quote:09.02.06 It is with regret that we announce that Marat has today withdrawn from the Open 13 Marseilles. Please Note - there is nothing wrong with his knee - it was just felt that his level of fitness was not sufficient to enable him to know he can not only enter but also win a tournament. As such he feels that another week will just fine tune his level of performance. Marat is still very determined but does not want to start until he knows he is 100% fit.
Coria niet?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:02 schreef NY_Giant het volgende:
Nalbandian is eigenlijk de enige Argentijn die ik vertrouw.
Coria is ook al eens gepakt.quote:
Wist ik nietquote:
Ik dacht dat dat een Chileen wasquote:
Dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:28 schreef Butra het volgende:
Safin heeft afgezegd voor Marseille, maar als ik het bericht goed lees, is de kans groot dat-ie wél naar Rotterdam komt..
[..]
quote:657 Teletekst ma 13 feb
***ENNIS*******************************
*** ITF schorst Beck voor twee jaar
**Karol Beck (Slw) heeft een schorsing
van twee jaar gekregen,zo heeft de
internationale tennisfederatie laten
weten.
De Slowaak werd vorig jaar in september
bij het Davis Cup-treffen met Australië
betrapt op het middel glenbuterol,een
anabole steroïde.De schorsing is met
terugwerkende kracht op 1 november 2005
ingegaan en eindigt op 31 oktober 2007.
Gilles Simon vs Jarkko Nieminenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef Butra het volgende:
Door Henman kan al een voorzichtig streepje trouwens, heeft last van zn rug.
Hier trouwens een live-feed van Marseille, voor wie ff genoeg klapschaatsen heeft gezien:
Marseille
![]()
Doet mee aan kwalificatietoernooi volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Over een paar jaar is de naam Thiemo de Bakker welbekendDorpgenoot
![]()
Echt waar, wat leuk! Mijn zoon is een grote fan terwijl hij om de hoek woontquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:56 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Doet mee aan kwalificatietoernooi volgens mij
Speelde Nadal slecht of Clement goed?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
Arnaud Clément heeft Nadal verslagen in Marseille![]()
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:12 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Speelde Nadal slecht of Clement goed?
of misschien allebei?
het betekent in ieder geval weinig goeds voor Nadalquote:
waarschijnlijk eerste ronde eruitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
het betekent in ieder geval weinig goeds voor Nadal
Niet als hij tegen Sluiter moetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
waarschijnlijk eerste ronde eruit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |