abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 december 2005 @ 11:06:00 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33268493
Ja, en dan gooi ik het gewoon dicht.

Mijn laatste post:
quote:
LB, ik vertelde gister nog zo'n genant verhaal aan Sugar;
Ik was gister even thuis om te eten en zat het thuistafereel eens goed te bekijken na het eten. Ik zag Léon lekker spelen met zijn spulletjes en achter hem een mooi verlichte kersttak. Er hing echt zo'n heerlijk sfeertje. En voor ik het wist hoorde ik mezelf hardop zeggen: "Ik denk niet dat ik ooit zo'n fijne kersttijd heb meegemaakt!"
Op het moment dat ik dat zei (het kwam vanuit mijn tenen zowat) voelde ik mijn ogen nat worden en een brok in mijn keel ontstaan. Het mannetje natuurlijk lachen en ik ook door mijn heen. Getver, ik vind het wel lastig hoor dat ik mezelf dan niet onder controle heb.
Syrena, succes!
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 21 december 2005 @ 11:13:22 #2
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33268646
Ah Dutch misschien gaat het nog over

Maar ik snap wel hoor, ik had het zondag terwijl Jolie aan de hand van een vriendin van mij door de stad liep. Oh oh groot en trots kind, wat loop je koddig, wat lach je lief, wat straal je toch....en de avond ervoor moest ik al huilen bij concert van Anouk en op de terugweg naar huis met hem samen als alles zo perfect lijkt te zijn. Dan die meewarige blik; wat is er? ben je niet blij?

Ja wel zo blij dat dit echt noohooohooooit meer over mag gaan

En nu moet ik dus weer huilen, tis maar goed dat er niemand anders werkt hier nu
pi_33268658
Oh God, dus het wordt erger dat emo gedoe?! Ik zit hier al met vochtige ogen alleen bij het lezen van jullie verhalen!

dwong me laatst om Spoorloos te kijken, ik ben met mijn rug naar het scherm gaan zitten Ik Jank Niet Met Publiek Erbij

Hij lachtte me uit

[ Bericht 3% gewijzigd door Syrena op 21-12-2005 11:14:55 (Is dat nu met 1 of 2 t's?!) ]
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 21 december 2005 @ 11:16:08 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33268699
Syrena! Dat belooft nog wat voor later.
  woensdag 21 december 2005 @ 11:17:22 #5
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33268724
Eén T.
pi_33268754
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:16 schreef dutchie het volgende:
Syrena! Dat belooft nog wat voor later.
Ja hij zei daarna wel dat hij het schattig vond, maar toch. Volgens mij issie zelf ook super-emo hoor. Wacht maar tot ons meisje met donkere krulletjes in zo'n schetig H&M overgooiertje rondloopt en papa is lieieieeief zegt
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_33268772
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:17 schreef Luchtbel het volgende:
Eén T.
Ik mag 't niet meer veranderen Ik heb het al drie keer veranderd en nu zegt ie database-error
  woensdag 21 december 2005 @ 11:25:25 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33268926
En nu
  woensdag 21 december 2005 @ 11:26:11 #9
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33268949
Heuh? Ik dacht dan doe ik het even voor je, maar als ik het wijzig krijg ik een melding dat het forum momenteel niet bereikbaar is.
Ik blijf er even van af Syrena.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 11:26:18 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_33268958
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:13 schreef Syrena het volgende:
Oh God, dus het wordt erger dat emo gedoe?!
hoeft niet hoor, ik kijk nu naar mn scherm
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_33269149
hallo stelletje emo-kerstmutsen
behalve Moussy dan

Lig hier nog steeds in bed met rugellende. Nu maar hopen dat het snel over is. Wordt nu al saai.

LB, toch naar Limburg begrijp ik? Gelukkig maar.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_33269175
Ik had tranen in mijn ogen toen we voor Emma een kerstfiguurtje voor in de boom kochten. Zorgvuldig uitgezocht door papa.
En Mous, tja daar ben je mous voor
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 11:37:12 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_33269235
Ah, het ligt dus aan mij, ik vroeg me al af wanneer we een kerst-jank-emo-prijswinnaar hadden
pi_33269266
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:26 schreef dutchie het volgende:
Heuh? Ik dacht dan doe ik het even voor je, maar als ik het wijzig krijg ik een melding dat het forum momenteel niet bereikbaar is.
Ik blijf er even van af Syrena.
Ja dat had ik dus ook! Nu staat er voor eeuwig een vette taalfout...

Moussy: Ik vind het zelf echt erg dat ik dat heb Ik durf het bij mijn psych niet eens te zeggen, want dat is zo iemand die dan vindt dat je emoties onderdrukt en dat is SLECHT. Waar ze gelijk in heeft, maar ik kan het niet, ik vermijd alles waarbij ik wel eens zou kunnen gaan 'lekken' in het openbaar

Dus ik stop het lekker weg, en snotter naar hartelust bij de TV als ik lekker in mijn eentje aan het kijken ben. Of met de hond. Zoals dinsdag bij Gilmore Girls dus. Ozzie vindt dat niet erg, die maft gewoon verder. Met of zonder snotterende baas
pi_33269273
Hee, stelletje jankerds. Ik was altijd een huilebalk, da's juist veel minder geworden. (Oooo, ik voel me zo zielig/moe whatever. Oooo, het lukt niet... Heimwee.) Maar de tranen om lieve dingen, zielige dingen van anderen etc. zijn juist veel en veel erger geworden. Raar hoe dat werkt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_33269283
Een kerst-huilie-award? Nou daar kan ik me wel kandidaat voor stellen hoor
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 11:40:13 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_33269310
Ik heb alleen de film the Green mile van de week niet kunnen kijken, iedere keer als die grote neger in beeld kwam moest ik aan het droge sponsje denken
pi_33269322
ow nog een kerst-emo-moment: Afgelopen zaterdag was MikeAir in de kerk licht en geluid aan het opbouwen voor de kerstmusical (is elk jaar weer een happening) Ik was in de stad en ging even langs met Emma. Opa was er ook en ik had nog een flesje borstvoeding mee. Opa heeft Emma op het podium in de kerk een flesje gegeven. Zo lief en zo trots.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_33269326
aha, betrapt!
pi_33269340
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik zit dus weer naar "mijn" flatjes te gluren, om te zien wanneer ze vrij komen, staat bij die waar ik tweede sta: januari 2007 k mag toch hopen dat dat een tikfout is! Bij die andere staat gewoon januari 2006!
pi_33269392
Ik was altijd hartstikke nuchter, huilde nooit ergens om. Nou ja behalve bij zielige dierendingen dan
Nu ben ik echt wel iets meer emo, ik moest zelfs huilen bij Harry Potter
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 21 december 2005 @ 11:44:09 #22
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33269400
Moussy geef nou maar gewoon toe dat je van diep binnen gewoon een watje bent. Kom op, dat weet toch iedereen! Een beetje stoer doen kan je wel, maar wie iets verder kijkt...

Maar aan de andere kant, beter op deze manier last van hormonen dan jij destijds. Dat van mij is veel onschadelijker.

Snoopy, rustig aan hè! Wat heb je nou precies? Spit ofzo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 december 2005 @ 11:45:52 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33269443
Nou ik werd van het weekend best wel emo toen we naar een kerstuitvoering van Malle Babbe (Haarlems vrouwenkoor) waren en Christan als verzoeknummer Jingle Bells had opgegeven aan de dirigente, waarna hij met nog een jongetje op het podium mee mocht tingelen met een tamboerijn Zo trots dat ie dat maar even deed voor een paar honderd mensen

Al zei hij achteraf dat ie het niet leuk vond

Was trouwens erg leuk! Ze hadden 50 kerstliedjes ingestudeerd en elke keer mocht iemand een verzoeknummer opgeven. Lekker ongedwongen boel, kinderen die over het podium kropen, Christan die alle glühweinbekertjes in de hele kerk ophaalde om ze netjes terug te brengen naar het buffet kerstkransjes als beloning

Bij zo'n uitvoering zit de kerk trouwens bomvol Was ook niks religieus bij behalve dan dat het om kerstliedjes ging
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 11:52:59 #24
7074 moussy
kuttekop
pi_33269664
Tuuk ben ik een watje, maar echt niet meer of erger tijdens de kerst Als je terugleest kan je lezen dat ik al moest snotteren toen ik het koppie van mijn dochter zag bij de opkomst van K3 tijdens het concert
pi_33269720
En ik voelde me een koele kikker toen de moeders op de peuterspeelzaal vroegen, nou ja meer zeiden, dat ik het wel heel erg zal missen als Bo naar school is en Jans naar de peuterspeelzaal. Dan ga je je vervelen zeiden ze.
Toen ik heel verbaasd zei, nee hoor, heerlijk, keken ze echt verbaasd en raar.
Nou hun mistte het zo erg. Tuurlijk vind ik het een stap en tuurlijk mis ik ze wel eens. Maar alsof mijn wereld vergaat en in een diep dal val, nee dat niet hoor. Hun liepen dus echt met de ziel onder dr arm. En leken mij maar een koele kikker te vinden.
Nou ik hou echt van mijn meiden, maar vind het ook heerlijk om even voor mezelf te hebben (nou ja mezelf, wasjes enzo wegwerken zonder 100 keer te moeten stoppen enzo )

[ Bericht 0% gewijzigd door jessie op 21-12-2005 12:05:31 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 december 2005 @ 11:55:17 #26
13151 crew  Rewimo
pi_33269732
Soms kan je kind je zo raken met iets heel gewoons
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 21 december 2005 @ 11:56:35 #27
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33269774
*Moussy de hand schudt*
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 21 december 2005 @ 12:01:54 #28
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33269894
Coolbabe, is er een bepaalde richtlijn dan van hoe je moet reageren?
Nee hoor, gewoon lekker genieten straks.
  woensdag 21 december 2005 @ 12:03:25 #29
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33269943
Ik ga even eten en naar het Kruidvat; ze hadden een numeriek toetsenbordje voor bij de laptop in de aanbieding. Is veel makkelijker. En dan ook maar even naar de Trekpleister voor de draadloze muis erbij voor een oprotprijs.
"Goh, waar haal jij je computerspullen?"
"Bij de drogist."
  woensdag 21 december 2005 @ 12:35:16 #30
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33270835
Er zijn zeker geen richtlijnen over hoe je je moet gedragen, maar ik ben gewoon niet zo eomtioneel. Kerst vind ik erg gezellig maar de aanloop er naartoe vind ik afschuwelijk, al dat geregel en gestress. Als het eenmaal kerst is kan ik daar enorm van genieten maar ik hoef er niet om te huilen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 21 december 2005 @ 12:38:24 #31
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33270922
Het heeft hier verder niks met kerst te maken.
Ik moet gewoon vaak huilen
Maar ik weet niet of dat nou erger of juist minder erg is
pi_33271009
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef dutchie het volgende:
Snoopy, rustig aan hè! Wat heb je nou precies? Spit ofzo?
Instabiele tussenwervel. al jaaaaaaren. en heel af en toe klapt de boel vast ofzo. Dus rust nemen is het toverwoord. Kan ook niet veel anders trouwens.
LB, ik heb de douche overleefd
pi_33271169
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef Luchtbel het volgende:
Het heeft hier verder niks met kerst te maken.
Ik moet gewoon vaak huilen
Maar ik weet niet of dat nou erger of juist minder erg is
Hier ook niet Kerst gerelateerd. Ik ben gewoon vaak "nattig" .
Overigens ga ik met Kerst gewoon "Champignons ala Escargot - de makkelijke variant" maken heb ik besloten. Daar kan niks mee misgaan. Volgend jaar doe ik wel fancy uitpakken met mijn kookkunsten
  woensdag 21 december 2005 @ 12:47:40 #34
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33271181
Sterkte, Snoop! wat rot lijkt me dat!

Ik geniet alleen maar van kerstdingen in het vooruitzicht en geef Maria steeds kerstkransjes.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_33271411
Ik heb hier ook een heel ander gevoel met kerst. Vroeger vond ik het ook gedoe enzo. Maar nu heb ik inene zin in samen en familie en blabla. We hebben dus zelfs familie uitgenodigd voor 1e kerstdag en maken een kerstdiner en ik besloot me niet druk te maken. Hoeft niet perfect te zijn, als het maar gezellig is. Jammer alleen van die kl*te-rug nu maar ook dat komt vast nog wel goed. Hoop ik.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 13:03:54 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_33271685
Ik heb helemaal niks met samen en de familie en zo, gewoon eigen gezin, joggingbroek, pannekoeken en/of macaroni eten en niks doen, beetje hangen, filmpie kijken Ik hou niet van opzitten en pootjes geven.
  woensdag 21 december 2005 @ 13:11:26 #37
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33271938
Naja goed, verder ben ik ook niet zo emotioneel ofzo. Soms wel eens 'mooshy' wat de kinders betreft, maar dan meer zo`n heel warm gevoel van binnen
  woensdag 21 december 2005 @ 13:14:09 #38
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33272050
Ik hou gewoon van complimentjes krijgen. Gewoon "O dutchie, wat heerlijk! Hoe heb je dat gemaakt? Is er nog wat over?" enzo.
Het is 1x per jaar dat ik uitgebreid kijk en onze beide families zijn dankbare experimentobjecten.
Daarom doe ik het.

En dat emo-gedoe is volgens mij ook niet erger door kerst hoor. Nog 1 keertje dan maar, zucht...:
HET ZIJN DE HORMONEEEEEUUUUNNNN!!
  woensdag 21 december 2005 @ 13:15:09 #39
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33272086
Gelukkig voelt het voor velen ook niet als opzitten en pootjes geven.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_33272096
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:03 schreef moussy het volgende:
Ik hou niet van opzitten en pootjes geven.
Nee, da's ook niet relaxed maar met onze ouders hoeft dat niet gelukkig.
Mijn zwager en schoonzus komen ook met kindje dus dat vind ik ook wel leuk. Kleintjes over de vloer
  woensdag 21 december 2005 @ 13:19:55 #41
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33272252
Snoop sterkte joh!
  woensdag 21 december 2005 @ 16:22:51 #42
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33277970
Zo, je kunt mijn trui weer uitwringen hoor. Heb me het toch een partij warm hier!
Heb net een presentatie moeten geven en dat was al weer een tijdje terug dat ik dat voor het laatst gedaan heb. Ik kan het wel, maar zie er altijd als een berg tegenop. Ik heb liever 1 op 1 of een groepje waarmee we informeel aan tafel mee zitten. Zo gauw er tig paar ogen mij van beneden af aan zitten te staren vind ik het een stuk minder prettig.
Maar het is weer achter de rug en kan ik even gaan deo-en.
pi_33278078
jij gaat computerspullen halen bij de drogist en moet daar gelijk een presentatie geven?
  woensdag 21 december 2005 @ 16:35:38 #44
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33278466
Nee man , dat was tussen de middag. Inmiddels zijn we 4 uur verder en heb ik dus al een presentatie achter de rug. Wel even opletten hoor Snoop.
pi_33278604
Sorry haha. Ik heb even een film op laptoppie gekeken in bed. Die 'saaie' film die ik met sinterklaas had gekregen (Etre e avoir). Ik vond het best een schattige film. En nu is de dag dus alweer om
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 december 2005 @ 16:52:48 #46
13151 crew  Rewimo
pi_33279134
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:35 schreef dutchie het volgende:
Nee man , dat was tussen de middag. Inmiddels zijn we 4 uur verder en heb ik dus al een presentatie achter de rug. Wel even opletten hoor Snoop.
4 uur bij de drogist is toch niet lang?
pi_33284611
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:03 schreef moussy het volgende:
Ik heb helemaal niks met samen en de familie en zo, gewoon eigen gezin, joggingbroek, pannekoeken en/of macaroni eten en niks doen, beetje hangen, filmpie kijken Ik hou niet van opzitten en pootjes geven.
Samen met je familie eten is niet perse opzitten en pootjes geven, tenminste in mijn geval niet.

Ik vind het wel gezellig, lekker eten met z'n allen..

Emo ben ik dan weer niet, kerst of geen kerst...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 21 december 2005 @ 20:45:59 #48
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33286888
Jolie en ik hebben een ontdekking gedaan; radio kinderen voor kinderen
Ik vrees dat dit na de Kinderen voor Kinderen dvd d'r nieuwe verslaving wordt. Alle liedjes en oude uitzendingen online te zien. Variaaaaaaaaaatie ole
pi_33287027
Snoopy hopenlijk gaat het snel beter met je rug!!

Hier een makkelijke kerst, aangezien ik niet uren uitgebreid kan koken hebben we voor de Albert heijn variant gekozen. Alles kant en klaar, hoeft alleen maar de oven in en dat Rick zelfs!
Rick gaat 2e kerstdag even naar Amsterdam met de kinderen en verder geen visite of wat dan ook. Wij doen met mijn ouders en mijn broertje de laatste jaren altijd nieuwjaarsdag, mijn vader en broertje koken dan, spelletjes doen, lekker kletsen en kadootjes.
Mijn ouders hebben zeker weten een witte kerst, die staan met de caravan in Oostenrijk in een halve meter sneeuw
pi_33287034
Maar kinderen voor kinderen is leuk!!!!! (de oude dan) Mijn zus en ik hebben paar jaar geleden al aantal klassiekers op mp3 verzameld en die hebben we nu op CD gebrand voor Noah. Gelukkig vindt Noah het ook leuk
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33287055
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie en ik hebben een ontdekking gedaan; radio kinderen voor kinderen
Ik vrees dat dit na de Kinderen voor Kinderen dvd d'r nieuwe verslaving wordt. Alle liedjes en oude uitzendingen online te zien. Variaaaaaaaaaatie ole
Djulian is ook gek van kinderen voor kinderen, hij gaat dan mee dansen en zingen
pi_33287157
Wij gaan 1e kerstdag steengrillen bij mijn ouders Da's beetje traditie inmiddels
En 2e kerstdag gaan we met vrienden... gourmetten!
Mjah bijna hetzelfde, maar ik vind het wel leuk en gezellig En makkelijk
©Dumbo
  woensdag 21 december 2005 @ 20:53:21 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33287186
wij hebben de dvd met 20 jaar kinderen voor kinderen maar daar werd ik al helemaal gek van maar Jolie vindt het 'goethe!' dus tja maar nu kunnen we alles luisteren, gratis en niet steeds hetzelfde!!! en de janknummers laten we lekker zitten
pi_33287247
Waar kan ik die uitzendingen vinden Luchtbel?
©Dumbo
  woensdag 21 december 2005 @ 20:58:52 #55
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33287396
Hier

gheghe
pi_33287475
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef Luchtbel het volgende:
Hier

gheghe
Dank!
©Dumbo
  woensdag 21 december 2005 @ 21:03:19 #57
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33287560
Vooral die eerste uitzendingen zijn leuk, met die gesprekken er tussen. Moraalridders.
'Je moet Turkse kinderen niet links laten liggen met het buitenspelen.'
  woensdag 21 december 2005 @ 21:05:19 #58
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33287638
LB, msn please
pi_33288029
Ik dacht dat jij de pest had aan KvK LB
  woensdag 21 december 2005 @ 21:17:21 #60
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33288074
Ik neem alles terug, het is zo grappig
pi_33288271
Jeugdsentiment dit
©Dumbo
pi_33288302
haha de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik had vroeger trouwens LP's van KvK!

Al die kant en klaar dingen voor kerst zien er idd allemaal heel erg lekker uit op de plaatjes. Ben benieuwd of het ook echt lekker is.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 22:49:28 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_33291633
Ik kan heel KvK 7 nog meezingen
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 22:52:12 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_33291745
Ik zing buiten vaak met één been op de stoep, en René vraagt dan gewoon altijd hoe ik die ken wat leuk dit
pi_33291970
Mijn favoriet van 20 jaar KvK "Dus kom en neem gerust de allerstomste exemplaren, dat vinden we juist prettig want zo raken we ze kwijt." Uit ouders te koop. Nog steeds kan ik daar om grinniken alsof ik 10 ben.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 23:07:32 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_33292404
Ik vind de KvK van nu helemaal niet leuk

Die ken ik niet Lishe, ff zoeken
  woensdag 21 december 2005 @ 23:10:43 #67
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33292554
dat playbacken van vroeger is ook echt heel grappig en van één van de latere edities een liedje over dodo's, dat clipje is echt verschikkelijk met twee kinderen in een dodopak ofzo.

Jolie neemt het echter heel erg serieus. Die trekt eerst d'r kleren uit en gaat dan dansen, dat gaat schijnbaar het beste
pi_33292886
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef snoopy het volgende:
haha de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik had vroeger trouwens LP's van KvK!

Al die kant en klaar dingen voor kerst zien er idd allemaal heel erg lekker uit op de plaatjes. Ben benieuwd of het ook echt lekker is.
Ik kan je het pas 1e kerstdag savonds laat vertellen
Ben wel benieuwd idd hoe het is, maar alles beter dan half gare gehaqktballen met koude witte bonen in tomaten saus en zwart gebakken aardappeltjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 december 2005 @ 23:24:55 #69
13151 crew  Rewimo
pi_33293214
Mijn vaders onderbeen moet eraf
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 21 december 2005 @ 23:27:40 #70
95752 crew  Chell
Kluns
pi_33293333
Geweldig die site!!!! Jeugdsentiment!

*bookmark*
pi_33293459
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef Rewimo het volgende:
Wat een kl*te nieuws Rewimo!! Sterkte voor je vader en jou
  woensdag 21 december 2005 @ 23:31:04 #72
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33293484
rewimo
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 december 2005 @ 23:32:06 #73
13151 crew  Rewimo
pi_33293527
Zeker rotnieuws... einde zelfstandig wonen, waarschijnlijk niet eens meer een bejaardenhuis maar een verpleeghuis
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 21 december 2005 @ 23:45:06 #74
95752 crew  Chell
Kluns
pi_33294051
Oh bah Rewimo wat een rotnieuws
  donderdag 22 december 2005 @ 00:09:10 #75
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33294733
Getverdemme Rewimo. Diabetes is toch ook de meest onderschatte klote ziekte die er is, denk ik weleens.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 22 december 2005 @ 07:41:39 #76
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33298925
voor Rewimo.
  donderdag 22 december 2005 @ 07:57:56 #77
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_33299052
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:57 schreef Lishe het volgende:
Mijn favoriet van 20 jaar KvK "Dus kom en neem gerust de allerstomste exemplaren, dat vinden we juist prettig want zo raken we ze kwijt." Uit ouders te koop. Nog steeds kan ik daar om grinniken alsof ik 10 ben.
dat was nou juist een van de nummers die ik het vreselijkst vond...
patat ftw :)
  donderdag 22 december 2005 @ 07:59:15 #78
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_33299068
quote:
heh get

heel veel sterkte voor jou en je vader Rewimo!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 december 2005 @ 08:05:36 #79
13151 crew  Rewimo
pi_33299121
Bedankt allemaal, suiker is zeker een kloteziekte Daniman, wees alsjeblieft voorzichtig en zorg goed voor jezelf
pi_33299198
Rewimo dikke kus
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33299203
Spuuglokje ook
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2005 @ 08:17:38 #82
7074 moussy
kuttekop
pi_33299230
Jeetje zeg, dat is ook wat... sterkte voor jou en je vader Rewimo
pi_33299318
Ach wat vreselijk Rewimo... Sterkte voor jou en je vader
©Dumbo
pi_33299441
ai, rewimo.... wat een naar nieuws. heel veel sterkte voor je vader!
  donderdag 22 december 2005 @ 08:48:44 #85
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_33299518
ai, heel veel sterkte rewimo.
  donderdag 22 december 2005 @ 09:09:10 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33299793
Rewimo! Wat een rotnieuws zeg! Hebben ze enig idee van wanneer?

LB, ging even naar je KvK link! Wat super zeg!
Ging even terugzoeken en over 'emo' gesproken zeg. CD 7, het liedje 'De Lek' kwam voorbij.
Net daarvoor was de vader van een meisje bij mij uit de klas overleden. En we wonen ook nog eens vrij dicht bij de Lek.
Ik heb hem net uit moeten zetten.

Maar wel een superlink zeg! Ik kan nog zo veel meezingen!
  donderdag 22 december 2005 @ 09:12:56 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33299836
Het is niet alleen dat hele zielige liedje.
Ik word ook week bij 'Kom je strakjes bij me spelen'.
pi_33299865
Wij deden vroeger dansjes op ik heb zo waa waa waa waa waanzinnig gedroomd
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 december 2005 @ 09:16:27 #89
13151 crew  Rewimo
pi_33299898
quote:
Op donderdag 22 december 2005 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo! Wat een rotnieuws zeg! Hebben ze enig idee van wanneer?
Nee, hij moet over twee weken terugkomen en dan horen we meer. Maar echt lang zal het niet duren, hij heeft nog 3 redelijke aderen in zijn been en 2 daarvan zitten helemaal verstopt. Een by-pass was daardoor ook geen optie meer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 december 2005 @ 09:17:07 #90
13151 crew  Rewimo
pi_33299907
quote:
Op donderdag 22 december 2005 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ging even terugzoeken en over 'emo' gesproken zeg. CD 7, het liedje 'De Lek' kwam voorbij.
Net daarvoor was de vader van een meisje bij mij uit de klas overleden. En we wonen ook nog eens vrij dicht bij de Lek.
Ik heb hem net uit moeten zetten.
Bij dat liedje hield ik het ook nooit droog
  donderdag 22 december 2005 @ 09:17:58 #91
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33299926
Wat een vreselijk nieuws, Rewimo! Bah, wat naar. Sterkte.

Hoe is het vandaag met Snoop?
pi_33299943
Pff de dag begint hier weer erg lekker....
Vanochtend, Noah heeft net zn papfles op, loopt naar de tafel, moet beetje hoesten, laat een boer en hups.. de fles komt er weer uit. Ik ga even een sopje maken, Noah komt, dacht ik, mij achterna, kom ik de kamer weer in, zit hij ín de kots te spelen met z'n konijn
Troep opgeruimd, Noah andere kleertjes aan gedaan, meteen maar een schone luier gegeven aangezien ook nog had gepoept. 5 minuten later ruik ik het alweer, nóg een poepbroek. Ik denk ik wacht even tot ie écht uitgepoept is en hij zit bij mij op schoot Kinderen voor Kinderen te kijken En toen voelde ik nattigheid... Was zn luier dus doorgelekt. Toch maar gauw verschonen dus, en Noah moest natuurlijk meteen met zn handjes in de stront grijpen... Waren de billendoekjes ook nog eens op!

Nou ik ben benieuwd wat de rest van de dag gaat brengen
©Dumbo
pi_33299961
Is iedereen vrij vandaag. Het is zo vroeg ineens zo druk op t bankie?
Bo vanmiddag voor het laatst naar de peuterspeelzaal
En wij zitten nog lekker met zijn 3en in pyama.
Jans slaapt de laatste nachten weer slecht en veel bij ons. Dus
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33299984
Tex dat klinkt als een lekker begin van de dag
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 december 2005 @ 09:20:53 #95
13151 crew  Rewimo
pi_33299986
Ik zit op mijn werk
pi_33300047
ik ook! (ga nu echt aan de slag, bye! )
pi_33300061
Wat een luizebaantjes
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33300216
Rewimo, wat een vreselijk naar bericht. Sterkte, ook voor je vader natuurijk.
  donderdag 22 december 2005 @ 09:36:01 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33300267
* Brighteyes moet zo naar de fysio.
En zit dus gewoon even te relaxen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 december 2005 @ 09:51:09 #100
13151 crew  Rewimo
pi_33300535
  donderdag 22 december 2005 @ 09:53:26 #101
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_33300577
quote:
Op donderdag 22 december 2005 08:05 schreef Rewimo het volgende:
Bedankt allemaal, suiker is zeker een kloteziekte Daniman, wees alsjeblieft voorzichtig en zorg goed voor jezelf
ja idd, van de week heeft de diabetes verpleegkundige waar ik een afspraak mee had, me er ook nog op gewezen
  donderdag 22 december 2005 @ 10:01:05 #102
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33300733
Hallo, hallo, wie SLINKT daar zo?
Mannetjes van de radio!
Maar wel voor Congo, oh zo!

Even aandacht voor de actie, waarschijnlijk overbodig, maar ben in the mood.
pi_33302198
Rewimo, wat rot voor je vader zeg. Sterkte

Sugar, ik LIG nog steeds op het bankje. Schiet niet erg op geloof ik.
pi_33302546
ellendig snoop. sterkte ermee!
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2005 @ 11:34:32 #105
43556 miss_dynastie
pi_33303108
quote:
Jee, wat vreselijk
  donderdag 22 december 2005 @ 11:57:48 #106
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_33303731
Rewimo !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 22 december 2005 @ 12:15:48 #107
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33304187
Rewimo wat erg! Sterkte.

Heb hier de kerstboodschappen binnen hoor. Alles is opgeruimd, alleen moet de koelkastdeur nu met beleid worden open gemaakt.
Ik heb een kalkoen van 3 kilo.
pi_33304764
3 kilo? Past dat wel in je oven?

Sjoeg, ik kan nu de hele dag naar die mannetjes in het glazen huis turen op tv
pi_33304825
He get wat een rotnieuws Rewimo, sterkte!

LB, dat kinderen voor kinderen, werelds!!! Supersite, zal em snel tussen mn favorieten zetten.

Ik moet eigenlijk kerstboodschappen gaan doen en heb er helemaal geen zin in. Maar als ik het zaterdag moet doen is het vast vreselijk druk in de winkel .
Wat dat betreft heb ik een hekel aan deze tijd van het jaar...
Fake it till you make it...
  donderdag 22 december 2005 @ 12:59:47 #110
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33305489
Snoopy heb qua formaat een 'ouderwetse' oven dus dat is geen probleem.
Gaat het al ietsje beter met je?

Die boodschappen zijn idd ook niet mijn favoriete onderdeel van de kerst, maar het was vanmorgen normaal druk. Ik moet er niet aan denken dat je morgen of zaterdag die massa in moet.
  donderdag 22 december 2005 @ 13:05:32 #111
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33305669
LB bedankt voor de link! Ik zit nu te kijken en weet gewoon de kindjes in het publiek nog!!! (Joyce uit Roosendaal!). Wiehiew!!! De laatste keer dat ik deze zag was bij mijn oma. Ooooo.....
  donderdag 22 december 2005 @ 13:07:41 #112
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33305739
quote:
Op donderdag 22 december 2005 08:15 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje ook
Mijn onderbeen hoeft er niet af hoor!
pi_33305795
Hahahaha voor je kerstkaart muts!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 22 december 2005 @ 13:17:42 #114
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33306056
Hahahahahaha ja dacht je dat ik dat niet wist! Zie in linkerbovenhoek!
pi_33306130
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33306330
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef Luchtbel het volgende:
Hier

gheghe
Dankjewel Geweldig om weer te zien, ik herken al die kinderen gewoon weer
Vanaf deel 8 ben ik geloof ik altijd gaan kijken.
Mijn boom Mn oma zit op jazzballet Kip patat en appelmoes Bang voor de bal
Haha ik ben hier wel zoet mee rest van de dag
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_33306686
Jeetje Rewimo, wat ontzettend k*t voor je pa dat zijn onderbeen eraf moet. Mijn vader heeft ook diabetes en prikt meerdere malen per dag en zijn zicht wordt steeds minder, heeft ook vaak pijn op plaatsen die dan door een arts worden onderzocht maar waar ze niks kunnen vinden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 december 2005 @ 13:35:34 #118
13151 crew  Rewimo
pi_33306754
Sinds hij diabetes heeft zijn eerst zijn ogen erg achteruit gegaan, daarna zijn nieren en nu dus zijn been k**ziekte
  donderdag 22 december 2005 @ 13:41:36 #119
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33307011
Ik zit ook eens te kijken LB, goh wat leuk! Een van de liedjes die ik nog helemaal kan meezingen is 'En ik'
pi_33307180
Sjies! Rewimo......

Kinderen voor kinderen 8....
Ergens ben ik toch wel blij dat ik toen niet uitgekozen ben om mee te zingen... Je zult toch maar "Één been op de stoep" hebben moeten zingen..
W ~ H ~ T
pi_33307575
Af en toe denk ik hee verhip, ik zit hier wel mooi op de wip, tussen het wal en eht schip met een broer op me schoot en een zus op me lip. Deze schiet me nu te binnen

Ik was echt fan.

Die jij bedoelt is van ik heb de hik toch? Spuuglokje?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33307701
Ik heb iets heel irritants bij mij komt er steeds geslotente staan. Bij bb ook, bij gooise vrouwen ook en nu ook weer in me windowsmediaspeler die auto opstart dan. Geen kvk kijken hier dus
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 22 december 2005 @ 14:01:07 #123
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_33307726
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:56 schreef jessie het volgende:
Af en toe denk ik hee verhip, ik zit hier wel mooi op de wip, tussen het wal en eht schip met een broer op me schoot en een zus op me lip. Deze schiet me nu te binnen

Ik was echt fan.

Die jij bedoelt is van ik heb de hik toch? Spuuglokje?
Volgens mij ik ben te dik
  donderdag 22 december 2005 @ 14:01:47 #124
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33307750
Ik bedoel die van 'en ik en ik en ik....ik ben te dik' en 'ik ben nog langer dan de allerlangste brandweerslang' komt ook in het liedje voor. KvK 2, zo'n oud wijf ben ik al
pi_33307790
O ja ik ben te dik, zou ik altijd ik heb de hik gezongen hebben Toen al een dik zijn complex hahahahahahahaha

(ik ken 1 ook hoor) Oud is
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 22 december 2005 @ 14:04:43 #126
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33307838
bij mij werkt die site niet
ik krijg steeds foutmeldingen als ik filmpjes wil kijken..
en audio luisteren doet ie ook al niet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 22 december 2005 @ 14:05:37 #127
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33307870
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef jessie het volgende:
O ja ik ben te dik, zou ik altijd ik heb de hik gezongen hebben Toen al een dik zijn complex hahahahahahahaha
Hahahahahah

Ja ik ken 1 ook wel een klein beetje (de tv stond toen ook aan, want mijn zus is 2 jaar ouder dan ik), en dat liedje over de wrat kan ik me nog herinneren.
pi_33307915
Heb jij dat ook bij de bb site enzo dat er steeds gesloten staat et?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33307926
Tot ziens mijn lieve kleine, kleine teddybeer. Ook zo lief
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 22 december 2005 @ 14:12:47 #130
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33308122
Of 'Fotoalbum' of 'Een droeverig gevoel' ook van die kippenvelnummers (of komt dat door mijn herinnering, vroeger vond ik het erg indrukwekkend, dat gevoel komt nu ook boven natuurlijk.) Nu luister ik naar drummer worden (blokfluit is flut, mijn zus is een trut )
  donderdag 22 december 2005 @ 14:13:27 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33308150
Ik zit nog even zo te kijken daar! Ik krijg echt van die 'heimwee naar vroeger' kriebels.

Toe eet je bie ba boe ba bord nou leeg.
  donderdag 22 december 2005 @ 14:14:34 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33308187
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Of 'Fotoalbum' of 'Een droeverig gevoel' ook van die kippenvelnummers (of komt dat door mijn herinnering, vroeger vond ik het erg indrukwekkend, dat gevoel komt nu ook boven natuurlijk.) Nu luister ik naar drummer worden (blokfluit is flut, mijn zus is een trut )

Dat droeverig gevoel!
Heerlijk! En idd komt het helemaal naar boven weer, dat gevoel!
  donderdag 22 december 2005 @ 14:16:14 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33308241
Meidengroep!

En gewoon mee kunnen zingen!
LB! Helemaal super die link!
  donderdag 22 december 2005 @ 14:17:13 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33308279
Als de lichtjes doven.
pi_33308336
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:04 schreef E.T. het volgende:
bij mij werkt die site niet
ik krijg steeds foutmeldingen als ik filmpjes wil kijken..
en audio luisteren doet ie ook al niet
Bij mij ook niet E.T. Zal welweer door ons besturingssysteem komen
pi_33308516
Ik baal er van dat ik ze niet kan zien!!!!

Ik wil drummer worden, drummer worden, drum tot mijn moeder er gek van word!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 22 december 2005 @ 14:35:04 #137
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33308858
Het enige wat mij te binnen schiet (ga die site uit principe niet bekijken ); "Hahaha je vader, ja je vader die is gek. Je bent zelf al niet zo lekker maar je vader is nog gekker. Ja je vader is nog gekkerder dan gek!"
pi_33309611
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:07 schreef jessie het volgende:
Tot ziens mijn lieve kleine, kleine teddybeer. Ook zo lief
Ook al ken je allang mn bed niet meer, je blijft en bent mn teddybeer (ofzoiets was het)

Mn oma zit op jazzballet dat vindt ze eerlijk je van het
en op de vrijdag dan doet ze aan karate
nu snap je zeker wel waarom, ik altijd graag bij oma kom
al mag ik er met niemand over praten

hahaha echt zo grappig dat ik de video´s weer eens zien kan, er komen weer een heleboel in me op.
En die met de kerstezel vond ik toen al zo zielig voor dat jongetje

Hij, hij moet dit jaar de ezel zijn
Ik moet de ezel zijn
Toen ik het hoorde ging ik door de grond
En ik ben niet eens de voorkant, Nee hij is de kont!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_33309879
Ik ben van de KvK 1 t/m 3 leeftijd Kon ze toen (en nu nog waarschijnlijk) allemaal meezingen
pi_33309980
Oh god, als ik al die KvK regels hier lees herken ik er zowaar ook nog een aantal.

Ik heb ooit 2 KvK LP's gehad, 2 en 3 volgens mij...
Kan me nu niet voorstellen dat ik dat ooit leuk heb gevonden, vreselijk!! Ik krijg gewoon last van plaatsvervangende schaamte als ik het weer voor me haal, die verschrikkelijke kinderen met hun vreselijke "RRRRR"
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 22 december 2005 @ 15:19:31 #141
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_33310392
Ik baal ook, want ik kan ze ook niet zien! Ik heb toch 'gewoon' windows xp.
Ik heb zelfs ooit de VARA gemaild met de vraag of ze op dvd zouden komen die afleveringen. Dat zat er toen niet in, wegens te weinig belangstelling dachten ze.
Nu zou ik ze evt zelf kunnen branden. Als ik ze tenminste zou kunnen openen...
So Long and Thanks for All the Fish
  donderdag 22 december 2005 @ 15:25:46 #142
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33310591
Nu is mijn laatste oma dood...
Ochtendhumeur (wurgen-jurgen)
Rikkie (van de Plas, bij ons uit de klas, die mijn vriend en meteen ook mijn buurjongen was)
pi_33310603
Iemand hier nog interesse in 2 kaartjes Disney on Ice voor vanavond in Den Haag?
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  donderdag 22 december 2005 @ 16:36:37 #144
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_33312926
LB geweldig die link, jeugdsentiment! En wat ken ik toch ongelooflijk veel teksten
t/m deel 8 bekeken en ik zing zowat alles mee
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 22 december 2005 @ 16:58:23 #145
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_33313583
van "de kerstezel" is Harrie Jekkers (heeft cabaretshows gedaan) de schrijver (dat zegt ie zelf iig). Hij heeft hem in een show van hem ook gedaan, maar die versie is dan ook veel leuker Hij legt er veel meer gevoel in

Ik kan me overigens van Kvk 10, 11 en 12 nog het meest herinneren. Daarvoor ken ik een paar bekende maar had ik er niet zoveel aan en na 12 kreeg ik er een hekel aan.
  donderdag 22 december 2005 @ 17:05:46 #146
24188 Belana
kloon van belana
pi_33313822
vonden jullie KvK serieus leuk??
Ik ken het nog van de eerste keer, met ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd....
vre-se-lijk!!! niet voor mij
stormy waters...
sailin'
pi_33316160
Ik vond het serieus leuk Belana. En sommige liedjes nog steeds. Maar ik heb het dan vooral over de beginperiode. Na de eerste 3 lp's zou ik echt niet meer weten welke liedjes er waren.
pi_33316512
Mag ik hier een ontzettend stomme vraag stellen?

Je bent zwanger, je kindje gaat meer ruimte innemen. Dus je buik wordt dikker.
Maar, behalve dat de buik naar voren gaat, zit het kindje natuurlijk nog steeds in je lichaam.
Dus het lijkt mij dat er minder plaats is voor diverse ingewanden.

Is het dan ook zo dat je hierdoor minder conditie hebt, dat je sneller buiten adem kan zijn? En kan het zijn dat als je zelf druk bent geweest dat je kind daarna heel druk kan worden? Dat je daardoor last hebt van maagzuur???
pi_33316587
Ik heb geen idee, heb nergens last van gehad. Misschien kan je deze vraag beter stellen in 'Zwangerschap en geboorte'?
  donderdag 22 december 2005 @ 18:55:38 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33316615
Volgens mij is je conditie sowieso slechter als je zwanger bent omdat je de energie uit eten moet delen met je kindje waarbij je kindje voorrang krijgt.
  donderdag 22 december 2005 @ 18:58:06 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33316676
quote:
Op donderdag 22 december 2005 17:05 schreef Belana het volgende:
Ik ken het nog van de eerste keer, met ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd....
Jep! Serieus leuk hier!
Maar wel de eerste paar meer dan de anderen. Dat liedje 'De Lek' bijvoorbeeld, ik weet dat het erin zat maar volgens was het meer dat de ouders zich er drukker over maakten wat dat met dat meisje zou doen dan wij en zijzelf. Toen keken we al niet echt meer heel fanatiek zeg maar.
Hoewel het nummer me wel kippevel geeft. Blijkbaar toch wel een paar keer gehoord destijds.
  donderdag 22 december 2005 @ 19:19:01 #152
3011 E.T.
pi_33317290
Volgens mij heb ik alleen 1 en 2 gezien en die vond ik heel leuk (maar toen was ik 7 of 8 ofzo). Daarna vond ik er ook niks meer aan.
Maar ik baal wel dat ik 't hier niet kan kijken.. hoewel Swets nu ff de deur uit is.. ik kaap ff zijn pc Even kijken tot hoe ver ik ze nog ken.

zeeuwse, bij de Vara kan je ze tegenwoordig wel op dvd bestellen (zat een lijstje in de vara-gids vorige week ofzo)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 december 2005 @ 19:58:07 #153
13151 crew  Rewimo
pi_33318543
quote:
Op donderdag 22 december 2005 17:05 schreef Belana het volgende:
Ik vind het ook niet echt wat hoor. Een enkel liedje, zoals De Lek. Dieptepunt wat mij betreft Op een onbewoond eiheiheiland Vreselijk lied.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 december 2005 @ 19:59:56 #154
13151 crew  Rewimo
pi_33318595
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:50 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik hier een ontzettend stomme vraag stellen?

Je bent zwanger, je kindje gaat meer ruimte innemen. Dus je buik wordt dikker.
Maar, behalve dat de buik naar voren gaat, zit het kindje natuurlijk nog steeds in je lichaam.
Dus het lijkt mij dat er minder plaats is voor diverse ingewanden.

Is het dan ook zo dat je hierdoor minder conditie hebt, dat je sneller buiten adem kan zijn? En kan het zijn dat als je zelf druk bent geweest dat je kind daarna heel druk kan worden? Dat je daardoor last hebt van maagzuur???
Kindje drukt tegen je longen aan, dus ademhalen kan moeizamer worden. En dan begin je dus eerder buiten adem te raken. Vergeet ook niet dat je over het algemeen ook nog een zootje extra kilo's moet meeslepen...
pi_33318661
met je billen bloot
melk drinken uit een kokoksnoot
je wordt vanzelf groot

pi_33319114
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:02 schreef snoopy het volgende:
met je billen bloot
melk drinken uit een kokoksnoot
je wordt vanzelf groot

Ah dat is het dus... dat melk uit die kokosnoot... en ik maar denken dat je zomaar groot wordt...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 december 2005 @ 20:23:16 #157
13151 crew  Rewimo
pi_33319294
Kan iemand me dan ook nog even uitleggen wat een 'luie harde biets' is Of heb ik dat al die jaren verkeerd verstaan?
pi_33319362
op je luie hajdewiets
  donderdag 22 december 2005 @ 20:30:05 #159
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33319573
Hiehie wat is het leuk he

Snoop we testen momenteel thuisbezorgd.nl uit
  Jubileum moderator donderdag 22 december 2005 @ 20:37:50 #160
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33319856
Rewimo wat een rotnieuws over je vader Bah!

Ik vond KvK ook niet zo heel erg geweldig, sorry
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_33319857
Dat ziet er bekend uit LB! Maar dan vooral van de tijd voordat Morris er was
Ik had net toevallig wel Albert.nl aan de deur Ook niet verkeerd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 december 2005 @ 20:51:15 #162
13151 crew  Rewimo
pi_33320276
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:24 schreef snoopy het volgende:
op je luie hajdewiets
En dat is Alleen al vanwege dat woord had ik een hekel aan dat lied
pi_33320645
een net woord voor kont dat ook nog moest rijmen?
  donderdag 22 december 2005 @ 21:04:32 #164
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_33320903
veel sterkte rewimo ook voor je vader ...

kyllian had vandaag van half 6 tot half 8 kerstdiner
hij vond het helemaal leuk groep 8 geloof ik hadden een kerst voorstelling geven
hij vond het heel leuk en is stil blivjen zitten
pi_33321064
Morris had een kerstlunch en ik heb een hele lieve kerstkaart met foto van hem met kerstmuts van het kdv gekregen. Wat doen ze toch leuke dingen met die kleintjes tegenwoordig! Ik kan me dat niet herinneren van vroeger.

[ Bericht 1% gewijzigd door snoopy op 22-12-2005 21:18:58 ]
pi_33321101
Rewino sterkte met je vader, wat een kl*te bericht
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2005 @ 21:17:40 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_33321740
René heeft vanavond haar kerstmaaltijd ghad, alles leuk, alles goed verlopen, maar nu heb ik zo de smoor in door 1 die liep te griepen dat ik stront chagerijnig ben
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 december 2005 @ 21:54:27 #168
13151 crew  Rewimo
pi_33323547
Bedankt voor al jullie lieve woorden Mijn vader is een kanjer, hij denkt dat ie met een kunstbeen zo weer doorwandelt Eerlijk gezegd denk ik er zelf iets minder makkelijk over, maar ik ben blij dat hij zich eroverheen weet te zetten en het toch weer positief inziet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 december 2005 @ 22:09:41 #169
13151 crew  Rewimo
pi_33324333
And now for something completely different

donderdag 22 december 2005 @ 22:14:11 #170
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_33324568
nog ff over KvK: Het meest misselijkmakend een vervelendst irritantst kutlied vond ik wel dat van die vinger in je neus en duim in je mond ... bah! Elke keer als ik dat als kind hoorde werd ik onpasselijk

er zijn er wel meer maar die ken ik niet zo goed meer. Ja die geeikte als Waanzinnig gedroomd en op een onbewoon eiland enzo

over het algemeen vond ik als kind kvk 11 nog wel leuk, maar daar bleef het wel bij...
  donderdag 22 december 2005 @ 22:17:59 #171
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_33324815
Te erg voor woorden Kvk
  donderdag 22 december 2005 @ 22:20:06 #172
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_33324940
ik werd altijd heel droevig over dat liedje van de bom?
als ik het goed heb heet die zo kon hem niet in die lijsten vinden..
  donderdag 22 december 2005 @ 22:20:10 #173
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_33324948
voor mij hoeft het nu ook niet meer hoor
  vrijdag 23 december 2005 @ 07:44:02 #174
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33335718
Wat vervelend voor je vader Rewimo. Poeh, das niet niks. Suiker is af en toe een behoorlijk onderschatte ziekte. Gelukkig blijft je vader zo positief denken, dat helpt! En gelukkig zijn de protheses tegenwoordig erg goed, dus misschien krijgt je vader nog wel gelijk
Lekker douchen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 december 2005 @ 07:47:09 #175
13151 crew  Rewimo
pi_33335736
Ik hoop het Sjak, hij wordt volgende week 79 en door zijn leeftijd ben ik bang dat het allemaal niet zo snel zal gaan als hij zelf denkt. Maar wie weet
  vrijdag 23 december 2005 @ 07:48:26 #176
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33335747
Zo, wat een nacht. Hartstikke misselijk én hartstikke buikpijn. Draaien, boeren, scheten.
Goe-de-mor-gen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 december 2005 @ 07:49:14 #177
13151 crew  Rewimo
pi_33335752
Sugar

Beterschap!
pi_33335761
Sugar goede morgen
Beterschap
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_33336512
Getsie Sugar. Hoe kan dat nou?
  vrijdag 23 december 2005 @ 09:21:56 #180
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33336638
Geen idee, Snoop, geen idee. Gelukkig gaat het nu beter!
Speaking of beter, hoe voel jij je?
pi_33336739
Nou ik ben gelukkig een stuk opgeknapt! Kan weer zitten. Dus ik ben superopgelucht want nu gaat het wel lukken met kerst
  vrijdag 23 december 2005 @ 09:28:43 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33336747
Het befaamde buikgriep'je' dat rond gaat Sug. Denk ik.
Bij ons is het gelukkig niet verder gekomen dan flink buikpijn en de bijbehorende buikloop maar er zijn ook mensen die 2-3 dagen echt niets binnen kunnen houden.
  vrijdag 23 december 2005 @ 09:29:06 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33336754
Snoopy! Lekker dat je weer kan zitten!
pi_33337006
fijn snoopy! kun je ook weer wat beter om je heen kijken:
  vrijdag 23 december 2005 @ 09:47:17 #185
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_33337018
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 07:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop het Sjak, hij wordt volgende week 79 en door zijn leeftijd ben ik bang dat het allemaal niet zo snel zal gaan als hij zelf denkt. Maar wie weet
Bij mijn opa die heeft dit jaar ook zijn onderbeen verloren (slechte aderen e.d.) dit is ook denk ik 79 en daar is het toch redelijk snel gegaan tegen alle verwachtingen in. Want hij had er zelf ook niet zo veel zin in en je vader heeft nog de moed om door te gaan.

Dat maakt het natuurlijk niet makkelijker voor jou veel sterkte
pi_33337065
haha ja echt wel
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 10:01:21 #187
7074 moussy
kuttekop
pi_33337219
Je kan iig opzitten en pootjes geven met Kerst snoop

Ik heb gister nog even een kinderkerstboompje gekocht daar mogen ze aan zitten, leeg halen, weer opnieuw optuigen, lichtjes aan, lichtjes uit, lichtjes op hysterisch geknipper, ze zoeken het maar uit
pi_33337238
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:01 schreef moussy het volgende:
Je kan iig opzitten en pootjes geven met KErst snoop
haha ja, kom je ook?
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 10:03:26 #189
7074 moussy
kuttekop
pi_33337249
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:02 schreef snoopy het volgende:

[..]

haha ja, kom je ook?
ja, nou eh, op 2de kerstdag dan, ik heb me opgeofferd om op de eerste bij mijn moeder sjineesj te gaan eten
pi_33337388
haha toch opzitten Mous!
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 10:15:53 #191
7074 moussy
kuttekop
pi_33337449
godzijdank niet helemaal, het zijn (ook) joggingbroek mensen, dat scheelt weer Zo gingen we twee jaar geleden schaatsen op 2de kerstdag
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:17:33 #192
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33337480
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Het befaamde buikgriep'je' dat rond gaat Sug. Denk ik.
Bij ons is het gelukkig niet verder gekomen dan flink buikpijn en de bijbehorende buikloop maar er zijn ook mensen die 2-3 dagen echt niets binnen kunnen houden.
Ik heb het laatst ook gehad ja, en van meer mensen gehoord idd. Ik had 's nachts buikpijn, een ochtendje op de wc itten en dan de rest van de dag nergens last van en dan 's nachts weer buikpijn en weer een ochtendje op de wc zitten

Hopelijk is het gauw over Sugar!

En snoopy fijn dat het al wat beter gaat met je rug!
©Dumbo
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:26:13 #193
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33338831
Heb je nog wat gehoord over dat werk Tex?

Ik mag in ieder geval op gesprek komen, ondanks dat ik niet aan alle eisen voldoe.
Holladieeeejeeeeee
pi_33339205
goed zeg LB
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:51:10 #195
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33339454
Ja fijn he!
En dat zo snel wat laten horen is ook super, dat kon anders nog wel akelig worden in die bungalow met kerst
pi_33339716
Ik moet er niet aan denken
pi_33339780
super LB!

iemand nog interesse in een telefoon met fototoestel en trilfunctie?

[ Bericht 5% gewijzigd door bixister op 23-12-2005 12:11:18 ]
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:02:14 #198
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33339794
Luchtbel wat goed!

Ik heb nog niks gehoord Maar geen nieuws is goed nieuws, toch?
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 12:09:52 #199
7074 moussy
kuttekop
pi_33339941
Spannend LB
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:01 schreef bixister het volgende:

iemand nog interesse in een telefoon met fototoestel en trilfunctie?
pi_33339975
pardon ik bedoelde natuurlijk telefoon.
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:27:30 #201
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33340350
IEKS Bix!

Ik ben er echt helemaal hyper van ik zou het zo graag willen, al is 38 uur wel heel veel maar ja.....het zou zo fijn zijn. Wel goede timing, ben nu (op het werk ja ja) m'n kaarten aan het afmaken en ik wens iedereen spontaan allemaal enthousiaste dingen toe
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 12:36:54 #202
7074 moussy
kuttekop
pi_33340573
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 december 2005 @ 12:42:46 #203
13151 crew  Rewimo
pi_33340696
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:36 schreef moussy het volgende:
Merry Xmas

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 december 2005 @ 12:44:42 #204
13151 crew  Rewimo
pi_33340733
Deze is ook helemaal geweldig

Feestverlichting iemand?
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 12:47:35 #205
7074 moussy
kuttekop
pi_33340796
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Deze is ook helemaal geweldig

Feestverlichting iemand?
daar zijn er inmiddels 3 van Kerstverlichting
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 december 2005 @ 12:48:32 #206
13151 crew  Rewimo
pi_33340824
Ik zag het ja 't Zal je buurman wezen...
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 13:04:29 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_33341189
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:22:41 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33343374
Pfff... dan wordt je toch gek!
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:25:40 #209
61800 Rottdog
pi_33343457
Iemand hier ideeën wat betreft leuke dans muziek voor kinderen in de leeftijd 6 tot 12 en geen k3 graag daarin ben ik al voorzien.
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 14:27:35 #210
7074 moussy
kuttekop
pi_33343503
René zegt; Kus en djumbo jumbo (of zoiets) en kerst en radio muziek (top 40 dus) en die van anouk
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:30:46 #211
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33343603
djumbo ( is de meiden groep van de jumbo )
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:31:05 #212
61800 Rottdog
pi_33343611
Kus is hier helemaal hot.
Bo zingt hier " met het topje van me zus"
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:31:17 #214
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33343618
oh en chipz en kim lian en dat soort reutemeteut
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:36:43 #215
61800 Rottdog
pi_33343775
Moet vanavond de disco draaien en dacht heel gemakkelijk van och dat doe ik ff valt me toch vies tegen. Ben zelf helemaal niet into dans muziek meer van het ruige alternative dus om dat nou te gaan draaien
pi_33343880
Ben trots op Jansje zie dreumus
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33343889
Wel leuk rottdog. Waar moet je dat doen?
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:43:49 #218
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33343986
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef Rottdog het volgende:
Moet vanavond de disco draaien en dacht heel gemakkelijk van och dat doe ik ff valt me toch vies tegen. Ben zelf helemaal niet into dans muziek meer van het ruige alternative dus om dat nou te gaan draaien
disco draaien is leuk meestal komen de kids zelf wel met verzoekjes hoor gewoon de top40 erbij pakken en een oud rocknummertje zoals paradise by the dashboard light wordt nog steeds gewaardeerd a;thans door die kids die kwamen bij de kinderdisco in e'de toen
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:45:41 #219
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33344050
Oeps, ik loop beetje achter geloof ik. Ik mest nog erg lachen om de telefoon met trilfunctie. Ik mag nu de laatste dingen afronden en dan naar huis
Nog max 3 kwartier, dan zit ik in de auto!
Lekker douchen!
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:48:04 #220
61800 Rottdog
pi_33344122
Uurtje van half 7 tot half 8 (elke vrijdag) in het clubgebouw hier, erg leuk om te doen meestal sta ik dan achter de bar maar onze "vaste" dj is er vanavond niet.

Neem dan Zoë ook altijd mee want die vindt het geweldig daar en huppelt mooi tussen die meiden en jongens rond.
pi_33345133
Luchtbel spannend!
Wat voor baan is het?
Waneer moet je op gesprek?

Wat leuk rottdog!
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 23 december 2005 @ 21:53:42 #222
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33355356
'navond allemaal.

Het mannetje en ik zaten vanavond even flink te balen. Waren door vrienden uitgenodigd om daar O&N te gaan vieren. Dus vanavond belde het mannetje om te bevestigen dat we zouden komen.
Gaan ze ineens zelf ergens anders naartoe!

De hele groep lijkt uit elkaar te vallen. We waren altijd met een groep van 10 man, iedere O&N was het feest. Dan weer bij die, dan weer bij die en dan weer bij ons. Altijd leuk, altijd gezellig. En ineens blijkt iedereen andere plannen te hebben. Want de andere stellen hebben ook al wat anders.
En niemand heeft gedacht om met die vaste groep te overleggen, of ms beter gezegd, niet met ons.

Dus het mannetje en ik keken elkaar een beetje teleurgesteld aan en dan ga je toch afvragen: Waren wij de enigen die het gezellig vonden? Waarom heeft iedereen ineens de drang om 'iets voor zichzelf' te regelen en vergeet gewoon de rest?
Zo raar. En egoïstisch ook. Lijkt wel of men bang is om over te blijven ofzo, met als resultaat dat wij dus overblijven. Krijg echt het gevoel van: "Zoek het maar lekker zelf uit."
Begrijp me niet verkeerd, we zijn echt wel ergens anders welkom.
Maar het was gewoon een ongeschreven regel dat O&N met de vrienden gevierd werd. Maar dat is het probleem met ongeschreven. Misschien hecht ik er teveel waarde aan en heb ik te hoge verwachtingen.
Maar het 'burst the bubble' en je gaat vrienden toch ineens anders bekijken. Dat vind ik echt jammer.
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 22:04:52 #223
7074 moussy
kuttekop
pi_33355666
Ow bah wat balen Dutchie Volgens mij heb je dat wel een paar keer in je leven. Ik heb het 2x meegemaakt. Tijdens een fase van als-eerste-samenwonen en het als-eerste-met-kind-zijn. Heel raar is het, zit je op eens een beetje zo:
pi_33355739
Dat kan er natuurlijk mee te maken hebben. Zijn jullie de enige met een kind Dutch?
  vrijdag 23 december 2005 @ 22:11:15 #225
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33355843
Nee joh, er is slecht 1 stel dat geen kinderen heeft. En die hadden al gekozen om op vakantie te gaan. Want die verwachtten dus dat iedereen de kinderen mee zouden nemen en er niet gefeest kon worden. Dat wisten we al en kan ik me wel voorstellen.
Maar die andere stellen hebben dus wel kinderen, dus daar ligt het niet aan.
Het lijkt er wel op alsof het besluit van het kinderloze stel een domino-effect heeft gecreëerd ofzo.
  vrijdag 23 december 2005 @ 22:49:56 #226
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33356948
Mwoah, ik zit hier alleen volgens mij.
Ik ga naar bed, tot morgen!
  FOK!fossiel vrijdag 23 december 2005 @ 23:48:22 #227
2628 Karin
pi_33358688
Slaap lekker dutchie Wat klote zeg dat dat allemaal zo raar gaat met oud en nieuw Wij hebben 6 jaar geleden de ongeschreven regel hardop uitgesproken (toen het ook eens fout gegaan is) en sindsdien weet ik het gewoon zeker, oud en nieuw vieren wij altijd met dezelfde vrienden. Wel zo makkelijk.

Rewimo wat vreselijk nieuws van je vader

Iedereen de kerstboodschappen binnen? Lois en ik zijn vanavond samen gegaan, gedeelde smart is halve smart. Ik had me helemaal ingesteld op vreselijke taferelen. Dat ik om 5 uur naar huis toe reed zag het er echt heel erg uit in de buurt van de supermarkten, het leek wel gratis. Jeetje wat een mensen. Lois en ik waren er rond 8 uur en we zagen allemaal parkeerplaatsen voor de deur. Huh? Nou het was echt niet druk! We konden heerlijk op zoek naar "300 euro snaaiwerk" Dat was het antwoord van Peet toen ik vroeg wat ik allemaal in huis zou halen voor de Kerst
  zaterdag 24 december 2005 @ 06:15:48 #228
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33364099
Rottdog, is het goed gegaan?

Balen he Dutchie, hier is dit jaar ook ineens de discussie losgebarsten en hebben we besloten om de traditie maar te laten varen. Bij ons wel wat meer oorzaken, stelletjes die uit elkaar zijn enz. Ik hoor het ook al bij een vriendin, die vieren het al jaren op dezelfde manier en ze is het ook wel eens een beetje zat. Wij hebben nu lekker zelf het heft in handen genomen en nu gaan we het met een vrij klein clubje (maar erg gezellig) bij ons thuis vieren. Oud en Nieuw vind ik altijd zo'n gezellige avond, die laat ik niet verpesten door afzeggingen!
Ik ga nu alleen wel wat eerder nadenken over volgend jaar en eerder mensen uitnodigen.

Ik was gisteren ook al zo verbaasd in de supermarkt. Ik was er rond 4 uur en het was echt helemaal niet druk. Er stond maar 1 iemand voor me bij de kassa, dat heb ik niet eens op normale vrijdagen
Lekker douchen!
pi_33364279
Hadden wij ook. Lekker besloten om meteen als magneet thuis was van werk te gaan voor de grote boodschappen en het was dus na 5 uur echt niet druk. Vandaag zal het wel razenddruk zijn. Denk ik.

Wel heel raar om met boodschappen doen meteen ook maar beschuiten en muisjes in twee kleuren mee te nemen. Gewoon voor de zekerehid. En als je niet weet wat het wordt, dan maar roze én blauwe.
  zaterdag 24 december 2005 @ 09:39:04 #230
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33364617
Prettig he!
Tuurlijk koop je allebei, de kleur die je overhoudt kun je vast wel aan iemand geven in je omgeving.
Vind je het spannend dat je nog niet weet wat het gaat worden, Randa? Ben je niet in de verleiding gekomen om het te vragen?

Wij zeggen nu ook dat we het niet willen weten maar als we straks (nou ja, straks) de 20 weken echo laten maken en ze vragen het dan weet ik niet zeker of ik mijn nieuwsgierigheid wel kan bedwingen.
Lekker douchen!
pi_33364627
Ik had het op zich wel willen weten. Maar bij de 20 weken echo had ik met mannetje afgesproken dat we alleen ja zouden zeggen als ze het vroegen. En ze vroegen het niet. Dus weten we het nog steeds niet. Laatst nog wel een echo gehad, maar die was zo snel dat we het eigenlijk niet konden zien.

Afwachten maar he.
pi_33364646
* Tamea moest net nog ff naar de supermarkt en wonder boven wonder was het gewoon rustig.
Erg onverwacht op 24 december, maar ik was er allang blij mee.
  zaterdag 24 december 2005 @ 09:46:15 #233
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33364654
Nog 2 dagen, dan weet je het
Lekker douchen!
  zaterdag 24 december 2005 @ 09:47:34 #234
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33364660
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 09:44 schreef Tamea het volgende:
* Tamea moest net nog ff naar de supermarkt en wonder boven wonder was het gewoon rustig.
Erg onverwacht op 24 december, maar ik was er allang blij mee.
Dat geeft hoop, ik moet de laatste spullen nog halen. (en ik wil nog mooie laarzen kopen)
Lekker douchen!
  zaterdag 24 december 2005 @ 09:49:26 #235
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33364669
Micha is nu onze kerstboodschappen doen. Ben benieuwd hoe druk het hier is
Toen ik gisteren eindvan de middag paar kleine dingen haalde was het eigenlijk ook helemaal niet druk.
©Dumbo
pi_33364705
Wij zijn gisteravond de laatste dingen gaan halen, dachten we... Qua drukte viel het wel mee, maar nu bedacht ik dat we toch nog wat dingen vergeten waren.
Dus we gaan zometeen ons nog eens de supermarkt door worstelen...

Mijn kerstoutfit is inmiddels ook compleet, ik had een rokje gekocht, maar ik was nog laars-loos. Maar inmiddels volgens mij best goed geslaagd.
  zaterdag 24 december 2005 @ 09:59:23 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33364731

Ik zal even mijn vlees uit de vriezer halen. Staat anders zo lullig vanavond.
  zaterdag 24 december 2005 @ 10:00:17 #238
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33364736
Woei kan ook nog 1,5 uur eerder beginnen met werken vandaag Scheelt ook weer, ben ik hopelijk ook een beetje op tijd klaar
©Dumbo
pi_33364840
Hier ga ik zo nog even lekker shoppen....
Kerstspul is nu allemaal in de aanbieding...

Allemaal heel fijne kerstdagen
pi_33364959
Wij hadden de donderdagavond lekker alle boodschappen in huis gehaald. Kom ik er nu achter dat we nog 1 rol plee papier hebben (echt hoe vaak wij pleepapier vergeten ) Kunnen we de drukte dus weer in voor pleepapier
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 24 december 2005 @ 10:36:00 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33364988
Dat had ik donderdag al gehaald Jessie. Wrsch hadden we het nog wel gered maar ik wilde het risico niet lopen.
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 10:38:06 #242
43556 miss_dynastie
pi_33365001
Ik vond het wel meevallen met de drukte in de supermarkt. Maar het 'ellebogenwerk' van verhitte mensjes is altijd geweldig
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:03:04 #243
3011 E.T.
pi_33365257
Ik stond net binnen 20 minuten al weer buiten bij de supermarkt..
buiten zag ik nog lege parkeerplekken.. geen hysterische drukte bij de ingang... en toen ik naar binnen liep moest ik echt 3x met m'n ogen knipperen... LEGE KASSA"S!!!!
De gemiddelde dinsdagmiddag is drukker! En ze hadden ook nog alles wat ik nodig had.

Jeroen had me al sterkte gewenst toen ik wegging, ik had me voorbereid op rijen tot de ingang voor de kassa, maar ik kon dus rustig m'n gang gaan
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:08:36 #244
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33365329
Ik ging gister ook de boodschappen doen met de verwachting dat het reuze-druk zou zijn. Helemaal niet dus! Lekker hoor. Alleen deze oen is ook het een en ander vergeten. Ik ga straks nog maar even op de fiets met de Luuk. (Kan ik meteen nog even kijken voor een kerstoutfit. Wat moet ik aan????)
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 11:12:09 #245
81992 Githa
pi_33365386
nou je het zegt Lishe, wat moet IK aan!
Natuurlijk heb ik Jordy's outfit al even klaar en die van papa ook, maar laat ik nou toch mezelf vergeten zijn
Al die drukte ook.

kerstboodschappen al binnen, maar net als vele ben ik ook nog wat dingen vergeten. Het is ook zo'n berg!
Dadelijk op het gemakkie nog maar eens op en neer, kan ik overdenken wat ik aantrek

Lishe, show dat nieuwe kapsel is van je
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:19:18 #246
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33365500
Als we nieuwe foto's hebben dan plaats ik ze wel met een stukje mama erbij .
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 11:46:12 #247
7074 moussy
kuttekop
pi_33366019
Hier is alles 2de kerstdag weer gewoon open, dus wij gaan straks gewoon onze boodschapjes doen en 2de kerstdag weer
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 12:04:15 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_33366416
Overvaller drogisterij volgens kassajuf 'niet aan de beurt'
van onze verslaggever marten visser
den helder-'Het geld uit de kassa of ik schiet', mompelde een overvaller donderdagavond tegen de medewerkster achter de kassa van drogisterij Schlecker aan de Beatrixstraat. Haar reactie: 'helemaal niet, je bent nog niet aan de beurt'.

Het was geen misplaatste dapperheid, zegt haar collega J. van Rooyen, die tijdens de overval ook in de winkel aan het werk was. ,,Ze was zo overdonderd, dat ze eerst niet eens in de gaten had dat het een overvaller was. Bovendien was ze een bedrag aan het intikken op de kassa, dan wil de geldlade niet open.''

De man rende tijdens koopavond kort voor half negen de drogisterij binnen. Toen hij van de vrouw achter de kassa geen geld kreeg, begon hij aan de tas van de klant voor de toonbank te rukken. Niet echt slim, lacht Van Rooyen. ,,Die vrouw stond met de portemonnee in haar hand, maar die man was zo zenuwachtig dat hij dat helemaal niet heeft gezien.''

Uiteindelijk ging de man er zonder geld vandoor. De politie, die in onder meer de Visbuurt nog een grote zoekactie hield, kon hem niet achterhalen. Een signalement konden de drogisterijmedewerkers nauwelijks geven. ,,Je zag alleen zijn ogen, want hij had een sjaal voor de mond en een muts op.''

Van Rooyen was gisteren gewoon weer aan het werk, haar collega draaide ook mee tijdens de extra koopavond. ,,Je moet wel, want als je dat niet doet overwin je je angst niet'', zegt Van Rooyen. ,,Maar je bedenkt je later wel dat het heel anders had kunnen lopen.''

held
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:11:40 #249
61800 Rottdog
pi_33366583
Sjak de disco was weer super gezellig en bedankt voor de tips kwa muziek erg geslaagd. Vindt zelf het nummer topje van mijn zus erg leuk

Boodschappen gelukkig doet mijn dat

Heb niet eens een kersttenue pak gewoon wat uit de kast en voor Zoë heb ik al wel twee setjes klaar liggen
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:12:43 #250
61800 Rottdog
pi_33366606
Geweldig niet aan de beurt
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:19:49 #251
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33366792
voor de geinteresseerden, hier staan 3 fotoos van het trouwen
Trouwen enzo deel 18
pi_33368700
Ik hoop niet dat er nog mensen zijn die in de binnenstad van Rotterdam wilden gaan shoppen?

Rotterdam Beurs onder kokend water
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_33369053
Briljante reactie van die verkoopster maar wel link

Ik ben helemaal blij Ik had als toetje voor morgen iets bedacht waarvoor ik bakjes van chocolade nodig had. Die had ik Rudolf van Life & Cooking ooit al eens zien maken, met behulp van ballonnetjes en gesmolten chocolade. Maar ik ben niet zo'n super kok en de enige keer dat ik chocolade had gesmolten hiervoor (in de magnetron) eindigde dat met zwarte rook en het bakje met zooi en al in de prullenbak.
Deze keer dus toch maar au bain marie gedaan en het is me nu helemaal gelukt
Nou morgen nog vullen met vanillepudding, bolletje ijs ernaast en een soesje en aardbei (ook in chocolade gedipt) ernaast, hier en daar nog een drupje aardbeisaus, et voila, iets grand dessert achtigs.

* Tamea is er helemaal gelukkig mee
  zaterdag 24 december 2005 @ 14:14:09 #254
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33369588
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:12 schreef Githa het volgende:
nou je het zegt Lishe, wat moet IK aan!
Natuurlijk heb ik Jordy's outfit al even klaar en die van papa ook, maar laat ik nou toch mezelf vergeten zijn
Al die drukte ook.

kerstboodschappen al binnen, maar net als vele ben ik ook nog wat dingen vergeten. Het is ook zo'n berg!
Dadelijk op het gemakkie nog maar eens op en neer, kan ik overdenken wat ik aantrek

Lishe, show dat nieuwe kapsel is van je
Noah krijgt een overhemdje aan met een vlinderdasje
Voor mezelf weet ik het ook nog niet Heb laatst wel wat nieuws gekocht, maar weet niet of ik dat leuk vind als kerstoutfit
©Dumbo
  zaterdag 24 december 2005 @ 14:19:04 #255
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33369702
Precies een jaar geleden mochten we Noah mee naar huis nemen..
©Dumbo
pi_33371636
Outfit
Hier gewoon wat we normaal ook dragen. En dat is altijd leuk
Wij hebben geen nette of zondagse kleren. Alles wat we kopen mag aan, altijd. (alleen voor in de blubber wel regenlaarsjes, wat bij aanschaf als gevolg had dat beide meiden het liefst elke dag op regenlaarsjes lopen)
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:31:39 #257
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33371662
Leuk hè Tex, die herinneringen?

Léon gaat vanavond gehuld in een creatie gemaakt door mijn moeder. Een stoer bruin geblokt overhemd met blauwe accenten en een stoere twotone babyrib-broek met stoere stiksels. Ik kan evt ook kiezen voor de donkerblauwe twotone ribbroek, maar ik vond de bruine net een tikkeltje leuker door die stiksels.

Moeders gaat gehuld in een een zwarte velourse 3/4 broek, met stoer hoge suede laars eronder. Met flinke hak, wat eigenlijk alleen maar onpraktisch is ivm mijn rug, maar het staat zo gaaf. (hoezo ijdel? ) Daarboven een paars 'gehaakt' vest met een zwart hempje of colletje eronder.

Wat vaders aantrekt is ieder jaar weer een raadsel.

Wel grappig dat meerdere mensen zich herkennen in het verhaal wat ik gister vertelde over O&N. Andere vrienden van ons hebben ons direct uitgenodigd, dus dat komt wel goed. En anders hadden we ons ook nog wel ergens anders of gewoon lekker thuis kunnen vermaken.
Maar het is en blijft gewoon een raar verhaal; eerst uitnodigen en bij bevestiging van de uitnodiging wordt deze weer ingetrokken. Beetje rare manier van omgaan met je vrienden. Dus hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Niet dat we er zo'n punt van willen maken, maar zoals Sjak al zei; er mag toch op zijn minst éven over gediscussierd worden. Of zoals Lois al zei, die ongeschreven regel mag uitgesproken worden en natuurlijk aangepast worden. Maar ik vind dit zo, ja wat vind ik hier eigenlijk van? Deze smiley legt het het best uit:
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:42:15 #258
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33371949
Mensen allemaal een hele fijne kerstavond!
Ik ga me omkleden en als Léon wakker is gaan we met mijn moeder en zus + familie een gezellige avond vieren. Veel plezier allemaal!
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 15:45:54 #259
81992 Githa
pi_33372038
Veel plezier Dutchie
Je pak klinkt eg leuk, doe je ook aan foto's plaatsen ?

Tex, wat gaat dat hard he....Noah is met recht een echt klein kerstmannetje

Tamea
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:02:56 #260
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33372447
Ik dacht dat kerstavond gewoon kerstavond was, maar hier hoor ik allemaal dat mensen op kerstavond op chique gaan. Hier is het 1e kerstdag dat we lekker gaan eten.
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 16:04:50 #261
81992 Githa
pi_33372496
Ohw, hier ook geen grootse plannen hoor Spuuglokje.
Lekker op de bank met iets lekkers is onze planning
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:05:37 #262
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33372512
veel plezier Dutchie

wat gaan jullie allemaal op sjiek zeg daar heb ik niet eens over nagedacht maar ja, wij blijven ook gewoon thuis en doen niks. (wel lekker eten natuurlijk)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 december 2005 @ 16:08:52 #263
13151 crew  Rewimo
pi_33372594
Wij gaan op kerstavond altijd gourmetten met een stel vrienden, doen we al een jaar of 20. Toevallig kwam het dit jaar beter uit om het op vrijdag te doen, dus dat hebben we gisteren gehad

Vanavond doen we dus niks bijzonders qua eten. Omdat mijn moeder en ik met Christan naar een kinderkerstdienst gaan eten we zelfs gewoon een broodje En verder gaan we lekker bankhangen. Oja en ik moet zes miljoen onderdeeltjes van een boerderij inpakken Kerstcadeautje voor Christan.
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 16:12:54 #264
81992 Githa
pi_33372678
Wij gaan morgen naar mijn zus en nu heb ik voor de twee meiden een kleinigheidje, een leuk sieraden setje, roze met veel * bling*bling* steentjes en Jordy krijgt een Bob de Bouwer boek.

Succes met inpakken Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 december 2005 @ 16:16:04 #265
13151 crew  Rewimo
pi_33372759
Dank je wel En dank je wel lady-wrb, die me erop wees advertentie op marktplaats
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:18:53 #266
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_33372825
Kerstavond is iets katholieks. Bij ons thuis was kerstavond bijna belangrijker dan 1e Kerstdag. Op kerstavond ging je naar de nachtmis en dan Kerstontbijt na afloop van de mis.

Wij krijgen vanavond mijn schoonmoeder en schoonzusje te eten, dus wij vieren Kerstavond ook.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_33373154
Vanavond ga ik naar mijn beppe, die is jarig. Doe ik wel nette kleren aan (nouja, mijn gothic jurk ) want dat vind ik gewoon leuk. Morgen doe ik een zwarte broek met een roze wikkelvestje aan, een beetje sjiek dus .
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 december 2005 @ 16:34:26 #268
13151 crew  Rewimo
pi_33373202
Ja, dat deden wij vroeger ook, naar de nachtmis. Speciaal sfeertje was dat Ik ga eigenlijk nooit meer naar de kerk, maar ik wil Christan er toch wel iets van meegeven. Vandaar ook dat we naar de kinderkerstdienst gaan. Op school wordt Kerstmis gevierd zonder religieuze inslag. Dat betekent dat het kerstverhaal wel wordt verteld maar zonder het geloof er echt bij te betrekken. Later krijgen ze 'geestelijke stromingen' waarin over alle godsdiensten wordt onderwezen.
pi_33373738
Ooooooooooooooo ik ga zo ook met Bo naar de kerk. Voor het eerst
We gaan daar liedjes zingen. En vanaf daar met een lampionnetje naar de andere kerk. En daar dan ook nog "iets" doen. Ik hoorde het van de buren. Dus samen met buuf en Bo met vriendinnetje. Bo zegt nu al ik ga niet zingen hoor, die liedjes ken ik niet
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33373812
O my god. Ik kom er nu achter dat ik nooit op tijd terug ben voor idols Wat doe ik, wat doe ik.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 17:03:24 #271
7074 moussy
kuttekop
pi_33373939
Wij gaan straks gewoon gebakken vissies eten niks in pak, gewoon een vette bek halen en zo. Jullie hadden vast niet anders verwacht

Vroegah deden wij ook Kerstavond vieren, dat komt bij mijn moeder thuis vandaan. Grote kans ook dat mijn moeder vannacht om 12 uur even belt.
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:14:55 #272
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33374234
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:57 schreef jessie het volgende:
O my god. Ik kom er nu achter dat ik nooit op tijd terug ben voor idols Wat doe ik, wat doe ik.
Maar Idols kun je op video opnemen, dat uitstapje niet!
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:23:52 #273
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33374495
Kerstavond? Moet dat ook gevierd worden?
Wij gaan straks bami eten en een gebakken eitje

Morgenochtend gaan we vroeg uit bed om te ontbijten bij kaarslicht. Heeft vriendje hier ingevoerd en ik vind het wel leuk
Maandagochtend gaan we naar de bios, Plop en het vioolavontuur. Ik ben benieuwd wat de kinders er van vinden
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:00:58 #274
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33375581
Ik houd het vanavond ook lekker rustig. Ik zat nog te denken om naar een kerstsamenzang te gaan maar die begint pas om 0.00 uur. Dit jaar dus maar niet. Verder is mijn man naar een kerstborrel, ik had geen zin om mee te gaan. Het is namelijk zo'n zuipborrel en die kunnen leuk zijn maar dan moet je mee kunnen drinken Dus ook hier wordt het met een broodje op de bank. Lekker Idols of wat dan ook kijken. (Nu zit ik Harry Potter te kijken).

We hebben vanmiddag de buurt waar dat huis staat bekeken en die was maar zo, zo...
Wel hebben we veel rondjes gereden om te kijken of er buurten zijn die er wat leuker uitzien en waar huizen te koop staan. Net even onze "oogst" bekeken en helaas is onze smaak wat te duur voor ons budget. Nou ja, misschien maakt de binnenkant van het huis veel goed.
Lekker douchen!
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 18:31:44 #275
81992 Githa
pi_33376449
Ik wist nietgoed war ik ze kwijt kon dus maar gewoon hier.
Een leuke link voor iedereen met kids
http://www.kinderpretpagina.nl/index1.htm
en een te gekke zender
www.kinderradio.fm
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:01:06 #276
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33377257
Wij doen ook niks bijzonders met kerstavond hoor Wij hebben chinees gehaald
Morgen eten we bij mijn ouders en zus en hun buren.
2e Kerstdag thuis gourmetten met vrienden.

Cadeautjes hebben we al met Sinterklaas gedaan dus dat doen we nu ook niet meer. Kerst is gewoon voor de gezelligheid

Wij doen ook geen chique kleren aan trouwens, maar ik wil er wel gewoon leuk uitzien zeg maar. Thuis zit ik regelmatig in joggingbroek en slobbertrui op de bank En voor dit soort gelegenheden vind ik het juist leuk om iets 'speciaals' aan te doen. Geen galajurk ofzow hoor Misschien een leuke rok met een leuk truitje/blousje ofzow
©Dumbo
pi_33378312
Djen en Djulian hebben kerstkleding gehad van oma met sinterklaas en die zien er dus heel mooi uit. Mijn kerst outfit bestaat uit een nieuwe pyamabroek
Djen is naar haar vader en komt 2e kerstdag terug, dus morgen met zijn 3tjes. Rick gaat met Djulian eerst naar oma en zijn ouders en daarna gaan we met zijn 3tjes lunchen. De rest van de dag lekker lui zijn, veel hapjes en 2e kerstdag net zo alleen met zijn 4tjes dan
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:51:25 #278
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_33378614
ik kreeg een boek kado ''a thing of beauty'' over gedichten.
Gedichten vind ik heel erg leuk, ook zelf schrijven van gedichten.
Om half 11 ga ik naar de kerk om naar de mis te gaan.
En dan nog naar de apotheek want ik ben mijn medicijnen vergeten mee te nemen terwijl ik op kerstverlof ben!!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:53:13 #279
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_33378656
Leuk oxy dat je ook zelf gedichten schrijft! Nu maak je me trouwens wel benieuwd naar je dichtkunst dus als je het leuk vind iets te plaatsen...
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:29:26 #280
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33379863
Micha is nu ook naar de kerk, en ik ga lekker een dvd'tje kijken (a lot like love)
©Dumbo
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:33:58 #281
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_33380020
Ja wel Daniman maar ik ben op verlof en ik heb het niet bij me.
Als ik thuis ben dan wel.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:40:05 #282
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_33380247
wij doen helemaal niks op kerstavond ja lekkere dingen eten en ik veel pijn lijden
werd vanmorgen wakker met pijn in mijn rug hebben HAP gebeld kon bijna niet lopen
moet een kruik op mijn rug zo heet dat mijn huid er net tegen kan en brufenbruis 600
dus dat word afzien
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:45:56 #283
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33380469
He wat vervelend babyfeet... Hopelijk is het gauw weer over. En laat je maar lekker verwennen, zeker nu met de feestdagen
©Dumbo
  Jubileum moderator zaterdag 24 december 2005 @ 21:23:19 #284
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33381499
Ai babyfeet beterschap!

Wij hebben een heerlijke dag gehad, echt heel relaxed ondanks alle last-minute boodschapjes die we nog moesten doen. We moesten een nieuwe wc-bril "dan kan ie beter zien he mama?" aldus Eva en nog wat bloemetjes voor de diverse oma's. Hier was het toch best rustig in de winkels, rustiger dan op een normale zaterdag.

Morgen hebben we een visitedagje, dan gaan we alle opa's, oma's en overgrootoma's af en 's avonds gaan we voor het eerst gourmetten. Ben heel benieuwd hoe dat gaat met 2 van de kleintjes
Maandag is een dag voor de kindjes, na al die verplichte visites en gaan we lekker naar een ballenbak of dierentuin of wat ook.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_33381538
Getver Babyfeet. Jij ook al? Sterkte!
pi_33381703
hier hebben we gegourmet en nu is marco aan het gamen en ik zit wat te surfen.

Morgen komt mijn broertje eten, Marco gaat werken
Maandag komt mijn vader me ophalen om daar te eten, want dan is marco ook aan het werk

Beterschap Babyfeet
pi_33382183
Beterschap babyfeet!

Wij hebben morgen lekker een dagje met z'n 2-en en maandag komen onze ouders en mn broertje.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 december 2005 @ 22:00:43 #288
13151 crew  Rewimo
pi_33382331
Hè Babyfeet, dat is vervelend joh. Beterschap!
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:04:57 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_33382434
babyfeet, sterkte met je rug!

hier geen bijzondere viering van kerstavond. Wel hebben we vandaag lekker cadeautjes gekocht en die gaan zo onder de boom voor morgenochtend, kunnen we tijdens en na het kerstontbijt uitpakken
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:05:37 #290
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33382454
Klinkt gezellig, Belana!

Babyfeet, beterschap
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:09:13 #291
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33382561
Ik heb gestreken , heeeel veel gestreken . En er draait weer een was ben toch echt maar drie dagen weggeweest!.
En Freek wordt ziek volgens mij, zoals altijd met kerst
  Jubileum moderator zaterdag 24 december 2005 @ 22:30:54 #292
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33383225
He bah Leah, strijken is sowieso al een rotklus, laat staan op zaterdagavond. Beterschap voor Freekje, ziek zijn is niks

Wij zijn klaar met foto's plakken. Eva heeft een communicatieboek voor school, vol met picto's en gebaren (op plaatjes) maar ook met foto's van alle mensen om haar heen. Dat is haar favoriete boek als ze het moeilijk heeft, ze kijkt graag naar foto's van papa en mama enzo. Iris vind dat boek ook helemaal geweldig dus we hebben er nu voor haar ook 1 gemaakt, scheelt weer vechten. Nu kunnen ze allebei ongestoord naar familieleden kijken. Als wij werken en Eva komt uit school moet ze vaak erg huilen als papa wel thuis is en ik nog niet (of andersom). Even kijken in het boek geeft haar een heleboel troost en is echt ongelooflijk lief om te zien.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:34:54 #293
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33383377
Nu je het zegt, ik had voor Freek ook een boekje met foto's. Vond ie idd erg leuk.
*Mental note maakt om voor Baby (bijna dreumes ) ook eens een boekje te maken.*
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:35:05 #294
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33383384
Een strijkbout, wat is dat? Ooooh zo'n ding dat je gebruikt voor strijkkralen
pi_33383519
Spuuglokje, ik wil juist nog steeds tegen jou zeggen dat ik versteld stond van hoe keurig die kleertjes van jou gestreken en opgevouwen waren
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zaterdag 24 december 2005 @ 22:39:22 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33383537
Ik timmer er altijd het dingetje wat mijn kledingstang op zijn plaats houd weer mee vast in de kast. Verder gebruik ik hem zelden...
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:39:31 #297
24188 Belana
kloon van belana
pi_33383545
Ow Lois, wat mooi dat dat zo werkt, zo'n boekje
Ik ga er ook over denken om zo'n boekje te maken voor Liam gewoon voor de leuk
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:41:57 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_33383627
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Een strijkbout, wat is dat? Ooooh zo'n ding dat je gebruikt voor strijkkralen
mijn man gebruikt hem voor zijn overhemden, daar houdt het dan wel mee op denk ik hier
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:45:12 #299
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33383726
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:39 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje, ik wil juist nog steeds tegen jou zeggen dat ik versteld stond van hoe keurig die kleertjes van jou gestreken en opgevouwen waren
Ik kan heel netjes was ophangen (dan droogt het zonder kreukels) of in de droger doen (dan zitten er ook geen kreukels in), en opvouwen, daar heb ik inmiddels ook wel handigheid in!
pi_33383792
Klinkt zeker leuk Lois. Ik ben voor Jans bezig om haar logopedie dingen in haar map te doen. Maar daar ga ik nu dus ook foto's bij stoppen. Plus dat foto's ook weer goed zijn om spraak uit te lokken.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33383847
Spuuglokje ik stop normaal ook alles in de droger. Maar dat van jou zag er zo keurig uit dat ik tegenwoordig alles ophang en aan het strijken ben geslagen. En dat is echt geen grapje. Ik moet nu vreselijk lachen dat jij dus helemaal niet veel strijk
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')