Ik zie het nu pasquote:Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En weer een Eindhovens topic
Vaste usert:
Eindhoven-Held: blieblie
Eindhoven-Hunk: blieblie
Eindhoven-Pimp: blieblie
Eindhoven-Sponsor: blieblie
Eindhoven-Professor: blieblie
Eindhoven-God: blieblie
Eindhoven-Lekker-Ding: blieblie
Eindhoven-Sporter-van-het-jaar: blieblie
Eindhoven-Womenizer: blieblie
Eindhoven-Neukbeest: blieblie
Eindhoven-Lievie: blieblie
Eindhoven-Held: blieblie... Oh neej, die hadden we al...
De Eindhoven-Babe nominatie is nog vrij, personen die in aanmerking willen komen mogen zich melden bij de TS van deze reeks aflevering voor een tongzoen test. Vergelijkbare initiatieven mogen altijd geopperd worden.
Maar ik verveel me helemaaaaal niet!!
Vanwaar de nickname?quote:
Meisjes kunnen ook heel eng zijn hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 15:09 schreef blieblie het volgende:
Nee... Eng.
8 van de 10 zijn hetquote:Op woensdag 21 december 2005 15:25 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Meisjes kunnen ook heel eng zijn hoor![]()
Ik ben een aantal jaar geleden in Egypte geweestquote:Op woensdag 21 december 2005 15:41 schreef r8ality het volgende:
Goh, Peter R de Vries. Waar gaat die naam over zeg maar.
Ik kom ook niet uit Eindhovenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef Anthraxx het volgende:
Waar is mijn eervolle vermelding als enige niet Eindhovenaar in dit topic
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef blieblie het volgende:
Beetje verkeerd jaargetijde, maar goed, ik vond em zo grappig:
[afbeelding]![]()
![]()
Dat konijn
![]()
![]()
jij bent te hyperactiefquote:
Ik ben niet vrijgezelquote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Voor alle andere mannen van dit topic.
Wil je dat dan Linda? Hij is nog vrijgezel hoor.
Ritalinquote:Op woensdag 21 december 2005 16:06 schreef Partygurl het volgende:
Trouwens..ik ben de laatste tijd erg rustig.
Neuh zo erg is t nou ook weer nietquote:
Weer een trucker?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:24 schreef Partygurl het volgende:
[..]
En mn vriendje komt vandaag eindelijjjjjjjjjjjjjjjjjjk thuis voor jawel...een hele week![]()
ze heeft tieten!!!!!11111oneoneonefour#$quote:
Whoa!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze heeft tieten!!!!!11111oneoneonefour#$
Dat is tegenwoordig hetzelfdequote:
omfg...1892 ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig hetzelfde
E:\Albums\CD Back to...3\dj paul elstak - Life's like a dance.mp3![]()
nee joh!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:43 schreef daNpy het volgende:
jij?
Wie gaat er een keertje mee achterop?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef Mex_ het volgende:
Voor de motorliefhebbers
http://media.kladblog.com/media/200512/crashtest.wmv
quote:Server not found
Firefox can't find the server at omegaproject.gotdns.com.
Dat vond ik ook al zo irritant toen ik in Deurne werkte. En idd, waaarom? Is toch volkomen debiel? Zelfs Eindhoven heeft geen 3 stations.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:25 schreef _DeBje_ het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waaaaaaaaaaarom HELMOND in godsnaam maar liefst DRIE stations heeft?![]()
Wie weet er van wie dat nummer is wat onder het 2e filmpje is gemonteerd?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:24 schreef FlowDesign het volgende:
Wooooooooooooooooooooooowww... dit zou ik echt graag een keertje willen doen! Hoezo adrenalinerush?!!
http://www.wimp.com/altitudethree/
http://www.dumpalink.com/(...)w_Altitude_Flying_IV
Muse - New Bornquote:Op woensdag 21 december 2005 18:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wie weet er van wie dat nummer is wat onder het 2e filmpje is gemonteerd?
Wil ik hebben
Ga jij ook mee dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:24 schreef r8ality het volgende:
Is er al een kaartje voor mij voor de Stunt? Of moet ik er 1 @ the door kopen?
Mooi.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:39 schreef blieblie het volgende:
Het wordt trouwens toch de Samsung, ben net bij de Mediamarkt en BCC geweest, en deze heeft toch het mooiste beeld vergeleken met de prijs. De philips van 38cm is gewoon even duur als de samsung van 51cm en veel beter beeld heeftie niet (Voorzover je dat kunt zien in de geweldige omstandigheden welke in zo een zaak gecreeerd worden).
Biertje?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:42 schreef blieblie het volgende:
Echwel.
Nu nog het geld bij elkaar sprokkelen.
Nah, alleen Zito is hier boven bij mij. De rest is beneden.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef blieblie het volgende:
Ga Snuggles en Baileys irriteren.
Is leuk tijdverdrijf.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef blieblie het volgende:
Ga Snuggles en Baileys irriteren.
Is leuk tijdverdrijf.
Al snap ik nog steeds niet waarom Eny tussen half 9 en 11 ligt te maffen op mijn muismat om vervolgens om 11 uur hyperactief mij de hele tijd te bespringen![]()
Eny is hier weer in de relax-op-de-muismat mode gegaanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt wel op onze katten. Na 22.30 uur is het speeluurtje. Dan zijn zij een uur lang zo gek als een deur, al wordt het nu wel minder naarmate zij ouder worden.
Johquote:Op donderdag 22 december 2005 09:18 schreef blieblie het volgende:
kut hoere pokke treinen, het kloten ding reed net voor mijn neus weg en de volgende trein kon WEL 5 min vertraging regelen.
120 is voor mietjesquote:Op donderdag 22 december 2005 09:44 schreef blieblie het volgende:
Maar wel mooie vrouwen in de trein.
Probeer die maar te spotten met 120km/h op de A67.
Het gaat ook regelmatig maar max 5km/h, waar je ook naar toe gaat, dus dan heb je alle tijd van de wereld om rond te kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:44 schreef blieblie het volgende:
Maar wel mooie vrouwen in de trein.
Probeer die maar te spotten met 120km/h op de A67.
Als ik met de trein ga heb ik 9 vd 10 keer mn PSP bij me, stik maar met je mooie vrouwen. Het is belangrijker om een paar quests te halenquote:Op donderdag 22 december 2005 10:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het gaat ook regelmatig maar max 5km/h, waar je ook naar toe gaat, dus dan heb je alle tijd van de wereld om rond te kijken
Die heb ik bij de Replay gehaald ... was de goedkoopste, weet niet welk merk ofzo.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:13 schreef blieblie het volgende:
Welke DDR mat hebben jullie vorig jaar aan Joost gegeven?
Ah keequote:Op donderdag 22 december 2005 11:21 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Die heb ik bij de Replay gehaald ... was de goedkoopste, weet niet welk merk ofzo.
Is prima? Als je ff belt als je op het stion bent kom ik eraan...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ah kee.
Damn! Ik wil vanalles hebben, maar heb nergens geld voor.
Bah...
*Oudejaarslot, klavertjes 4, wijwater, hoefijzers en konijnenpoten kopen gaat*
huhquote:Op donderdag 22 december 2005 11:33 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Is prima? Als je ff belt als je op het stion bent kom ik eraan...![]()
Owkee!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:33 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Is prima? Als je ff belt als je op het stion bent kom ik eraan...![]()
Misschien nog gescoord (die neus?quote:Op donderdag 22 december 2005 08:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]Jij bent veel te vrolijk, what happened?
Dan hebben jullie toch iets niet goed gedaan ... mogelijkheden ten over lijkt mij zoquote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef r8ality het volgende:
Elise. Maar voor de aannemers, nothing happened. Alhoewel we wel gelachen hebben met Ilse (vriendin Jorrit) en Nathalie (Kelly Bundy.).
En bier en wijn is niet zo'n goede combi.
Lekker makkelijk praten als je zelf al om 23:00u er vandoor gaat...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dan hebben jullie toch iets niet goed gedaan ... mogelijkheden ten over lijkt mij zo
Hey ik had een geldig excuus jaquote:Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten als je zelf al om 23:00u er vandoor gaat...![]()
Nee we hebben echt lol gehad met die tweeEn geloof me, dat is veel leuker dan achter domme wijven aanzitten die toch niks boeiends te melden hebben. Eindelijk eens vrouwen die wel iets leuks te vertellen hebben en waar je lol mee kunt maken.
![]()
Of die gewoon überhaupt niets te vertellen hebben en waar je geen gesprek mee kunt voeren. Dan bliiijjjjf je maar vragen stellen want dat vinden ze leuk (aandachtskutjes) en er komt totaal geen reactie of vraag ofzo terug. Dan ben ik gauw klaar hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 15:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hey ik had een geldig excuus ja
Bovendien ga ik morgenmiddag helemaal los
En ja .. het is inderdaad ook wel eens leuk om je te vermaken met meiden die meer hebben dan een natte doos en een IQ die niet boven hun schoenmaat uitkomt
Je hebt de DVD's van Theo binnen?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:54 schreef _DeBje_ het volgende:
DVD-hoesjes uitknippen, wat een crime![]()
Ja .. en dan sta je voor de keuze; neuken of weglopen...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of die gewoon überhaupt niets te vertellen hebben en waar je geen gesprek mee kunt voeren. Dan bliiijjjjf je maar vragen stellen want dat vinden ze leuk (aandachtskutjes) en er komt totaal geen reactie of vraag ofzo terug. Dan ben ik gauw klaar hoor![]()
Ja jij blijft liever zitten.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:05 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja .. en dan sta je voor de keuze; neuken of weglopen...
Weglopen is zo asociaal hè...![]()
Soms wel jaquote:Op donderdag 22 december 2005 16:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja jij blijft liever zitten.
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:46 schreef r8ality het volgende:
Zeg meneer, rijdt U ook naar huis voor Kerstmis?
*KNAL*
whehehe..
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:50 schreef r8ality het volgende:
Santa Claus is coming to toooooooooooooooooooooooooooooown!.
Nee op Debby nou goedquote:Op donderdag 22 december 2005 19:17 schreef daNpy het volgende:
JJ?
Ik was bij je andere nichtjequote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef r8ality het volgende:
Waar de neuk is iedereen?
Ikke niet. Ben gister al geweest en morgen wieder arbeiten jawohl!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Wie gaat er nog naar stratum vanavond ?
Of op m'n werk. Of ik slaap. Of bij een andere meid misschienquote:Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef r8ality het volgende:
Goh. Als je niet online bent op msn is er maar 1 plaats waar je kan zijn. Debby.
Is het nog ver rijden?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of op m'n werk. Of ik slaap. Of bij een andere meid misschien![]()
Het is bijna kerst, dus je moet ff doorrijden...msnquote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver. Waar heb je t over?
Wie zegt dan dat ik al vertrokken ben?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is bijna kerst, dus je moet ff doorrijden...msn
ik dacht: ik doe ff een amaranta post tussendoor
Jawel maar ik hoorde dat jij je hier zou melden dus ik heb het niveau even persoonlijk voor je aangepastquote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef omegaproject het volgende:
Zucht...
Het niveau is nog niet gestegen sinds vanmiddag zo te zien
Hey thnx man ... nu kan ik er tenminste bijquote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jawel maar ik hoorde dat jij je hier zou melden dus ik heb het niveau even persoonlijk voor je aangepast
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:21 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hey thnx man ... nu kan ik er tenminste bij
@Juup: Je bent zelf een mietje... met je flesje bier
Heb je al een Perfect Draft besteld?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:21 schreef Juup© het volgende:
Biertje?
Nope.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb je al een Perfect Draft besteld?
Hoezo minder bier?!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope.
Het zal niet zo lang meer duren eer ik minder tot geen bier meer kan drinken, en om dan een Perfect Draft in de kast te hebben staan die ik niet kan gebruiken![]()
En voor mijn "vrienden" hoef ik hem ook al niet te kopen, die komen toch niet op bezoek Eindhoven is te ver weg zeggen ze
Achterop jouw telefoon zit niet zo'n klein spiegeltje?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:30 schreef blieblie het volgende:
Ow wacht... okee, heb wel een spiegel, maar niet in de buurt.
Vast wel....quote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef blieblie het volgende:
Zou er iets te doen zijn op Stratumseind?
Wil eigenlijk op stap omdat dit zeer waarschijnlijk de komende 40 jaar de laatste donderdagnacht is waar ik op stap ga.
Ik zal mischien ergens komend jaar geopereerd moeten worden (hopelijk niet, maar de kans is groot) en daarna kan ik geen of nauwelijks alcohol en suikers meer verdragen.quote:
Ik heb geen idee, maar gezien het feit dat de kerst voor de deur staat zou het weleens heel erg rustig kunnen zijn op stratum. Denk ik dan. Zaterdag zal er ook wel geen hol te doen zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef blieblie het volgende:
Wil eigenlijk op stap omdat dit zeer waarschijnlijk de komende 40 jaar de laatste donderdagnacht is waar ik op stap ga.
Ga jij dan op donderdagavond werken ofzo de komende 40 jaar?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef blieblie het volgende:
Ik heb geen roze telefoonquote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Achterop jouw telefoon zit niet zo'n klein spiegeltje?
Vrouw??quote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef blieblie het volgende:
Maar ik ben beetje moeh... De stad in gaan met een vrouw is weinig bevorderlijk voor je fitheid![]()
.
Nope, wel vrijdagochtend.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga jij dan op donderdagavond werken ofzo de komende 40 jaar?
Ik ook niet, maar achterop zit iets waarin je jezelf kunt zien voor een zelfportretquote:
Lever?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal mischien ergens komend jaar geopereerd moeten worden (hopelijk niet, maar de kans is groot) en daarna kan ik geen of nauwelijks alcohol en suikers meer verdragen.
Neeejjjquote:
Als jij er maar blij mee bent.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef blieblie het volgende:
Wat een kuttelefoon![]()
.
Ik heb de minste een (voormalig) hele koele.
Ten minste...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef blieblie het volgende:
Wat een kuttelefoon![]()
.
Ik heb de minste een (voormalig) hele koele.
Ik heb ook gekeken of ik die RAZR zou nemen, maar vindt hem niet lekker in de hand liggen helaas.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ten minste...
Maar dat is idd wel kut. Jij had die Razr als een van de eersten en dan komt Tele2 met zo'n aanbieding![]()
En heeft die (chronische?) ziekte ook een naam?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neeejjjzo erg is het niet, anders zou ik helemaal geen alcohol drinken. Hou het maar op maagproblemen. (ik mag wel alcohol drinken nu, maar dan liever niet meer).
Beetje matig inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2005 23:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ten minste...
Maar dat is idd wel kut. Jij had die Razr als een van de eersten en dan komt Tele2 met zo'n aanbieding![]()
Ze komen nu weer met een nieuwe die wel goed in de hand zal liggen, die is meer ovaal van vorm.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken of ik die RAZR zou nemen, maar vindt hem niet lekker in de hand liggen helaas.
Nee, het is geen ziekte maar een aandoening.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En heeft die (chronische?) ziekte ook een naam?
Das nie zo vet hip als de mijnequote:Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze komen nu weer met een nieuwe die wel goed in de hand zal liggen, die is meer ovaal van vorm.
Tja, maar nu heb ik de SE al. Al moet ik zeggen dat ik dit toestel ook niet echt lekker in de hand vind liggen. Ik wilde eigenlijk een smartphone, maar dat lag net buiten mijn belbudget.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze komen nu weer met een nieuwe die wel goed in de hand zal liggen, die is meer ovaal van vorm.
Ik zie net dat de foto niet klopt. Als het lensschuifje zo staat als op de foto, dan is de lens beschermd en niet openquote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar achterop zit iets waarin je jezelf kunt zien voor een zelfportret
[afbeelding]
Onder de lens zit een bolling.
Hij heeft een vriendin. Ergo, hij zit onder de duim, onder de plak of hoe je het ook wilt noemen... hij offert al z'n vrije tijd aan haar op en wordt een saaie burgerlul.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:42 schreef Juup© het volgende:
Zeg, leeft febke nog?
WAAAAUUUUUUUWWWWWW, o wacht. Is het die jongedame uit de buurt bij hem?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin. Ergo, hij zit onder de duim, onder de plak of hoe je het ook wilt noemen... hij offert al z'n vrije tijd aan haar op en wordt een saaie burgerlul.![]()
Is idd heel mooi.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:44 schreef omegaproject het volgende:
Ik wil dees:
[afbeelding]
Vooral de manier waarop dat scherm geïntegreerd is in de behuizing
Hé jammerquote:Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
En nee, ik laat mij niet transformeren tot vrouw o.i.d.
Wat voor scherm is t?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef Juup© het volgende:
Zeg weet een van jullie het antwoord op mijn probleem?
Mij beeldscherm is heel scherp en flikkert zo lijkt het wel. Diverse instellingen verandert en ook de drivers, maar maakt geen bal uit. Wordt een beetje gek van dit te heldere schem.
De frequentie van je monitor veranderen?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef Juup© het volgende:
Zeg weet een van jullie het antwoord op mijn probleem?
Mij beeldscherm is heel scherp en flikkert zo lijkt het wel. Diverse instellingen verandert en ook de drivers, maar maakt geen bal uit. Wordt een beetje gek van dit te heldere schem.
Allemaal al verandert gehad. Van 60 t/m 120Hz. Maakt niets uit.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
De frequentie van je monitor veranderen?
Als die net zo slecht werkt als die Walkman telefoon dan laat maar.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:44 schreef omegaproject het volgende:
Ik wil dees:
[afbeelding]
Vooral de manier waarop dat scherm geïntegreerd is in de behuizing
Dat wist je al voor je em binnen hadquote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is idd heel mooi.
Als hij maar niet zo krasgevoelig is als de iPod nano![]()
Maakt niet uit. Een iiyama Vision Master 1403, Dell huppeldepup (vraag maar aan blieb), en een Viewsonic. Allemaal 17".quote:
Walkmanfoon werkt idd kut.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als die net zo slecht werkt als die Walkman telefoon dan laat maar.
Design is wel erg cool.
Heb uit een review dat de bediening bijna net zo intuitief is als die van de iPod, ze waren er erg tevreden over dus.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als die net zo slecht werkt als die Walkman telefoon dan laat maar.
Design is wel erg cool.
Dat wist ik niet, anders had ik hem niet besteld.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat wist je al voor je em binnen had.
Mijn Ipod Mini zijn de krasjes na 3 jaar heavy use op 2 handen te tellen.
Hey Juupske!quote:
Jij zit in het verkeerde subtopic.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hey Juupske!
Volgende ronde beker:
Helmond Sport - Roda JC
Groningen - PSV
AZ - MVV
Heerenveen - Ajax
Dan zal het wel aan je videokaart(-instellingen) liggen denk ik. Output niet goed.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Een iiyama Vision Master 1403, Dell huppeldepup (vraag maar aan blieb), en een Viewsonic. Allemaal 17".
Als er een ding is waar ik en heel blij en af en toe van baal is het de bediening van de iPod. Zonder Tube is de bediening VEEEEL te gevoelig, maar met Tube gaat het wel lekker.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heb uit een review dat de bediening bijna net zo intuitief is als die van de iPod, ze waren er erg tevreden over dus.
Lijkt me duidelijk wie de 1/2 finales gaan halen:quote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hey Juupske!
Volgende ronde beker:
Helmond Sport - Roda JC
Groningen - PSV
AZ - MVV
Heerenveen - Ajax
Ik doelde op dat wat Maarten van OGD over zijn telefoon zei, dat als je muziekfiles upload dat ie alles door elkaar gooit enzo.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heb uit een review dat de bediening bijna net zo intuitief is als die van de iPod, ze waren er erg tevreden over dus.
Explane please? Videokaart staat op 70Hz en beeldscherm ook. Of bedoel jij dat niet?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan je videokaart(-instellingen) liggen denk ik. Output niet goed.
Fok, is dat het!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij zit in het verkeerde subtopic.
Voetbal
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:50 schreef blieblie het volgende:
Febster werkt bij de Albert Heijn en draait momenteel ivm. kerst erg/lange/zware/drukke diensten. Daarnaast vindtie *geloof ik* de te behandelen onderwerpen in dit topic de laatste tijd van een dermate suf niveau (veersystemen, motoren, 2 wielers vs. 4 wielers, etc.) dat hij de laatste tijd voornamelijk meelurkt.
Binnen hebben is wat anders dan bestellen...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, anders had ik hem niet besteld.
Flauwe vent he. Is zich omhoog aan het eeuhhmm "werken"bij Appie jaquote:Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
Fok, is dat het!
En flauw van feb hoor. Hebben we keer topictitel naar hem vernoemd... istie er niet!
Hmm, daar had ik geen zin in. Ik heb alle krassen (behalve de diepe want ik liet hem vallen op de straat en liep er overheen) krijg ik op de voorkant nog niet weggepoetst.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Binnen hebben is wat anders dan bestellen...
Al hebben de gewone ipods ook last van krassen. Vooral de chromen achterkant is een hel.
Maar je had er een hoesje omheen kunnen doen. Ofzo.
Hmmm... ja dat is een goed punt.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik doelde op dat wat Maarten van OGD over zijn telefoon zei, dat als je muziekfiles upload dat ie alles door elkaar gooit enzo.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk wie de 1/2 finales gaan halen:
Helmond SportRJC, PSV, AZ en Heerenveen
Ahaaaa, het ligt dus niet aan mij. Ik krijg (na het maken van een playlist) soms titels te zien die geheel niet bij het nummer horen ookal staat het in de playlist wel als zodanig vermeld.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik doelde op dat wat Maarten van OGD over zijn telefoon zei, dat als je muziekfiles upload dat ie alles door elkaar gooit enzo.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmm, daar had ik geen zin in. Ik heb alle krassen (behalve de diepe want ik liet hem vallen op de straat en liep er overheen) krijg ik op de voorkant nog niet weggepoetst.
Destiny's Child - Lose my Breathquote:Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef Juup© het volgende:
Ik heb nog steeds dat waardeloze carnavalsliedje in mijn hoofd
Hmmm, welke muziek zal ik eens op zetten?
Gabbertje?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef Juup© het volgende:
Hmmm, welke muziek zal ik eens op zetten?
Ehm... Jij hebt het over een Apple product en OmegaP over een Sony product.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ahaaaa, het ligt dus niet aan mij. Ik krijg (na het maken van een playlist) soms titels te zien die geheel niet bij het nummer horen ookal staat het in de playlist wel als zodanig vermeld.
WDN is Nicky? Of Judith?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja en FC Eindhoven wint van Ajax vanavond!! ... oh wacht ...![]()
Laatste. Ik heb de Walkmanphone en hij heeft het over de walkman walkman mp3 dinges o.i.d. :quote:Op donderdag 22 december 2005 23:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ehm... Jij hebt het over een Apple product en OmegaP over een Sony product.
Werkt allemaal iets anders geloof ik. Of gaat het over een Walkman telefoon vs. een Mp speler?
Hehehe, nee zulke muziek heb ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Gabbertje?
Loop je morgen de hele dag te stuiteren!
Beide Sonyquote:Op donderdag 22 december 2005 23:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ehm... Jij hebt het over een Apple product en OmegaP over een Sony product.
Werkt allemaal iets anders geloof ik. Of gaat het over een Walkman telefoon vs. een Mp speler?
Ik bedoel dat je videokaart mss niet 100% is.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Explane please? Videokaart staat op 70Hz en beeldscherm ook. Of bedoel jij dat niet?
Videokaart is splinternieuw. Maakt ook niets uit welke van de drie kaarten die ik hier heb liggen in welke van de drie pc's ik die stop met welke willekeurig monitor dan ook. Heel vreemd allemaal. Alles is trouwens goed ge-aard e.d.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je videokaart mss niet 100% is.
En idd, die walkmanphone doet raar.
De cd van de Jeugd van Tegenwoordig opzetten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hehehe, nee zulke muziek heb ik niet.
Mazzelpikquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk ex-vriendinnetjes
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
De cd van de Jeugd van Tegenwoordig opzetten.
Krijg je ook rare effecten van!
Laat me raden, je was al head-bangend aan het autorijden terwijl je keihard aan het meezingen was?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:02 schreef Juup© het volgende:
Ik heb zin om uit mijn dak te gaan, ben enorm eeuhhmmm gek vandaag
Gisteren ook zal die mof duitser op de snelweg bij Eersel wel gedacht hebben
Ohja... oudere generatie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:09 schreef Juup© het volgende:
Ken ik niet.
Hij was al rijdende door het dakraam van zn auto aan het klimmen. Waarop een toevallig passerende Duitse autofahrer het volgende wist uit te brengen: "WAS MACHEN SIE?? SIND SIE VERRÜCKT?!? DU BLÖDER NIEDERLÄNDER!!"quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laat me raden, je was al head-bangend aan het autorijden terwijl je keihard aan het meezingen was?![]()
Nee, ik bracht mijn vrouw naar het ziekenhuis ergens in België en toen ik ineens op mijn remmen moest omdat er zo'n fuck belg plotseling naar links kwam, begon die mof duitser te seinen en op mijn bumper te zitten. Toen ben ik zo'n 5 km naast een vrachtwagen blijven rijden a 90km/h en toen liet ik hem er voorbij. Toen ging hij vol op zijn rem staan en haalde ik hem rechts in via de afslag Eersel en duwde in hem naar links richting de vangrail. Op het laatste moment ging hij vol in de rem anders had hij met 140 in de vangrail gezeten. Dat gebeurd er als ik mijn geduld verlies.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laat me raden, je was al head-bangend aan het autorijden terwijl je keihard aan het meezingen was?![]()
Daar heb ik twee cd's van ja. Heb zo eens gezocht op de jeugd van tegewoordig. Maar het zijnbest veel nummers. Dus wat moet ik eens downloaden vindt jij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:13 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohja... oudere generatie.
Ken je de Goldon Earring nog?
Die maken puike platen!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, ik bracht mijn vrouw naar het ziekenhuis ergen sin Blegië en toen ik ineens op mijn rmmen moest omdat er zo'n fuck belg plotseling naar links kwam, begon die mof duitser te seinen en op mijn bumper te zitten. Toen ben ik zo'n 5 km naast een vrachtwagen blijven rijden a 90km/h en toen liet ik hem er voorbij. Toen ging hij vol op zijn rem staan en haalde ik hem rechts in via de afslag Eersel en duwde in hem naar links richtingd e vangrail. Op het laatste moment ging hij vol in de rem anders had hij met 140 in de vangrail gezeten. Dat gebeurd er als ik mijn geduld verlies.
Niet nodig om te zeggen dan vrouwlief het er niet gehel mee eens was met wat ik deed
Niet echt, maar mijn lontje is soms erg kort. Het is niet voor niets dat ik mijn auto en daarop volgend de twee motors snel heb weggedaan. De psychiater noemde het "zelfdestructief"en "impulsief" en dat klopt wel. Als bij mij de knop omgaat kijk ik nergens meer naar.quote:
Stofzuiger!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar heb ik twee cd's van ja. Heb zo eens gezocht op de jeugd van tegewoordig. Maar het zijnbest veel nummers. Dus wat moet ik eens downloaden vindt jij?
Ook al aan het kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:19 schreef blieblie het volgende:
Damn, Klaas Kummelding is ook weinig veranderd.
En Anouk is way niet een ex van je.
Ik ga hem nu downloaden.quote:
Ik ken er alleen een aantal vanquote:
Aha, ex-en van jou dus?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ken er alleen een aantal van.
True ... zou wat zijn als ál die meiden exxen van me warenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:19 schreef blieblie het volgende:
Damn, Klaas Kummelding is ook weinig veranderd.
En Anouk is way niet een ex van je.
Bestand stofzuiger is beschadigd, en ik kan geen andere host vinden helaas.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef Blueman het volgende:
Voorjekijkendoorlopen is het geloof ik
Kerstplaat/Kerstgevoel zijn volgens mij dezelfde..
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:25 schreef blieblie het volgende:
Klaas is een ex van je???
Damn! I knew it!
Ik heb eigenlijk pas 1 keer de neiging gehad om iemand echt op de vluchtstrook te laten stoppen, maar ik hield me in.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet echt, maar mijn lontje is soms erg kort. Het is niet voor niets dat ik mijn auto en daarop volgend de twee motors snel heb weggedaan. De psychiater noemde het "zelfdestructief"en "impulsief" en dat klopt wel. Als bij mij de knop omgaat kijk ik nergens meer naar.
Juistquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef omegaproject het volgende:
[..]
![]()
Maareh, Juup zei geen Klaas .... dat was jij
Dat is ook de reden dat ik altijd redelijk snelle voertuigen in mijn bezit heb gehad. Maar er is altijd baas boven baas. Ik heb nou eenmaal een kort lontje en daar zal ik rekening mee moeten houden. Maar soms.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk pas 1 keer de neiging gehad om iemand echt op de vluchtstrook te laten stoppen, maar ik hield me in.
Toen had ik m'n Clio nog. Toch is dat best irritant eigenlijk. Rijd je in een snelle kleine auto, maar menig burgerlul herkent zo'n auto niet als een snelle auto die er dus langs wil.Als het kon ging ik dus meestal achter een dikke snelle auto aan rijden, dat werkt beter
![]()
Ik heb een kleine slome auto en dan is dat pas erg. Haal je met 130/140 km/u een of andere dikke bak in, dan duurt het nog geen minuut of dan komt hij met 160 km/u langs vliegen. Bang dat hun ego gekrengt wordt. Dan heb ik vaak ook het gevoel van tssss zit zeker college van je naast je en je wil patseren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:28 schreef FlowDesign het volgende:
Toen had ik m'n Clio nog. Toch is dat best irritant eigenlijk. Rijd je in een snelle kleine auto, maar menig burgerlul herkent zo'n auto niet als een snelle auto die er dus langs wil.Als het kon ging ik dus meestal achter een dikke snelle auto aan rijden, dat werkt beter
![]()
Zonde van mijn bier.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Anders steek jij ff je vinger in je keel
Met de motor kun je ook die extra meter asfalt links van de linkerbaan nog benuttenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik altijd redelijk snelle voertuigen in mijn bezit heb gehad. Maar er is altijd baas boven baas. Ik heb nou eenmaal een kort lontje en daar zal ik rekening mee moeten houden. Maar soms.....
Ik rij nu ook in een oud lijk dat niet sneller gaat dan 160 of zoiets. Maarja, soms is het niet anders.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb een kleine slome auto en dan is dat pas erg. Haal je met 130/140 km/u een of andere dikke bak in, dan duurt het nog geen minuut of dan komt hij met 160 km/u langs vliegen. Bang dat hun ego gekrengt wordt. Dan heb ik vaak ook het gevoel van tssss zit zeker college van je naast je en je wil patseren.
alleen ik kan er dan niet achteraan vlammen want dat trekt mijn wagentje niet
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Met de motor kun je ook die extra meter asfalt links van de linkerbaan nog benutten![]()
Ow acht, dat heb ik met m'n Clio ook weleens gedaan bedenk ik me ineens![]()
Auto's die elkaar met 1Km/h verschil inhalenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb een kleine slome auto en dan is dat pas erg. Haal je met 130/140 km/u een of andere dikke bak in, dan duurt het nog geen minuut of dan komt hij met 160 km/u langs vliegen. Bang dat hun ego gekrengt wordt. Dan heb ik vaak ook het gevoel van tssss zit zeker college van je naast je en je wil patseren.
alleen ik kan er dan niet achteraan vlammen want dat trekt mijn wagentje niet
Mijn max van mijn auto die ik gehaald heb is 160 km/u.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik rij nu ook in een oud lijk dat niet sneller gaat dan 160 of zoiets. Maarja, soms is het niet anders.
Mijn auto rijdt hooguit 120/130 maar hij is wel huge!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik rij nu ook in een oud lijk dat niet sneller gaat dan 160 of zoiets. Maarja, soms is het niet anders.
Dan zou ik nog eerder over die strook links rijden dan er tussendoor denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Auto's die elkaar met 1Km/h verschil inhalen
Dat is voor mij dé grootste ergernis op de weg...
Tegen beter weten in wil ik er dan nog wel eens tussendoor rijden
Daar gaat het mij nu ook om. Ik kom van A naar B zonder al teveel kosten en dat is belangrijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mijn max van mijn auto die ik gehaald heb is 160 km/u.
Zat alles mee.
Enkele weken lang verschillende lange stukken gereden (reed bijna nooit lange stukken) en dan merk je toch dat hij toch weer net iets harder kan dan als alleen korte stukken rijd. Maar dan wel onder ideale omstandigheden.
Ach... mijn wagentje rijdt en dat is het belangrijkste!
Jij rijdt in een tank, ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mijn auto rijdt hooguit 120/130 maar hij is wel huge!!
Neh ... die ligt vaak vol met rotzooi, is het 'veiliger' om er tussendoor de gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder over die strook links rijden dan er tussendoor denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |