Dan mag het nogquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef Market_Garden het volgende:
Zwart geld?
ik mag redelijkerwijs aannemen dat indien richie_rich werkelijk zijn roem en fortuin had vergaard hij wel op de hoogte zou zijn van dergelijke regelingen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
nou je doet je naam iig eer aan TS
hoe kom je er in wodansnaam bij dat hij zwart het geld wil opnemen van een bankrekening?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:56 schreef Parzival het volgende:
Tuurlijk mag dat, alleen zat de notaris vragen waar het geld vandaan komt en zul je dat wettelijk gezien ook moeten aantonen. Als je het bedrag opneemt bij de bank mogen zelfs zij vragen wat je van plan bent.
Banken zijn immers verplicht bedragen hoger dan eeuh ik dacht 10.000 oid te melden aan een instantie
Ja precies, misschien heeft TS wel netje elke week een briefje van 50 in z'n spaarpot gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
hoe kom je er in wodansnaam bij dat hij zwart het geld wil opnemen van een bankrekening?![]()
Waar heb je een hypotheek voor nodig als je het huis contant betaald?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik denk niet dat ze het kunnen weigeren! "Contant geld" (euro's!) is namelijk een wettig betaalmiddel. Klaar.
Ik denk wel dat de hypotheekbank raar opkijkt als je je gloednieuwe hypotheek cash mee wilt hebben!
onnodig sarcasme...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:09 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ja precies, misschien heeft TS wel netje elke week een briefje van 50 in z'n spaarpot gedaan
edit: maak er maar 3 briefjes van
dat kan, maar waarom zou je een hypotheek op je huis nemen, als je huis al betaald hebt? als je dat huis contant hebt kunnen betalen neem ik aan dat je die hypotheek niet nodig hebt omdat je ineens in geldnood zitquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef Richie_Rich het volgende:
Zit zelf nog niet in de markt om een huis cash te kopen
En daarbij de 'echte' Richie Rich werkt natuurlijk niet
Wil gewoon weten of het mogelijk is. Kan me namelijk voorstellen dat een notaris het niet wilt. Voor hetzelfde geld heeft de oude eigenaar buiten wat criminelen staan om het geld weer "over te nemen".
Volgens mij kun je alsnog een hypotheek geven als het huis cash betaalt is.
Omdat een hypotheek meestal goedkoper isquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat kan, maar waarom zou je een hypotheek op je huis nemen, als je huis al betaald hebt? als je dat huis contant hebt kunnen betalen neem ik aan dat je die hypotheek niet nodig hebt omdat je ineens in geldnood zit![]()
Ik heb het gewoon over legaal geld. Zou dus niets uitmakenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:56 schreef pentas het volgende:
Als de notaris het accepteert, dan is hij verplicht om er melding van te maken MOT wet ongebruikelijke transacties.
voor een poppenhuis ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:58 schreef qltel het volgende:
Ja, dat mag. Ik heb dat wel eens gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |