Beetje een tragische aftochtquote:Op donderdag 22 december 2005 02:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Coen, Van Heutsz, Van Daelen en Luns zijn helden. Laten we het daar maar op houden![]()
Coen Dillen klopt the all time topscorer van Nederland. Van Heutz vond ik minder heeft ook nmooit Oranje gehaald, iedereen kent Joop van Daele als scorer van het winnende doelpunt in de Wereldbeker finale, Luns was dan weer nminder hoewel ie wel een top transfer van Willem Oltmans tegen wist te houden omdat ie zelf veel scoorde.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Coen, Van Heutsz, Van Daelen en Luns zijn helden. Laten we het daar maar op houden![]()
En ze worden allemaal door Di Canio op hun eigen wijze begroet, bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:12 schreef cultheld het volgende:
Nee wij zijn heel goed geinformeerd. Er is al meerdere malen gememomeerd aan de misdaden van de Nederlanders in Indonesie. We zijn ook geen lieverdjes geweest in Suriname en 90% van alle slaven in Noord-, Midden- en Zuid Amerika zijn door Nederlanders uit Afrika overgebracht en dat ging zeker niet met de 'zachte hand'.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef cultheld het volgende:
Dan ben je slechts gedeeltelijk geïnformeerd
Nee, jij houd wel van mensen die tenminste ergens voor staan, zolang jij je er maar mee kan identificeren...quote:
Ik ben bang dat het jochie weer onder zijn dekbedje aan het rukken is van de Duce en zich weer even niet hier vertoont.quote:
Daar zie ik jou eerder voor aan met je duistere hobby's.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het jochie weer onder zijn dekbedje aan het rukken is van de Duce en zich weer even niet hier vertoont.![]()
Voor Maradona heb ik ook respect en die identificeert zichzelf met Ché Guevarra en Fidel.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:21 schreef D1 het volgende:
[..]
Nee, jij houd wel van mensen die tenminste ergens voor staan, zolang jij je er maar mee kan identificeren...
Is vast heerlijk, leven zonder ruggegraat...
Begrijpt Cultheld Sarcasmequote:Op donderdag 22 december 2005 02:41 schreef popolon het volgende:
Een topic over El Duce II.
Mare Nostra.
Zonder hoofdletter wel.quote:
Hij komt niet verder dan het woordje 'recalcitrant'.quote:
Leer zelf eerst maar eens spellenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Hij komt niet verder dan het woordje 'recalcitrant'.
Da's al heel wat.
Je vergeet een punt.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leer zelf eerst maar eens spellen
Dat is symbolisch.quote:
Maar crypto-fascisten wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:47 schreef cultheld het volgende:
Dat is symbolisch.
Facisme/facist bestaat trouwens niet.
Morgen is vrijdag Wolfquote:Op donderdag 22 december 2005 03:04 schreef -Wolf- het volgende:
Ga slapen mensen. Morgen weer een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |