abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 december 2005 @ 11:06:00 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33268493
Ja, en dan gooi ik het gewoon dicht.

Mijn laatste post:
quote:
LB, ik vertelde gister nog zo'n genant verhaal aan Sugar;
Ik was gister even thuis om te eten en zat het thuistafereel eens goed te bekijken na het eten. Ik zag Léon lekker spelen met zijn spulletjes en achter hem een mooi verlichte kersttak. Er hing echt zo'n heerlijk sfeertje. En voor ik het wist hoorde ik mezelf hardop zeggen: "Ik denk niet dat ik ooit zo'n fijne kersttijd heb meegemaakt!"
Op het moment dat ik dat zei (het kwam vanuit mijn tenen zowat) voelde ik mijn ogen nat worden en een brok in mijn keel ontstaan. Het mannetje natuurlijk lachen en ik ook door mijn heen. Getver, ik vind het wel lastig hoor dat ik mezelf dan niet onder controle heb.
Syrena, succes!
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 21 december 2005 @ 11:13:22 #2
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33268646
Ah Dutch misschien gaat het nog over

Maar ik snap wel hoor, ik had het zondag terwijl Jolie aan de hand van een vriendin van mij door de stad liep. Oh oh groot en trots kind, wat loop je koddig, wat lach je lief, wat straal je toch....en de avond ervoor moest ik al huilen bij concert van Anouk en op de terugweg naar huis met hem samen als alles zo perfect lijkt te zijn. Dan die meewarige blik; wat is er? ben je niet blij?

Ja wel zo blij dat dit echt noohooohooooit meer over mag gaan

En nu moet ik dus weer huilen, tis maar goed dat er niemand anders werkt hier nu
pi_33268658
Oh God, dus het wordt erger dat emo gedoe?! Ik zit hier al met vochtige ogen alleen bij het lezen van jullie verhalen!

dwong me laatst om Spoorloos te kijken, ik ben met mijn rug naar het scherm gaan zitten Ik Jank Niet Met Publiek Erbij

Hij lachtte me uit

[ Bericht 3% gewijzigd door Syrena op 21-12-2005 11:14:55 (Is dat nu met 1 of 2 t's?!) ]
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 21 december 2005 @ 11:16:08 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33268699
Syrena! Dat belooft nog wat voor later.
  woensdag 21 december 2005 @ 11:17:22 #5
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33268724
Eén T.
pi_33268754
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:16 schreef dutchie het volgende:
Syrena! Dat belooft nog wat voor later.
Ja hij zei daarna wel dat hij het schattig vond, maar toch. Volgens mij issie zelf ook super-emo hoor. Wacht maar tot ons meisje met donkere krulletjes in zo'n schetig H&M overgooiertje rondloopt en papa is lieieieeief zegt
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_33268772
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:17 schreef Luchtbel het volgende:
Eén T.
Ik mag 't niet meer veranderen Ik heb het al drie keer veranderd en nu zegt ie database-error
  woensdag 21 december 2005 @ 11:25:25 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33268926
En nu
  woensdag 21 december 2005 @ 11:26:11 #9
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33268949
Heuh? Ik dacht dan doe ik het even voor je, maar als ik het wijzig krijg ik een melding dat het forum momenteel niet bereikbaar is.
Ik blijf er even van af Syrena.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 11:26:18 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_33268958
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:13 schreef Syrena het volgende:
Oh God, dus het wordt erger dat emo gedoe?!
hoeft niet hoor, ik kijk nu naar mn scherm
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_33269149
hallo stelletje emo-kerstmutsen
behalve Moussy dan

Lig hier nog steeds in bed met rugellende. Nu maar hopen dat het snel over is. Wordt nu al saai.

LB, toch naar Limburg begrijp ik? Gelukkig maar.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_33269175
Ik had tranen in mijn ogen toen we voor Emma een kerstfiguurtje voor in de boom kochten. Zorgvuldig uitgezocht door papa.
En Mous, tja daar ben je mous voor
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 11:37:12 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_33269235
Ah, het ligt dus aan mij, ik vroeg me al af wanneer we een kerst-jank-emo-prijswinnaar hadden
pi_33269266
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:26 schreef dutchie het volgende:
Heuh? Ik dacht dan doe ik het even voor je, maar als ik het wijzig krijg ik een melding dat het forum momenteel niet bereikbaar is.
Ik blijf er even van af Syrena.
Ja dat had ik dus ook! Nu staat er voor eeuwig een vette taalfout...

Moussy: Ik vind het zelf echt erg dat ik dat heb Ik durf het bij mijn psych niet eens te zeggen, want dat is zo iemand die dan vindt dat je emoties onderdrukt en dat is SLECHT. Waar ze gelijk in heeft, maar ik kan het niet, ik vermijd alles waarbij ik wel eens zou kunnen gaan 'lekken' in het openbaar

Dus ik stop het lekker weg, en snotter naar hartelust bij de TV als ik lekker in mijn eentje aan het kijken ben. Of met de hond. Zoals dinsdag bij Gilmore Girls dus. Ozzie vindt dat niet erg, die maft gewoon verder. Met of zonder snotterende baas
pi_33269273
Hee, stelletje jankerds. Ik was altijd een huilebalk, da's juist veel minder geworden. (Oooo, ik voel me zo zielig/moe whatever. Oooo, het lukt niet... Heimwee.) Maar de tranen om lieve dingen, zielige dingen van anderen etc. zijn juist veel en veel erger geworden. Raar hoe dat werkt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_33269283
Een kerst-huilie-award? Nou daar kan ik me wel kandidaat voor stellen hoor
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 11:40:13 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_33269310
Ik heb alleen de film the Green mile van de week niet kunnen kijken, iedere keer als die grote neger in beeld kwam moest ik aan het droge sponsje denken
pi_33269322
ow nog een kerst-emo-moment: Afgelopen zaterdag was MikeAir in de kerk licht en geluid aan het opbouwen voor de kerstmusical (is elk jaar weer een happening) Ik was in de stad en ging even langs met Emma. Opa was er ook en ik had nog een flesje borstvoeding mee. Opa heeft Emma op het podium in de kerk een flesje gegeven. Zo lief en zo trots.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_33269326
aha, betrapt!
pi_33269340
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik zit dus weer naar "mijn" flatjes te gluren, om te zien wanneer ze vrij komen, staat bij die waar ik tweede sta: januari 2007 k mag toch hopen dat dat een tikfout is! Bij die andere staat gewoon januari 2006!
pi_33269392
Ik was altijd hartstikke nuchter, huilde nooit ergens om. Nou ja behalve bij zielige dierendingen dan
Nu ben ik echt wel iets meer emo, ik moest zelfs huilen bij Harry Potter
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 21 december 2005 @ 11:44:09 #22
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33269400
Moussy geef nou maar gewoon toe dat je van diep binnen gewoon een watje bent. Kom op, dat weet toch iedereen! Een beetje stoer doen kan je wel, maar wie iets verder kijkt...

Maar aan de andere kant, beter op deze manier last van hormonen dan jij destijds. Dat van mij is veel onschadelijker.

Snoopy, rustig aan hè! Wat heb je nou precies? Spit ofzo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 december 2005 @ 11:45:52 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33269443
Nou ik werd van het weekend best wel emo toen we naar een kerstuitvoering van Malle Babbe (Haarlems vrouwenkoor) waren en Christan als verzoeknummer Jingle Bells had opgegeven aan de dirigente, waarna hij met nog een jongetje op het podium mee mocht tingelen met een tamboerijn Zo trots dat ie dat maar even deed voor een paar honderd mensen

Al zei hij achteraf dat ie het niet leuk vond

Was trouwens erg leuk! Ze hadden 50 kerstliedjes ingestudeerd en elke keer mocht iemand een verzoeknummer opgeven. Lekker ongedwongen boel, kinderen die over het podium kropen, Christan die alle glühweinbekertjes in de hele kerk ophaalde om ze netjes terug te brengen naar het buffet kerstkransjes als beloning

Bij zo'n uitvoering zit de kerk trouwens bomvol Was ook niks religieus bij behalve dan dat het om kerstliedjes ging
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 11:52:59 #24
7074 moussy
kuttekop
pi_33269664
Tuuk ben ik een watje, maar echt niet meer of erger tijdens de kerst Als je terugleest kan je lezen dat ik al moest snotteren toen ik het koppie van mijn dochter zag bij de opkomst van K3 tijdens het concert
pi_33269720
En ik voelde me een koele kikker toen de moeders op de peuterspeelzaal vroegen, nou ja meer zeiden, dat ik het wel heel erg zal missen als Bo naar school is en Jans naar de peuterspeelzaal. Dan ga je je vervelen zeiden ze.
Toen ik heel verbaasd zei, nee hoor, heerlijk, keken ze echt verbaasd en raar.
Nou hun mistte het zo erg. Tuurlijk vind ik het een stap en tuurlijk mis ik ze wel eens. Maar alsof mijn wereld vergaat en in een diep dal val, nee dat niet hoor. Hun liepen dus echt met de ziel onder dr arm. En leken mij maar een koele kikker te vinden.
Nou ik hou echt van mijn meiden, maar vind het ook heerlijk om even voor mezelf te hebben (nou ja mezelf, wasjes enzo wegwerken zonder 100 keer te moeten stoppen enzo )

[ Bericht 0% gewijzigd door jessie op 21-12-2005 12:05:31 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 december 2005 @ 11:55:17 #26
13151 crew  Rewimo
pi_33269732
Soms kan je kind je zo raken met iets heel gewoons
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 21 december 2005 @ 11:56:35 #27
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33269774
*Moussy de hand schudt*
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 21 december 2005 @ 12:01:54 #28
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33269894
Coolbabe, is er een bepaalde richtlijn dan van hoe je moet reageren?
Nee hoor, gewoon lekker genieten straks.
  woensdag 21 december 2005 @ 12:03:25 #29
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33269943
Ik ga even eten en naar het Kruidvat; ze hadden een numeriek toetsenbordje voor bij de laptop in de aanbieding. Is veel makkelijker. En dan ook maar even naar de Trekpleister voor de draadloze muis erbij voor een oprotprijs.
"Goh, waar haal jij je computerspullen?"
"Bij de drogist."
  woensdag 21 december 2005 @ 12:35:16 #30
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33270835
Er zijn zeker geen richtlijnen over hoe je je moet gedragen, maar ik ben gewoon niet zo eomtioneel. Kerst vind ik erg gezellig maar de aanloop er naartoe vind ik afschuwelijk, al dat geregel en gestress. Als het eenmaal kerst is kan ik daar enorm van genieten maar ik hoef er niet om te huilen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 21 december 2005 @ 12:38:24 #31
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33270922
Het heeft hier verder niks met kerst te maken.
Ik moet gewoon vaak huilen
Maar ik weet niet of dat nou erger of juist minder erg is
pi_33271009
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef dutchie het volgende:
Snoopy, rustig aan hè! Wat heb je nou precies? Spit ofzo?
Instabiele tussenwervel. al jaaaaaaren. en heel af en toe klapt de boel vast ofzo. Dus rust nemen is het toverwoord. Kan ook niet veel anders trouwens.
LB, ik heb de douche overleefd
pi_33271169
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef Luchtbel het volgende:
Het heeft hier verder niks met kerst te maken.
Ik moet gewoon vaak huilen
Maar ik weet niet of dat nou erger of juist minder erg is
Hier ook niet Kerst gerelateerd. Ik ben gewoon vaak "nattig" .
Overigens ga ik met Kerst gewoon "Champignons ala Escargot - de makkelijke variant" maken heb ik besloten. Daar kan niks mee misgaan. Volgend jaar doe ik wel fancy uitpakken met mijn kookkunsten
  woensdag 21 december 2005 @ 12:47:40 #34
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33271181
Sterkte, Snoop! wat rot lijkt me dat!

Ik geniet alleen maar van kerstdingen in het vooruitzicht en geef Maria steeds kerstkransjes.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_33271411
Ik heb hier ook een heel ander gevoel met kerst. Vroeger vond ik het ook gedoe enzo. Maar nu heb ik inene zin in samen en familie en blabla. We hebben dus zelfs familie uitgenodigd voor 1e kerstdag en maken een kerstdiner en ik besloot me niet druk te maken. Hoeft niet perfect te zijn, als het maar gezellig is. Jammer alleen van die kl*te-rug nu maar ook dat komt vast nog wel goed. Hoop ik.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 13:03:54 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_33271685
Ik heb helemaal niks met samen en de familie en zo, gewoon eigen gezin, joggingbroek, pannekoeken en/of macaroni eten en niks doen, beetje hangen, filmpie kijken Ik hou niet van opzitten en pootjes geven.
  woensdag 21 december 2005 @ 13:11:26 #37
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33271938
Naja goed, verder ben ik ook niet zo emotioneel ofzo. Soms wel eens 'mooshy' wat de kinders betreft, maar dan meer zo`n heel warm gevoel van binnen
  woensdag 21 december 2005 @ 13:14:09 #38
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33272050
Ik hou gewoon van complimentjes krijgen. Gewoon "O dutchie, wat heerlijk! Hoe heb je dat gemaakt? Is er nog wat over?" enzo.
Het is 1x per jaar dat ik uitgebreid kijk en onze beide families zijn dankbare experimentobjecten.
Daarom doe ik het.

En dat emo-gedoe is volgens mij ook niet erger door kerst hoor. Nog 1 keertje dan maar, zucht...:
HET ZIJN DE HORMONEEEEEUUUUNNNN!!
  woensdag 21 december 2005 @ 13:15:09 #39
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33272086
Gelukkig voelt het voor velen ook niet als opzitten en pootjes geven.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_33272096
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:03 schreef moussy het volgende:
Ik hou niet van opzitten en pootjes geven.
Nee, da's ook niet relaxed maar met onze ouders hoeft dat niet gelukkig.
Mijn zwager en schoonzus komen ook met kindje dus dat vind ik ook wel leuk. Kleintjes over de vloer
  woensdag 21 december 2005 @ 13:19:55 #41
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33272252
Snoop sterkte joh!
  woensdag 21 december 2005 @ 16:22:51 #42
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33277970
Zo, je kunt mijn trui weer uitwringen hoor. Heb me het toch een partij warm hier!
Heb net een presentatie moeten geven en dat was al weer een tijdje terug dat ik dat voor het laatst gedaan heb. Ik kan het wel, maar zie er altijd als een berg tegenop. Ik heb liever 1 op 1 of een groepje waarmee we informeel aan tafel mee zitten. Zo gauw er tig paar ogen mij van beneden af aan zitten te staren vind ik het een stuk minder prettig.
Maar het is weer achter de rug en kan ik even gaan deo-en.
pi_33278078
jij gaat computerspullen halen bij de drogist en moet daar gelijk een presentatie geven?
  woensdag 21 december 2005 @ 16:35:38 #44
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33278466
Nee man , dat was tussen de middag. Inmiddels zijn we 4 uur verder en heb ik dus al een presentatie achter de rug. Wel even opletten hoor Snoop.
pi_33278604
Sorry haha. Ik heb even een film op laptoppie gekeken in bed. Die 'saaie' film die ik met sinterklaas had gekregen (Etre e avoir). Ik vond het best een schattige film. En nu is de dag dus alweer om
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 december 2005 @ 16:52:48 #46
13151 crew  Rewimo
pi_33279134
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:35 schreef dutchie het volgende:
Nee man , dat was tussen de middag. Inmiddels zijn we 4 uur verder en heb ik dus al een presentatie achter de rug. Wel even opletten hoor Snoop.
4 uur bij de drogist is toch niet lang?
pi_33284611
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:03 schreef moussy het volgende:
Ik heb helemaal niks met samen en de familie en zo, gewoon eigen gezin, joggingbroek, pannekoeken en/of macaroni eten en niks doen, beetje hangen, filmpie kijken Ik hou niet van opzitten en pootjes geven.
Samen met je familie eten is niet perse opzitten en pootjes geven, tenminste in mijn geval niet.

Ik vind het wel gezellig, lekker eten met z'n allen..

Emo ben ik dan weer niet, kerst of geen kerst...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 21 december 2005 @ 20:45:59 #48
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33286888
Jolie en ik hebben een ontdekking gedaan; radio kinderen voor kinderen
Ik vrees dat dit na de Kinderen voor Kinderen dvd d'r nieuwe verslaving wordt. Alle liedjes en oude uitzendingen online te zien. Variaaaaaaaaaatie ole
pi_33287027
Snoopy hopenlijk gaat het snel beter met je rug!!

Hier een makkelijke kerst, aangezien ik niet uren uitgebreid kan koken hebben we voor de Albert heijn variant gekozen. Alles kant en klaar, hoeft alleen maar de oven in en dat Rick zelfs!
Rick gaat 2e kerstdag even naar Amsterdam met de kinderen en verder geen visite of wat dan ook. Wij doen met mijn ouders en mijn broertje de laatste jaren altijd nieuwjaarsdag, mijn vader en broertje koken dan, spelletjes doen, lekker kletsen en kadootjes.
Mijn ouders hebben zeker weten een witte kerst, die staan met de caravan in Oostenrijk in een halve meter sneeuw
pi_33287034
Maar kinderen voor kinderen is leuk!!!!! (de oude dan) Mijn zus en ik hebben paar jaar geleden al aantal klassiekers op mp3 verzameld en die hebben we nu op CD gebrand voor Noah. Gelukkig vindt Noah het ook leuk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')