en dat wist je natuurlijk nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Alle Panga's (ook de verse) zijn DIEPVRIESPANGA'S![]()
![]()
Die visboer die dacht dat panga's in de golf van Biskaje worden gevangenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Al die mensen incl. mezelf die DURE VERSE VIS kopen![]()
pwnz
Eerst vertellen dat ze dan niet hard kunnen werken en dan oh ja dat is slecht voor de naam van china. Nee het is gewoon gebruikelijk dat ze niet met elkaar praten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef rubbereend het volgende:praten ze niet met elkaar als ze werken? Nee dat is hier niet gebruikelijk
Idd ze verdien 4 euro per dagquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
wel sneu voor die arbeiders dat ze maar 40 cent per kilo krijgen, dat spul weegt bijna niks
Inderdaad, ik had me net afgelopen weekend voorgenomen eens in alle rust een hoop afleveringen te gaan bekijken...quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:50 schreef Thorical het volgende:
Daags na de uitzending is de aflevering nog 10 dagen online te bekijken.
Dat vind ik nou een slechtere aktie van KVW.
Daar vind ik deze serie toch niet intressant genoeg voor.quote:Op maandag 19 november 2007 15:45 schreef Delicieux het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had me net afgelopen weekend voorgenomen eens in alle rust een hoop afleveringen te gaan bekijken...
Maar gelukkig kun je wel een dure CD box bestellen...![]()
Dat zeg ik, Zoekresultaten voor “keuringsdienst van waarde”quote:Op maandag 19 november 2007 18:07 schreef PLAE@ het volgende:
www.youtube.com
kijk even zou ik zeggen.
Het is dat ik Panga sowieso niet koop (vind het smakeloze vis), maar anders mag je je goed belazerd voelen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Al die mensen incl. mezelf die DURE VERSE VIS kopen![]()
pwnz
Mja omdat deze serie juist wel over eten gaat en hier al flinke poos loopt.. staat ie hier.. maar als de cul users hem liever dan in tv willen hebben >???quote:Op woensdag 28 november 2007 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Is het mss dan NU het tijdstip aangebroken om deze te sluiten en in die andere, beter lopende in TV (zie het FB topic aldaar) door te gaan over dit programma?
Tis niezo leuk volgen in 2 topics.
Nu al?quote:Op woensdag 28 november 2007 01:45 schreef MissHobje het volgende:
Mja omdat deze serie juist wel over eten gaat en hier al flinke poos loopt.. staat ie hier.. maar als de cul users hem liever dan in tv willen hebben >???
Komen we nog even op terug aanstonds.. want we zijn ermee bezig
95% van al het eten is ook baggerquote:Op woensdag 28 november 2007 07:58 schreef DIGGER het volgende:
Waarom zou het niet hier kunnen waar het al zo lang loopt maar moet het in een forum over een medium met 95% bagger?
Donderdag 13 december, Ned. 3, 21.59 uurquote:Je haalt ze uit een poepje en laat ze groeien. Bacteriën. Je doet ze in de yoghurt, zegt dat ze goed zijn voor de weerstand van de mensheid en verkoopt ze bij de kruidenier. In schattige flesjes waar ze onzichtbaar met miljoenen inzitten. Nog in leven als het goed is, om later nog levend opnieuw in een poepje verzeild te raken. Probiotica.
Een verzamelnaam voor producten met bacteriën die mogelijk, misschien, je weet maar nooit, de collega-bacteriën in de darmen te hulp schieten en daar de mensen nog gezonder maken. De Keuringsdienst van Waarde duikt er in en komt er niet goed uit. Spannende tv over kleine beestjes, ook over soorten die helemaal niet bestaan.
Nee deze blijft nl hier..quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:38 schreef golfer het volgende:
Nog steeds niet gemerged met het topic in TV?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |