quote:Op woensdag 21 december 2005 01:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Als je Zo met BB bezig bent blijft het vreemd dat niet iedereen het kent, zoals de josti-flip![]()
Of misschien is het een vooropgezette rel om de kijkcijfers op te krikkenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heeft hij express gedaan zodat er minder mensen in de finale zouden stemmen en zo heeft hij Endemol ermee!
Ja idd als je moeite hebt met slapen moet je naar haar luisterenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Truste![]()
lieske lult btw nog steeds heeeeeeeeeel slap![]()
Inhoudelijk heeft ze ook niet gezegd dat alles eerlijk ging, ze heeft veel gemeld maar niet of het eerlijk ging, dus ik heb best wel vertrouwen in GJ, hij wordt er niet beter van haalt nogmaals zijn naam door het slijk, en dat wist hij vantevoren dus ik geloof er wel inquote:Op woensdag 21 december 2005 01:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik heb alles nu doorgelezen en denk ook niet dat hij 4 jaar na dato (met een leuk huis, ik ken het! wel eens langsgereden!, riant salaris, leuke vriendin, nieuwe baan in zicht) het doet voor de aandacht maar voor gerechtigheid. Ik geloof het wel, aangezien wij allemaal het gesjoemel wel vermoeden. Elke exit zien wij zelf dat (de lijstduwer) onderaan staat en wij allemaal al roepen: oh nee joh, die 3e staat vliegt eruitZoals afgelopen donderdag Roel onderaan stond (wat ongelovelijk was) en Naat 3e of zo, iedereen hier riep... ooooh Naat eruit! En zo ging het elke keer!!! Dus ik denk ook wel dat er gesjoemeld wordt en hopelijk heeft GJ er nu bewijzen van! Zou wel een giller zijn!!!
(en Hummie reageerde erg kinderachtig over: oh die GJ die stomdronken huildend in de DBK zat? Oh die GJ van de GHB? Daar heeft DIT helemaal niets mee te maken, beetje sneu van Mummie)
Ik heb vanmiddag express de O'Lays chips in een beker gekocht (hoe heet dat nou? in ieder geval geen zak) om de Jostiflip uit te proberen met die dop!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Als je Zo met BB bezig bent blijft het vreemd dat niet iedereen het kent, zoals de josti-flip![]()
Trustequote:
Een rol Pringles kopen is makkelijker lijkt mequote:Op woensdag 21 december 2005 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag express de O'Lays chips in een beker gekocht (hoe heet dat nou? in ieder geval geen zak) om de Jostiflip uit te proberen met diep dop!![]()
![]()
Slaap lekker, streamkanjertjesquote:Op woensdag 21 december 2005 01:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
Wij vertrekken ook.... kan het niet meer aanhoren![]()
![]()
Truste iedereen![]()
![]()
Die knijp je na 3 keer al kapot, das nixquote:Op woensdag 21 december 2005 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een rol Pringles kopen is makkelijker lijkt me
Droom fijn samenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
![]()
Truste iedereen![]()
![]()
Jostiflippppp.... krakkkkquote:Op woensdag 21 december 2005 01:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die knijp je na 3 keer al kapot, das nix![]()
Precies! Zo denk ik er ook over!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Inhoudelijk heeft ze ook niet gezegd dat alles eerlijk ging, ze heeft veel gemeld maar niet of het eerlijk ging, dus ik heb best wel vertrouwen in GJ, hij wordt er niet beter van haalt nogmaals zijn naam door het slijk, en dat wist hij vantevoren dus ik geloof er wel in![]()
![]()
welterustenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
![]()
Truste iedereen![]()
![]()
Lekkerder ookquote:Op woensdag 21 december 2005 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een rol Pringles kopen is makkelijker lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |