Dus de manier waarop mensen het opvatten moet een reden zijn om het beestje niet bij de naam te noemen? Hoe komt dat? Of schuilt er een diepere verklaring in dit verschijnsel. Is het misschien zo, dat de mensen die zich geraakt voelen door het feit dat ze voor slet uitgemaakt worden, diep van binnen heel goed weten dat ze zo zijn, maar simpelweg de waarheid willen negeren/ontkennen? Want uiteindelijk is het maar een naam voor een bepaald gedrag. Daar is geen discussie over mogelijk. Zij die zich afkeren van een definitie van het gedrag wat zij vertonen; keren zij zich wellicht onbewust ook niet af van dat specifieke gedrag?quote:ook al gebruik je slechts het naamplaatje (wat mij verder niet boeit)
zijn er genoeg mensen die zich op deze manier aangevallen voelen.
Ik heb ooit wel ergens gelezen dat meer als 50% van de nederlanders ooit wel eens een jointje heeft geprobeert. Wil je dan half nederland voor junk uitmaken?
Je hebt dus in theorie wel gelijk, maar je maakt er geen vrienden mee in real life.
Ik heb deel 1 gemistquote:Op woensdag 21 december 2005 14:07 schreef FuifDuif het volgende:
65 views en nog geen één reactie?!?!?.
dat is anders wel het beeld dat men in "het buitenland" van ons nederlanders heeftquote:Ik heb ooit wel ergens gelezen dat meer als 50% van de nederlanders ooit wel eens een jointje heeft geprobeert. Wil je dan half nederland voor junk uitmaken?
En terecht. Nederlanders vinden zichzelf zo goed, maar door het buitenland worden we als idioten gezien en uitgelachen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat is anders wel het beeld dat men in "het buitenland" van ons nederlanders heeft![]()
het is een beetje offtopic, maar het is toch best erg dat nederland serieus enkel bekend staat om legale drugs en prostitutiequote:Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En terecht. Nederlanders vinden zichzelf zo goed, maar door het buitenland worden we als idioten gezien en uitgelachen.
Is het ook, maar het geeft wel een duidelijk signaal af die tot een bepaalde verandering zou moeten leiden, maar nee... we gaan lekker door en het moet nog gekker.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
het is een beetje offtopic, maar het is toch best erg dat nederland serieus enkel bekend staat om legale drugs en prostitutie![]()
Ja, in bepaalde gevallen zal ik haar wel als slet gaan zien inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef Tobbes het volgende:
Als ze Fuifduif een kusje op zijn wang heeft gegeven. Dan moet je wel heeeel erg makkelijk zijn.
Wie heeft het hier over goed of fout? Het gaat om de vraag: wanneer is een meisje een slet? Als jij het niet boeiend vindt, dan kom je hier toch gewoon niet? Wat een zeurkous!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Bemiddelaar het volgende:
begin het echt een zinloos topic te vinden.
Boeiend als iemand zich als een slet gedraagt, als hij nou zo van t leven wil genieten dan is t toch haar keus of zijn keus. Wie zijn jullie om te zeggen wat goed is of fout?
Al neuk ik dr 7 in een week, lekker belangrijk![]()
dat heb ik in het vorige deel gedaanquote:Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef Bemiddelaar het volgende:
copy/paste je het even uit de dikke van dalen, heb je ook je antwoord.
zeikerd.
Waarom zou je überhaupt een meisje met het etiket "slet" willen bestempelen? Wat is de meerwaarde hiervan?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over goed of fout? Het gaat om de vraag: wanneer is een meisje een slet? Als jij het niet boeiend vindt, dan kom je hier toch gewoon niet? Wat een zeurkous!
Mijn leven is anders best ingevuld. Ik heb neuken met Jan en alleman niet nodig om invulling te geven aan mijn leven. Ik vind het gewoon wat zielig om eerlijk te zijn. Alsof je voortdurend op zoek bent naar een soort bevestiging van je lichamelijke aantrekkelijkheid. En het heeft natuurlijk wat primitiefs. Moet iedereen zelf weten, maar er bestaat een duidelijke terminologie voor dit gebeuren en als je daardoor wordt geraakt moet je jezelf eens beginnen af te vragen, waar dat nu door komt: de term of de onzekerheid over je eigen gedrag.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef Bemiddelaar het volgende:
jouw opmerkingen getuigen alleen maar van walging en verachting wat afwijkt van jouw sobere leventje,. dus doe niet zo hypocriet of het jou alleen om de definitie van een slet gaat.
Als het daarom gaat dan copy/paste je het even uit de dikke van dalen, heb je ook je antwoord.
zeikerd.
Ik ruik maagdelijkheden .quote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mijn leven is anders best ingevuld. Ik heb neuken met Jan en alleman niet nodig om invulling te geven aan mijn leven. Ik vind het gewoon wat zielig om eerlijk te zijn. Alsof je voortdurend op zoek bent naar een soort bevestiging van je lichamelijke aantrekkelijkheid. En het heeft natuurlijk wat primitiefs. Moet iedereen zelf weten, maar er bestaat een duidelijke terminologie voor dit gebeuren en als je daardoor wordt geraakt moet je jezelf eens beginnen af te vragen, waar dat nu door komt: de term of de onzekerheid over je eigen gedrag.
Waarom we water nat, waarom noemen we een mens in een rolstoel invalide? De feiten bepalen de stempels, daar is weinig aan te doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef boebiedoe het volgende:
Waarom zou je überhaupt een meisje met het etiket "slet" willen bestempelen? Wat is de meerwaarde hiervan?
om haar duidelijk te maken wat je van haar vind, dat je haar veracht, om haar aan het huilen te maken, etcquote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt een meisje met het etiket "slet" willen bestempelen? Wat is de meerwaarde hiervan?
Slet is niet duidelijk te definiëren... en ookal zou dat wel zo zijn, stel dat je de definitie van "slet" weet, wat heb je daar aan?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom we water nat, waarom noemen we een mens in een rolstoel invalide? De feiten bepalen de stempels, daar is weinig aan te doen.
Scheer je weg, gij vlegel .quote:Op woensdag 21 december 2005 14:38 schreef Tobbes het volgende:
Slotje.
Er loopt al een vergelijkbaar topic: KANKER GODVERDOMME!
Jij weet helemaal niet wat voor invulling het geeft aan je leven, want je bent nog M-A-AG-D.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mijn leven is anders best ingevuld. Ik heb neuken met Jan en alleman niet nodig om invulling te geven aan mijn leven. Ik vind het gewoon wat zielig om eerlijk te zijn. Alsof je voortdurend op zoek bent naar een soort bevestiging van je lichamelijke aantrekkelijkheid. En het heeft natuurlijk wat primitiefs. Moet iedereen zelf weten, maar er bestaat een duidelijke terminologie voor dit gebeuren en als je daardoor wordt geraakt moet je jezelf eens beginnen af te vragen, waar dat nu door komt: de term of de onzekerheid over je eigen gedrag.
Onder "feit" versta ik een situatie of gegeven die onomstotelijk vast staat of bewijsbaar is. Slet is niet algemeen definiëerbaar en zodoende staat dit ook niet vast en is niet te bewijzen. En jij -de kortzichtige FOK! autist- bent al helemaal niet de aangewezen persoon om bovenstaande eigenschappen als feiten te betitelen en zodoende een etiket op een vrouw weet te plakken.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom we water nat, waarom noemen we een mens in een rolstoel invalide? De feiten bepalen de stempels, daar is weinig aan te doen.
Maar kennelijk vind je het wel nodig om de godgandse dag op een forum over (gebrek aan) sexualiteit te lullen om "invulling te geven aan jouw leven"...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb neuken met Jan en alleman niet nodig om invulling te geven aan mijn leven.
ho ho zeg, maria was nog maagd.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:08 schreef Tobbes het volgende:
Zelfs jezus was een slet en maria ook; dus ik zie je punt niet.
Maar ze liet zich wel bevruchten door God zonder dat ze elkaar ooit ontmoet haddenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ho ho zeg, maria was nog maagd.![]()
ach jij bent gewoon jaloers dat zij God wél heeft gehadquote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar ze liet zich wel bevruchten door God zonder dat ze elkaar ooit ontmoet hadden![]()
ik heb weer een boel gemist zie ik, maar ik ga dan toch nog ff reagerenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En terecht. Nederlanders vinden zichzelf zo goed, maar door het buitenland worden we als idioten gezien en uitgelachen.
- Seks met alles wat los en vast zit... al vanaf onze 13de.
- Op iedere hoek van de straat worden jointjes gerookt en het moet allemaal maar kunnen.
- Lachwekkende sancties voor wetovertredend gedrag.
- Massale rouw en herdenking in het kader van het overlijden van André Hazes (wat een zieligheid).
- Mensen die te achterlijk zijn om te zien dat de moord op Theo van Gogh niet het gevolg is van problematiek aan de kant van de moslims, maar juist aan onze kant.
- En nog veel meer...
zeg dat nou niet, dadelijk wordt ie arrogantquote:Op woensdag 21 december 2005 15:32 schreef Tobbes het volgende:
Wat betreft Hazes en van Gogh heeft FD dan wel weer een punt. Zolang hij zich niet met ethiek, religie en sex bezig houdt komt er nog wel eens wat zinnigs uit. Af en toe.
Lekker interessant... geen van die landen doet het beter dan wij hoor, kan je vergif op innemen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ivm andere landen zijn Nederlandse jongeren er vrij laat bij. Onderzoeken genoeg over te vinden op internet, leef je uit. Daarnaast is in de rondte neuken ook echt geen typisch Nederlands verschijnsel.quote:- Seks met alles wat los en vast zit... al vanaf onze 13de.
Op IEDERE hoek van de straat? Echt op alletwee? Lulkoek natuurlijk. En buiten dat... wat is het grote probleem?quote:- Op iedere hoek van de straat worden jointjes gerookt en het moet allemaal maar kunnen.
Mwah, soms wel. Voor sommige overtredingen en misdrijven is een hele zware straf ook niet op z'n plaats. Hangt van de situatie af.quote:- Lachwekkende sancties voor wetovertredend gedrag.
Wat zielig om iemand te eren die jou op de een of andere manier heeft geraakt.quote:- Massale rouw en herdenking in het kader van het overlijden van André Hazes (wat een zieligheid).
Ja het is heel erg dat landen waar men exact diezelfde dingen in een duister hoekje schopt en net doet alsof het niet bestaat ons land alleen kennen vanwegen onze openheid omtrent bepaalde taboes. De pot verwijt de ketel enzo. Onwetendheid is hier ook een bepalende factor.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
het is een beetje offtopic, maar het is toch best erg dat nederland serieus enkel bekend staat om legale drugs en prostitutie![]()
Vond het een beetje te zwart/wit gesteld maar ben het daar wel redelijk mee eens.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef Tobbes het volgende:
Pappie, durf je niks te zeggen over van Gogh?
Euh, naamgeving is toch een onderdeel van de essentie van menselijke beschaving? We geven alles een naam om erover te kunnen praten. Als ik zeg: "Marietje is een slet", dan begrijpen mensen wat ik bedoel.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Slet is niet duidelijk te definiëren... en ookal zou dat wel zo zijn, stel dat je de definitie van "slet" weet, wat heb je daar aan?
Meer waarschijnlijk is:quote:Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik zeg: "Marietje is een slet", dan begrijpen mensen wat ik bedoel.
Dat jij zo fel hier in dit topic op mij ingaat spreekt boekdelen. Als het je echt koud zou laten, zou je niet zo reageren.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat voor invulling het geeft aan je leven, want je bent nog M-A-AG-D.
Niets mis mee, jouw keuze. Denk alleen dat je aardig wat genot mist in je leven. Maar goed, zoals men zegt, wat je nooit hebt gehad kun je ook niet missen.
Tis idd behoorlijk primitief om te neuken om het neuken, net als eten. Maar ja tis een levensbehoefte, bij mij wat sterker aanwezig dan bij jou kennelijk. Daarnaast hoef ik geen bevestiging te hebben, daarvoor heb ik geen sex. Ik heb sex omdat ik het lekker, spannend en geil vind. Niets mis mee in mijn ogen. Maar in jouw bekrompen en kortzichtige visie zul jij nooit begrijpen dat mensen gewoon van sex kunnen genieten zonder dat ze bang zijn een stempel opgedrukt te krijgen. Dat is in mijn ogen toch echt beetje kerkelijk. Misschien bekrompen, maar jij bevestigt dat beeld.
Tis mijn leven, ik bepaal hoe mijn leven dr uitzie. En dat is met heel veel sex![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Onder "feit" versta ik een situatie of gegeven die onomstotelijk vast staat of bewijsbaar is. Slet is niet algemeen definiëerbaar en zodoende staat dit ook niet vast en is niet te bewijzen. En jij -de kortzichtige FOK! autist- bent al helemaal niet de aangewezen persoon om bovenstaande eigenschappen als feiten te betitelen en zodoende een etiket op een vrouw weet te plakken.
Ik reageer gewoon op een stelling, net zoals iedereen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar kennelijk vind je het wel nodig om de godgandse dag op een forum over (gebrek aan) sexualiteit te lullen om "invulling te geven aan jouw leven"...
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:08 schreef Tobbes het volgende:
Zelfs jezus was een slet en maria ook; dus ik zie je punt niet.
Fatsoen en beschaving. Hoort een ander veroordelen daar ook bij volgens jou? Om eens kerkelijk te blijven: ik dacht altijd dat God oordeelde. En dat de mens zijn naaste lief moet hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef FuifDuif het volgende:
Het is eerder een kwestie van fatsoen en beschaving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |