Dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 21 december 2005 16:06 schreef Vipers het volgende:
Goede tekening weer.
Ik snap alleen niet waarom je achteruit rijdt.?
Waarom lopen de markeringsstrepen niet constant door.?
Waarom is je brommer groter dan de bus?
Geen sprake van.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:09 schreef Robertje het volgende:
Als je straks volwassen bent moet je er om lachen![]()
hij wordt nooit volwassenquote:
Mag ik niet zeggen voor me moeder.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:34 schreef LudoSanders het volgende:
Maikuuul en volwassen worden, dat zie jij gebeuren?
Maikuuul, ben jij de zoon van Kees toevallig?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit topic heb ik immers niet uit lol gepost !
We hadden een discussie enzo dus ik denk ik teken het ff voordat de helft het weer niet snapt. Daarom dit topic.
Neenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Maikuuul, ben jij de zoon van Kees toevallig?
Meer een van Kees Ongelukkigquote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Maikuuul, ben jij de zoon van Kees toevallig?
Dus jij geeft toe dat je geen verantwoordelijkheid wilt nemen, voor jouw eigen daden, waarvan je weet dat je niet volgens de wet handelt?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Jah gek ik kan natuurlijk geen sjieke dingen derbij tekenen dan was het topic meteen op slot.
Maarja gek, zowieso moet ik mijn hele leven betalen WANT ik ga harder dan 25 gek. Dusjeh dat word dokken en daar heb ik geen zin in.
De reacties weerzo vet
Ik geef toe ik rijd te hard dat is mijn deel van de schuld.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef optifree het volgende:
[..]
Dus jij geeft toe dat je geen verantwoordelijkheid wilt nemen, voor jouw eigen daden, waarvan je weet dat je niet volgens de wet handelt?
Goed bezig![]()
kut kampers ook altijd (ja ik weet het...dat is generaliserend)
Nu heb je geen voetgangerspad in de buurt getekend. Maar op het moment dat jij niet meer tijdig stil kunt staan omdat jij te hard rijdt, is het jouw schuld, ongeacht of de voetganger uitkijkt of nietquote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik geef toe ik rijd te hard dat is mijn deel van de schuld.
Maar als die gast niet uitkijkt ist zijn schuld. Alstie bij een voetgangsterspad was gaan staan was niets gebeurt
Ik leef volgens de regelsquote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef optifree het volgende:
[..]
Nu heb je geen voetgangerspad in de buurt getekend. Maar op het moment dat jij niet meer tijdig stil kunt staan omdat jij te hard rijdt, is het jouw schuld, ongeacht of de voetganger uitkijkt of niet![]()
Je mag er namelijk niet vanuitgaan dat voetgangers en fietsers zich aan de regels houden, tevens mag je ook bij busjes e.d. verwachten (vooral geparkeerd in een stad) dat er mensen achter vandaan komen...
Neem dus gewoon je verantwoordelijkheid of hou je bek dicht, want je laat nu alleen maar zien hoe dom je bent (en wat waarschijnlijk je toekomst perspectieven zijn met jouw verantwoordelijkheids gevoel..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |