?
na de tweede heb ik zlefs een mailtje met excuses gekregen dat ze me gabnned hadden, want ik was een toffe user, maar wat ik had gedaan kon toch echt niet
het bushokjes verhaal van mij is ook een leuke note. Je mag niet zeggen dat je met een baksteen een raam kan intieften en dan de poster kan jattenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:10 schreef Fugie het volgende:
bij staat vast dat ik een kankeraar ben whehe
Klopt, met een schroevendraaier gaat hij ook prima open en kan hij daarna ook weer gewoon dichtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het bushokjes verhaal van mij is ook een leuke note. Je mag niet zeggen dat je met een baksteen een raam kan intieften en dan de poster kan jatten![]()
goeie tipquote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het bushokjes verhaal van mij is ook een leuke note. Je mag niet zeggen dat je met een baksteen een raam kan intieften en dan de poster kan jatten![]()
Jim poster...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:
quote:Seborik - vrijdag 16 mei 2003 19:43 delete
het aantal mogen we wel lekkenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
als de crew toch aan het lekken is: mail mn notes maar
en ale is mn vaderoant moarn
NU wat meer.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef ook_gek het volgende:
in 2002 had ThaFreak 1 note![]()
in 2003 rond deze tijd had ik er 7![]()
en gelijk me enigste, de rest zijn allemaal kutnotesquote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef ook_gek het volgende:
in 2002 had ThaFreak 1 note![]()
in 2003 rond deze tijd had ik er 7![]()
Heb hier een mooi overzicht van alle notes van alle users tot ergens eind 2003quote:
En bij jou 'homo'quote:Op woensdag 21 december 2005 21:30 schreef Fugie het volgende:
ik denk dat er nog 1 note bij moet ijsmeis:
carcrasher
Ja ook_gek staat in de OPquote:Op woensdag 21 december 2005 21:30 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik heb gehoord dat ik het vorige deel niet bij moet lezen omdat er foto'svan lijken in staan...
De laatste heb jij op 25-12-03 gehad om 23:45quote:
Je hebt helemaal gelijk. Notquote:Op woensdag 21 december 2005 21:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De laatste heb jij op 25-12-03 gehad om 23:45![]()
heb nog een leuk crew topic over jouquote:
Neuh, heb ik nietquote:Op woensdag 21 december 2005 21:34 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Schokkend! Staat er ook een foto van je eigen auto in, die is toch ook dood?![]()
Ah toch goedquote:Op woensdag 21 december 2005 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Not. Oh 2003.
Tja, waar je, je maar mee bezig houdtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
25-12-03 23:46 EmmYKuHh (50)
25-12-03 23:45 ijsmeis (4)
25-12-03 23:15 clanad (1)
Ik heb hier de lijst met alle notes van users tot en met eind 2003W
ik zie nu pas dat ik hem hebquote:Op woensdag 21 december 2005 21:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tja, waar je, je maar mee bezig houdt.
Boring om dat allemaal te lezen!
Dan zit er al haar op en mag je het neukequote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef Fwnk het volgende:
Me zusje is 17.
* Fwnk honkbalknuppel klaarlegtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan zit er al haar op en mag je het neuke![]()
Ah je gaat haar oprekken? Dat is aardig bespaart mij weer een zooi glijmiddelquote:
* Alfisti zwijgt evenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef Fwnk het volgende:
Me zusje is 17.
we gaan er allemaal wel even overheen en dan kijken we of je wellicht tussen de wanabe's mag... maar ik beloof niks.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef Fwnk het volgende:
Me zusje is 17.
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
we gaan er allemaal wel even overheen en dan kijken we of je wellicht tussen de wanabe's mag... maar ik beloof niks.
ja nu ben je jaloers he op je zusjequote:
Bestwelquote:Op woensdag 21 december 2005 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja nu ben je jaloers he op je zusje
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mark wil jou erna ook wel even mee naar achteren nemen samen met Tjabbo en TF.![]()
Geef maar toe jij wilt ook graag dat het zaad uit je reet druppeltquote:
als het maar een gat heeftquote:Op woensdag 21 december 2005 21:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mark wil jou erna ook wel even mee naar achteren nemen samen met Tjabbo en TF.![]()
Jaquote:Op woensdag 21 december 2005 21:51 schreef Sandraugiga het volgende:
Fwnk... Ben je nou lid geworden van Buzzzybee omdat Alex je daar een sukkel heeft genoemd?
Tis niet mijn favoriet neequote:Op woensdag 21 december 2005 21:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geef maar toe jij wilt ook graag dat het zaad uit je reet druppelt
[..]
als het maar een gat heeft![]()
"En denk nou niet "ik ben te min, mijn leven heeft geen zin" want een kerstklok luidt ook voor zo'n ei als jij!"quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
"En denk maar niet "ik ben te min, het leven heeft geen zin" want een kerstklok luidt ook voor zo'n ei als jij!"
[..]
"En denk nou niet "ik ben te min, mijn leven heeft geen zin" want een kerstklok luidt ook voor zo'n ei als jij!"
[..]
"En denk nou niet "ik ben te min, mijn leven heeft geen zin" want een kerstklok luidt ook voor zo'n ei als jij!"
Herman finkersquote:Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan!
RIAGGquote:Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan!
ouwe meuk en zoquote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb hier een mooi overzicht van alle notes van alle users tot ergens eind 2003
np.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:01 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Namens Alex bedankt dat je zijn notes hebt gemailt...![]()
jepsquote:Op woensdag 21 december 2005 22:20 schreef Sandraugiga het volgende:
Hey! Wat hoor ik nou van Alex, ben je al weer in Nederland?
Bron,quote:mercedes-benz den haag levert de derde SLR van Nederland
Mercedes-Benz den haag heeft onlangs de derde SLR van nederland afgeleverd aan victor 't-hoofd. De in zwitserland woonachtige Nederlander is met recht een ware mercedes liefhebber en heeft inmiddels een aardige verzameling opgebouwd.
Die verzameling bestaat onder andere uit een Eklasse cabrio, twee klassieke SL's een CL, een nieuwe SL een S en vanaf nu een SLR. Deden voor de aanschaf va nde SLR bij mercedes benz den haag is de goede relatie die inmiddels is ontstaan. Victor 't-hoofd is sinds 1984 reeds klant bij mercedes benz den haag. Op de vraag of de collectie nu compleet is wist victor te antwoorden:"binnen kort kom ik terug om te praten over de nieuwe S-Klasse 4 matic
* Alfisti maakt een screenshot en gaat dat eens op het admin deel van een niet nader te noemen forum postenquote:
er lekte iets groens uit het gaatje tijdens het uitwonen...beetje vaag maar wel lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti maakt een screenshot en gaat dat eens op het admin deel van een niet nader te noemen forum posten![]()
Oquote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
er lekte iets groens uit het gaatje tijdens het uitwonen...beetje vaag maar wel lekker![]()
* Alfisti bedankt voor deze eerquote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
je mag er als eerste op komen zitten heur![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je het lief vraagt mag jij ook even hoor![]()
quote:
Waar ga je heenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Zo, koffers en auto ingepakt, moeders op stang gejaagd "je denkt toch zeker niet dat wij niet harder dan 160 rijden, je zit achterin, hoe wil je het überhaupt gaan tegenhouden"
, oftewel, alles klaar voor vertrek
!
Veel plezier Herban, ik ga slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Zo, koffers en auto ingepakt, moeders op stang gejaagd "je denkt toch zeker niet dat wij niet harder dan 160 rijden, je zit achterin, hoe wil je het überhaupt gaan tegenhouden"
, oftewel, alles klaar voor vertrek
!
Doe niet zo moeilijk, je zei dit jaar nog dat ik haar een keer mocht neukenquote:
quote:
Ik wel en als ik morgen opsta kan ik meteen weer aan de slagquote:
Gefeliciteerdquote:
Rotterdamquote:Op donderdag 22 december 2005 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
GefeliciteerdWaar is het gebak af te halen?
Volgens mij moet je eerst een paar lesjes nemen, scheelt een hoop gezeik met de politiequote:Op donderdag 22 december 2005 00:25 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Mag nu eindelijke auto rijden![]()
weer gestegenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef ook_gek het volgende:
48. (49) ook_gek 45308 (+230)
Woerden...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eerst een paar lesjes nemen, scheelt een hoop gezeik met de politie![]()
Kan je het gebak niet ff naar Woerden brengen morgen? Zit ik de middag
Huh? Wat?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:20 schreef Sjoewe het volgende:
En vertel eens Hugster, waarom sta je hier bij Lingo?
Ooh leuk! Hobbies?quote:
ik zou bijna m'n 205 verkopen en die van Serge overkopen...maar ik denk dat dat te lang duurt en ie allang verkocht zal zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 00:36 schreef PeuRac het volgende:
Hey Richard, die auto vvan Serge is mooi manen nog goedkoop ook, waarom staan er ook zoveel 1.8 8v's te koop, dan raak ik de mijne nooit kwijt
![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 07:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg post eens foto's van je zusje met minder kleren![]()
Eerlijk overstekenquote:Op donderdag 22 december 2005 07:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg post eens foto's van je zusje met minder kleren![]()
Dan jij ook geen foto's van me zusjequote:Op donderdag 22 december 2005 07:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
je krijgt geen foto's van mij vlegel!![]()
Ik ga die velgen niet doen, ga eerst koppeling en distririem vervangen dan heb ik dat alvast gehad. Koppeling was niks over bekend, weinig zin om daar weer mee stil te staan. En distririem zit er nu 50d km in, kan nog wel even maar wil het zekere voor het onzekere nemenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef Hugster het volgende:
vind je het gek met die rotkop van jou
WEER iddquote:Op donderdag 22 december 2005 11:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ga die velgen niet doen, ga eerst koppeling en distririem vervangen dan heb ik dat alvast gehad. Koppeling was niks over bekend, weinig zin om daar weer mee stil te staan. En distririem zit er nu 50d km in, kan nog wel even maar wil het zekere voor het onzekere nemen![]()
Daarna sportremmen eronder...en dan pas velgen![]()
Nog maar een keertje zelfspot danquote:Op donderdag 22 december 2005 11:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
WEER idd
Maar okay, dan laten we het poedercoaten zitten
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nog maar een keertje zelfspot dan![]()
[afbeelding]
Allangquote:Op donderdag 22 december 2005 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
heeft peu zijn quattroporte al?!
Ja eh, en hij loopt op koffeiebonen en lampenoliequote:
Das goedkoop!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja eh, en hij loopt op koffeiebonen en lampenolie![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
heeft peu zijn quattroporte al?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |