abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33279620
kan niet wachten om die doubledragon powerplant en white widow naar andere planeten te verschepen om voor veel goud te verhandelen.
  woensdag 21 december 2005 @ 17:08:55 #52
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_33279729
quote:
op woensdag 21 december 2005 17:05 schreef salvad0r het volgende:
kan niet wachten om die doubledragon powerplant en white widow naar andere planeten te verschepen om voor veel goud te verhandelen.
hehehe de eerste intergalacticale drugsdealer van aardse afkomst dient zich aan
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 21 december 2005 @ 17:42:45 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33280879
en dan krijgen wij ook weer andere planten die we oproken zodat we er blauw uit gaan zien. of groen

maar over dat ontwaken, misschien is het toch mogelijk dat bijvoorbeeld iemand spontaan ontwaakt. net zoals ik ook vaker heb dat een nieuwe dag als een herboren dag voelt, alleen dan tot een macht hoger. maar dat weet je niet, dat weet je pas als 2012 geweest is.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_33281263
quote:
op woensdag 21 december 2005 16:14 schreef huupia34 het volgende:
er hebben zich op aarde vaker grote golven van uitstervingen voorgedaan.misschien hoort dat wel gewoon bij de natuur.

het kan dus zomaarzo zijn dat elke 12.960 jaar, een groot deel van de dieren en mensen op aarde zullen sterven door rampspoed.

de overlevenden zullen weer van voor afaan moeten beginnen.
dit strookt wel met het feit, dat de oude egyptenaren en anderen zich bewust waren van veel oudere beschavingen voor hun, die verwoest zijn.

het is dus niks spooky's, maar gewoon een cyclus van de natuur
dat klinkt wel geloofwaardig.
  woensdag 21 december 2005 @ 18:04:34 #55
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_33281479
quote:
op woensdag 21 december 2005 16:27 schreef huupia34 het volgende:

zelfs de bijbel kent een eindtijd(die begint als de joden een eigen staat krijgen)
hmm serieus? staat dat zo in de bijbel?
maar dat is toch eigenlijk hetgene wat zelfs nu nog speelt? maar de laatste tijd lijkt er wel voortgang in te zitten.
moet je voorstellen dat er heel toevallig net voor 2013 (ongeveer begin december ofzo?) als vredesakkoord, de joden een eigen staat krijgen toegekeerd. dan staan je toch wel raar te kijken, en kan je alleen tot de 21e wachten!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_33281810
leef met de dag, niemand weet wanneer het zijn/haar tijd is. en niets staat écht vast.
pi_33281855
quote:
op woensdag 21 december 2005 18:04 schreef ticker het volgende:

[..]

maar dat is toch eigenlijk hetgene wat zelfs nu nog speelt? maar de laatste tijd lijkt er wel voortgang in te zitten.
moet je voorstellen dat er heel toevallig net voor 2013 (ongeveer begin december ofzo?) als vredesakkoord, de joden een eigen staat krijgen toegekeerd. dan staan je toch wel raar te kijken, en kan je alleen tot de 21e wachten!
maar dat zou wel freaky zijn, de einddatum die voorspeld is door allerlei oude beschavingen en die komt dan uit samen met de eindtijd van het christendom (terwijl in de bijbel dingen gezegd worden als "men weet noch het uur, noch de plaats" enzo )
  woensdag 21 december 2005 @ 18:25:50 #58
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_33282077
ok wacht stel:

de maya's hebben dit inderdaad correct voorspeld, en het is inderdaad het einde van een periode. en de overgang naar een nieuwe. en stel het is hetzelfde als wat in de bijbel staat.. oftewel apocolyps.. complete choas. vele zullen er sterven in dat geval.

maar dat houd tevens ook in dat het niet de 1e keer is dat dit is gebeurt. kunnen we dan aannemen dat bijvoorbeeld atlantas echt geen fabel is? maar history repeating itself.
en zijn we dan eigenlijk blind voor wat ons verteld is, in o.a. de piramides en de sphinx. en kunnen we in dat geval zeker aannemen dat deze gebouwen duizenden jaren eerder gebouwt zijn, door een cultuur die het toen der tijd gedeeltelijk heeft overleefd?

als dat echt zo is.. kan je mij niet wijsmaken, dat veel geleerde dit niet allang wisten. dalijk is het op het laatste moment echt zo.. en zegt amerika ineens "tja we hadden al zo'n vermoeden en hebben ondergrondse bunkers geplaatst. genoeg voor 2 miljoen mensen, wij kiezen uit wie, de rest zien we weer als we eruit komen".

klinkt wel heel erg dramatisch he, maar is leuk om je gedachten over laten te gaan.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 21 december 2005 @ 18:39:15 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33282445
als 2 kerstdag wederom een tsnunami komt twijfel ik. gebeurt er de komende jaren niets op dat gebied dan zeg ik van, de wereld gaat door op dezelfde manier.

hoe zou die chaos moeten gebeuren? ik denk alleen door een aardverschuiving. of door orkanen. maar orkanen hebben ze niet overal last van.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_33282494
teslacoils .
pi_33282541
quote:
op woensdag 21 december 2005 15:18 schreef huupia34 het volgende:
over precies 7jaar is het 21.12.2012.

dit is de einddatum van de maya kalender die begon in 3114 v.chr.
tijdens de zonne-eclips van 1999 zijn we de laatste baktun(periode van 13 jaar) ingegaan.

er doen de wildste theorieen de ronde over het aanstaande.

enkele zijn:

we gaan over naar een andere dimensie

we krijgen een polar shift

de goden zullen dan terugkeren op aarde

ik denk dat er wel wat staat te bebeuren, de oude volken zoals de maya's en de egyptenaren waren verre van dom.

ideeen?
morgen moet ik poepen

dan vergaat de wereld al
  woensdag 21 december 2005 @ 18:45:04 #62
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_33282609
quote:
bedoel je deze?
en deze is ook zeer interesant (over de calender en de zonnevlekken cyclus die invloed hebben op ons aards magnetisch veld )

http://www.amazon.com/gp/product/1852309067/104-7120405-2825535?v=glance&n=283155
  woensdag 21 december 2005 @ 19:57:44 #63
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33285087
quote:
op woensdag 21 december 2005 18:39 schreef dromenvanger het volgende:
als 2 kerstdag wederom een tsnunami komt twijfel ik. gebeurt er de komende jaren niets op dat gebied dan zeg ik van, de wereld gaat door op dezelfde manier.

hoe zou die chaos moeten gebeuren? ik denk alleen door een aardverschuiving. of door orkanen. maar orkanen hebben ze niet overal last van.
wat dacht je van een virus?

[ Bericht 5% gewijzigd door soulsurvivor op 21-12-2005 20:17:12 ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  woensdag 21 december 2005 @ 20:23:09 #64
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33285991
quote:
op woensdag 21 december 2005 16:27 schreef huupia34 het volgende:

[..]

zelfs de bijbel kent een eindtijd(die begint als de joden een eigen staat krijgen)
grappig is dat de staat israel in 1948 is gesticht.

"32 leert dan van de vijgeboom deze les: wanneer zijn hout reeds week wordt en de bladeren doet uitspruiten, weet gij daaraan, dat de zomer nabij is.33 zo moet ook gij, wanneer gij dit alles ziet, weten, dat het nabij is, voor de deur.34 voorwaar, ik zeg u, dit geslacht zal geenszins voorbijgaan voordat dit alles geschiedt."

2012 - 1948 = 64 jaar

dus die generatie is dan idd nog in leven.

meer over de bijbelse eindtijd

[ Bericht 7% gewijzigd door soulsurvivor op 21-12-2005 20:32:11 ]
gelijk
pi_33286832
quote:
op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef soulsurvivor het volgende:
"32 leert dan van de vijgeboom deze les: wanneer zijn hout reeds week wordt en de bladeren doet uitspruiten, weet gij daaraan, dat de zomer nabij is.33 zo moet ook gij, wanneer gij dit alles ziet, weten, dat het nabij is, voor de deur.34 voorwaar, ik zeg u, dit geslacht zal geenszins voorbijgaan voordat dit alles geschiedt."
ja, lees dat bijbelstukje nog maar eens heel goed. dit geslacht wordt ook wel vertaald als deze generatie= de mensen waar jezus tegen aan het ouwehoeren was.

in de bijbel kan ik zo nog twintig plekken aanduiden waaruit je moet concluderen dat jezus echt wel degelijk bedoelde dat zijn toehoorders zijn terugkomst zouden meemaken.

niet gebeurt.

maar ja, daarover wordt in de kerk geen woord gerept. sukkels.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_33286934
sorry, dubbelpost
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_33288197
quote:
op woensdag 21 december 2005 15:31 schreef socialdisorder het volgende:
mijn voorspelling is dat het 22 december gaat worden die dag
ja, toch niet op mijn verjaardag, hè!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_33288724
quote:
op woensdag 21 december 2005 18:04 schreef ticker het volgende:

[..]

de joden hebben al een eigen staat sinds 1948, we leven dus nu in de eindtijd volgens de bijbel.
volgens mij staat het in het hoofdstuk openbaringen.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_33288878
quote:
op woensdag 21 december 2005 18:25 schreef ticker het volgende:
ok wacht stel:

de maya's hebben dit inderdaad correct voorspeld, en het is inderdaad het einde van een periode. en de overgang naar een nieuwe. en stel het is hetzelfde als wat in de bijbel staat.. oftewel apocolyps.. complete choas. vele zullen er sterven in dat geval.

maar dat houd tevens ook in dat het niet de 1e keer is dat dit is gebeurt. kunnen we dan aannemen dat bijvoorbeeld atlantas echt geen fabel is? maar history repeating itself.
en zijn we dan eigenlijk blind voor wat ons verteld is, in o.a. de piramides en de sphinx. en kunnen we in dat geval zeker aannemen dat deze gebouwen duizenden jaren eerder gebouwt zijn, door een cultuur die het toen der tijd gedeeltelijk heeft overleefd?

als dat echt zo is.. kan je mij niet wijsmaken, dat veel geleerde dit niet allang wisten. dalijk is het op het laatste moment echt zo.. en zegt amerika ineens "tja we hadden al zo'n vermoeden en hebben ondergrondse bunkers geplaatst. genoeg voor 2 miljoen mensen, wij kiezen uit wie, de rest zien we weer als we eruit komen".

klinkt wel heel erg dramatisch he, maar is leuk om je gedachten over laten te gaan.
ik zit met mehetzefde gedachte goed, in veel ouwe beschavingen zijn mythen over brengers van kennis(dit waren waarschijnlijk overlevenden van een eerdere catastophe, zoals een grote vloed die in heel veel culturen wordt vermeld.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_33289096
quote:
op woensdag 21 december 2005 21:37 schreef huupia34 het volgende:

[..]

ik zit met mehetzefde gedachte goed, in veel ouwe beschavingen zijn mythen over brengers van kennis(dit waren waarschijnlijk overlevenden van een eerdere catastophe, zoals een grote vloed die in heel veel culturen wordt vermeld.
een grote vloed zou kunnen worden veroorzaakt door het draaien der polen toch ?
in allerlei oude geschrigten komen verwijzingen naar watersnoden voor.
het verhaal van de zondvloed en atlantis zijn volgens mij de bekendste.
zou het zo kunnen zijn dat een en andere samenvalt ?

ik lees net lees een halve precessie geleden ook al een en ander heeft plaatsgevonden.
in welke tijdperk vinden de gebeurtenissen die plato beschrijft eigenlijk plaats ?
nu ik me dat zo bedenk... geen wonder dat ze atlantis niet konden vinden.
volgens plato zou atlantis voorbij de zuilen van hercules liggen.
een poolwisseling lijkt mij gepaard gaan met nogal wat tectonische activiteit.
zou het hele zwikkie dan toch onder het ijs van antarctica geschoven zijn ???
Burnt to the core but not broken
pi_33289302
quote:
op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef ppl het volgende:

[..]

een grote vloed zou kunnen worden veroorzaakt door het draaien der polen toch ?
in allerlei oude geschrigten komen verwijzingen naar watersnoden voor.
het verhaal van de zondvloed en atlantis zijn volgens mij de bekendste.
zou het zo kunnen zijn dat een en andere samenvalt ?

ik lees net lees een halve precessie geleden ook al een en ander heeft plaatsgevonden.
in welke tijdperk vinden de gebeurtenissen die plato beschrijft eigenlijk plaats ?
nu ik me dat zo bedenk... geen wonder dat ze atlantis niet konden vinden.
volgens plato zou atlantis voorbij de zuilen van hercules liggen.
een poolwisseling lijkt mij gepaard gaan met nogal wat tectonische activiteit.
zou het hele zwikkie dan toch onder het ijs van antarctica geschoven zijn ???
het verhaal van atlantis speelde zich volgens plato rond diezelfde tijd af
Benjamin Franklin
pi_33289370
quote:
op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef huupia34 het volgende:

[..]

het verhaal van atlantis speelde zich volgens plato rond diezelfde tijd af
dat vermoeden had ik al.
ik heb een lange tijd terug iets gelezen wat in die richting duidde.
kon me echter niet zo goed herinneren of ik de feiten juist had.
Burnt to the core but not broken
pi_33293481
2012, wat een giller. er gebeurt he-le-maal niets. wat een onzin om zo'n ophef te maken over een maya kalender.
  woensdag 21 december 2005 @ 23:51:47 #74
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33294245
quote:
op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef fuifduif het volgende:
er gebeurt he-le-maal niets.
o, vertel?!!!
neem aan dat jij over kennis beschikt die wij niet hebben?!
gelijk
pi_33294317
quote:
op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef 19_william_78 het volgende:
we zullen zien!
we zullen zien!!
dat is het enige nuttige dat er over gezegd kan worden. verder speculeren is zinloos.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')