quote:Op woensdag 21 december 2005 11:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Soms zou ik graag een ban willen krijgen.![]()
niets voor jou?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:30 schreef Natalie het volgende:
Zo nu en dan krijgen we ook via de mail banverzoeken binnen. Zo vroeg Paltos een ban voor zichzelf aan, omdat ie toch echt eens aan de studie moet. Geweldig!
Bij deze dus een ban op verzoek. Tot over een weekje
zeg jij was van het verstoppertjequote:Op woensdag 21 december 2005 11:23 schreef Plato1980 het volgende:
- Of wil je verstoppertje spelen met Ynske?
Ben jij al afgestudeerd dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef nixxx het volgende:
ik had tijdens mijn afstuderen 3 weken een ban aangevraagdmaar toch af en toe meelezen
Verzoek gehonoreerd. Zo en nu ga ik koffiedrinken.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg jij was van het verstoppertje
ik van tikkertje
euhm welke klootviool?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:29 schreef Thisbe het volgende:
De topictitel is wel lichtelijk destructiefOverigens schijn ik de enige Nederlander te zijn die die klootviool geen held vindt
![]()
Wie?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:29 schreef Thisbe het volgende:
De topictitel is wel lichtelijk destructiefOverigens schijn ik de enige Nederlander te zijn die die klootviool geen held vindt
![]()
Op 1 vakje na.. een van de dingen die ik nog moet doen is die prof opzoeken, want die reageert niet op mail.. zal al wel met vakantie zijnquote:
een of andere admiraalquote:
Je bent me voorquote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef nixxx het volgende:
quote:
Lastigquote:Op woensdag 21 december 2005 11:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Op 1 vakje na.. een van de dingen die ik nog moet doen is die prof opzoeken, want die reageert niet op mail.. zal al wel met vakantie zijn
Natuurlijk wel, hij is samen met Karel Doorman (die van "Ik val aan volg mij") één van de laatste marinehelden die Nederland gehad heeft.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:29 schreef Thisbe het volgende:
![]()
ja, dat ga ik vandaag doen... dat is het planquote:Op woensdag 21 december 2005 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lastig
Langs gaan is geen optie?
Mail is namelijk zo makkelijk om even nog te laten liggen, heb ik zelf ook geleerd..quote:Op woensdag 21 december 2005 11:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja, dat ga ik vandaag doen... dat is het plan
Eerst nog even printen en inbinden..
En wat dacht je van Jan van Schaffelaer? Geen marineheld, maar wel een heldquote:Op woensdag 21 december 2005 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hij is samen met Karel Doorman (die van "Ik val aan volg mij") één van de laatste marinehelden die Nederland gehad heeft.![]()
Ik zei " één van de laatste". Van Schaffelaer leefde ergens in de 13e of 14e eeuw.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat dacht je van Jan van Schaffelaer? Geen marineheld, maar wel een held
Welk een gebrek aan vaderlandsliefde.quote:
Dat waren ten minste nog eens mannen die voor hun principes stonden!quote:
die werktquote:
'werk'quote:
Prins Bernardquote:Op woensdag 21 december 2005 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zei " één van de laatste". Van Schaffelaer leefde ergens in de 13e of 14e eeuw.![]()
Het was ook geen verwijtquote:Op woensdag 21 december 2005 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zei " één van de laatste". Van Schaffelaer leefde ergens in de 13e of 14e eeuw.![]()
Hij wil spruitjes vanavondquote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef _Arual_ het volgende:
werk?
nee.. het moet zo: 'werk'quote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef _Arual_ het volgende:
werk?
Held op sokkenquote:
Ik ben zeer onder de indruk.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was ook geen verwijt
Ik wilde alleen mijn historisch steentje bijdragen
Volgens de overlevering vond het op 16 juni 1482 plaatsquote:Op woensdag 21 december 2005 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met een enigzins doorbakken biefstuk, gebakken aardappels en chocoladeijs toe.quote:
We eten boerenkool met mayo eroverquote:
Hou je ranzige eetgewoonten voor je wil je.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
We eten boerenkool met mayo erover![]()
15e eeuw dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens de overlevering vond het op 16 juni 1482 plaats
Boerenkoolquote:Op woensdag 21 december 2005 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
GADVERquote:Op woensdag 21 december 2005 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 21 december 2005 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou je ranzige eetgewoonten voor je wil je.![]()
Ik had vandeweek nog bloemkool met mayoquote:Op woensdag 21 december 2005 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jawel hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 12:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij ook niet!
Aangezien je het niet gaat krijgen
Nog zo een gekquote:Op woensdag 21 december 2005 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had vandeweek nog bloemkool met mayo
Ik heb gisteren nog boerenkool gegeten, maar het is niet in me opgekomen om de mayo er bij te pakken.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had vandeweek nog bloemkool met mayo
Met kerrie erdoorquote:
Ik zou overal mayo bij kunnen eten. Het is ook lekker zonder wat erbijquote:
Nah, niet overal, maar mayo met boerenkool is een mustquote:Op woensdag 21 december 2005 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou overal mayo bij kunnen eten. Het is ook lekker zonder wat erbij
Spaghetti bolognese met mayo?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar gaat m'n hoop op een mayosoulmate (nieuwe spelling) weerquote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, niet overal, maar mayo met boerenkool is een must
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Chocola met mayoquote:
Lamsboutquote:Op woensdag 21 december 2005 12:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een lekker stukje lamsbout.. met mayo
Dat wordt dan verder zoekenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar gaat m'n hoop op een mayosoulmate (nieuwe spelling) weer
* MissMSX gebroken hart heeft...
Waar ben je allemaal geweest? Hoeveel keer is je motor afgeslagen? Hoeveel stoepranden heb je geraakt?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef GF het volgende:
Rijles ging wel goed. Rotterdam noord is dus zwaar pauper rijden
quote:
Hey ik ben geen pauperquote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal geweest? Hoeveel keer is je motor afgeslagen? Hoeveel stoepranden heb je geraakt?
Gewoon over die relmarokkaantjes heen rijden.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef GF het volgende:
Rijles ging wel goed. Rotterdam noord is dus zwaar pauper rijden
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt dan verder zoeken
Mayo in een kroket stoppen en mengen met de al aanwezige inhoud![]()
Ik ook! Boterhammetjes met kaas en komkommer en mayoquote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
hou jij eens op
ik heb net gelunchd..
Ik zie nu pas dat jij ook al Q in je sig quotequote:Op woensdag 21 december 2005 12:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gewoon over die relmarokkaantjes heen rijden.![]()
Dat kan nog..quote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook! Boterhammetjes met kaas en komkommer en mayo
Gekookt eitje met mayoquote:Op woensdag 21 december 2005 12:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik denk dat ik m'n ontbijt ook nog maar even uitstel. Bedankt!
dat isquote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook! Boterhammetjes met kaas en komkommer en mayo
En koffiequote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gekookt eitje met mayo zout en cayennepeper
Tori?quote:
Limbabwequote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat isen volgens mij Limbabwanees
cayennepeper? zo heb ik nog nooit een eitje opquote:
Dat schept inderdaad een zeer nauwe band.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij ook al Q in je sig quote
Q is het centrum van deze wereld. De lijm die ons bindtquote:Op woensdag 21 december 2005 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat schept inderdaad een zeer nauwe band.![]()
tori amosquote:
Ik dacht al dat je dat bedoelde, maar waarom zei je dat?quote:
quote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 12:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
Ik ga lunchen (nee, geen vis met mayo)
Ja, ik beschouw hem ook als Messias.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Q is het centrum van deze wereld. De lijm die ons bindt
shuffelende winampquote:Op woensdag 21 december 2005 12:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dat bedoelde, maar waarom zei je dat?
Magnetron is handig daarbijquote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat zo ook broodje eten
Eerst moet het alleen ontdooien
Qessiasquote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik beschouw hem ook als Messias.![]()
*jaloerst*quote:
Mja, zo'n ding heb ik ook, maar dan word 't brood sneller uitgedroogd, dus wacht ik 10 minuutjes, en 't laatste restje doe ik met de magnetron danquote:
Je moet het niet te lang in de magnetron leggen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, zo'n ding heb ik ook, maar dan word 't brood sneller uitgedroogd, dus wacht ik 10 minuutjes, en 't laatste restje doe ik met de magnetron dan
waar is hier?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef MissMSX het volgende:
Er komt hier net een stoontrein langs
Is de NS helemaal gek geworden?
Zit Ynske er niet in?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef MissMSX het volgende:
Al de beschikbare treinstellen worden ingezet zekerquote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef MissMSX het volgende:
Is de NS helemaal gek geworden?
Ik heb daar nooit last vanquote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, zo'n ding heb ik ook, maar dan word 't brood sneller uitgedroogd, dus wacht ik 10 minuutjes, en 't laatste restje doe ik met de magnetron dan
nee schat, ik zit achter mijn bureauquote:
Hier is Den Haag, naast laan van NOI.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar is hier?
en nee dat heeft niets met de ns te maken
NOGMAALSquote:Op woensdag 21 december 2005 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al de beschikbare treinstellen worden ingezet zeker
Niet gezienquote:
Nieuw type locomotiefquote:Op woensdag 21 december 2005 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al de beschikbare treinstellen worden ingezet zeker
Extra Rit van de SSN (stoom stichting nederland) voor wat ik nu kan achterhalenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier is Den Haag, naast laan van NOI.
Ok, met wat wel dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
NOGMAALSdat heeft NIETS met de NS te maken
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Extra Rit van de SSN (stoom stichting nederland) voor wat ik nu kan achterhalen
* nixxx zwaait naar MSXmeisjequote:Op woensdag 21 december 2005 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier is Den Haag, naast laan van NOI.
Leuk. Mijn dag is weer goedquote:Op woensdag 21 december 2005 12:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Extra Rit van de SSN (stoom stichting nederland) voor wat ik nu kan achterhalen
Waar zit jij?quote:
In delftquote:
Sounds grossquote:
quote:
316 kende ik niet, nu wel, en geweldig om 't te lezenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:49 schreef Ynske het volgende:
even voor de fembobkenners onder ons
Ook fan van NOS teletekst 316???
drugs are bad mmmkay?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef Ynske het volgende:
mijn plafond heeft de vorm van een penis in erecte toestand
en ik zie ook visjes en een paddestoel en een bloem
Ik kijk uit op de andere kant van het gebouw hier. En het spoor natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
In delftmaar mijn raam is richting den haag
En wat voor pillen krijg je nu ?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef Ynske het volgende:
No more drugs for that womanquote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef Ynske het volgende:
denk dat t eerder aan de mc donaldslunch ligtquote:
spoor is hier ook vlakbij, maar ik kijk uit op een paar achtertuintjesquote:Op woensdag 21 december 2005 12:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kijk uit op de andere kant van het gebouw hier. En het spoor natuurlijk
Tja, zon fles drank openkrijgen is inderdaad vermoeiendquote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef Thisbe het volgende:
Zo luie lamzakken, deze dame heeft zichzelf eens in het zweet gewerkt![]()
En nu douchen.![]()
hmmm..quote:Op woensdag 21 december 2005 12:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk dat t eerder aan de mc donaldslunch ligt
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm.... hou dit in gedachten: Je plafond is NIET ECHT een erecte penis
En je hebt dit er niet voor over om de ideale schoondochter voor je ouders te zoeken?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
Natasja Froger gaat schoondochter zoeken
Jammer genoeg woon ik niet meer bij mijn ouders.![]()
Herkennen, je ziet wat je wilt zienquote:Op woensdag 21 december 2005 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kent ze wel.
dit is met van die gipsplaten en daar zitten gaatjes in. daar kun je echt de meest rare dingen in herkennen
Om weer extra thuis te gaan wonen is ook zoiets.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je hebt dit er niet voor over om de ideale schoondochter voor je ouders te zoeken?
Je ziet erin wat je wilt zienquote:Op woensdag 21 december 2005 12:57 schreef Ynske het volgende:
Je kent ze wel.
dit is met van die gipsplaten en daar zitten gaatjes in. daar kun je echt de meest rare dingen in herkennen
Nee, die is aan het heien....quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef Godlike02 het volgende:
gelukkig post die bouwvakjosti van een fembob hier niet meer![]()
Wiens kloon zou het geweest zijn?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef Godlike02 het volgende:
gelukkig post die bouwvakjosti van een fembob hier niet meer![]()
Sex is bahquote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef Thisbe het volgende:
Zo luie lamzakken, deze dame heeft zichzelf eens in het zweet gewerkt![]()
En nu douchen.![]()
geen ideequote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wiens kloon zou het geweest zijn?
sabrina?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wiens kloon zou het geweest zijn?
Ik vond haar verdacht veel op een Phenokloon lijken.quote:
Qua intellect leken ze inderdaad erg veel op elkaar.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg dat nu nieeeehieeet
dit wil ik voorkomen Geil op je werk
Ik ontken allesquote:Op woensdag 21 december 2005 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vond haar verdacht veel op een Phenokloon lijken.![]()
Alleen zo lastigquote:Op woensdag 21 december 2005 13:04 schreef nixxx het volgende:
[..]heb jij een search? nix mis toch met geil op je werk?
nee heb geen search, stond in de AT, die ik net nog geopend hadquote:Op woensdag 21 december 2005 13:04 schreef nixxx het volgende:
[..]heb jij een search? nix mis toch met geil op je werk?
Ga je bij iemand anders koffie brengenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee heb geen search, stond in de AT, die ik net nog geopend had
enneh er is weldegelijk wat mis met geil zijn op mijn werk
ik deel mijn kantoor met iemand, waar je alles behalve geil van wordt
Echt, je klikt ook op de vreemdste linkjesquote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Waarom heeft dat geen zin?quote:
bij de bovenburenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ga je bij iemand anders koffie brengen
En?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef Pheno het volgende:
quote:
collegas afkrakenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
je mag m zo komen ophalenquote:
Psst, je valt opquote:
lekker? euhm neequote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als daar wel leuke/lekkere mensen rondlopen, geen slecht idee toch
Prima voor een koffiepauze dusquote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker? euhm nee
maar wel gezellige om mee te ouwehoeren
Tja, dan moet je proberen de snol van het pand te worden, heb je meer keusquote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
koffiepauzequote:
????quote:
Hmm da's weer minderquote:Op woensdag 21 december 2005 13:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
koffiepauzewat is dat?
daar doen ze hier niet aan
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:13 schreef Pheno het volgende:
Als we dan toch AT'en: Hoe oud ben je en met hoeveel personen heb je sex gehad?3
PieterCK
Idd altijd maar zeuren over anderen terwijl ze zelf best eens wat hoeriger kan worden...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dan moet je proberen de snol van het pand te worden, heb je meer keus
Vooral pieter die een flauwe grap die vat..Echt, die denkt alleen met z'n lul heb ik het idee...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook echt die reacties in dat topic
Neequote:Op woensdag 21 december 2005 13:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
????
Heb ik iets gemist waardoor ik je niet snap![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral pieter die een flauwe grap die vat..Echt, die denkt alleen met z'n lul heb ik het idee...
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:13 schreef Pheno het volgende:
Als we dan toch AT'en: Hoe oud ben je en met hoeveel personen heb je sex gehad?3
PieterCK
z'n eigen handquote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
En wat heeft ie zelf geneukt eigenlijk?
Drie josti's en een marmot?
Het woord "neuke" valt en jij post onmiddelijk...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
En een zeekoe! Tenminste, zoiets staat me nog bij toen hij in singles posttequote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Ze krijgt een email als er in een foktopic "neuken" wordt genoemdquote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het woord "neuke" valt en jij post onmiddelijk...![]()
Als ik zeg dat dit puur toeval is dan geloof je me niet zeker?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het woord "neuke" valt en jij post onmiddelijk...![]()
Die feature wil ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze krijgt een email als er in een foktopic "neuken" wordt genoemd
Dan zal ze pieterck wel niet kennenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is toch een admin functiequote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
die wil je eigenlijk ook niet kennenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zal ze pieterck wel niet kennen![]()
Het raadsel is opgelost, eindelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 13:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat is toch een admin functiemokster=yvonnekloon
dus die poes wat bij Yvonne gestorven is, was gewoon natgespoten, en aan de gevolgen bezwekenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het raadsel is opgelost, eindelijk
ook blondt, houdt ook van een drankje op zijn tijdquote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het raadsel is opgelost, eindelijk
precies!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus die poes wat bij Yvonne gestorven is, was gewoon natgespoten, en aan de gevolgen bezweken
we zijn de snelste niet, maar ook dat wist je alquote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef Mokster het volgende:
Tsjeezus... dat jullie dat nu pas doorhebben
Ik vond je eig sympathieker toen je dat frigide meisje was uit t singlestopic... Dat ik t nodig vind om anderen de grond in te boren is bekend maar van jou valt t me wel tegen...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
we zijn de snelste niet, maar ook dat wist je al
ooooh... dat was zielig.. brechtje helemaal in paniek..quote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus die poes wat bij Yvonne gestorven is, was gewoon natgespoten, en aan de gevolgen bezweken
Lul dan niet zo vaagquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vond je eig sympathieker toen je dat frigide meisje was uit t singlestopic... Dat ik t nodig vind om anderen de grond in te boren is bekend maar van jou valt t me wel tegen...
dat was het ook, maar t is dan ook niet niets als je op die leeftijd alleen bent, niemand van je fam kunt bereiken en een beestje dat al zolang bij je is dood begint tegaanquote:Op woensdag 21 december 2005 13:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
ooooh... dat was zielig.. brechtje helemaal in paniek..
ja.. en dan nog lui die vervelend gaan doen ook.. Mag ze wel modje zijn, maar toch ook nog stiekem wel een kindquote:Op woensdag 21 december 2005 13:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was het ook, maar t is dan ook niet niets als je op die leeftijd alleen bent, niemand van je fam kunt bereiken en een beestje dat al zolang bij je is dood begint tegaan
* zucht...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
Von heeft tenminste wat bereikt in de leven!
Mokster niet
Wat meer over die andere users zegt dan over jou.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
* zucht...
Mijn Nederlands is in ieder geval stukken beter dan dat van sommige users hier...
yvonne...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
Von heeft tenminste wat bereikt in de leven!
Mokster niet
Geen idee wie Yvonne is, ook al schijn ik een kloon van haar te zijn...quote:
Lekker op bed gaan liggen dusquote:Op woensdag 21 december 2005 14:21 schreef AirwiN het volgende:
Zo, ik ben moe, en niet zo'n beetje ook!
Hallo!![]()
Neej... Jij bent leuk.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geen idee wie Yvonne is, ook al schijn ik een kloon van haar te zijn...
Als dat me tevens een oud wijf maakt... so be it.
Ik zal het eens vragen aan mijn manager wat hij er van vindt!quote:
welk topic was dat ook alweer?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neej... Jij bent leuk.
Yvonne is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joey heeft nog steeds trauma van ban in zn eigen topic![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen aan mijn manager wat hij er van vindt!![]()
Ja, vanochtend kerstontbijt op het werk. De wekker ging al om 5 uur. En de afgelopen weken kenmerken zich door een structureel tekort aan slaap. Dat voel ik nu wel een beetje...quote:
Thanx dear...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neej... Jij bent leuk.
Yvonne is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joey heeft nog steeds trauma van ban in zn eigen topic![]()
5 uurquote:Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, vanochtend kerstontbijt op het werk. De wekker ging al om 5 uur. En de afgelopen weken kenmerken zich door een structureel tekort aan slaap. Dat voel ik nu wel een beetje...
Lang leve Coca Cola met extra caffeïne!![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
5 uur
Was ik even blij dat ik toen nog lekker in me bedje lag
Dat zou wat oplossen, maar ja, waarschijnlijk zal je topic die je hier voor gaat openen meteen een slotje krijgenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:29 schreef Ynske het volgende:
ik was ff aan t denken he
als die vrouwelijke maagden eens gaan spelen met de mannelijke maagden
is het hele probleem dan niet opgelost
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Ik troost me maar met de gedachte dat ik een heerlijk, uitgebreid ontbijt had!
lushquote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef Tranceptor het volgende:
En? Hoe is het met de Lush-zeepjes hier?
Is er verdomme al thee?
helaas wel jahquote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou wat oplossen, maar ja, waarschijnlijk zal je topic die je hier voor gaat openen meteen een slotje krijgen
Hey knuffelaar!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef Tranceptor het volgende:
En? Hoe is het met de Lush-zeepjes hier?
Is er verdomme al thee?
nou ja, helaas, denk aan de babyboom die je teweeg gaat brengen. Kans op een soa is nihil, die maagden doen het meteen zonder...quote:
Voor zo'n topic ga ik wel een kloon aanmaken! Maagden!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
nou ja, helaas, denk aan de babyboom die je teweeg gaat brengen. Kans op een soa is nihil, die maagden doen het meteen zonder...
En wie mag dat weer via belastingcentjes gaan betalen![]()
daar heb je geen kloon voor nodigquote:Op woensdag 21 december 2005 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zo'n topic ga ik wel een kloon aanmaken! Maagden!![]()
is joeyt geen maagd dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je geen kloon voor nodig
Joey post er ook gewoon
volgens mij staat t in my active topics op pagina 9quote:
Jawel! En geloof niet als ze t tegendeel beweren...quote:
Ik weiger iets te doen wat Joey ook doet. Daarmee werk ik de vergelijkingen die nu toch al worden gemaakt, alleen maar in de hand...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je geen kloon voor nodig
Joey post er ook gewoon
owjah die kan ik me nog herinnerenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
volgens mij staat t in my active topics op pagina 9
Ging over abortus etc...
Liep storm trws
Vandaar dat je zo lekker lang droog staatquote:Op woensdag 21 december 2005 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weiger iets te doen wat Joey ook doet. Daarmee werk ik de vergelijkingen die nu toch al worden gemaakt, alleen maar in de hand...![]()
Beschik je ook nog over feiten om deze aanname te bewijzen?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo lekker lang droog staat![]()
Zat net ff terug te lezen, vaag dat ik me 6 maanden geleden zo voelde.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
owjah die kan ik me nog herinneren
jE SOK VOLSPUITEN TELT NIET MEEquote:Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beschik je ook nog over feiten om deze aanname te bewijzen?![]()
Dat rond ik maar af naar: nee, ik lul maar wat uit m'n nek!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jE SOK VOLSPUITEN TELT NIET MEE![]()
Capslock is ff irri
omdat je nog steeds geil bent?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:53 schreef Ynske het volgende:
godvolkoffie heb ik weer
heb koppijn en niet zo'n klein beetje
ben niet geil ook nog niet geweest vandaagquote:
Toevallig laatst een boek over narcisme gelezen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef Tranceptor het volgende:
Verdomme JoeyT, je bent een narcist en egoist. Gatverdamme
wat goed!
owquote:Op woensdag 21 december 2005 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben niet geil ook nog niet geweest vandaag
waarschijnlijk reactie op de mayo
Herkenbaar herkenbaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toevallig laatst een boek over narcisme gelezen.
Boeiende info![]()
gister pizza, vandaag mayo?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor een keer mag datquote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
gister pizza, vandaag mayo?![]()
Your body is your temple![]()
Respecteer jezelf![]()
Mayo? Ik mag toch hopen dat je ook nog wel iets anders hebt gegeten?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ah je komt op het kerstmenu?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor een keer mag dat
en aangezien t een afscheidsetentje waskun je moeilijk weigeren
en vanaaf lekker zelfgemaakte salade
jah helaas welquote:Op woensdag 21 december 2005 15:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mayo? Ik mag toch hopen dat je ook nog wel iets anders hebt gegeten?
quote:
die zijn al losquote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gooi je haar los, maak me gek!
Je hoorde waarschijnlijk iets over Joeyquote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoorde ik iets overNarcisme
![]()
*kwijl*
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hoorde waarschijnlijk iets over Joey![]()
quote:
Flauw.. ik weet het, maar ik doe het toch...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoorde ik iets overNarcisme
![]()
*kwijl*
NEE ik klik NIETquote:Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Je kan altijd nee zeggen of bv een pasta eten ipv pizza
Voor voedinsadviezen kom naar www.joeyneemtjeinjeaarsengeeftvoedingsadviezen.nl
Nah, ik ga nu even meegillen met de radioquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Je kan altijd nee zeggen of bv een pasta eten ipv pizza
Voor voedinsadviezen kom naar www.joeyneemtjeinjeaarsengeeftvoedingsadviezen.nl
quote:Resultaat voor joeyneemtjeinjeaarsengeeftvoedingsadviezen.nl
domein is vrij
Ik gaf je net een levensdoel. Ondankbaar krengquote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
die zijn al los
en nee ik maak je niet gek
op t moment heb ik al een levensdoel:quote:Op woensdag 21 december 2005 15:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik gaf je net een levensdoel. Ondankbaar kreng
Wow hoezo bang zijn voor een regel tekst dat ik intikquote:
het was fijn je gekend te hebbenquote:
Tot aan het gaatje?quote:
wie weet had je em nog geregd ookquote:Op woensdag 21 december 2005 15:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wow hoezo bang zijn voor een regel tekst dat ik intik![]()
![]()
![]()
![]()
Echt wel, ik zit naar discovery te kijken. Het eind van de VSquote:
Niet de NOS?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
Echt wel, ik zit naar discovery te kijken. Het eind van de VS![]()
Helaas, het is een fictief iets. Wat maar al te waar kan worden. Het laat zien wat er kan gebeuren als de olie toevoer er eens echt uitgaatquote:
Gaat niet gebeuren, maar zeg nooit nooitquote:Op woensdag 21 december 2005 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, het is een fictief iets. Wat maar al te waar kan worden. Het laat zien wat er kan gebeuren als de olie toevoer er eens echt uitgaat![]()
Hoezo gaat niet gebeuren? 1 fatsoenlijke orkaan, wat gerichte aanslagen in het middenoosten en een bedrijfsongeval en je bent er hoor (of zo lieten ze het hier zien).quote:Op woensdag 21 december 2005 16:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, maar zeg nooit nooit
Visoliequote:
Pinguinolie is vast ook heel goed te gebruiken om te kokenquote:
De eerste fatsoenlijke opmerking sinds de oprichting van r&p sc!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:45 schreef Sjowhan het volgende:
Olijfolie is goed om te bakken zegt men..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |