Het gaat er niet om wat jij wil, maar wat de rest wilquote:
Ik geef alvast de kansen weerquote:Op woensdag 21 december 2005 16:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij wil, maar wat de rest wil
Hou maar op.quote:
okiequote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef Mokster het volgende:
Hou maar op.
Strax word ik weer van vanalles beschuldigd en afgezeken en daar heb ik even geen zin in.![]()
en niet over je poes kat.. want die heeft het al zo zwaarquote:
Knuffel?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hou maar op.
Strax word ik weer van vanalles beschuldigd en afgezeken en daar heb ik even geen zin in.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
en niet over je poes kat.. want die heeft het al zo zwaar
Good for you!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:01 schreef GF het volgende:
Heb zeer waarschijnlijk weer werkBij een internet provider.
Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan werken.quote:
komende week zijn er vast meer mensen vrijquote:Op woensdag 21 december 2005 17:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan werken.
Een paar dagen thuiszitten is best ok, maar gaat daarna zwaar zuigen als er verder niemand anders vrij is....
Ik ga volgende week ook weer werken. Maar dan is het vast rustig. Volgens mij is de Tweede Kamer dan met kerstreces, dus gelukkig geen Kamervragen en spoeddebatten...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
komende week zijn er vast meer mensen vrijik zelf niet.. dan ga ik juist aan het werk
Ik word ook gek van veel thuis hangenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan werken.
Een paar dagen thuiszitten is best ok, maar gaat daarna zwaar zuigen als er verder niemand anders vrij is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |