Laat die pics dan maar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:52 schreef tonks het volgende:
Yvonne@fok.nl ?
Sorry wat is daar leuk aan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:54 schreef romancrovatto het volgende:
politie-agente blijft leuk!!!
lijkt mij ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:54 schreef romancrovatto het volgende:
politie-agente blijft leuk!!!
De moslim variant, een sexbom;)quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jehova-act, komt ze aan de deur om je te bekeren en begint ze zich uit te kleden. NIET de deur dichtgooien dan he!
Pis werkelijk bijna in m'n broekquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:52 schreef tonks het volgende:
Yvonne@fok.nl ?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:02 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
De moslim variant, een sexbom;)
als gast aanbeden of een striptease?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef KieWie het volgende:
Ik zou het je vriend niet aandoen...
Bij mij zou ze in twee-en-halve tel buiten staan...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Sorry wat is daar leuk aan.
"hey ik kom je arresteren"
"Hey ik trek me kleren uit"
Boeiend
Zitten interessante acts bijquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef Mister_Puke het volgende:
vrijdag is een vriend van me jarig en ik het leek me wel leuk om met een groep een striptease danseres in te huren. Heb wat zitten zoeken op internet en heb er 1 gevonden die voor 160¤ een full-nude striptease gaat houden. We hebben keuze uit een zooi dames.
Verder moeten we nog ff de act uitkiezen. Vbtjes van acts:
Schoolgirl - Army - Bunny - Secretaresse - Serveerster
Marine - Schoonmaakster - Bezoeker / gast - politie - verpleegster - SM - maffia - moulin rouge - zeemeermin
hebben jullie nog aanraders/goedkopere adresjes?
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
![]()
Of ze heeft geen benenkomt ze daar aan in dr rolstoel
Timmy!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |