Dat denk ik ook..... schijnt echt zo te werkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies Sjet, die andere drie zijn nog erger dan luie donders, is
gewoon erg vraag me wel is af, waar worden die zo moe van![]()
denk van het niets doen![]()
Nou als ik er in zou zitten dan was ik ten aanzien van de regels denk ik echt een soort Tanja hoor, dat kleinerende gedoe van Hummie daar doe ik dus echt niet aan mee, denk dat ik heel wat sancties zou krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als jij daar bent geweest, zoeken ze niet meer verder. Je zit er geheid in
Dat denken alle stuurlui..quote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou als ik er in zou zitten dan was ik ten aanzien van de regels denk ik echt een soort Tanja hoor, dat kleinerende gedoe van Hummie daar doe ik dus echt niet aan mee, denk dat ik heel wat sancties zou krijgen. En al die veren in elkaars reet stoppen, hoef je bij mij ook niet mee aan te komen hoor.
Levert wel geweldige tv opquote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou als ik er in zou zitten dan was ik ten aanzien van de regels denk ik echt een soort Tanja hoor, dat kleinerende gedoe van Hummie daar doe ik dus echt niet aan mee, denk dat ik heel wat sancties zou krijgen. En al die veren in elkaars reet stoppen, hoef je bij mij ook niet mee aan te komen hoor.
Hij laat idd zijn tranen niet echt spontaan rollenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
[..]
![]()
[..]
Precies, zo ervaar ik het ook! Bah!Zelf iemand die ik ken (en nog nooit van live streams en Fok! gehoord heeft
) zei het over Joost: bah, als er een camera op hem inzoomt en hij heeft het over "Brennie" gaat ie "janken" ja Joost PERS die tranen er maar uit!
![]()
Maar wel de hele tijd Tanja af zitten zeikenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Of Joost is gewoon langquote:Op woensdag 21 december 2005 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
Het valt me wederom op, dat aanrechten eigenlijk altijd te laag zijn![]()
Yep! moet er niet aan denken pffff de gedachte alleen alquote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook..... schijnt echt zo te werken![]()
Weet je dat niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:06 schreef yellowfirst het volgende:
Bestaat dat ook? "Gemaakt spontaan?"![]()
Ik denk het wel, hoor!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:06 schreef yellowfirst het volgende:
Bestaat dat ook? "Gemaakt spontaan?"![]()
Neeeeeee, de streams.... wat doe jequote:Op woensdag 21 december 2005 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Zooooo, ik zet de streams lekker uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |