en dat zijn afkortingen...voooooor?quote:
Talisman of ephemeral power en Zandalarian hero charmquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dat zijn afkortingen...voooooor?
900-920 dmg standaard frostbolt hierquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:59 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
als jij 1000-1300 standaard fb kan halen, wil ik jouw equipment wel eens zien. of je moet fire zijn,dan kan het.
Jij bent stoutquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:44 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hij vroeg d'r zelf om![]()
Maar inderdaad, een beetje zwaar ge-equipde Warlock zit toch wel tegen het imba-zijn aan. Aan de Horde kant zeker, want die hebben geen UD's waar ze tegen moeten vechten, of Shamans (nref totems).
Maar ach, de hoge crits die ik soms heb...:D
2,5k met Shadowburn op een Warrior, met alleen de +20% damage van Imp. Shadow Bolt.
Editje: Oh, er zijn trouwens wel wat mages in m'n guild die flinke Frostbolt damage doen, zal eens kijken of ik daar een profiel van kan vinden (In BWL halen ze de 9,6k, en kunnen nog hoger)
Editje2:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?434104
http://wow.allakhazam.com/profile.html?438408 (deze is wat minder up-to-date)
WTS : Curse of Elements 5gquote:10% extra op frostbolts in 1.9
quote:als jij 1000-1300 standaard fb kan halen
No commentquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:33 schreef LMD het volgende:
900-920 dmg standaard frostbolt hier
Jij bent stoutmij vergeten
![]()
tot je lvl 60 bentquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:03 schreef rashudo het volgende:
Wat is dat spel verslavend zeg.. de laatste 12 uur lijken op 2 uur
Niet zeuren, jullie kunnen vlugger water maken in 1.9quote:Op zondag 25 december 2005 10:55 schreef Morthill het volgende:
Van mij mag patch 1.9 achterwege blijven voorlopig, worden wij mages nu niet bepaald beter op namelijk. Fix die Arcane Missiles bug nu eerst eens Blizzard
Jij dan wel, wou je zeggen? Wij zijn de enige class waartegen 60 resist voldoende is om een totale WTF-pwnage neer te leggen, zo ongeveer.quote:Op zondag 25 december 2005 12:14 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Niet zeuren, jullie kunnen vlugger water maken in 1.9
Je wordt tenminste niet elke patch generfed, dus imo hebben jullie niks te klagen.
vlugger water makenquote:Op zondag 25 december 2005 12:14 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Niet zeuren, jullie kunnen vlugger water maken in 1.9
Je wordt tenminste niet elke patch generfed, dus imo hebben jullie niks te klagen.
Ik gebruik zelf ook een gamecard. Deze is vanaf het moment dat je het nummer op de website toevoegd, 2 maanden geldig. Uiteraard heb je bij aankoop van World of Warcraft 1 maand gratis spelen, dus die gamecard heb je niet gelijk nodig.quote:Op zondag 25 december 2005 17:49 schreef Vassili_Z het volgende:
Hebben jullie een abonnement via een creditcard of kopen jullie gewoon een prepaid card?
En die prepaidcard, is die goed voor 60 x 24= 1440 uur spelplezier, of is hij gewoon voor 60 dagen geldig? Bijvoorbeeld van 1 janurari t/m 1 maart?
En je kunt tegenwoordig ook per incasso betalen, i.e. van je bankrekening laten afschrijven. Gister Julie's Dagger gekocht voor slechts 40g, die gaat normaal gesproken voor 60+ op Ragnaros.quote:Op zondag 25 december 2005 17:49 schreef Vassili_Z het volgende:
Hebben jullie een abonnement via een creditcard of kopen jullie gewoon een prepaid card?
En die prepaidcard, is die goed voor 60 x 24= 1440 uur spelplezier, of is hij gewoon voor 60 dagen geldig? Bijvoorbeeld van 1 janurari t/m 1 maart?
lol wat denk jezelf?quote:Op zondag 25 december 2005 17:49 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik denk zelf aan elfjes die elkaar aflikkenquote:
Dus 12,99 per maand, of 11,99 per 3 maanden, voor onbeperkt spelen gedurende 1 maand?quote:Op zondag 25 december 2005 18:07 schreef Richardfun het volgende:
[..]
En je kunt tegenwoordig ook per incasso betalen, i.e. van je bankrekening laten afschrijven. Gister Julie's Dagger gekocht voor slechts 40g, die gaat normaal gesproken voor 60+ op Ragnaros.
En dat was een nerf in 1 van de patches? Precies. (Neemt niet weg dat Blizzard dat moet fixen hoor, maar ik vind toch wel dat mages niet zo enorm moeten klagen, want echt nerfs hebben ze nooit gehad)quote:Op zondag 25 december 2005 12:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jij dan wel, wou je zeggen? Wij zijn de enige class waartegen 60 resist voldoende is om een totale WTF-pwnage neer te leggen, zo ongeveer.(Frost specced, that is.)
geen nerf nee, maar iedere andere klasse is geupdate dus loopt mage achterquote:Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
En dat was een nerf in 1 van de patches? Precies. (Neemt niet weg dat Blizzard dat moet fixen hoor, maar ik vind toch wel dat mages niet zo enorm moeten klagen, want echt nerfs hebben ze nooit gehad)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |