En vraag je of kees ook veel kan spuiten?quote:Op zondag 25 december 2005 00:00 schreef Sturmvogel het volgende:
Dat nemen we dan gewoon mee.
ahahahaquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:25 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Huubke kijkt al ongeduldig naar buiten
Mieke?quote:Op zondag 25 december 2005 00:22 schreef Sturmvogel het volgende:
Huubke heeft nou trouwens een vriendin.
Al moet ie op zn kop gaan staanquote:
Ja maar hij vindt die andere bankstel mooier dus zet ie die in z'n eigeste Golf.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:50 schreef johnplayer het volgende:
Wat kost zo'n golf met een "bankstel"
47. kankerkachel 21quote:Op zondag 25 december 2005 03:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Iedereen natuurlijk op kankerkachel stemmen bij de woord van het jaar verkiezing![]()
http://www.woordvanhetjaar.nl/lijst.php?ini=k&jaar=
gestemdquote:Op zondag 25 december 2005 03:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Iedereen natuurlijk op kankerkachel stemmen bij de woord van het jaar verkiezing![]()
http://www.woordvanhetjaar.nl/lijst.php?ini=k&jaar=
Momenteel op de 37e plek met 34 stemmen!quote:Op zondag 25 december 2005 10:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
47. kankerkachel 21
Dat kan beeeeter
Oma's aan de top bedoel je ?*O*quote:
aan mij kan het niet liggen, ik heb gestemtquote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef JosvG het volgende:
Stervende hoeren kankersite, Kankerkachel staat nog lang niet op 1
Kunnen het altijd proberen, anders halen we het nooitquote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Kunnen we voor dat woordvan het jaar verkiezing niet even een nieuw topic openen in GC, we hebben nog ongeveer 500 stemmen nodig
Ik denk dat er veel mensen zijn die op het woord fokken stemmenquote:Op zondag 25 december 2005 14:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Kunnen het altijd proberen, anders halen we het nooit
quote:Op zondag 25 december 2005 14:09 schreef C2C het volgende:
[..]
aan mij kan het niet liggen, ik heb gestemt
Geniaalquote:Aangemeld op: 24 december 2005, door: sYm
Vindplaats: televisie
Definitie: Een kachel die weigert te werken wanneer je later die avond naar de hoeren gaat.
Motivatie: het is een algemeen bekend woord binnen verscheidene vriendengroepen, en ook onder alle fokkers (mensen die "fokken", ook genomineert als woord van het jaar)
Ik ben sYm...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |