Het gaat er niet om wat jij wil, maar wat de rest wilquote:
Ik geef alvast de kansen weerquote:Op woensdag 21 december 2005 16:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij wil, maar wat de rest wil
Hou maar op.quote:
okiequote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef Mokster het volgende:
Hou maar op.
Strax word ik weer van vanalles beschuldigd en afgezeken en daar heb ik even geen zin in.![]()
en niet over je poes kat.. want die heeft het al zo zwaarquote:
Knuffel?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hou maar op.
Strax word ik weer van vanalles beschuldigd en afgezeken en daar heb ik even geen zin in.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
en niet over je poes kat.. want die heeft het al zo zwaar
Good for you!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:01 schreef GF het volgende:
Heb zeer waarschijnlijk weer werkBij een internet provider.
Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan werken.quote:
komende week zijn er vast meer mensen vrijquote:Op woensdag 21 december 2005 17:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan werken.
Een paar dagen thuiszitten is best ok, maar gaat daarna zwaar zuigen als er verder niemand anders vrij is....
Ik ga volgende week ook weer werken. Maar dan is het vast rustig. Volgens mij is de Tweede Kamer dan met kerstreces, dus gelukkig geen Kamervragen en spoeddebatten...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
komende week zijn er vast meer mensen vrijik zelf niet.. dan ga ik juist aan het werk
Ik word ook gek van veel thuis hangenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een paar dagen thuiszitten is best ok, maar gaat daarna zwaar zuigen als er verder niemand anders vrij is....
Hihiquote:Op woensdag 21 december 2005 17:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey lekkere wedstrijd-winnende-essay-schrijfster!!![]()
Liever die van jou dan die van Godtquote:Op woensdag 21 december 2005 17:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hihi
Wil je nu m'n bitch zijn?
Alsof m'n ego nog niet groot genoeg was.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Liever die van jou dan die van Godt![]()
Cool !!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:39 schreef Ynske het volgende:
boem
stroom weg
brandalarm
paniek
rook
en ik ging lekker naar huis
was complete stroomuitval op t werk, en de panden eromheen
Ook lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 18:11 schreef AirwiN het volgende:
10 over 6, thuis en al gegeten...
Turkse pizza met Dönner... Jammie...![]()
Zo, echt wel! Niet te vaak eten, maar ik ben in een ontzettende snoep- en vreetbui vanaaf. Dat gaat nog wat worden!quote:
Waarom was jij niet op het kerstfeest vanavond?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor mannenopmerking?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:33 schreef Christine het volgende:
Ik had je kunnen voorstellen aan dat lekkere hapje
Zeg, hou jij je er eens buiten? Ik had het tegen Moksquote:Op woensdag 21 december 2005 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor mannenopmerking?![]()
Namens alle andere lekkere hapjes, neem ik het even voor ons op...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg, hou jij je er eens buiten? Ik had het tegen Moks
Bovendien had ik het over de... euh... kipkluifjesquote:Op woensdag 21 december 2005 18:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg, hou jij je er eens buiten? Ik had het tegen Moks
Ik ben overtuigd hoor!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Bovendien had ik het over de... euh... kipkluifjes
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Bovendien had ik het over de... euh... kipkluifjes
Ik had een heerlijk buffet met pasta en lasagne.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
lekker kippetje gaat er wel in
![]()
Ben benieuwd wat ik ga eten.. ga dr zo vandoor.. wijn en toetje niet vergeten
Wij hadden helemaal geen kerstfeest vandaag.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom was jij niet op het kerstfeest vanavond?
Ik had je kunnen voorstellen aan dat lekkere hapje
Wat ben je toch weer heerlijk opstandig vanavond!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Mooi, want ik ben wel overtuigd en daar ging het om.
Jawel chick! Dat kerstfeest vanavond op de CCH was ook bedoeld voor medewerkers van TC en TS. Dacht ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wij hadden helemaal geen kerstfeest vandaag.
Morgenavond wel een borrel !
Opstandig niet. Ik zou het eerder benoemen als: "niet gediend van mannelijke bemoeienissen met vrouwenzaken".quote:Op woensdag 21 december 2005 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer heerlijk opstandig vanavond!![]()
I rest my case...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Opstandig niet. Ik zou het eerder benoemen als: "niet gediend van mannelijke bemoeienissen met vrouwenzaken".
Shit... Dat wist ik nietquote:Op woensdag 21 december 2005 18:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel chick! Dat kerstfeest vanavond op de CCH was ook bedoeld voor medewerkers van TC en TS. Dacht ik.
Pst, bij je benoeming als man heb je gezworen zulke uitspraken nooit in het openbaar te doen!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:48 schreef Breetai het volgende:
De dames willen ook de illusie hebben ergens verstand van te hebben. Houden zo.
Ik weet niks van een nieuwjaarsborrel, maar als dat zo is, dan zal ik je zeker aan hapje voorstellenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Shit... Dat wist ik niet![]()
Maar wellicht hebben we wel een gezamenlijke nieuwjaarsborrel dan!
Kan ik hapje alsnog ontmoeten...![]()
Morgenavond ook een borrel. Zal wel weer lachen worden.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wij hadden helemaal geen kerstfeest vandaag.
Morgenavond wel een borrel !
Patser. Alsof het een verdienste is om man te zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pst, bij je benoeming als man heb je gezworen zulke uitspraken nooit in het openbaar te doen!![]()
Dan is het gewoon helemaal legaal...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet niks van een nieuwjaarsborrel, maar als dat zo is, dan zal ik je zeker aan hapje voorstellen
En weet je, hij ziet er helemaal niet zo jong uit als ie is
Preciesquote:Op woensdag 21 december 2005 18:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan is het gewoon helemaal legaal...
Voorlopig prefereer jij ze nog boven vrouwen!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Patser. Alsof het een verdienste is om man te zijn
Ik ben een sucker voor mannen in pak...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies
Hij had een pak aan vandaag, echt helemaal te lekker
*kwartje valt*quote:Op woensdag 21 december 2005 18:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies
Hij had een pak aan vandaag, echt helemaal te lekker
Dat is wel een MoksieJonkie ja!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh weet je Er...???
Voor een man ben je niet eens zo heel erg dom.
Hier nog eentje...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor mannen in pak...![]()
MJ.... mmmmm... Michael Jackson.... Nog zo'n liefhebber van jonge jongetjes...quote:
Ey... Zelfs jij kan tever gaan he!!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MJ.... mmmmm... Michael Jackson.... Nog zo'n liefhebber van jonge jongetjes...![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MJ.... mmmmm... Michael Jackson.... Nog zo'n liefhebber van jonge jongetjes...![]()
* AirwiN luistert naar Mrs. Robinson van Simon & Garfunkel The Lemonheads...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ey... Zelfs jij kan tever gaan he!!![]()
Ik naar Britney Spears - Crazyquote:Op woensdag 21 december 2005 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN luistert naar Mrs. Robinson van Simon & Grafunkel The Lemonheads...![]()
Die zingt niet over oudere vrouwen die voor jonge mannen gaan.... toch?quote:
Die is vet !!! (hou verder helemaal niet van Britney)quote:Op woensdag 21 december 2005 19:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik naar Britney Spears - Crazy
Te erg!
* Sjowhan naar het sissen van zijn modemquote:Op woensdag 21 december 2005 19:01 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine luistert naar de klok
Er zijn er nog wel een paar die ik goed vind....quote:Op woensdag 21 december 2005 19:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Die is vet !!! (hou verder helemaal niet van Britney)
Doe mij maar Slow van en met Kylie!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een paar die ik goed vind....![]()
Maar ik heb dan ook een uitermate nichterige muzieksmaak.
Ben inmiddels geswitcht naar Kylie - Chocolate
Slow is ook erg vetquote:Op woensdag 21 december 2005 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij maar Slow van en met Kylie!![]()
Ik ben wel es naar een concert van d'r geweest ook vrij recent!![]()
Ik ga TV kijken!![]()
Ik moet nog kokenquote:
Met mij?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet nog koken
Maar raakte net even in een heftig msn-gesprek met een collega.
Ben ook helemaal over mn honger heen eigenlijk...
Met een andere, natuurlijk stuk minder leuke, collegaquote:Op woensdag 21 december 2005 19:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Met mij?
Ik heb geluk, want ik kreeg te eten op het kerstfeestscheelt weer...
Hehe, dacht ik al.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Met een andere, natuurlijk stuk minder leuke, collega
Behalve dat stukje over die lekkere hapjesquote:Op woensdag 21 december 2005 19:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe, dacht ik al.
Hoewel ons gesprek natuurlijk ook heftig was.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe, dacht ik al.
Hoewel ons gesprek natuurlijk ook heftig was.![]()
Mmm, das idd geen leuk begin van je kerst, dan ben ik ook weer blijquote:Op woensdag 21 december 2005 19:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Maar gelukkig ben jij niet zwanger en heeft je vriend je niet verlaten... Vlak voor kerst.![]()
Dat zet al mijn eigen beslommeringen wel even in een heel ander daglicht!
Mja, een vriendin van me en ik hebben gisteren ook al geconcludeerd dat wij redelijk normaal waren.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Maar gelukkig ben jij niet zwanger en heeft je vriend je niet verlaten... Vlak voor kerst.![]()
Dat zet al mijn eigen beslommeringen wel even in een heel ander daglicht!
Als ie goed gespeld was wel jaquote:Op woensdag 21 december 2005 17:22 schreef ThunderChild het volgende:
Eindelijk eens een goeie TT![]()
Hoewel het al jaren terug is
zolang je nog kan zeggen dat je een nieuw jaar weer ingaat dan is het nog goedquote:Op woensdag 21 december 2005 19:39 schreef Breetai het volgende:
Ja, m'n ex heeft het vandaag net 3 maanden met d'r huidige vriend ik ga weer eens moederziel alleen het jaar uit.
Nu nog een relatie was ook klote geweest en het bovenstaande maakt het ook een stuk minder heftig.
Ik ga het er vanavond helemaal uitzwemmen en daarna zie ik wel weer.
Voorlopig heb ik idd nog steeds de goede voornmenens. Altijd jammer als het iets langer duurt dan dat ik verwacht had. Voor de rest voel ik me ongeveer net zo klote als vorig jaar en toen had ik nog geen relatie/sex gehad dus dat valt dan wel weer mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
zolang je nog kan zeggen dat je een nieuw jaar weer ingaat dan is het nog goed![]()
Mijn ex gaat na 2 maanden lekker samenwonenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:39 schreef Breetai het volgende:
Ja, m'n ex heeft het vandaag net 3 maanden met d'r huidige vriend ik ga weer eens moederziel alleen het jaar uit.
De eerste 4 maanden gingen bij ons best wel lekker.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef Christine het volgende:
Mijn ex gaat na 2 maanden lekker samenwonen
Geloven in de ware heb ik al lang geleden opgegeven.quote:Gesproken over niks leren van het verleden...
Dit is na mij het derde meisje in 10 maanden waar hij echt helemaal lyrisch over is, en wat "de ware" is.
Op het einde was ik ook zo helemaal klef en bef geworden en daar was ik eigenlijk niet zo heel erg gelukkig mee. Eerst vond ik het wel weer lekker om als single rond te lopen.quote:Vanaf dag één dat ze elkaar ontmoetten, zijn ze niet meer als twee individuen te onderscheiden.
En na twee maanden dus samenwonen. Ik hoop dat ze snel een huisje vinden, en kunnen verhuizen!!!
en dan maar heel snel elkaar hersens-inslaand uit elkaar mogen gaan, en moge er nog maar veel ellende van komen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef Breetai het volgende:
[..]
De eerste 4 maanden gingen bij ons best wel lekker.
[..]
Geloven in de ware heb ik al lang geleden opgegeven.
[..]
Op het einde was ik ook zo helemaal klef en bef geworden en daar was ik eigenlijk niet zo heel erg gelukkig mee. Eerst vond ik het wel weer lekker om als single rond te lopen.
Alleen klote dat het weer zo lang duurt voordat ik ook weer een andere leuke meid tegenkom. Dat ligt ook heel erg aan mezelf omdat ik zo graag op m'n eigen rondloopt maar af en toe steekt het wel erg. Ook blijf ik gewoon een complete n00b en Bttd wat betrefd versieren.
Dat blijft ook gewoon klote.
Gelukkig ben je wel helemaal over hem heen...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:02 schreef Christine het volgende:
.... en zoveel mogelijk ellende voor mijn ex
Verder is ie ook wel heel aardig hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig ben je wel helemaal over hem heen...![]()
Is te merkenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Verder is ie ook wel heel aardig hoor
Ach, af en toe moet je je frustraties even ventileren... toch?quote:
Hij doet tenminste wel moeite ervoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:02 schreef Christine het volgende:
[..]is Bttd nu een zelfstandig naamwoord geworden in de categorie n00b als het op versieren aan komt?
Ik kan d'r weinig verwensen we konden er idd beter gewoon een punt achter zetten.quote:Mijn ex en ik waren ook best klef, maar ik heb er van geleerd. Weliswaar door daarna een gigantische bindingsangst te ontwikkelen, maar ik heb me gelukkig niet zoals hij kamikaze van de één in de andere relatie gestort. En nu na twee maanden samenwonen... sja, maar net wat ie leuk vindt. Mijn kerstwens voor dit jaar is: vrede op aarde en zoveel mogelijk ellende voor mijn ex
Klopt. Is net zo'n situatie als toen me ex 't uitmaakte.. Na 3-4 weken had ze een ander.. Tsja..quote:Op woensdag 21 december 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, af en toe moet je je frustraties even ventileren... toch?
Ze zijn alweer weg.
Net als ik trouwens, ik ga eens kijken wat er op tv is
en daar zit je dan. Terwijl je haar liefdesleven niet eens mag vergelijken met die van jezelf enzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt. Is net zo'n situatie als toen me ex 't uitmaakte.. Na 3-4 weken had ze een ander.. Tsja..
Nja, 't was/is meer dat ik een gesloten persoon ben.. Ben geen babbelaar, en al helemaal niet met wildvreemden (alhoewel soms 't wel lukt, maar da's op 2 handen te tellenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef Breetai het volgende:
[..]
en daar zit je dan. Terwijl je haar liefdesleven niet eens mag vergelijken met die van jezelf enzo.
Het gaat er toch om wat je zelf doet lijkt mij.
Ach, mijn ex-woonde ook binnen 2 maanden samen. En ik ben gewoon blij voor haarquote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef Breetai het volgende:
[..]
en daar zit je dan. Terwijl je haar liefdesleven niet eens mag vergelijken met die van jezelf enzo.
Het gaat er toch om wat je zelf doet lijkt mij.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:02 schreef Christine het volgende:
[..]is Bttd nu een zelfstandig naamwoord geworden in de categorie n00b als het op versieren aan komt?
Beter dan. Nu niet te goed je oefenignen doen thuis he, anders moet je te snel bij de fysio wegquote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo. Wát een fijne dag!!Vandaag bij de fysio geweest. Was een hele leuke meid die nog aan het studeren was
. Ze zag er goed uit en heeft mijn rug eens even heerlijk onder handen genomen (massage!)
![]()
. Die voelt nu weer een stuk beter
. Vrijdag nog eens bij haar terugkomen, dus dat is weer een feest
.
Maar serieus: De pijn in mijn rug is nu stukken minder. Heb nu oefeningen meegekregen om thuis te doen
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef Breetai het volgende:
Alleen klote dat het weer zo lang duurt voordat ik ook weer een andere leuke meid tegenkom. Dat ligt ook heel erg aan mezelf omdat ik zo graag op m'n eigen rondloopt maar af en toe steekt het wel erg. Ook blijf ik gewoon een complete n00b en Bttd wat betrefd versieren.
Dat blijft ook gewoon klote.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter dan. Nu niet te goed je oefenignen doen thuis he, anders moet je te snel bij de fysio weg![]()
je komt tenminste buiten en je doet er iets van moeite voor. Ik ken weinig anderen die zo goed doorzetten. Ik blijf maar wat aanhobbien op dit moment.quote:
Bedankt. Ik probeer het wel! Het is me alleen nog niet goed genoeg geluktquote:Op woensdag 21 december 2005 20:16 schreef Breetai het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wel moeite ervoor.
Ja dat doe ik zeer zekerquote:Op woensdag 21 december 2005 20:30 schreef Breetai het volgende:
[..]
je komt tenminste buiten en je doet er iets van moeite voor. Ik ken weinig anderen die zo goed doorzetten. Ik blijf maar wat aanhobbien op dit moment.
Rustig aan, het komt allemaal echt.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja dat doe ik zeer zeker. Heb nu weer een aanbod staan voor donderdag, wat wel leuk gaat worden waarschijnlijk! En zaterdag ook nog hoogstwaarschijnlijk
. De moeite doe ik er wel voor, maar het resultaat is er niet naar
.
En jij bent natuurlijk al stukken verder geweest dan ik ooit geweest ben
Bedankt!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rustig aan, het komt allemaal echt.
Kijk dat ziet er helemaal niet onverdienstelijk uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ja dat doe ik zeer zeker. Heb nu weer een aanbod staan voor donderdag, wat wel leuk gaat worden waarschijnlijk! En zaterdag ook nog hoogstwaarschijnlijk
. De moeite doe ik er wel voor, maar het resultaat is er niet naar
.
Alleen op het einde leek het of ik een jaar had stilgestaan na een relaite van 7 maanden. Nou was dat ook eigenlijk het plan maar dat het zo hard aan zou komen had ik niet verwacht.quote:En jij bent natuurlijk al stukken verder geweest dan ik ooit geweest ben
Voor de supportquote:
FB? == neukertje?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef Breetai het volgende:
Voorlopig geen relaties meer en we gaan maar door voor eens in de zoveel tijd een leuke FB.
Welke game?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is er weer een uurtje weg van; ff gamen
Bikkel!quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 21 december 2005 21:13 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik heb wat over voor de mensheid
Dat is de juiste houding! Was het de eerste keer? Ging het allemaal goed?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:13 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik heb wat over voor de mensheid
Want dat heeft ook altijd zo goed gewerkt in het verledenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Opstandig niet. Ik zou het eerder benoemen als: "niet gediend van mannelijke bemoeienissen met vrouwenzaken".
Toch lief hoe ze het altijd weer proberen toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Want dat heeft ook altijd zo goed gewerkt in het verleden.
Vrouwelijke naïviteit is altijd al mijn favoriete pleonasme geweestquote:Op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch lief hoe ze het altijd weer proberen toch?
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vrouwelijke naïviteit is altijd al mijn favoriete pleonasme geweest.
Eerste keer inderdaad. Maar het ging goed. Hoewel mijn bloed niet echt makkelijk naar buiten komtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de juiste houding! Was het de eerste keer? Ging het allemaal goed?
En heb je ook zo'n schatting Sanquin pinguinnetje pelikaantje gekregen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerste keer inderdaad. Maar het ging goed. Hoewel mijn bloed niet echt makkelijk naar buiten komt
Maar ik weet nu wel mijn bloedgroep. AB+ en dat is best uniek
Krijg je die dan?? Wat vet! Ik moet binnenkort ook bloed afstaanquote:Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En heb je ook zo'n schatting Sanquin pinguinnetje gekregen?![]()
het is een pelikaan !quote:Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En heb je ook zo'n schatting Sanquin pinguinnetje gekregen?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij heeft Q geen internet in z'n nieuwe huisje
Doe es lief jij!quote:
Wat is stamceldonor?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
het is een pelikaan !
vandaag mijn stamceldonor aanmeldbriefje op de bus gedaan
Ik zie'em al helemaal verstrengeld in de kabels verwoedde pogingen doen z'n netwerk aan de praat te krijgenquote:
En hoe kun je die doneren?quote:
is meer iets administratiefs.. ze doen een weefseltypering op je bloed en als er ooit eens iemand ergens is die dat weefseltype ook heeft en stamcellen nodig heeft, dan pas word je opgeroepen. maar er zijn geloof ik meer dan 10000 van die weefseltypes, dus maar een heel kleine kans.quote:
Gewoon Ctrl+c, Ctrl+vquote:
Kunnen ze die niet uit je ruggemerg extraheren ofzoiets?quote:
Thanx beeb!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stamcel
Nee, ik kreeg een mok.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En heb je ook zo'n schatting Sanquin pinguinnetje pelikaantje gekregen?![]()
Bummer, ik hoop dat ik een pelikaan krijg! En anders vraag ik wel of ze die hebbenquote:
als je opgeroepen wordt zijn er twee mogelijkheden.quote:
Die kreeg ik ook... En daar zat die pelikaan in! Vroeger, toen nieuwe donoren nog echt met respect werden behandeld!quote:
quote:
Voorlopig hou ik het wel alleen bij bloed geven hoor ik alweer...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
als je opgeroepen wordt zijn er twee mogelijkheden.
1 uit je beenmerg
2 je krijgt een aantal injecties met een groeifactor en dan worden ze uit je bloed gefilterd
Als 't nog lang duurt ga ik me iig wel zorgen makenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
arme Q. wel eigenlijk.. moet hij maar bij twist langs gaan ofzo...
volgens mij is mijn mok alweer stuk.. maar die pelikaan heb ik hier op mijn monitor staanquote:Op woensdag 21 december 2005 22:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou ja... is een stuk bruikbaarder dan een pinguin/pelikaan!
Die mok heb ik nog wel, geloof ik. De pelikaan is geconfisceerd door mijn tweejarige nichtje...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgens mij is mijn mok alweer stuk.. maar die pelikaan heb ik hier op mijn monitor staan
Ik ook!quote:
hij is wel erg leuk eigenlijk jaquote:
De idealen waarom jij bloed geeft, zijn een voorbeeld voor de rest van de mensheid!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:22 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat ik zo uniek ben wil ik een pelikaan damnit
Dat kan mij niets verrotten. Ik doe het voor zo'n pelikaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De idealen waarom jij bloed geeft, zijn een voorbeeld voor de rest van de mensheid!
Ik ben niet uniekquote:Op woensdag 21 december 2005 22:22 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat ik zo uniek ben wil ik een pelikaan damnit
Geldt dat ook voor Kleine Annie?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:24 schreef MissMSX het volgende:
Hop into my mouth if you want to live!
Zoeentje?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat kan mij niets verrotten. Ik doe het voor zo'n pelikaan.
JAAAA!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:24 schreef MissMSX het volgende:
Hop into my mouth if you want to live!
[afbeelding]
Annie?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor Kleine Annie?
Ik doe het voor de vijf keer per jaar gratis testen op allerlei geslachtsziekten. Altijd handig met die wisselende contacten...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat kan mij niets verrotten. Ik doe het voor zo'n pelikaan.
Ja, ik krijg zo'n kutmok.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zoeentje?
[[url=http://x12.putfile.com/12/35415251429.jpg]afbeelding][/url]
w00t!!! Daar doe ik het voor. Eerst dacht ik dat ik helemaal niets zou krijgen voor het geven van het bloed, maar nu ik een pelikaan krijg wil ik helemaal graag!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zoeentje?
Vriend van me heeft er ook een. Of twee... geen idee meerquote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zoeentje?
ik ook deels... niet dat ik DAT nodig heb...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe het voor de vijf keer per jaar gratis testen op allerlei geslachtsziekten. Altijd handig met die wisselende contacten...![]()
Moet je teruggaan en vragen om een pelikaanquote:
Nu we toch beide bloeddonor zijn hebben we iets gemeen. Neuken?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe het voor de vijf keer per jaar gratis testen op allerlei geslachtsziekten. Altijd handig met die wisselende contacten...![]()
Is bij mij niet nodigquote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dan mogen jullie allebei niet meerquote:Op woensdag 21 december 2005 22:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nu we toch beide bloeddonor zijn hebben we iets gemeen. Neuken?
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag 5 op het formulier, of je het wel eens met een man hebt gedaan. Zo ja, dan mag je geen bloed meer geven.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik Annie genoemd werd?
Viijf keer per jaar? Tjeezus!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damnit. Dat zeggen ze nou altijd.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag 5 op het formulier, of je het wel eens met een man hebt gedaan. Zo ja, dan mag je geen bloed meer geven.
Aan jou ligt het dus niet, maar ik ga niet mijn kansen op die gratis testen verspelen met één fantastische nacht met jou...![]()
Zullen we op onze eerste date naar de bloedbank gaan?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen
Wel meest veilige onveilige sex die je kunt hebbenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus heteroseksuele vrouwen mogen niet doneren?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag 5 op het formulier, of je het wel eens met een man hebt gedaan. Zo ja, dan mag je geen bloed meer geven.
Aan jou ligt het dus niet, maar ik ga niet mijn kansen op die gratis testen verspelen met één fantastische nacht met jou...![]()
vrouwen maar 4 keerquote:
Vrouwen mogen max. drie vier keer per jaar... Ik heb populair bloed, dus ik red de vijf wel...quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan snap je ook wel wie Kleine Annie is.
Je hebt niet alleen populair bloed.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen mogen max. drie keer per jaar... Ik heb populair bloed, dus ik red de vijf wel...
Wel origineel idee iigquote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we op onze eerste date naar de bloedbank gaan?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
Weet iemand hoe het bij bloed geven zit met alcohol en THC? De avond tevoren mag je niet gezopen hebben lijkt me, maar hoe zit dat met wiet?
Pak ze gewoon terug door de prikzuster voor te stellen om zelf die naald in te brengen: "Ik heb ervaring met naalden.".quote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Bij mij was het ook wel slecht bij het nagaan van dat formulier: "Heb je wel eens seksuele contacten gehad..." en ik zo van "geen van die vragen geldt voor mij, doe de volgende maar"![]()
Vraag 5 staat onder het kopje 'alleen door mannen te beantwoorden'...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dus heteroseksuele vrouwen mogen niet doneren?
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pak ze gewoon terug door de prikzuster voor te stellen om zelf die naald in te brengen: "Ik heb ervaring met naalden.".
Ze hebben ontzettend comfortabele ligstoelen!quote:
Truequote:Op woensdag 21 december 2005 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze hebben ontzettend comfortabele ligstoelen!![]()
Ik weet niet waar je 't over hebtquote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar mijn vraag is nog niet beantwoord.
Zullen we dan maar eerst daten?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je 't over hebt
Is de post bij jou al geweest?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Want dat heeft ook altijd zo goed gewerkt in het verleden.
Geen idee.. kun je ze daar vragen.. je moet ook zelf verklaren dat je denkt dat jouw bloed veilig is voor gebruik. Kweetniet hoe snel THC verdwenen isquote:
"kleine" Annie is nou niet echt reclame he..quote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zullen we dan maar eerst daten?
* MissMSX angstig begint te worden...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zullen we dan maar eerst daten?
Wat voor vragen moet je eigenlijk nog meer beantwoorden?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag 5 staat onder het kopje 'alleen door mannen te beantwoorden'...![]()
Iig beter dan mini mequote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
"kleine" Annie is nou niet echt reclame he..
Weet ik ook niet, ben het toen vergeten te vragen, maar iemand zei tegen me dat het wel een week zichtbaar kon zijn. Hopen dat mijn bloed nu niet afgekeurd wordt. Had een jointje gerookt maandag. Gebeurt bijna niet maar had er niet meer bij stilgestaan dat ik woensdag moest laten testen. Nou hopen dat de uitslag OK isquote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Geen idee.. kun je ze daar vragen.. je moet ook zelf verklaren dat je denkt dat jouw bloed veilig is voor gebruik. Kweetniet hoe snel THC verdwenen is
Vergelijk het met een pitbull die Fifi heet...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het is niet dat hij groter dan mij is hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zat jij nou net gewoon kasta te versieren?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat voor vragen moet je eigenlijk nog meer beantwoorden?
"Heb je ooit seksueel contact gehad met iemand waarvoor betaald is met geld of drugs" vond ik wel een van de coolstequote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
We hebben iig iets gemeen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX angstig begint te worden...
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is niet dat hij groter dan mij is hoor.
Het ging hier geloof ik niet over de ranzigheidstestquote:Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"Heb je ooit seksueel contact gehad met iemand waarvoor betaald is met geld of drugs" vond ik wel een van de coolste
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Zat jij nou net gewoon kasta te versieren?
Alle 30 goedquote:Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We hebben iig iets gemeen.
Monty Python en Zebraman
Of je tatoeages, piercings heb laten zetten binnen een x periode. Ingreep hebt gehad bij de tandarts. Medicijnen hebt gebruikt, drugs hebt gebruikt. Contact hebt gehad met onveilig gebrukite naalden Of je buiten Europa bent geweest in de afgelopen drie jaar en, zo ja, waar... etc. etc. etc.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoe lang is Godlike02?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ooit een lul van 2.00 gezien met uitzondering van JoeyT?
Kortom, je mag je hele dagboek meenemen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je tatoeages, piercings heb laten zetten binnen een x periode. Ingreep hebt gehad bij de tandarts. Medicijnen hebt gebruikt, drugs hebt gebruikt. Contact hebt gehad met onveilig gebrukite naalden Of je buiten Europa bent geweest in de afgelopen drie jaar en, zo ja, waar... etc. etc. etc.
Valt dus mee. Meeste vragen zijn redelijk globaal en eenvoudig door jezelf te beantwoordenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Kortom, je mag je hele dagboek meenemen.
Kan je ook invullen dat je bang bent voor naalden?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Valt dus mee. Meeste vragen zijn redelijk globaal en eenvoudig door jezelf te beantwoorden
Ik wil het hier niet meer over hebbenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ooit een lul van 2.00 gezien met uitzondering van JoeyT?
jup... of je voor een bepaalde datum bloed gehad hebt.. roaccutane ook.. maar dat is toch iets tegen puistjes?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Overal nee invullen werkt ook... Tot ik een keer de opmerking kreeg dat het maar goed was dat ik niet zwanger was... (de vrouwenvragen dus ook ingevuld)quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Kasta?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Serieus, vraag zes op dat formuliertje.
Ach... versieren...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Zat jij nou net gewoon kasta te versieren?
Je nog ongeboren neefje?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan snap je ook wel wie Kleine Annie is.
ik ook niet.. ik ga naar bedquote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil het hier niet meer over hebben
Ja. Loonstrookjes zijn okayquote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Is de post bij jou al geweest?
Yup! Mag je drie jaar niet meer geslikt hebben... Klerespul trouwens...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
jup... of je voor een bepaalde datum bloed gehad hebt.. roaccutane ook.. maar dat is toch iets tegen puistjes?
Likewisequote:Op woensdag 21 december 2005 22:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ook niet.. ik ga naar bedmorgen werken
Trustequote:Op woensdag 21 december 2005 22:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ook niet.. ik ga naar bedmorgen werken
Hmmm ik las "je mag drie jaar niet meer geslikt hebben". Ik wilde me al afmelden omdat ik nooit in aanmerking zou komen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup! Mag je drie jaar niet meer geslikt hebben... Klerespul trouwens...
Was dat trouwens die zooi waar je lippen enorm van uitdroogden? Ik heb vroeger ook medicijnen hiervoor gehad, maar geen idee of het zo heettequote:Op woensdag 21 december 2005 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup! Mag je drie jaar niet meer geslikt hebben... Klerespul trouwens...
Even voor de duidelijkheid... ander bed mensenquote:
Roep je dat ook als je een bloedtransfusie nodig hebt?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan je ook invullen dat je bang bent voor naalden?
Heb jij dat nou ook?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan je ook invullen dat je bang bent voor naalden?
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid... ander bed mensen
Wat een onzin, waarom zou je bang zijn voor naaldenquote:
O.a.... En je tong ging er van kapot, en je ogen droogden uit en je kreeg er bloedneuzen van, blaren in je mond, maar.... adios acné!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Was dat trouwens die zooi waar je lippen enorm van uitdroogden? Ik heb vroeger ook medicijnen hiervoor gehad, maar geen idee of het zo heette
Ik las *fapfapfap*quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef Christine het volgende:
[..]
en kerstcadeautjes? *taptaptap*
Check mn fobo.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef Christine het volgende:
[..]
en kerstcadeautjes? *taptaptap*
Misschien gieten ze t dan wel met een trechter naar binnenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Roep je dat ook als je een bloedtransfusie nodig hebt?![]()
Dus je doneert graag bloed als ze het uit je vagina konden halen?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben bang voor alles wat niet via een natuurlijk gat naar binnen gaat of hoort te gaan
Ik oooooook womanquote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Check mn fobo.
Whahahahahahaha! Ik pis in mijn hose!!![]()
Ik ben blij dat ik niet de enige muts in dit gezelschap ben...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben bang voor alles wat niet via een natuurlijk gat naar binnen gaat of hoort te gaan
Zeg ik dat? Alles wat op een niet-natuurlijke manier uit mij gehaald wordt, vind ik ook niet echt jofel geloof ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus je doneert graag bloed als ze het uit je vagina konden halen?
Die kastaquote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Check mn fobo.
Niks om te lachen, gewoon een keigeil voorstel!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Check mn fobo.
kasta... geil....???quote:Op woensdag 21 december 2005 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks om te lachen, gewoon een keigeil voorstel!![]()
Ik zie al helemaal staan daar. Met mn vlechtjes!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks om te lachen, gewoon een keigeil voorstel!![]()
Netkousen, kort rokje, Moks met staartjes...quote:
en je superwoman shirt... zal je vast beeeeeeeldig staan meid!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal staan daar. Met mn vlechtjes!![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Netkousen, kort rokje, Moks met staartjes...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oja, jij denkt aan de andere kant van het verhaal.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Netkousen, kort rokje, Moks met staartjes...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*fapfapfap*.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal staan daar. Met mn vlechtjes!![]()
Andere kant? Dit is wat mij betreft de enige kant van het verhaal!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef Christine het volgende:
[..]
oja, jij denkt aan de andere kant van het verhaal.
Eens kijken of ie straks nog reageert...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef Christine het volgende:
[..]
en je superwoman shirt... zal je vast beeeeeeeldig staan meid!
Toch nog iemand die de weinig dubbelzinnge opmerking snapte!quote:
Wat een taalgebruikquote:
Oh, ik had niet eens door dat anderen 'm niet snaptenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch nog iemand die de weinig dubbelzinnge opmerking snapte!
Zal je net zien...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Pas maar op. Voor je het weet is ie er weer!
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:54 schreef Christine het volgende:
Nou, ik ga er weer vandoor, ik moet nog mijn benen enzo ontharen.
Bye chick!!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:54 schreef Christine het volgende:
Dat komt helemaal goedquote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Bye chick!!
Enne... have fun morgen!
Ga je wielrennen dit weekend? Die ontharen ook altijd hun benen...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:54 schreef Christine het volgende:
Nee maar ik vind het gewoon naar klinken, je benen ontharenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij hebt liever van die berenpanty's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |