Dus de manier waarop mensen het opvatten moet een reden zijn om het beestje niet bij de naam te noemen? Hoe komt dat? Of schuilt er een diepere verklaring in dit verschijnsel. Is het misschien zo, dat de mensen die zich geraakt voelen door het feit dat ze voor slet uitgemaakt worden, diep van binnen heel goed weten dat ze zo zijn, maar simpelweg de waarheid willen negeren/ontkennen? Want uiteindelijk is het maar een naam voor een bepaald gedrag. Daar is geen discussie over mogelijk. Zij die zich afkeren van een definitie van het gedrag wat zij vertonen; keren zij zich wellicht onbewust ook niet af van dat specifieke gedrag?quote:ook al gebruik je slechts het naamplaatje (wat mij verder niet boeit)
zijn er genoeg mensen die zich op deze manier aangevallen voelen.
Ik heb ooit wel ergens gelezen dat meer als 50% van de nederlanders ooit wel eens een jointje heeft geprobeert. Wil je dan half nederland voor junk uitmaken?
Je hebt dus in theorie wel gelijk, maar je maakt er geen vrienden mee in real life.
Ik heb deel 1 gemistquote:Op woensdag 21 december 2005 14:07 schreef FuifDuif het volgende:
65 views en nog geen één reactie?!?!?.
dat is anders wel het beeld dat men in "het buitenland" van ons nederlanders heeftquote:Ik heb ooit wel ergens gelezen dat meer als 50% van de nederlanders ooit wel eens een jointje heeft geprobeert. Wil je dan half nederland voor junk uitmaken?
En terecht. Nederlanders vinden zichzelf zo goed, maar door het buitenland worden we als idioten gezien en uitgelachen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat is anders wel het beeld dat men in "het buitenland" van ons nederlanders heeft![]()
het is een beetje offtopic, maar het is toch best erg dat nederland serieus enkel bekend staat om legale drugs en prostitutiequote:Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En terecht. Nederlanders vinden zichzelf zo goed, maar door het buitenland worden we als idioten gezien en uitgelachen.
Is het ook, maar het geeft wel een duidelijk signaal af die tot een bepaalde verandering zou moeten leiden, maar nee... we gaan lekker door en het moet nog gekker.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
het is een beetje offtopic, maar het is toch best erg dat nederland serieus enkel bekend staat om legale drugs en prostitutie![]()
Ja, in bepaalde gevallen zal ik haar wel als slet gaan zien inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef Tobbes het volgende:
Als ze Fuifduif een kusje op zijn wang heeft gegeven. Dan moet je wel heeeel erg makkelijk zijn.
Wie heeft het hier over goed of fout? Het gaat om de vraag: wanneer is een meisje een slet? Als jij het niet boeiend vindt, dan kom je hier toch gewoon niet? Wat een zeurkous!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Bemiddelaar het volgende:
begin het echt een zinloos topic te vinden.
Boeiend als iemand zich als een slet gedraagt, als hij nou zo van t leven wil genieten dan is t toch haar keus of zijn keus. Wie zijn jullie om te zeggen wat goed is of fout?
Al neuk ik dr 7 in een week, lekker belangrijk![]()
dat heb ik in het vorige deel gedaanquote:Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef Bemiddelaar het volgende:
copy/paste je het even uit de dikke van dalen, heb je ook je antwoord.
zeikerd.
Waarom zou je überhaupt een meisje met het etiket "slet" willen bestempelen? Wat is de meerwaarde hiervan?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over goed of fout? Het gaat om de vraag: wanneer is een meisje een slet? Als jij het niet boeiend vindt, dan kom je hier toch gewoon niet? Wat een zeurkous!
Mijn leven is anders best ingevuld. Ik heb neuken met Jan en alleman niet nodig om invulling te geven aan mijn leven. Ik vind het gewoon wat zielig om eerlijk te zijn. Alsof je voortdurend op zoek bent naar een soort bevestiging van je lichamelijke aantrekkelijkheid. En het heeft natuurlijk wat primitiefs. Moet iedereen zelf weten, maar er bestaat een duidelijke terminologie voor dit gebeuren en als je daardoor wordt geraakt moet je jezelf eens beginnen af te vragen, waar dat nu door komt: de term of de onzekerheid over je eigen gedrag.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef Bemiddelaar het volgende:
jouw opmerkingen getuigen alleen maar van walging en verachting wat afwijkt van jouw sobere leventje,. dus doe niet zo hypocriet of het jou alleen om de definitie van een slet gaat.
Als het daarom gaat dan copy/paste je het even uit de dikke van dalen, heb je ook je antwoord.
zeikerd.
Ik ruik maagdelijkheden .quote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mijn leven is anders best ingevuld. Ik heb neuken met Jan en alleman niet nodig om invulling te geven aan mijn leven. Ik vind het gewoon wat zielig om eerlijk te zijn. Alsof je voortdurend op zoek bent naar een soort bevestiging van je lichamelijke aantrekkelijkheid. En het heeft natuurlijk wat primitiefs. Moet iedereen zelf weten, maar er bestaat een duidelijke terminologie voor dit gebeuren en als je daardoor wordt geraakt moet je jezelf eens beginnen af te vragen, waar dat nu door komt: de term of de onzekerheid over je eigen gedrag.
Waarom we water nat, waarom noemen we een mens in een rolstoel invalide? De feiten bepalen de stempels, daar is weinig aan te doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef boebiedoe het volgende:
Waarom zou je überhaupt een meisje met het etiket "slet" willen bestempelen? Wat is de meerwaarde hiervan?
om haar duidelijk te maken wat je van haar vind, dat je haar veracht, om haar aan het huilen te maken, etcquote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt een meisje met het etiket "slet" willen bestempelen? Wat is de meerwaarde hiervan?
Slet is niet duidelijk te definiëren... en ookal zou dat wel zo zijn, stel dat je de definitie van "slet" weet, wat heb je daar aan?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom we water nat, waarom noemen we een mens in een rolstoel invalide? De feiten bepalen de stempels, daar is weinig aan te doen.
Scheer je weg, gij vlegel .quote:Op woensdag 21 december 2005 14:38 schreef Tobbes het volgende:
Slotje.
Er loopt al een vergelijkbaar topic: KANKER GODVERDOMME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |