abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33273467
In navolging van deel 1 van: Wanneer is een meisje een slet?

Volgt nu deel 2.

Een interessante post waar ik bij deze op in wil gaan is van Roellie80:
quote:
ook al gebruik je slechts het naamplaatje (wat mij verder niet boeit)
zijn er genoeg mensen die zich op deze manier aangevallen voelen.

Ik heb ooit wel ergens gelezen dat meer als 50% van de nederlanders ooit wel eens een jointje heeft geprobeert. Wil je dan half nederland voor junk uitmaken?
Je hebt dus in theorie wel gelijk, maar je maakt er geen vrienden mee in real life.
Dus de manier waarop mensen het opvatten moet een reden zijn om het beestje niet bij de naam te noemen? Hoe komt dat? Of schuilt er een diepere verklaring in dit verschijnsel. Is het misschien zo, dat de mensen die zich geraakt voelen door het feit dat ze voor slet uitgemaakt worden, diep van binnen heel goed weten dat ze zo zijn, maar simpelweg de waarheid willen negeren/ontkennen? Want uiteindelijk is het maar een naam voor een bepaald gedrag. Daar is geen discussie over mogelijk. Zij die zich afkeren van een definitie van het gedrag wat zij vertonen; keren zij zich wellicht onbewust ook niet af van dat specifieke gedrag?
pi_33273602
65 views en nog geen één reactie?!?!? .
  woensdag 21 december 2005 @ 14:09:57 #3
78918 SeLang
Black swans matter
pi_33273664
Als het vliesje kapot is
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_33273676
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:07 schreef FuifDuif het volgende:
65 views en nog geen één reactie?!?!? .
Ik heb deel 1 gemist
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_33273687
Een meisje is een sletje, wanneer ze 2 tieten en een kut heeft.
pi_33273721
quote:
Ik heb ooit wel ergens gelezen dat meer als 50% van de nederlanders ooit wel eens een jointje heeft geprobeert. Wil je dan half nederland voor junk uitmaken?
dat is anders wel het beeld dat men in "het buitenland" van ons nederlanders heeft
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33273795
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

dat is anders wel het beeld dat men in "het buitenland" van ons nederlanders heeft
En terecht. Nederlanders vinden zichzelf zo goed, maar door het buitenland worden we als idioten gezien en uitgelachen.

- Seks met alles wat los en vast zit... al vanaf onze 13de.
- Op iedere hoek van de straat worden jointjes gerookt en het moet allemaal maar kunnen.
- Lachwekkende sancties voor wetovertredend gedrag.
- Massale rouw en herdenking in het kader van het overlijden van André Hazes (wat een zieligheid).
- Mensen die te achterlijk zijn om te zien dat de moord op Theo van Gogh niet het gevolg is van problematiek aan de kant van de moslims, maar juist aan onze kant.
- En nog veel meer...
pi_33273814
Als ze Fuifduif een kusje op zijn wang heeft gegeven. Dan moet je wel heeeel erg makkelijk zijn.
pi_33273841
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En terecht. Nederlanders vinden zichzelf zo goed, maar door het buitenland worden we als idioten gezien en uitgelachen.
het is een beetje offtopic, maar het is toch best erg dat nederland serieus enkel bekend staat om legale drugs en prostitutie
pi_33273872
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

het is een beetje offtopic, maar het is toch best erg dat nederland serieus enkel bekend staat om legale drugs en prostitutie
Is het ook, maar het geeft wel een duidelijk signaal af die tot een bepaalde verandering zou moeten leiden, maar nee... we gaan lekker door en het moet nog gekker.
pi_33273897
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef Tobbes het volgende:
Als ze Fuifduif een kusje op zijn wang heeft gegeven. Dan moet je wel heeeel erg makkelijk zijn.
Ja, in bepaalde gevallen zal ik haar wel als slet gaan zien inderdaad.
pi_33273910
Hoho je vergeet toch mooi even de deltawerken, klompen, kaas en Vader Abraham met zijn Smurvenlied

OT: Het beeld wat mannen hebben van een slet ligt verdomd dicht bij het beeld dat die meisjes hebben van stoer zijn. En als die twee samen vallen... (Ik begin maar niet over TMF en MTV )
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_33274075
begin het echt een zinloos topic te vinden.
Boeiend als iemand zich als een slet gedraagt, als hij nou zo van t leven wil genieten dan is t toch haar keus of zijn keus. Wie zijn jullie om te zeggen wat goed is of fout?
Al neuk ik dr 7 in een week, lekker belangrijk
enjoy life!
pi_33274098
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Bemiddelaar het volgende:
begin het echt een zinloos topic te vinden.
Boeiend als iemand zich als een slet gedraagt, als hij nou zo van t leven wil genieten dan is t toch haar keus of zijn keus. Wie zijn jullie om te zeggen wat goed is of fout?
Al neuk ik dr 7 in een week, lekker belangrijk
Wie heeft het hier over goed of fout? Het gaat om de vraag: wanneer is een meisje een slet? Als jij het niet boeiend vindt, dan kom je hier toch gewoon niet? Wat een zeurkous!
pi_33274185
jouw opmerkingen getuigen alleen maar van walging en verachting wat afwijkt van jouw sobere leventje,. dus doe niet zo hypocriet of het jou alleen om de definitie van een slet gaat.
Als het daarom gaat dan copy/paste je het even uit de dikke van dalen, heb je ook je antwoord.
zeikerd.
enjoy life!
pi_33274257
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef Bemiddelaar het volgende:
copy/paste je het even uit de dikke van dalen, heb je ook je antwoord.
zeikerd.
dat heb ik in het vorige deel gedaan
pi_33274299
trek je conclusie
enjoy life!
pi_33274367
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Wie heeft het hier over goed of fout? Het gaat om de vraag: wanneer is een meisje een slet? Als jij het niet boeiend vindt, dan kom je hier toch gewoon niet? Wat een zeurkous!
Waarom zou je überhaupt een meisje met het etiket "slet" willen bestempelen? Wat is de meerwaarde hiervan?
pi_33274384
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef Bemiddelaar het volgende:
jouw opmerkingen getuigen alleen maar van walging en verachting wat afwijkt van jouw sobere leventje,. dus doe niet zo hypocriet of het jou alleen om de definitie van een slet gaat.
Als het daarom gaat dan copy/paste je het even uit de dikke van dalen, heb je ook je antwoord.
zeikerd.
Mijn leven is anders best ingevuld. Ik heb neuken met Jan en alleman niet nodig om invulling te geven aan mijn leven. Ik vind het gewoon wat zielig om eerlijk te zijn. Alsof je voortdurend op zoek bent naar een soort bevestiging van je lichamelijke aantrekkelijkheid. En het heeft natuurlijk wat primitiefs. Moet iedereen zelf weten, maar er bestaat een duidelijke terminologie voor dit gebeuren en als je daardoor wordt geraakt moet je jezelf eens beginnen af te vragen, waar dat nu door komt: de term of de onzekerheid over je eigen gedrag.
pi_33274404
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Mijn leven is anders best ingevuld. Ik heb neuken met Jan en alleman niet nodig om invulling te geven aan mijn leven. Ik vind het gewoon wat zielig om eerlijk te zijn. Alsof je voortdurend op zoek bent naar een soort bevestiging van je lichamelijke aantrekkelijkheid. En het heeft natuurlijk wat primitiefs. Moet iedereen zelf weten, maar er bestaat een duidelijke terminologie voor dit gebeuren en als je daardoor wordt geraakt moet je jezelf eens beginnen af te vragen, waar dat nu door komt: de term of de onzekerheid over je eigen gedrag.
Ik ruik maagdelijkheden .
pi_33274432
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef boebiedoe het volgende:
Waarom zou je überhaupt een meisje met het etiket "slet" willen bestempelen? Wat is de meerwaarde hiervan?
Waarom we water nat, waarom noemen we een mens in een rolstoel invalide? De feiten bepalen de stempels, daar is weinig aan te doen.
pi_33274472
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

om haar duidelijk te maken wat je van haar vind, dat je haar veracht, om haar aan het huilen te maken, etc
pi_33274485
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:36 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom we water nat, waarom noemen we een mens in een rolstoel invalide? De feiten bepalen de stempels, daar is weinig aan te doen.
Slet is niet duidelijk te definiëren... en ookal zou dat wel zo zijn, stel dat je de definitie van "slet" weet, wat heb je daar aan?
pi_33274499
Slotje.

Er loopt al een vergelijkbaar topic: KANKER GODVERDOMME!

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2005 14:39:11 ]
pi_33274572
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:38 schreef Tobbes het volgende:
Slotje.

Er loopt al een vergelijkbaar topic: KANKER GODVERDOMME!
Scheer je weg, gij vlegel .
pi_33274602
quote:

[..]

Jij weet helemaal niet wat voor invulling het geeft aan je leven, want je bent nog M-A-AG-D.
Niets mis mee, jouw keuze. Denk alleen dat je aardig wat genot mist in je leven. Maar goed, zoals men zegt, wat je nooit hebt gehad kun je ook niet missen.
Tis idd behoorlijk primitief om te neuken om het neuken, net als eten. Maar ja tis een levensbehoefte, bij mij wat sterker aanwezig dan bij jou kennelijk. Daarnaast hoef ik geen bevestiging te hebben, daarvoor heb ik geen sex. Ik heb sex omdat ik het lekker, spannend en geil vind. Niets mis mee in mijn ogen. Maar in jouw bekrompen en kortzichtige visie zul jij nooit begrijpen dat mensen gewoon van sex kunnen genieten zonder dat ze bang zijn een stempel opgedrukt te krijgen. Dat is in mijn ogen toch echt beetje kerkelijk. Misschien bekrompen, maar jij bevestigt dat beeld.
Tis mijn leven, ik bepaal hoe mijn leven dr uitzie. En dat is met heel veel sex
enjoy life!
pi_33274903
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:36 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Onder "feit" versta ik een situatie of gegeven die onomstotelijk vast staat of bewijsbaar is. Slet is niet algemeen definiëerbaar en zodoende staat dit ook niet vast en is niet te bewijzen. En jij -de kortzichtige FOK! autist- bent al helemaal niet de aangewezen persoon om bovenstaande eigenschappen als feiten te betitelen en zodoende een etiket op een vrouw weet te plakken.
pi_33275016
idd, fuifduif, anders ga je eens topics openen over dingen waar je wèl verstand van hebt.... wijwater, hosties en pedofiele priesters enzo .
Dit is nl. bullshite .
pi_33275315
quote:
Ik heb neuken met Jan en alleman niet nodig om invulling te geven aan mijn leven.
Maar kennelijk vind je het wel nodig om de godgandse dag op een forum over (gebrek aan) sexualiteit te lullen om "invulling te geven aan jouw leven"...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_33275493
die zit
enjoy life!
pi_33275513
Zelfs jezus was een slet en maria ook; dus ik zie je punt niet.
pi_33275536
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:08 schreef Tobbes het volgende:
ho ho zeg, maria was nog maagd.
pi_33275585
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

ho ho zeg, maria was nog maagd.
Maar ze liet zich wel bevruchten door God zonder dat ze elkaar ooit ontmoet hadden
pi_33275650
Fuifduif .. is het zo dat jij een beetje gefrustreerd bent?
Al**** zou waarschijnlijk vragen of je een nare jeugdervaring hebt gehad
pi_33275733
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Maar ze liet zich wel bevruchten door God zonder dat ze elkaar ooit ontmoet hadden
ach jij bent gewoon jaloers dat zij God wél heeft gehad
pi_33275900
Een meisje is een slet wanneer ze zich in het gezicht laat spuiten(stelling)
pi_33275914
quote:

[..]

- Op iedere hoek van de straat worden jointjes gerookt en het moet allemaal maar kunnen.
- Massale rouw en herdenking in het kader van het overlijden van André Hazes (wat een zieligheid).
- Mensen die te achterlijk zijn om te zien dat de moord op Theo van Gogh niet het gevolg is van problematiek aan de kant van de moslims, maar juist aan onze kant.
- En nog veel meer...
ik heb weer een boel gemist zie ik, maar ik ga dan toch nog ff reageren

waarom is al het bovenstaande allemaal zo'n probleem voor jou dan?
sommige dingen doe je hierboven noemt vind ik ook compleet belachelijk, maar wat moet er aan veranderen dan?
Ook al zijn wij dan "slimme" dieren, moeten we dan ook ons leven leiden op een manier die enkel goed is voor iedereen?

Ik rook graag m'n jointje, drink m'n biertje en met een beetje mazzel heb ik ook nog wel eens sex.
Ik geniet van deze levenstijl. Ik zie mezelf niet als junk, alcoholist of slet omdat ik gewoon al 5 jaar een gerespecteerde baan heb en goed meedraai in onze maatschappij. Verder is het voor mij een vorm van plezier hebben in mijn leven en ik weet zeker dat de meeste mensen dit zo zullen zien.

We worden dus al idioten gezien en uitgelachen in het buitenland? Prima!
we doen nog steeds geen wedstrijdje over wie het meest "slimme/gezonde/hoe-je-het-ook-wil-noemen" leventje leeft
pi_33276228
tis stil rond fuifduif? is ie aan het neuken ofzo
enjoy life!
pi_33276294
Wat betreft Hazes en van Gogh heeft FD dan wel weer een punt. Zolang hij zich niet met ethiek, religie en sex bezig houdt komt er nog wel eens wat zinnigs uit. Af en toe.
pi_33276370
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:32 schreef Tobbes het volgende:
Wat betreft Hazes en van Gogh heeft FD dan wel weer een punt. Zolang hij zich niet met ethiek, religie en sex bezig houdt komt er nog wel eens wat zinnigs uit. Af en toe.
zeg dat nou niet, dadelijk wordt ie arrogant
pi_33276440
quote:

[..]

Lekker interessant... geen van die landen doet het beter dan wij hoor, kan je vergif op innemen.
quote:
Ivm andere landen zijn Nederlandse jongeren er vrij laat bij. Onderzoeken genoeg over te vinden op internet, leef je uit. Daarnaast is in de rondte neuken ook echt geen typisch Nederlands verschijnsel.
quote:
Op IEDERE hoek van de straat? Echt op alletwee? Lulkoek natuurlijk. En buiten dat... wat is het grote probleem?
quote:
Mwah, soms wel. Voor sommige overtredingen en misdrijven is een hele zware straf ook niet op z'n plaats. Hangt van de situatie af.
quote:
Wat zielig om iemand te eren die jou op de een of andere manier heeft geraakt.

Nee je scoort echt een hoop punten. Maar probeer het gerust nog een keer.
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ja het is heel erg dat landen waar men exact diezelfde dingen in een duister hoekje schopt en net doet alsof het niet bestaat ons land alleen kennen vanwegen onze openheid omtrent bepaalde taboes. De pot verwijt de ketel enzo. Onwetendheid is hier ook een bepalende factor.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33276476
Pappie, durf je niks te zeggen over van Gogh?
pi_33276571
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef Tobbes het volgende:
Pappie, durf je niks te zeggen over van Gogh?
Vond het een beetje te zwart/wit gesteld maar ben het daar wel redelijk mee eens.

Ik durf meer dan je voor mogelijk houdt.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33276668
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Slet is niet duidelijk te definiëren... en ookal zou dat wel zo zijn, stel dat je de definitie van "slet" weet, wat heb je daar aan?
Euh, naamgeving is toch een onderdeel van de essentie van menselijke beschaving? We geven alles een naam om erover te kunnen praten. Als ik zeg: "Marietje is een slet", dan begrijpen mensen wat ik bedoel.
pi_33276720
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik zeg: "Marietje is een slet", dan begrijpen mensen wat ik bedoel.
Meer waarschijnlijk is:

dan schudden ze hun hoofd en denken ze: laat maar lullen...
pi_33276743
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

Jij weet helemaal niet wat voor invulling het geeft aan je leven, want je bent nog M-A-AG-D.
Niets mis mee, jouw keuze. Denk alleen dat je aardig wat genot mist in je leven. Maar goed, zoals men zegt, wat je nooit hebt gehad kun je ook niet missen.
Tis idd behoorlijk primitief om te neuken om het neuken, net als eten. Maar ja tis een levensbehoefte, bij mij wat sterker aanwezig dan bij jou kennelijk. Daarnaast hoef ik geen bevestiging te hebben, daarvoor heb ik geen sex. Ik heb sex omdat ik het lekker, spannend en geil vind. Niets mis mee in mijn ogen. Maar in jouw bekrompen en kortzichtige visie zul jij nooit begrijpen dat mensen gewoon van sex kunnen genieten zonder dat ze bang zijn een stempel opgedrukt te krijgen. Dat is in mijn ogen toch echt beetje kerkelijk. Misschien bekrompen, maar jij bevestigt dat beeld.
Tis mijn leven, ik bepaal hoe mijn leven dr uitzie. En dat is met heel veel sex
Dat jij zo fel hier in dit topic op mij ingaat spreekt boekdelen. Als het je echt koud zou laten, zou je niet zo reageren.

Een strenge seksuele moraal heeft niets met kerkelijkheid te maken. Tuurlijk, het is een onderdeel van de kerkelijke deugd, maar daarbuiten is het er ook. In mijn omgeving zijn weinig mensen kerkelijk, maar toch hebben mensen daar dezelfde seksueel behouden moraal. Het is eerder een kwestie van fatsoen en beschaving.
pi_33276782
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Onder "feit" versta ik een situatie of gegeven die onomstotelijk vast staat of bewijsbaar is. Slet is niet algemeen definiëerbaar en zodoende staat dit ook niet vast en is niet te bewijzen. En jij -de kortzichtige FOK! autist- bent al helemaal niet de aangewezen persoon om bovenstaande eigenschappen als feiten te betitelen en zodoende een etiket op een vrouw weet te plakken.
prachtig om te zien dat mensen mij proberen te bekritiseren door mij uit te schelden . Ga vooral door en toon aan dat je onzeker bent over je eigen standpunten.

Ik denk dat de definitie 'slet' heel duidelijk is.
pi_33276801
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar kennelijk vind je het wel nodig om de godgandse dag op een forum over (gebrek aan) sexualiteit te lullen om "invulling te geven aan jouw leven"...
Ik reageer gewoon op een stelling, net zoals iedereen.
pi_33276827
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:08 schreef Tobbes het volgende:
probeer jij me nu te pakken hiermee?

Wat een triestheid.

Het is voor mij al volkomen duidelijk door de reacties van de mensen hier.
pi_33276855
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef FuifDuif het volgende:
Het is eerder een kwestie van fatsoen en beschaving.
Fatsoen en beschaving. Hoort een ander veroordelen daar ook bij volgens jou? Om eens kerkelijk te blijven: ik dacht altijd dat God oordeelde. En dat de mens zijn naaste lief moet hebben.

Jij voelt je verheven misschien... eigenlijk denk ik dat je met een slap excuus bezig bent om voor jezelf goed te praten dat je nog geen vriendinnetje hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')