abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33355744

[ Bericht 39% gewijzigd door Sebastiaan_2003 op 23-12-2005 22:32:13 ]
pi_33355915
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:07 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[afbeelding]
lol!
pi_33356758
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:42 schreef Sturmvogel het volgende:
Veldmuis, haal die ene link eruit en stop die van rapidshare erin. Die nou in de OP staat is gewoon ronduit van baggere kwaliteit
Ja hey ik lees het nu pas en weetje wat et probleem is ik kan de OP niet meer editten. Het lukt niet.
Niet dat ik het zou willen hoor, al moet ik op mn kop goan stoan.
pi_33357436
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 20:02 schreef Rainboww het volgende:
Ruudwitje en de 7 Huupkes :

[afbeelding]
FUCKING MEESTERLIJK!!!
pi_33357484
Nu ik het zo even bekijk, heb je het orginele plaatje nog. Zo ja, wil je 'm ff hier proppen?

Dankuwel.
pi_33358601
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:01 schreef Blazkowich het volgende:
Vanavond naar Kees Sturmvogel, don't you forget!
Nou laten we dan maar eens mijn dag kort beschrijven:

Om 12.30 was de kerstviering afgelopen waarna ik met wat vrienden bier ging halen.
1,5 liter later gingen we weer bier halen.
1,5 liter later gingen we weer bier halen

Uiteindelijk 6 uur en 4,5 liter ieder, bier later besloten we(ik en Othala: ik geloof dat dat zijn nick is hier) om gewoon nutteloos naar Kees toe te gaan en aan te bellen. Eenmaal daar aangekomen bellen we aan en Kees doet gewoon open We hebben dus de woonkamer, de flipperkast en de kankerkachel gezien Kortom, we zijn dus al bij Kees binnen geweest en er is een afspraak gemaakt wanneer we met hem gaan drinken(wanneer zeg ik niet, dat horen en zien jullie vanzelf wel)!

Er vielen mij 2 dingen op: Kees is gewoon serieus een fucking relaxte gozer en z'n kankerkachel is nog steeds kapot
pi_33358695
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 23:46 schreef Sturmvogel het volgende:

[..]

Nou laten we dan maar eens mijn dag kort beschrijven:

Om 12.30 was de kerstviering afgelopen waarna ik met wat vrienden bier ging halen.
1,5 liter later gingen we weer bier halen.
1,5 liter later gingen we weer bier halen

Uiteindelijk 6 uur en 4,5 liter ieder, bier later besloten we(ik en Othala: ik geloof dat dat zijn nick is hier) om gewoon nutteloos naar Kees toe te gaan en aan te bellen. Eenmaal daar aangekomen bellen we aan en Kees doet gewoon open We hebben dus de woonkamer, de flipperkast en de kankerkachel gezien Kortom, we zijn dus al bij Kees binnen geweest en er is een afspraak gemaakt wanneer we met hem gaan drinken(wanneer zeg ik niet, dat horen en zien jullie vanzelf wel)!

Er vielen mij 2 dingen op: Kees is gewoon serieus een fucking relaxte gozer en z'n kankerkachel is nog steeds kapot
BEDANKT!!

enkele vragen:

weet kees nu van de hausse op onze fourm?
Waar is zijn broer, en hoe beviel hij?
waarover hebben jullie zoal gehad (naast die spaanse hoer )
pi_33358793
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 23:46 schreef Sturmvogel het volgende:
Ja dat geloof ik goed. Hij is een beetje een simpel persoon en daarom ook zo op tv neergezet. Maar hij lijkt me best een goede gozer. En hij werkt toch hard voor zijn geld? Pallets sorteren.

En verder de gebruikelijke vragen. Kun je een nog betere omschrijving geven van je bezoek aan Kees. En heb je met hem gesproken over de hetze op internet. En was hij alleen of was Huubke er ook? En zei hij van kom maar binnen of wat? Das wel heel erg aardig van hem.
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:26:37 #209
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_33361332
wat had ie aanstaan op tv???
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:05:29 #210
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_33366442
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:07 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Geweldig!
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:29:57 #211
134036 Othala
Dorstige drinker
pi_33367062
Het was gewoon inderdaad een kansloze dag...
Het is alleen jammer dat je op het moment zelf niet beseft dat je ECHT bij Kees in zijn woning bent, k besef me dat nu pas, zo'n 15 uur later.

Ik kijk iig uit naar de dag dat we bij hem gaan drinken.
When a man lies, he murders some part of the world. These are the pale deaths in which man miscall their lives. All this I cannot bare to witness any longer. Cannot the Kingdom of Salvation take me home? - Cliff Burton
pi_33367166
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:29 schreef Othala het volgende:
Het was gewoon inderdaad een kansloze dag...
Het is alleen jammer dat je op het moment zelf niet beseft dat je ECHT bij Kees in zijn woning bent, k besef me dat nu pas, zo'n 15 uur later.

Ik kijk iig uit naar de dag dat we bij hem gaan drinken.
Vertel nou eens wat meer dan? Wat had ie te vertellen, wie was er nog meer die wij kennen dat soort dingen! Hebben jullie het over zijn hype gehad enzo? En hoezo werkte zijn kachel nog steeds kut?
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:37:54 #213
134036 Othala
Dorstige drinker
pi_33367253
Het was maar even, we belden daar aan, met ieder een blik bier in onze hand
toen zei hij dat ie eigenlijk geen tijd had, want hij kwam net terug van zijn werk.
Daarop vroegen Sturm of we toevallig de kankerkachel mochten zien, toen heeft hij ons even binnen gelaten.
Zijn kachel werkt bagger omdat er allerlei draadjes los hangen

Daarna hebben we eigenlijk alleen nog maar een afspraak gemaakt om te drinken en we hebben ons voorgesteld, hij kent onze namen nu dus ook.

We zullen op de geplande afspraak dieper ingaan op zijn populariteit.
When a man lies, he murders some part of the world. These are the pale deaths in which man miscall their lives. All this I cannot bare to witness any longer. Cannot the Kingdom of Salvation take me home? - Cliff Burton
pi_33367306
En vragen hoe het nu met Ruud is na dat hij depressief was.
gr gr
pi_33367346
Geweldig dit. Jullie moeten maar eens aan de slag voor een Kankerkachelkalender 2006.
pi_33367380
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:37 schreef Othala het volgende:
Het was maar even, we belden daar aan, met ieder een blik bier in onze hand
toen zei hij dat ie eigenlijk geen tijd had, want hij kwam net terug van zijn werk.
Daarop vroegen Sturm of we toevallig de kankerkachel mochten zien, toen heeft hij ons even binnen gelaten.
Zijn kachel werkt bagger omdat er allerlei draadjes los hangen

Daarna hebben we eigenlijk alleen nog maar een afspraak gemaakt om te drinken en we hebben ons voorgesteld, hij kent onze namen nu dus ook.

We zullen op de geplande afspraak dieper ingaan op zijn populariteit.

Zag je een PC staan? Misschien heeft ie internet?
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:45:44 #217
134036 Othala
Dorstige drinker
pi_33367452
geen PC gezien, denk ook niet dat hij die heeft
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:49:32 #218
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33367547
hehe goed werk mensen van de KKK (jaahhhh de Kanker Kachel Klan )
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33367558
Geniaal, Sturm!
pi_33367710
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:41 schreef Golf het volgende:
Geweldig dit. Jullie moeten maar eens aan de slag voor een Kankerkachelkalender 2006.
Zoiets?

gr gr
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:58:45 #221
134036 Othala
Dorstige drinker
pi_33367743
prachtig idee, die kalender
Ik zal er deze vakantie aan werken, en als we bij hem zijn zullen we ook wel foto's maken die er in komen

Moet het btw een scheurkalender worden of meer iets in de trant van zo'n ding dat je bij mensen wel eens op de WC vindt?
pi_33368410
Hij was iig Onderweg naar Morgen aan het kijken en Ruud was niet depressief door die boete maar door het feit dat een familielid van hem gestorven was. Hij is trouwens ook niet betaald voor Probleemwijken(ze hebben wel de Dominicaanse betaald).

Ik wilde trouwens nog foto's nemen maar m'n mobiel was bijna op waardoor ik geen foto's heb kunnen maken.
pi_33368452
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:27 schreef Sturmvogel het volgende:
Hij was iig Onderweg naar Morgen aan het kijken en Ruud was niet depressief door die boete maar door het feit dat een familielid van hem gestorven was. Hij is trouwens ook niet betaald voor Probleemwijken(ze hebben wel de Dominicaanse betaald).

Ik wilde trouwens nog foto's nemen maar m'n mobiel was bijna op waardoor ik geen foto's heb kunnen maken.
Dat dacht ik al dat ze die Dominicaanse hebben betaald.

Maar jullie hebben het dus toch over een aantal dingen gehad??
pi_33368572
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:57 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Zoiets?

[afbeelding]
! Ja , dat is al een prachtig begin! Wat een creatieve mensen hier.
pi_33368661
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:58 schreef Othala het volgende:
prachtig idee, die kalender
Ik zal er deze vakantie aan werken, en als we bij hem zijn zullen we ook wel foto's maken die er in komen

Moet het btw een scheurkalender worden of meer iets in de trant van zo'n ding dat je bij mensen wel eens op de WC vindt?
Dat ligt een beetje aan de foto's waar jullie mee terug komen. Of Kees en kornuiten moeten voor een striptease te porren zijn, dan kan je ook de playboy kant op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')