plus maandelijkse kostenquote:
Wtf,, dat is wel zuur, ga niet met zijn account verder, kan ik wel een nieuwe poppetje maken??quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je kunt zijn account met alle gegevens overnemen, maar geen nieuwe account creëren.
En dat zal er vast wel komen, verkoopt toch extra stuks (op naar de 10 miljoen)
Je had het over de aanschafprijs en aangezien de eerste maand gratis is kun je iig dan spelen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:33 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
plus maandelijkse kosten
al met al te duur voor een gemiddelde student. Helaas. Het is ook zo'n geweldig concept/spel..![]()
Je kunt alles aanpassen behalve account naam.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf,, dat is wel zuur, ga niet met zijn account verder, kan ik wel een nieuwe poppetje maken??
en van email wisselen??
Anders vind ik dat vrij zuur, en dan wacht ik maar tot er een pakket komt..![]()
lol, ik heb 339 generic ( all damage) en ik pull aggro standaard vande tank af terwijl ik me INHOUD.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik sta nu op + 289 Frost dmg en ik moet nog wat dingen ophalen. Ik moet nog gaan uitkijken dat ik geen aggro van de tank ga pullen binnenkort.
Jij bent ook een imba hunterquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:34 schreef Migwi het volgende:
[..]
Maar goed dat die nub smiley erbij staat.
You couldn't be more wrong![]()
Ik heb pas 1 (!!!!!!) Shaman ontdekt waar ik problemen mee had. En dan heb ik op 2 servers gespeeld met echt niet de slechtste spelers.
Schroef die lening van het IBG dan wat op manquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:33 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
plus maandelijkse kosten
al met al te duur voor een gemiddelde student. Helaas. Het is ook zo'n geweldig concept/spel..![]()
Ik weet niet veel over druid, maar Hurricane is echt evilquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:23 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, ik las dat je als Druid na level 40 ofzo, wel vette spells krijgt. Zo kun je met Hurricane meer dan 100 damage per seconde doen en healt tranquility wel erg goed.
Vraag luidt alleen of dat in de praktijk ook echt zulke fantastische spells zijn. Verder stond er ook dat je Channeled moet zijn, wat betekent dat?
Tot slot nog een vraag over de Druid, ik kan Rebirth niet gebruiken, wat moet ik daarvoor doen/hebben?![]()
Krijg je als je mages prioriteit over alle +damage geeftquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:09 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
lol, ik heb 339 generic ( all damage) en ik pull aggro standaard vande tank af terwijl ik me INHOUD.
en we hebben een echt goede MT.....
ik ben frost trouwens, mijn standaard fb doet 770-820, crits gaan over de 1600, met beide trinkets aan dik over de 2500-2600. Ik pullde trouwens all aggro van alles af met +226 dmg spul....
Thank god for ice block.
Kan ook zijn dat ie horde speeltquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Krijg je als je mages prioriteit over alle +damage geeft![]()
Maar 339 damage is niet veel, dus ik ben toch bang dat de MT niet echt goed is als je je in moet houden. Ik kan all-out nuken met 1000-1300 hits en 2700+ crits.
Ik heb toch (als 60 Orc Shaman) geen enkele moeite met welke class dan ook. Tot voor kort was ik in de veronderstelling dat Priests nog een probleem waren, maar de keren dát ik ze tegenkom in PvP (Shadow dus) ben ik er niet aan onderuit gegaan. Om eerlijk te zijn, zijn het toch de Warriors waar ik aan doodga. Maarja je weet wat Blizzard bekend heeft gemaakt. "1.9 Shaman fix: Fixed bug where Shamans sometimes died when in combat"quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:34 schreef Migwi het volgende:
[..]
Maar goed dat die nub smiley erbij staat.
You couldn't be more wrong![]()
Ik heb pas 1 (!!!!!!) Shaman ontdekt waar ik problemen mee had. En dan heb ik op 2 servers gespeeld met echt niet de slechtste spelers.
Anyway, NW is going for a 10 man Onyxia.
Ha, wish them luck
als jij 1000-1300 standaard fb kan halen, wil ik jouw equipment wel eens zien. of je moet fire zijn,dan kan het.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Krijg je als je mages prioriteit over alle +damage geeft![]()
Maar 339 damage is niet veel, dus ik ben toch bang dat de MT niet echt goed is als je je in moet houden. Ik kan all-out nuken met 1000-1300 hits en 2700+ crits.
Hurricane doet op lvl 60 elke seconde voor 10 seconden 136 damage. Het heeft een minuut cooldown, wat wel jammer is. Je moet inderdaad gechanneld zijn; dat betekent dat je tijdens het casten (10 seconden dus) niet onderbroken mag worden, of je cast stopt. Nu zijn druids koningen wat betreft channelen: we hebben namelijk barkskin (kijg je ook op lvl 40), wat ervoor zorgt dat je voor 15 secs niet onderbroken kan worden bij spellcasts. Barkskin + Hurricane/Tranquility is dus een prima oplossingquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:23 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, ik las dat je als Druid na level 40 ofzo, wel vette spells krijgt. Zo kun je met Hurricane meer dan 100 damage per seconde doen en healt tranquility wel erg goed.
Vraag luidt alleen of dat in de praktijk ook echt zulke fantastische spells zijn. Verder stond er ook dat je Channeled moet zijn, wat betekent dat?
Tot slot nog een vraag over de Druid, ik kan Rebirth niet gebruiken, wat moet ik daarvoor doen/hebben?![]()
welke trinkets heb je?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:09 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
lol, ik heb 339 generic ( all damage) en ik pull aggro standaard vande tank af terwijl ik me INHOUD.
en we hebben een echt goede MT.....
ik ben frost trouwens, mijn standaard fb doet 770-820, crits gaan over de 1600, met beide trinkets aan dik over de 2500-2600. Ik pullde trouwens all aggro van alles af met +226 dmg spul....
Thank god for ice block.
Ik ben Warlockquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:59 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
als jij 1000-1300 standaard fb kan halen, wil ik jouw equipment wel eens zien. of je moet fire zijn,dan kan het.
Omdat je op een nub server speeltquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:44 schreef gifkip het volgende:
[..]
Ik heb toch (als 60 Orc Shaman) geen enkele moeite met welke class dan ook. Tot voor kort was ik in de veronderstelling dat Priests nog een probleem waren, maar de keren dát ik ze tegenkom in PvP (Shadow dus) ben ik er niet aan onderuit gegaan. Om eerlijk te zijn, zijn het toch de Warriors waar ik aan doodga. Maarja je weet wat Blizzard bekend heeft gemaakt. "1.9 Shaman fix: Fixed bug where Shamans sometimes died when in combat"
Dat is al net zo lame om Shamans imba te noemen.quote:
Hij vroeg d'r zelf omquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:11 schreef Migwi het volgende:
[..]
En Recca, hou nou eens op met opscheppen over je equip!!!
ToEP en ZHC, gok ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |