[voorlopig laatse post op jou]quote:Op donderdag 22 december 2005 20:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Whatever.
Ik weerleg nu trouwens niet, ik vraag je hoe het volgens jou werkt dat bij controlled demolition een gebouw kan instorten alsof er geen weerstand is, want ik weet niet hoe dat werkt. Jij stelt dat dat kan, is het dan zo vreemd als ik je vraag om het uit te leggen?
Sorry, maar ik ga nu even met met die wombpjee mee...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:15 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
[voorlopig laatse post op jou]
nee dat is niet vreemd als je dat zou doen om intresse!!!
Maar jij weerlegt alleen om te weerleggen, je bent totaal niet geintresseerd in het antwoord.
Een mogelijk antwoord is voor jou alleen een mogelijkheid om die weer te weerleggen.
Het verleden van je postgedrag heeft dit bewezen.
wanneer ik een andere tendens zie, zal ik weer moeite nemen je post te beantwoorden.
zeker dat kan gestaaft worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga nu even met met die wombpjee mee...
'geen weerstand' ... 'natuurkundig' ... jouw woorden...
Kan dat gestaafd worden ?
Gebaseerd op wat ? Filmpjes op Internet ? Dan moet er wel vastgelegd worden op wat voor manier de originele opnames zijn omgezet naar het MPEG filmpje, waarbij de conversie per definitie al de data wijzigt. En of er NTSC-PAL conversie is geweest.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:15 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik lees dat je niet weet wat ik schrijf.
De wtc gebouwen vielen met een snelheid naar beneden die natuurkundig alleen te verklaren is, wanneer er geen weerstand is.
Live beelden van cnn bv.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:08 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat ? Filmpjes op Internet ? Dan moet er wel vastgelegd worden op wat voor manier de originele opnames zijn omgezet naar het MPEG filmpje, waarbij de conversie per definitie al de data wijzigt. En of er NTSC-PAL conversie is geweest.
frames per seconde heeft hier niets mee te maken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:36 schreef CeeJee het volgende:
Een live beeld op CNN hier in Europa is al van de nieuwscamera (24 fps) naar NTCS (30 fps) en naar PAL (25 fps) geconverteed. De apparatuur die dat doet haalt wat trucs uit om dat netjes te doen door frames te herhalen of juist ertussen te plakken. Je zou de originele tape moeten afspelen op een monitor met de correcte aantal beelden per seconde om met de stopwatch erbij conclusies te kunnen trekken.
Zeker wel, daarom duurt dezelfde DVD met NTSC 5 tot 7 minuten langer dan de PAL versie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:52 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
frames per seconde heeft hier niets mee te maken.
Ja maar de proeven zijn genomen met filmmateriaal van het amerikaanse systeem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:06 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Zeker wel, daarom duurt dezelfde DVD met NTSC 5 tot 7 minuten langer dan de PAL versie.
Hoe de Controlled Demolition precies uitgevoerd is is natuurlijk nog onbekent [ bewijzen zijn direct verwijderd ]quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:52 schreef Chewie het volgende:
Zijn er overigens al "demolitian experts" geweest die deze "theorie" onderschrijven?
Ik heb in deze het geluk er 1 in mijn familie te hebben en die vind deze theorie ronduit bespottelijk. Volgens hem wijst niets uit de beelden op gecontroleerde ontploffingen.
Het gaat niet om de bewijzen maar om het feit dat uit de beelden blijkt dat er geen sprake kan zijn van een gecontroleerde explosie(s) althans volgens mijn familielid die dit voor zijn werk doet en dus imo een betrouwbaarder bron is dan een theoloog.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:10 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Hoe de Controlled Demolition precies uitgevoerd is is natuurlijk nog onbekent [ bewijzen zijn direct verwijderd ]
Maar lees deze intressante vragen eens...
Welke films ? De twee op http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/collapses/freefall.html zijn nutteloos. De noord toren film laat alleen het bovenste stuk zien, de zuid toren zit een overgang tussen twee verschillende camera's in tijdens het instorten. De tweede laat wel brokstukken zien die sneller vallen dan de stofwolk zich naar beneden uitbreidt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:54 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ja maar de proeven zijn genomen met filmmateriaal van het amerikaanse systeem.
En de val is zo kort dat de fps geen invloed hebben op de berekeningen.
theoloog?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het gaat niet om de bewijzen maar om het feit dat uit de beelden blijkt dat er geen sprake kan zijn van een gecontroleerde explosie(s) althans volgens mijn familielid die dit voor zijn werk doet en dus imo een betrouwbaarder bron is dan een theoloog.
In two speeches to overflow crowds in New York last weekend, notable theologian David Ray Griffinquote:
ik had het over deze link.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In two speeches to overflow crowds in New York last weekend, notable theologian David Ray Griffin
dat gaat om een link die tijden geleden gepost is over Dr. Griffin (die een theoloog is )quote:theoloog?
Precies, dat bedoelde ik. Daarmee is het begonnen, dat wil zeggen; deel 1 van deze discussie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:57 schreef merlin693 het volgende:
[..]
dat gaat om een link die tijden geleden gepost is over Dr. Griffin (die een theoloog is )
[9/11] Controlled Demolition Now a Fact, Not a Theory
ok ff voor de duidelijkheid...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Precies, dat bedoelde ik. Daarmee is het begonnen, dat wil zeggen; deel 1 van deze discussie.
ik scheef toen:quote:Zijn er overigens al "demolitian experts" geweest die deze "theorie" onderschrijven?
Ik heb in deze het geluk er 1 in mijn familie te hebben en die vind deze theorie ronduit bespottelijk. Volgens hem wijst niets uit de beelden op gecontroleerde ontploffingen.
daar kwam deze reactie op:quote:Hoe de Controlled Demolition precies uitgevoerd is is natuurlijk nog onbekent [ bewijzen zijn direct verwijderd ]
Maar lees deze intressante vragen eens...
toen mij vraag:quote:Het gaat niet om de bewijzen maar om het feit dat uit de beelden blijkt dat er geen sprake kan zijn van een gecontroleerde explosie(s) althans volgens mijn familielid die dit voor zijn werk doet en dus imo een betrouwbaarder bron is dan een theoloog.
zo das ook weer opgelost.quote:theoloog?
Ik heb je al uitgelegd waarom ik de zaken weerleg die ik weerleg, namelijk omdat ik ze niet geloof. Als je dat niet gelooft moet je dat fijn zelf weten.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:15 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
[voorlopig laatse post op jou]
nee dat is niet vreemd als je dat zou doen om intresse!!!
Maar jij weerlegt alleen om te weerleggen, je bent totaal niet geintresseerd in het antwoord.
Een mogelijk antwoord is voor jou alleen een mogelijkheid om die weer te weerleggen.
Het verleden van je postgedrag heeft dit bewezen.
wanneer ik een andere tendens zie, zal ik weer moeite nemen je post te beantwoorden.
Een en een is tweequote:Security for the World Trade Center on 9/11/01 was provided Stratesec, a company in which George W. Bush's brother Marvin was a past principal, and which was backed by an Kuwaiti-American investment firm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |