Ik zie het nu pasquote:Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En weer een Eindhovens topic
Vaste usert:
Eindhoven-Held: blieblie
Eindhoven-Hunk: blieblie
Eindhoven-Pimp: blieblie
Eindhoven-Sponsor: blieblie
Eindhoven-Professor: blieblie
Eindhoven-God: blieblie
Eindhoven-Lekker-Ding: blieblie
Eindhoven-Sporter-van-het-jaar: blieblie
Eindhoven-Womenizer: blieblie
Eindhoven-Neukbeest: blieblie
Eindhoven-Lievie: blieblie
Eindhoven-Held: blieblie... Oh neej, die hadden we al...
De Eindhoven-Babe nominatie is nog vrij, personen die in aanmerking willen komen mogen zich melden bij de TS van deze reeks aflevering voor een tongzoen test. Vergelijkbare initiatieven mogen altijd geopperd worden.
Maar ik verveel me helemaaaaal niet!!
Vanwaar de nickname?quote:
Meisjes kunnen ook heel eng zijn hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 15:09 schreef blieblie het volgende:
Nee... Eng.
8 van de 10 zijn hetquote:Op woensdag 21 december 2005 15:25 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Meisjes kunnen ook heel eng zijn hoor![]()
Ik ben een aantal jaar geleden in Egypte geweestquote:Op woensdag 21 december 2005 15:41 schreef r8ality het volgende:
Goh, Peter R de Vries. Waar gaat die naam over zeg maar.
Ik kom ook niet uit Eindhovenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef Anthraxx het volgende:
Waar is mijn eervolle vermelding als enige niet Eindhovenaar in dit topic
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef blieblie het volgende:
Beetje verkeerd jaargetijde, maar goed, ik vond em zo grappig:
[afbeelding]![]()
![]()
Dat konijn
![]()
![]()
jij bent te hyperactiefquote:
Ik ben niet vrijgezelquote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Voor alle andere mannen van dit topic.
Wil je dat dan Linda? Hij is nog vrijgezel hoor.
Ritalinquote:Op woensdag 21 december 2005 16:06 schreef Partygurl het volgende:
Trouwens..ik ben de laatste tijd erg rustig.
Neuh zo erg is t nou ook weer nietquote:
Weer een trucker?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:24 schreef Partygurl het volgende:
[..]
En mn vriendje komt vandaag eindelijjjjjjjjjjjjjjjjjjk thuis voor jawel...een hele week![]()
ze heeft tieten!!!!!11111oneoneonefour#$quote:
Whoa!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze heeft tieten!!!!!11111oneoneonefour#$
Dat is tegenwoordig hetzelfdequote:
omfg...1892 ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig hetzelfde
E:\Albums\CD Back to...3\dj paul elstak - Life's like a dance.mp3![]()
nee joh!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:43 schreef daNpy het volgende:
jij?
Wie gaat er een keertje mee achterop?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef Mex_ het volgende:
Voor de motorliefhebbers
http://media.kladblog.com/media/200512/crashtest.wmv
quote:Server not found
Firefox can't find the server at omegaproject.gotdns.com.
Dat vond ik ook al zo irritant toen ik in Deurne werkte. En idd, waaarom? Is toch volkomen debiel? Zelfs Eindhoven heeft geen 3 stations.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:25 schreef _DeBje_ het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waaaaaaaaaaarom HELMOND in godsnaam maar liefst DRIE stations heeft?![]()
Wie weet er van wie dat nummer is wat onder het 2e filmpje is gemonteerd?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:24 schreef FlowDesign het volgende:
Wooooooooooooooooooooooowww... dit zou ik echt graag een keertje willen doen! Hoezo adrenalinerush?!!
http://www.wimp.com/altitudethree/
http://www.dumpalink.com/(...)w_Altitude_Flying_IV
Muse - New Bornquote:Op woensdag 21 december 2005 18:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wie weet er van wie dat nummer is wat onder het 2e filmpje is gemonteerd?
Wil ik hebben
Ga jij ook mee dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:24 schreef r8ality het volgende:
Is er al een kaartje voor mij voor de Stunt? Of moet ik er 1 @ the door kopen?
Mooi.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:39 schreef blieblie het volgende:
Het wordt trouwens toch de Samsung, ben net bij de Mediamarkt en BCC geweest, en deze heeft toch het mooiste beeld vergeleken met de prijs. De philips van 38cm is gewoon even duur als de samsung van 51cm en veel beter beeld heeftie niet (Voorzover je dat kunt zien in de geweldige omstandigheden welke in zo een zaak gecreeerd worden).
Biertje?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:42 schreef blieblie het volgende:
Echwel.
Nu nog het geld bij elkaar sprokkelen.
Nah, alleen Zito is hier boven bij mij. De rest is beneden.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef blieblie het volgende:
Ga Snuggles en Baileys irriteren.
Is leuk tijdverdrijf.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef blieblie het volgende:
Ga Snuggles en Baileys irriteren.
Is leuk tijdverdrijf.
Al snap ik nog steeds niet waarom Eny tussen half 9 en 11 ligt te maffen op mijn muismat om vervolgens om 11 uur hyperactief mij de hele tijd te bespringen![]()
Eny is hier weer in de relax-op-de-muismat mode gegaanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt wel op onze katten. Na 22.30 uur is het speeluurtje. Dan zijn zij een uur lang zo gek als een deur, al wordt het nu wel minder naarmate zij ouder worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |