grappig...eerst zeg je dat het gewoon flauwekul is, en nu blijkt dat je eigelijk helemaal niets afweet waar die datum op gebasseerd is.quote:op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef scorpie het volgende:
maar wat ik dus begrijp is dat we aan de hand van een aantal bepalingen bij een aantal piramides en gebouwen van vroeger de datum bepalen waarom er iets heel ergs zal gaan gebeuren?
die flauwekul ging over het feit dat zoveel mensen doemdenken over een datum , kom op zeg, de wereld bestaat al tig miljoen jaar, en nu opeens zou er de einde der tijden aan zitten te komen en dat zou op die datum gebeuren? wij mensen zijn insecten op de huid van een planeet, maar *pats boem* chaos word gemaakt op die datum? dat vind ik onzinnig ja, of wil jij met je volle verstand beweren dat het normaal is om zo te denken?quote:op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
grappig...eerst zeg je dat is gewoon flauwekul en nu bliijkt dat eigelijk helemaal niets afweer waar die datum op gebasseerd is.
![]()
ik weet helemaal niet wat en of er iets van betekenis zal gebeuren op die datum.quote:op donderdag 29 december 2005 12:10 schreef scorpie het volgende:
[..]
die flauwekul ging over het feit dat zoveel mensen doemdenken over een datum , kom op zeg, de wereld bestaat al tig miljoen jaar, en nu opeens zou er de einde der tijden aan zitten te komen en dat zou op die datum gebeuren? *pats boem* chaos? dat vind ik onzinnig ja, of wil jij met je volle verstand beweren dat het normaal is om zo te denken?
het kan best zo zijn dat er een cyclus in tijd is, die er voor zorgt dat om de zoveel tijd een catastrofe op wereldschaal zich voordoet. waarin de wereldbevolking wordt gedecimeerd.quote:op donderdag 29 december 2005 12:10 schreef scorpie het volgende:
[..]
die flauwekul ging over het feit dat zoveel mensen doemdenken over een datum , kom op zeg, de wereld bestaat al tig miljoen jaar, en nu opeens zou er de einde der tijden aan zitten te komen en dat zou op die datum gebeuren? wij mensen zijn insecten op de huid van een planeet, maar *pats boem* chaos word gemaakt op die datum? dat vind ik onzinnig ja, of wil jij met je volle verstand beweren dat het normaal is om zo te denken?
nee, dat heet relativeren. je hebt absoluut geen enkele reden om aan te nemen dat :quote:op donderdag 29 december 2005 12:12 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ik weet helemaal niet wat en of er iets van betekenis zal gebeuren op die datum.
maar een conclusie trekken op grond van 0 informatie, lijkt mij nogal naief.
ehhquote:op donderdag 29 december 2005 10:44 schreef rickysway het volgende:
[..]
onderbouwingen voor 2012?
die kun je vinden op diagnosis2012.
wat er nou precies gebeurd?
sol staat op dat punt op een gelijke lijn met het melkwegstelsel en dat geeft het einde van onze eerste galactische jaar aan.
er is natuurlijk een fundamenteel verschil tussen eerdere voospellingen en dit topic onderwerp.quote:op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef scorpie het volgende:
[..]
nee, dat heet relativeren. je hebt absoluut geen enkele reden om aan te nemen dat :
a) plotsklaps de wereld in chaos vervalt
b) er een enorme vuurbal komt die onze planeet verpulvert tot een miljard kleine stukjes
c) een groot mensenetend monster uit de lucht komt vallen en de populatie decimeert
d) er enig ander soortig chaos zal ontstaan.
en dat baseer ik op de huidige situatie. net zoals die apen die zeiden dat op 1 januari 2000 de wereld zou vergaan........wow poeh poeh wat is de wereld vergaan zeg. en waar zijn die mensen nu?
maar niet aarde-zon-hart van de melkwegquote:op donderdag 29 december 2005 13:17 schreef p8 het volgende:
[..]
ehh![]()
je kan toch altijd een rechte lijn van de zon naar welk punt dan ook in het heelal trekken?
het zijn niet al te duidelijke plaatjes, maar goed duidelijk genoeg.quote:op donderdag 29 december 2005 13:17 schreef p8 het volgende:
je kan toch altijd een rechte lijn van de zon naar welk punt dan ook in het heelal trekken?
dan mag het ook geen kalender heten.quote:op vrijdag 30 december 2005 16:31 schreef seriewoordenaar het volgende:
'mensen' die weten wat 2012 echt inhoudt en op de hoogte zijn van de kalenders houden zich niet vast aan 1 datum. doorgaans zijn het de napraters die spreken over 1 dag die alles zal veranderen en veel rampen met zich zal meebrengen. als makkelijk argument hebben ze de vele andere voorspellingen die zich ook op 1 dag zouden voltrekken: milenniumbug, terugkeer van christus bij een (kunstmatige) gregoriaanse datum met 3 nullen, jehovah's voorspellingen, etc... wat ze vergeten is dat de mayavoorspelling niets te maken heeft met een kunstmatig moment in de tijd, zoals bij het milleniumscenario of de voorspellingen van de jehova's.
de kalenders omschrijven processen, dat betekent dat het nu reeds aan de gang is. zelf voorspelden de maya's tijden van grote sociale onrust, escalaties en dualistisch denken. tijden van grote oorlogen, al dan niet uitgevochten met wapens. nergens hebben de maya's dit in detail omschreven en er zijn ook geen keiharde voorspellingen gedaan. dat maken gelovers en ongelovers er allemaal zelf van want 2012 is voor het grootste gedeelte interpretatie van kalenders in combinatie met oude geschiedenis en (niet te verwaarlozen) mythologie.
de kalenders omschrijven processen, net zoals je kunt zeggen dat uit het zaad van een bloem een nieuwe bloem zal groeien als de condities goed zijn. net zoals je weet dat een bloem op het einde van zijn seizoen weer zal verwelken.
het boek van jenkins is inderdaad een aanrader op dit gebied. ook het laatste boek van peter toonen is goed voor wie nog niet op de hoogte is van de kalenders en de 2012-datum.
afgescheiden van het effect die het op de aarde zelf heeft of het magnetisch veld, denk ik dat een persoon die er niet open voor staat ook weinig van het jaar 2012 zal merken, wat er afspeelt kan alleen worden waargenomen door mensen die bewust hun trilling hebben verhoogd, waar veel over gesproken wordt is dat telepathie op grote schaal mogelijk wordt gemaakt, omdat het hogere bewustzijn makkelijker contact kan maken.quote:op vrijdag 30 december 2005 13:41 schreef xelektra het volgende:
weten de mensen die hier die het onderwerp en de mensen die er in geloven belachelijk maken wel waar dit over gaat? ik begrijp dat de meeste mensen niet verder kijken dan hun neus lang is, en alleen "feiten" willen geloven en zaken die wetenschappelijk onderbouwd zijn. dat mag, maar waarom die mensen die zich met dit soort zaken bezig houden, de mensen die hier onderzoek naar doen en er hoop uit putten belachelijk maken.. post dan tenminste iets constructiefs of ga ergens anders posten, het onzin forum misschien?
de maya kalender en de meeste andere geloven rondom 2012 zeggen helemaal niet dat de wereld aan een einde komt, dat er spaceships komen of dat alleen de "verkorenen" het redden. er komt een nieuwe energie en de aarde gaat naar een nieuwe dimensie. toen ik er voor het eerst iets over hoorde klonk het allemaal zeer aannemelijk iig. ik weet niet hoe het eruit gaat zien hier op aarde na de "shift", misschien merken we er wel helemaal niets van. maar ik geloof er wel in.
ze omschrijven wel wanneer processen beginnen en ophouden. het is nu al aan de gang maar houdt niet in dat je geen waarde kan hechten aan de einddatum van de kalender.quote:op vrijdag 30 december 2005 16:31 schreef seriewoordenaar het volgende:
de kalenders omschrijven processen, dat betekent dat het nu reeds aan de gang is.
daar ben ik het ook mee eens. het zijn toch voornamelijk ook mensen die sowieso al dingen voelen en zien die zich er mee bezig houden. maar toch hoop ik dat het meer is, dat de mensheid echt verandert. en daarmee bedoel ik niets buitenaards of raars, maar gewoon wat "liever" met elkaar omgaan. misschien brengt die shift dat wel zich mee, dat niet alleen diegenen die er bewust mee bezig zijn maar ook anderen spiritueel bezig raken, op een goede manier.quote:op vrijdag 30 december 2005 20:25 schreef nightanimal het volgende:
[..]
afgescheiden van het effect die het op de aarde zelf heeft of het magnetisch veld, denk ik dat een persoon die er niet open voor staat ook weinig van het jaar 2012 zal merken, wat er afspeelt kan alleen worden waargenomen door mensen die bewust hun trilling hebben verhoogd, waar veel over gesproken wordt is dat telepathie op grote schaal mogelijk wordt gemaakt, omdat het hogere bewustzijn makkelijker contact kan maken.
wishful thinking, utopia, in je dromen, etc. iedereen wil in vrede leven.quote:op vrijdag 30 december 2005 23:52 schreef xelektra het volgende:
[..]
daar ben ik het ook mee eens. het zijn toch voornamelijk ook mensen die sowieso al dingen voelen en zien die zich er mee bezig houden. maar toch hoop ik dat het meer is, dat de mensheid echt verandert. en daarmee bedoel ik niets buitenaards of raars, maar gewoon wat "liever" met elkaar omgaan. misschien brengt die shift dat wel zich mee, dat niet alleen diegenen die er bewust mee bezig zijn maar ook anderen spiritueel bezig raken, op een goede manier.
dat klopt. ik bedoelde slechts dat de focus niet op de eind- en begindatum mag liggen om de kalenders goed te begrijpen. niet dat ze onbelangrijk waren want dat is natuurlijk niet zo. het één kan niet zonder het ander. doorgaans hoor je alleen maar de einddatum en niet het het proces zelf, vandaar de toelichting.quote:op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ze omschrijven wel wanneer processen beginnen en ophouden. het is nu al aan de gang maar houdt niet in dat je geen waarde kan hechten aan de einddatum van de kalender.
zoals je de afgelopen 10 jaar hebt kunnen merken is de mensheid een stuk liever gewordenquote:op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef slimshady het volgende:
[..]
wishful thinking, utopia, in je dromen, etc. iedereen wil in vrede leven.
maar zolang wij mensen de eigenschap 'haat' hebben, zal dit nooit gebeuren.
ik denk dat elke mens in staat is spiritueel te groeien, de een zal meer talent hebben dan de ander.quote:op vrijdag 30 december 2005 23:52 schreef xelektra het volgende:
[..]
daar ben ik het ook mee eens. het zijn toch voornamelijk ook mensen die sowieso al dingen voelen en zien die zich er mee bezig houden. maar toch hoop ik dat het meer is, dat de mensheid echt verandert. en daarmee bedoel ik niets buitenaards of raars, maar gewoon wat "liever" met elkaar omgaan. misschien brengt die shift dat wel zich mee, dat niet alleen diegenen die er bewust mee bezig zijn maar ook anderen spiritueel bezig raken, op een goede manier.
oh ja, de boeken van peter toonen heb ik ook gelezen. goede introductie, jammer alleen dat ik totaal niets met cijfers heb en daarom er soms moeilijk doorheen kwam
ik weer niet zo veel van dat hele 2012 gebeuren af, heb me er nooit echt in verdiept, maar ik geloof wel dat we niet lang op deze manier door kunnen leven.quote:op vrijdag 30 december 2005 16:31 schreef seriewoordenaar het volgende:
de kalenders omschrijven processen, dat betekent dat het nu reeds aan de gang is. zelf voorspelden de maya's tijden van grote sociale onrust, escalaties en dualistisch denken. tijden van grote oorlogen, al dan niet uitgevochten met wapens. nergens hebben de maya's dit in detail omschreven en er zijn ook geen keiharde voorspellingen gedaan. dat maken gelovers en ongelovers er allemaal zelf van want 2012 is voor het grootste gedeelte interpretatie van kalenders in combinatie met oude geschiedenis en (niet te verwaarlozen) mythologie.
ik denk dat je nog eens in het heelal moet verdiepen.quote:op zaterdag 31 december 2005 12:52 schreef pikki het volgende:
2012: een jaar waarin de gehele melkweg samen met miljarden andere melkwegen een volledige baan van miljarden jaren rond de universele zon voltooit !
het thema van de vorige galactische cyclus , die nu aan zijn einde komt nl. "de evolutionaire spiraal van zelf-ontdekking en verkenning" zal vervangen worden door de evolutionaire spiraal van " zelf-meesterschap en vervulling" en is alleen toegankelijk als je de liefdesfrekwentie handhaaft , die je in de vorige cyclus zou moeten bereikt hebben ......![]()
ja maar als dat referentiepunt miljarden jaren geleden was (er was dus nog geen leven op de aarde, en als die miljarden er veel zijn, was er nog niet eens een aarde), is dit dus gewauwel (sorry).quote:op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef seriewoordenaar het volgende:
begin of eindpunten zijn bijvoorbeeld conjuncties en worden altijd gezien t.o.v. een referentiepunt. in die context heeft zelfs een cirkel een begin- en einpunt.
kloptquote:op zaterdag 31 december 2005 14:23 schreef pikki het volgende:
ik weet niet of inderdaad die datum 2012 nou zo belangrijk is, en er gaan geen wereldschokkende gebeurtenissen zijn in de zin van " de aarde gaat tollen of dgl ......."
maar volgens ik gelezen heb , gaan die 25920 jaar om zijn
klopt niet. dat doet de aarde al miljarden jaren.quote:, en is de 5 de cyclus voltooid , ...
zustersterren?quote:er zou een beweging rond alcyone zijn, ster van de pleiaden , de zustersterren van de zon.
klopt wel ongeveer.quote:de pleiaden draaien samen met alle andere sterrenstelseles nog eens rond het galactische centrum van de melkweg (de onze) in 230 miljoenen jaren ,
klopt niet.quote:en dit geheel draait dan nog eens rond de universele zon in miljarden jaren
en dat komt allemaal samen op 1 dag (tijdstip)?quote:, een soort al wat is, het goddelijke om het een naam te geven .
al deze cyclussen nemen een nieuwe hogere posotie in de spiraal van voortgang aan ....letterlijk een spiraal van bewustzijnsverhoging ...
dat kan ik begrijpen. het gaat ook niet alleen om de aarde, maar om het zonnestelsel (in dit geval) vergeleken met de positie in de melkweg. het belang van de aarde zelf is miniem en enkel in het opzicht van ons als waarnemer van enig belang.quote:op zaterdag 31 december 2005 16:17 schreef knarf het volgende:
[..]
ja maar als dat referentiepunt miljarden jaren geleden was (er was dus nog geen leven op de aarde, en als die miljarden er veel zijn, was er nog niet eens een aarde), is dit dus gewauwel (sorry).
ons zonnenstelsel doet er ongeveer 250 miljoen jaar over om een rondje te maken. daar kun je ergens een belangrijk referentie punt in plaatsen. maar in hoeverre is dat punt interressant voor het menselijk bewustzijn, als de mens dat punt nog nooit eerder heeft meegemaakt en ook nooit meer zal meemaken?quote:op zaterdag 31 december 2005 16:29 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
dat kan ik begrijpen. het gaat ook niet alleen om de aarde, maar om het zonnestelsel (in dit geval) vergeleken met de positie in de melkweg. het belang van de aarde zelf is miniem en enkel in het opzicht van ons als waarnemer van enig belang.
daarnaast is die kalender nog geen miljarden jaren oud. men komt aan de miljarden/miljoenen-data door terugrekenen. er zijn wel steles met daarop heel oude data, maar men heeft geen flauw idee wat die voorstellen. althans, ik heb er nog niets (dat ik me kan herinneren) over gelezen qua feitelijkheden.
het is wel zo at alle grote medium 's die channelen het over de pleiaden als zustersterren hebben .quote:op zaterdag 31 december 2005 16:22 schreef knarf het volgende:
[..]
klopt
[..]
klopt niet. dat doet de aarde al miljarden jaren.
[..]
zustersterren?
ze staan 440 lichtjaren hiervandaan. er staan genoeg sterren dichterbij
[..]
klopt wel ongeveer.
[..]
klopt niet.
ik zou wel eens willen weten wat dit dan is
[..]
en dat komt allemaal samen op 1 dag (tijdstip)?
en wat krijgt dan een hoger bewustzijn? al het leven in het heelal, al het leven in ons melkwegstelsel, al het leven in ons zonnenstelsel, al het leven hier op aarde, alle mensen, of alleen jij?
ik weet dat we door een soort opening gaan (of dat nu in 2012 gebeurd, whatever), tussen ons zonnestelsel en het een ander punt (ik denk zelf dat dat totaal niets uithaald, maar dat terzijden). maar piki haalt er allemaal dingen bij die pure onzin zijn, en die hij zelf niet begrijpt. of hij denkt niet na wat de inpakt is van zijn schrijven. miljarden jaren dit, miljoenen jaren zo. nou en. de mens is er nog niet zolang, dus heeft het de mensheid er niets meetemaken. eerder misschien alle leven op aarde, of heelal.quote:op zaterdag 31 december 2005 16:42 schreef seriewoordenaar het volgende:
het referentiepunt is bepaald vanuit de waarnemer: de aarde. bij de maya's (en de inca's) richtte men gebouwen (en steden) op de zichtbare locatie ten opzichte van de melkweg of bepaalde sterren(groepen). en dan in dit 2012-geval meer specifiek op een donkere kloof die daarin is te zien en uitstekend als referentiepunt dient. (xibalba geheten)
in onze verlichte steden zie je dat haast niet, maar een bezoekje naar frankrijk kan al een duidelijker beeld schetsen. men heeft dus een correlatie gedaan op basis van zichtbare fenomenen in de tijd dat de kalenders werden opgesteld en geperfectioneerd/uitgebreid. de opbouw van de kalenders is dus geheel conform de aardse maatstaven (en praktische toepassingen), de werking gaat echter verder omdat er niet-aardse objecten en cycli in worden meegenomen. moeilijk om helder en kort uit te leggen, vooral omdat er zoveel theorieen over zijn, maar ik hoop dat het wat duidelijker wordt zo.
weet jij wat fotonen zijn? zo niet, doe je oogkleppen eens weg. (flauwquote:op zaterdag 31 december 2005 16:46 schreef pikki het volgende:
[..]
het is wel zo at alle grote medium 's die channelen het over de pleiaden als zustersterren hebben .
hier nog een stukje dat ik uit een artikel door mij geschreven gehaald heb :
ons zonnestelsel gaat ook door een fotonengordel om de 11000 jaar waarbij de mens die er voor open staat in staat is een verhoogde spirituele energie te ervaren .
dit zou de overgang betekenen van het vissentijdperk naar het aquariustijdperk,
niet alleen de fotongordel zal veranderingen brengen , maar ook de planetaire transitis.
planetaire transits zijn de patronen die de planeten constant uitdragen in ons zonnesteklsel en verantwoordelijk zijn voor de evolutie.
in 1987 (jaartal van de harmonische convergentie) ging de aarde vooreerst in de fotongordel, en bij 2012 winterzonnewende zal het hele zonnestelsel zich ondergedompeld bevinden in de fotonengordel , en er gedurende 2000 jaar doorheen reizen.
wat er eigenlijk gebeurt in deze periode is het volgende: er zal een nieuwe frekwentie komen , een nieuwe hogere trilling en elkeen die kan resoneren met dit galactisch trillingsveld zal zijn eigen multidimensionale zelf terugvinden.je zou met alle dimensie kunnen in contact komen met de pleiadische liefdesenergieen uit de vijfde dimensie , en de sirische zesde dimensie .je zou je verloren herinneringen terug weervinden.
het is wel noodzakelijk dat jou emotionele en fysieke lichaam dat aankan , en je deze energieeen kunt "aarden" en ervaren .
de fotongordel (is wetenschappelijk aangetoond) is een zone van biljarden electronen die zorgen voor activering van het" leven" of in uw fysieke en aetherisch lichaam en waardoor het overgebleven karma opgehelderd wordt.
het kan dus zijn dat je" instant karma" gewaar wordt. feit is dat alle negatief karma wordt opgehelderd , voor 2012 .
mijn probleem is een beetje dat veel mensen beweren dat ze weten (of denken te weten) wat er zal gebeuren terwijl er slechts 1 feit is: niemand weet exact hoe de mayaprofetie te interpreteren valt. helemaal niemand, zelfs niet de huidige maya's. alles wat beschikbaar is zijn theorieen, zo heb ik er zelf ook eentje op mijn website gevormd. zo makkelijk is dat en als je het in een boek zou zetten dan geloven velen het meteen blindelings. het kan allemaal waar zijn, maar het hoeft niet. stelligheid rondom 2012 is dus misplaatst naar mijn idee. wat niet wegneemt dat dergelijke theorieen bijdragen tot het begrip over deze zaak.quote:op zaterdag 31 december 2005 16:46 schreef pikki het volgende:
[..]
het is wel zo at alle grote medium 's die channelen het over de pleiaden als zustersterren hebben .
hier nog een stukje dat ik uit een artikel door mij geschreven gehaald heb :
ons zonnestelsel gaat ook door een fotonengordel om de 11000 jaar waarbij de mens die er voor open staat in staat is een verhoogde spirituele energie te ervaren .
dit zou de overgang betekenen van het vissentijdperk naar het aquariustijdperk,
niet alleen de fotongordel zal veranderingen brengen , maar ook de planetaire transitis.
planetaire transits zijn de patronen die de planeten constant uitdragen in ons zonnesteklsel en verantwoordelijk zijn voor de evolutie.
in 1987 (jaartal van de harmonische convergentie) ging de aarde vooreerst in de fotongordel, en bij 2012 winterzonnewende zal het hele zonnestelsel zich ondergedompeld bevinden in de fotonengordel , en er gedurende 2000 jaar doorheen reizen.
wat er eigenlijk gebeurt in deze periode is het volgende: er zal een nieuwe frekwentie komen , een nieuwe hogere trilling en elkeen die kan resoneren met dit galactisch trillingsveld zal zijn eigen multidimensionale zelf terugvinden.je zou met alle dimensie kunnen in contact komen met de pleiadische liefdesenergieen uit de vijfde dimensie , en de sirische zesde dimensie .je zou je verloren herinneringen terug weervinden.
het is wel noodzakelijk dat jou emotionele en fysieke lichaam dat aankan , en je deze energieeen kunt "aarden" en ervaren .
de fotongordel (is wetenschappelijk aangetoond) is een zone van biljarden electronen die zorgen voor activering van het" leven" of in uw fysieke en aetherisch lichaam en waardoor het overgebleven karma opgehelderd wordt.
het kan dus zijn dat je" instant karma" gewaar wordt. feit is dat alle negatief karma wordt opgehelderd , voor 2012 .
daar ben ik het niet mee eens. omdat er in dergelijke theorien zoveel aanwijsbare fouten zitten (alleen het woord fotoon al), maken ze zich belachelijk.quote:op zaterdag 31 december 2005 17:05 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
mijn probleem is een beetje dat veel mensen beweren dat ze weten (of denken te weten) wat er zal gebeuren terwijl er slechts 1 feit is: niemand weet exact hoe de mayaprofetie te interpreteren valt. helemaal niemand, zelfs niet de huidige maya's. alles wat beschikbaar is zijn theorieen, zo heb ik er zelf ook eentje op mijn website gevormd. zo makkelijk is dat en als je het in een boek zou zetten dan geloven velen het meteen blindelings. het kan allemaal waar zijn, maar het hoeft niet. stelligheid rondom 2012 is dus misplaatst naar mijn idee. wat niet wegneemt dat dergelijke theorieen bijdragen tot het begrip over deze zaak.
kijk , dit is niet zomaar flauwekul .quote:op zaterdag 31 december 2005 16:54 schreef knarf het volgende:
[..]
weet jij wat fotonen zijn? zo niet, doe je oogkleppen eens weg. (flauw)
fotonen = elektomagnetische straling. (punt)quote:op zaterdag 31 december 2005 17:57 schreef pikki het volgende:
[..]
kijk , dit is niet zomaar flauwekul .
de fotonengordel is wetensch. aangetoond.
fotonen = karma ? moeilijk te begrijpen , hé.
doch dit kan ik uitleggen ... hoor
er is een universele golflengte gemeten , waarop onze planeet trilt , een soort frekwentie .....quote:op zaterdag 31 december 2005 18:08 schreef knarf het volgende:
[..]
fotonen = elektomagnetische straling. (punt)
en meetbaar.
als jij dan even de golflengte aangeeft, kun je er een andere term aangeven.
bv. radio-, licht-, infrarood-, rontgen-, gammastraling, enz
de aarde trilt ja. niks universeels aan. zoek je bron nog maar eens op. maar wat heeft dit met de fotonengordel temaken?quote:op zaterdag 31 december 2005 18:28 schreef pikki het volgende:
[..]
er is een universele golflengte gemeten , waarop onze planeet trilt , een soort frekwentie .....
heel veel ... de golflengte ligt rond de 7 . 23 cm ....staat ook in het boek van toonen ... en melchizedek , die toch geen idioten zijn , hé ?quote:op zaterdag 31 december 2005 18:31 schreef knarf het volgende:
[..]
de aarde trilt ja. niks universeels aan. zoek je bron nog maar eens op. maar wat heeft dit met de fotonengordel temaken?
moet ik hier echt op antwoordenquote:op zaterdag 31 december 2005 18:34 schreef pikki het volgende:
[..]
heel veel ... de golflengte ligt rond de 7 . 23 cm ....staat ook in het boek van toonen ... en melchizedek , die toch geen idioten zijn , hé ?
je moet het niet allemaal zo beredeneren , ik zal het eens opzoeken of het met die schumann-resonantie te maken heeft .....maar veel van die zaken worden ook geheim gehouden, toch ...?quote:op zaterdag 31 december 2005 18:44 schreef knarf het volgende:
[..]
moet ik hier echt op antwoorden?
maar jij zal wel de schumann resonantie bedoelen.
wat heeft dit met een universele trilling te maken en wat het heeft al helemaal niets met fotonen(gordel) te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |