Syrena, succes!quote:LB, ik vertelde gister nog zo'n genant verhaal aan Sugar;
Ik was gister even thuis om te eten en zat het thuistafereel eens goed te bekijken na het eten. Ik zag Léon lekker spelen met zijn spulletjes en achter hem een mooi verlichte kersttak. Er hing echt zo'n heerlijk sfeertje. En voor ik het wist hoorde ik mezelf hardop zeggen: "Ik denk niet dat ik ooit zo'n fijne kersttijd heb meegemaakt!"
Op het moment dat ik dat zei (het kwam vanuit mijn tenen zowat) voelde ik mijn ogen nat worden en een brok in mijn keel ontstaan. Het mannetje natuurlijk lachen en ik ook door mijnheen. Getver, ik vind het wel lastig hoor dat ik mezelf dan niet onder controle heb.
Ja hij zei daarna wel dat hij het schattig vond, maar toch. Volgens mij issie zelf ook super-emo hoor. Wacht maar tot ons meisje met donkere krulletjes in zo'n schetig H&M overgooiertje rondloopt en papa is lieieieeief zegtquote:Op woensdag 21 december 2005 11:16 schreef dutchie het volgende:
Syrena!Dat belooft nog wat voor later.
Ik mag 't niet meer veranderenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:17 schreef Luchtbel het volgende:
Eén T.
hoeft niet hoor, ik kijk nuquote:Op woensdag 21 december 2005 11:13 schreef Syrena het volgende:
Oh God, dus het wordt erger dat emo gedoe?!
Ja dat had ik dus ook! Nu staat er voor eeuwig een vette taalfout...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:26 schreef dutchie het volgende:
Heuh? Ik dacht dan doe ik het even voor je, maar als ik het wijzig krijg ik een melding dat het forum momenteel niet bereikbaar is.
Ik blijf er even van af Syrena.
Instabiele tussenwervel. al jaaaaaaren. en heel af en toe klapt de boel vast ofzo. Dus rust nemen is het toverwoord. Kan ook niet veel anders trouwens.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef dutchie het volgende:
Snoopy, rustig aan hè! Wat heb je nou precies? Spit ofzo?
Hier ook niet Kerst gerelateerd. Ik ben gewoon vaak "nattig" .quote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef Luchtbel het volgende:
Het heeft hier verder niks met kerst te maken.
Ik moet gewoon vaak huilen
Maar ik weet niet of dat nou erger of juist minder erg is
Nee, da's ook niet relaxed maar met onze ouders hoeft dat niet gelukkig.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:03 schreef moussy het volgende:
Ik hou niet van opzitten en pootjes geven.
4 uur bij de drogist is toch niet lang?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:35 schreef dutchie het volgende:
Nee man, dat was tussen de middag. Inmiddels zijn we 4 uur verder en heb ik dus al een presentatie achter de rug. Wel even opletten hoor Snoop.
Samen met je familie eten is niet perse opzitten en pootjes geven, tenminste in mijn geval niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:03 schreef moussy het volgende:
Ik heb helemaal niks met samen en de familie en zo, gewoon eigen gezin, joggingbroek, pannekoeken en/of macaroni eten en niks doen, beetje hangen, filmpie kijkenIk hou niet van opzitten en pootjes geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |