Dit topic heb ik immers niet uit lol gepost !quote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef Forumschorem het volgende:
Matig topic. Teleurstellend.
Mja gek maar toch, stel je voor die gast is niet verzekerdquote:Op woensdag 21 december 2005 15:59 schreef Biogarde het volgende:
Onzin![]()
Verder: Voor dit soort situaties, bestaan verzekeringen.
Vraag me af, of dit bekend is op 't kamp![]()
Ben jij ook niet, want je gaat harder als 25km/hquote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mja gek maar toch, stel je voor die gast is niet verzekerd
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:04 schreef Paaul het volgende:
Dan ging je er toch even met een hendig sjieke slip omheen gek eh.
Zn brommer staat in zn achteruit, dat zie je toch!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:57 schreef skiczukie het volgende:
Rij jij altijd tegen het verkeer in?
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:06 schreef Vipers het volgende:
Goede tekening weer.
Ik snap alleen niet waarom je achteruit rijdt.?
Waarom lopen de markeringsstrepen niet constant door.?
Waarom is je brommer groter dan de bus?
Heb het nu ook pas door.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef Posdnous het volgende:
wat een vage kloon is dit toch.
dat bij de middelste streep zijn de bloedvlekken?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
En jeh je rijd met 40 ofzo, langs een parkeerplaats.
Maar dan gebeurt er dit:
[afbeelding]
het is niet eens een brommer, gewoon een opgefokte snorfietsquote:Op woensdag 21 december 2005 16:19 schreef Jo0Lz het volgende:
Als je doorrijd zit je fout.
Kut brommer pauper
Het is een busJEquote:Op woensdag 21 december 2005 16:06 schreef Vipers het volgende:
Waarom is je brommer groter dan de bus?
Dat jij je eigen verhaal niet kan uitleggen zonder een tekening te maken...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
..dus ik denk ik teken het ff voordat de helft het weer niet snapt. Daarom dit topic.
Ja, ze gaan vast een hele reconstrutie maken waar na vele manuren uit blijkt dat Maikuuul geen 25km/h reedquote:Op woensdag 21 december 2005 16:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ben jij ook niet, want je gaat harder als 25km/h![]()
Ja gek ik heb trommelremmen Aka, daar kun je geen stoppies mee maken want die zijn te zwakquote:Op woensdag 21 december 2005 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
wat ben jij nou voor een nepbrommert als je niet eens een stoppie kan maken
Dit was na aanleiding van een ander topic. Lees eerst voordat je iets begint te typenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je kant het ook echt nergens anders over hebben he
Mag duidelijk zijn dat dit bedoeld is aan het adres van de ts....quote:Op woensdag 21 december 2005 21:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit was na aanleiding van een ander topic. LeesR eerst NEDERLANDSvoordat je iets begint te typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |