Syrena, succes!quote:LB, ik vertelde gister nog zo'n genant verhaal aan Sugar;
Ik was gister even thuis om te eten en zat het thuistafereel eens goed te bekijken na het eten. Ik zag Léon lekker spelen met zijn spulletjes en achter hem een mooi verlichte kersttak. Er hing echt zo'n heerlijk sfeertje. En voor ik het wist hoorde ik mezelf hardop zeggen: "Ik denk niet dat ik ooit zo'n fijne kersttijd heb meegemaakt!"
Op het moment dat ik dat zei (het kwam vanuit mijn tenen zowat) voelde ik mijn ogen nat worden en een brok in mijn keel ontstaan. Het mannetje natuurlijk lachen en ik ook door mijnheen. Getver, ik vind het wel lastig hoor dat ik mezelf dan niet onder controle heb.
Ja hij zei daarna wel dat hij het schattig vond, maar toch. Volgens mij issie zelf ook super-emo hoor. Wacht maar tot ons meisje met donkere krulletjes in zo'n schetig H&M overgooiertje rondloopt en papa is lieieieeief zegtquote:Op woensdag 21 december 2005 11:16 schreef dutchie het volgende:
Syrena!Dat belooft nog wat voor later.
Ik mag 't niet meer veranderenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:17 schreef Luchtbel het volgende:
Eén T.
hoeft niet hoor, ik kijk nuquote:Op woensdag 21 december 2005 11:13 schreef Syrena het volgende:
Oh God, dus het wordt erger dat emo gedoe?!
Ja dat had ik dus ook! Nu staat er voor eeuwig een vette taalfout...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:26 schreef dutchie het volgende:
Heuh? Ik dacht dan doe ik het even voor je, maar als ik het wijzig krijg ik een melding dat het forum momenteel niet bereikbaar is.
Ik blijf er even van af Syrena.
Instabiele tussenwervel. al jaaaaaaren. en heel af en toe klapt de boel vast ofzo. Dus rust nemen is het toverwoord. Kan ook niet veel anders trouwens.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef dutchie het volgende:
Snoopy, rustig aan hè! Wat heb je nou precies? Spit ofzo?
Hier ook niet Kerst gerelateerd. Ik ben gewoon vaak "nattig" .quote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef Luchtbel het volgende:
Het heeft hier verder niks met kerst te maken.
Ik moet gewoon vaak huilen
Maar ik weet niet of dat nou erger of juist minder erg is
Nee, da's ook niet relaxed maar met onze ouders hoeft dat niet gelukkig.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:03 schreef moussy het volgende:
Ik hou niet van opzitten en pootjes geven.
4 uur bij de drogist is toch niet lang?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:35 schreef dutchie het volgende:
Nee man, dat was tussen de middag. Inmiddels zijn we 4 uur verder en heb ik dus al een presentatie achter de rug. Wel even opletten hoor Snoop.
Samen met je familie eten is niet perse opzitten en pootjes geven, tenminste in mijn geval niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:03 schreef moussy het volgende:
Ik heb helemaal niks met samen en de familie en zo, gewoon eigen gezin, joggingbroek, pannekoeken en/of macaroni eten en niks doen, beetje hangen, filmpie kijkenIk hou niet van opzitten en pootjes geven.
Djulian is ook gek van kinderen voor kinderen, hij gaat dan mee dansen en zingenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie en ik hebben een ontdekking gedaan; radio kinderen voor kinderen![]()
![]()
![]()
Ik vrees dat dit na de Kinderen voor Kinderen dvd d'r nieuwe verslaving wordt. Alle liedjes en oude uitzendingen online te zien. Variaaaaaaaaaatie ole![]()
Ik kan je het pas 1e kerstdag savonds laat vertellenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef snoopy het volgende:
haha de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik had vroeger trouwens LP's van KvK!
Al die kant en klaar dingen voor kerst zien er idd allemaal heel erg lekker uit op de plaatjes. Ben benieuwd of het ook echt lekker is.
dat was nou juist een van de nummers die ik het vreselijkst vond...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:57 schreef Lishe het volgende:
Mijn favoriet van 20 jaar KvK "Dus kom en neem gerust de allerstomste exemplaren, dat vinden we juist prettig want zo raken we ze kwijt." Uit ouders te koop. Nog steeds kan ik daar om grinniken alsof ik 10 ben.![]()
Nee, hij moet over twee weken terugkomen en dan horen we meer. Maar echt lang zal het niet duren, hij heeft nog 3 redelijke aderen in zijn been en 2 daarvan zitten helemaal verstopt. Een by-pass was daardoor ook geen optie meerquote:Op donderdag 22 december 2005 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo!Wat een rotnieuws zeg!
Hebben ze enig idee van wanneer?
Bij dat liedje hield ik het ook nooit droogquote:Op donderdag 22 december 2005 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ging even terugzoeken en over 'emo' gesproken zeg. CD 7, het liedje 'De Lek' kwam voorbij.
Net daarvoor was de vader van een meisje bij mij uit de klas overleden. En we wonen ook nog eens vrij dicht bij de Lek.
Ik heb hem net uit moeten zetten.![]()
ja idd, van de week heeft de diabetes verpleegkundige waar ik een afspraak mee had, me er ook nog op gewezenquote:Op donderdag 22 december 2005 08:05 schreef Rewimo het volgende:
Bedankt allemaal, suiker is zeker een kloteziekteDaniman, wees alsjeblieft voorzichtig en zorg goed voor jezelf
Dankjewelquote:
Volgens mij ik ben te dikquote:Op donderdag 22 december 2005 13:56 schreef jessie het volgende:
Af en toe denk ik hee verhip, ik zit hier wel mooi op de wip, tussen het wal en eht schip met een broer op me schoot en een zus op me lip. Deze schiet me nu te binnen
Ik was echt fan.
Die jij bedoelt is van ik heb de hik toch? Spuuglokje?
Hahahahahahquote:Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef jessie het volgende:
O ja ik ben te dik, zou ik altijd ik heb de hik gezongen hebbenToen al een dik zijn complex hahahahahahahaha
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Of 'Fotoalbum' of 'Een droeverig gevoel' ook van die kippenvelnummers (of komt dat door mijn herinnering, vroeger vond ik het erg indrukwekkend, dat gevoel komt nu ook boven natuurlijk.) Nu luister ik naar drummer worden (blokfluit is flut, mijn zus is een trut)
Bij mij ook niet E.T. Zal welweer door ons besturingssysteem komenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:04 schreef E.T. het volgende:
bij mij werkt die site niet
ik krijg steeds foutmeldingen als ik filmpjes wil kijken..
en audio luisteren doet ie ook al niet![]()
Ook al ken je allang mn bed niet meer, je blijft en bent mn teddybeer (ofzoiets was het)quote:Op donderdag 22 december 2005 14:07 schreef jessie het volgende:
Tot ziens mijn lieve kleine, kleine teddybeer. Ook zo lief
Jep! Serieus leuk hier!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:05 schreef Belana het volgende:
vonden jullie KvK serieus leuk??
Ik ken het nog van de eerste keer, met ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd....
vre-se-lijk!!!niet voor mij
Ik vind het ook niet echt wat hoor. Een enkel liedje, zoals De Lek. Dieptepunt wat mij betreft Op een onbewoond eiheiheilandquote:Op donderdag 22 december 2005 17:05 schreef Belana het volgende:
vonden jullie KvK serieus leuk??
Ik ken het nog van de eerste keer, met ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd....
vre-se-lijk!!!niet voor mij
Kindje drukt tegen je longen aan, dus ademhalen kan moeizamer worden. En dan begin je dus eerder buiten adem te raken. Vergeet ook niet dat je over het algemeen ook nog een zootje extra kilo's moet meeslepen...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:50 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik hier een ontzettend stomme vraag stellen?
Je bent zwanger, je kindje gaat meer ruimte innemen. Dus je buik wordt dikker.
Maar, behalve dat de buik naar voren gaat, zit het kindje natuurlijk nog steeds in je lichaam.
Dus het lijkt mij dat er minder plaats is voor diverse ingewanden.
Is het dan ook zo dat je hierdoor minder conditie hebt, dat je sneller buiten adem kan zijn? En kan het zijn dat als je zelf druk bent geweest dat je kind daarna heel druk kan worden? Dat je daardoor last hebt van maagzuur???
Ah dat is het dus... dat melk uit die kokosnoot... en ik maar denken dat je zomaar groot wordt...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:02 schreef snoopy het volgende:
met je billen bloot
melk drinken uit een kokoksnoot
je wordt vanzelf groot
![]()
En dat isquote:Op donderdag 22 december 2005 20:24 schreef snoopy het volgende:
op je luie hajdewiets
Bij mijn opa die heeft dit jaar ook zijn onderbeen verloren (slechte aderen e.d.) dit is ook denk ik 79 en daar is het toch redelijk snel gegaan tegen alle verwachtingen in. Want hij had er zelf ook niet zo veel zin in en je vader heeft nog de moed om door te gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop het Sjak, hij wordt volgende week 79 en door zijn leeftijd ben ik bang dat het allemaal niet zo snel zal gaan als hij zelf denkt. Maar wie weet
haha ja, kom je ook?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:01 schreef moussy het volgende:
Je kan iig opzitten en pootjes geven met KErst snoop
ja, nou eh, op 2de kerstdag dan, ik heb me opgeofferd om op de eerste bij mijn moeder sjineesj te gaan etenquote:
Ik heb het laatst ook gehad ja, en van meer mensen gehoord idd. Ik had 's nachts buikpijn, een ochtendje op de wc itten en dan de rest van de dag nergens last van en dan 's nachts weer buikpijn en weer een ochtendje op de wc zittenquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Het befaamde buikgriep'je' dat rond gaat Sug. Denk ik.
Bij ons is het gelukkig niet verder gekomen dan flink buikpijn en de bijbehorende buikloop maar er zijn ook mensen die 2-3 dagen echt niets binnen kunnen houden.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:01 schreef bixister het volgende:
iemand nog interesse in een telefoon met fototoestel en trilfunctie?
quote:
daar zijn er inmiddels 3 vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Deze is ook helemaal geweldig
Feestverlichting iemand?
disco draaien is leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef Rottdog het volgende:
Moet vanavond de disco draaien en dacht heel gemakkelijk van och dat doe ik ff valt me toch vies tegen. Ben zelf helemaal niet into dans muziek meer van het ruige alternative dus om dat nou te gaan draaien
Dat geeft hoop, ik moet de laatste spullen nog halen. (en ik wil nog mooie laarzen kopen)quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:44 schreef Tamea het volgende:
* Tamea moest net nog ff naar de supermarkt en wonder boven wonder was het gewoon rustig.
Erg onverwacht op 24 december, maar ik was er allang blij mee.
Noah krijgt een overhemdje aan met een vlinderdasjequote:Op zaterdag 24 december 2005 11:12 schreef Githa het volgende:nou je het zegt Lishe, wat moet IK aan!
Natuurlijk heb ik Jordy's outfit al even klaar en die van papa ook, maar laat ik nou toch mezelf vergeten zijn![]()
Al die drukte ook.
kerstboodschappen al binnen, maar net als vele ben ik ook nog wat dingen vergeten. Het is ook zo'n berg!
Dadelijk op het gemakkie nog maar eens op en neer, kan ik overdenken wat ik aantrek![]()
Lishe, show dat nieuwe kapsel is van je
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:57 schreef jessie het volgende:
O my god. Ik kom er nu achter dat ik nooit op tijd terug ben voor idolsWat doe ik, wat doe ik.
mijn man gebruikt hem voor zijn overhemden, daar houdt het dan wel mee op denk ik hierquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Een strijkbout, wat is dat?Ooooh zo'n ding dat je gebruikt voor strijkkralen
![]()
Ik kan heel netjes was ophangen (dan droogt het zonder kreukels) of in de droger doen (dan zitten er ook geen kreukels in), en opvouwen, daar heb ik inmiddels ook wel handigheid in!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:39 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje, ik wil juist nog steeds tegen jou zeggen dat ik versteld stond van hoe keurig die kleertjes van jou gestreken en opgevouwen waren![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |