abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33359549
Zojuist voor het eerst onyxia neergehaald met onze guild
eerste 9 bosses van mc gaan ook al makkelijk dus gaan ons nu op Ragnaros richten
Xbox Live: Anormius
  zaterdag 24 december 2005 @ 00:33:02 #102
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_33360105
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 23:28 schreef Morthill het volgende:

[..]

¤37?
plus maandelijkse kosten
al met al te duur voor een gemiddelde student. Helaas. Het is ook zo'n geweldig concept/spel..
Era Vulgaris
pi_33360775
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:14 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je kunt zijn account met alle gegevens overnemen, maar geen nieuwe account creëren.

En dat zal er vast wel komen, verkoopt toch extra stuks (op naar de 10 miljoen)
Wtf,, dat is wel zuur, ga niet met zijn account verder, kan ik wel een nieuwe poppetje maken??
en van email wisselen??

Anders vind ik dat vrij zuur, en dan wacht ik maar tot er een pakket komt..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:34:07 #104
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_33361461
Ja je kan wel een nieuw character aanmeken en ik denk ook wel de accountgegevens wisselen, maar waarschijnlijk niet ze loginnaam
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_33364741
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:33 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

plus maandelijkse kosten
al met al te duur voor een gemiddelde student. Helaas. Het is ook zo'n geweldig concept/spel..
Je had het over de aanschafprijs en aangezien de eerste maand gratis is kun je iig dan spelen.

Daarnaast, ik studeer ook, woon op mezelf en alles en speel toch echt 150 uur in de afgelopen 1.5 maand.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_33364746
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wtf,, dat is wel zuur, ga niet met zijn account verder, kan ik wel een nieuwe poppetje maken??
en van email wisselen??

Anders vind ik dat vrij zuur, en dan wacht ik maar tot er een pakket komt..
Je kunt alles aanpassen behalve account naam.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
pi_33369459
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik sta nu op + 289 Frost dmg en ik moet nog wat dingen ophalen. Ik moet nog gaan uitkijken dat ik geen aggro van de tank ga pullen binnenkort.
lol, ik heb 339 generic ( all damage) en ik pull aggro standaard vande tank af terwijl ik me INHOUD.
en we hebben een echt goede MT.....

ik ben frost trouwens, mijn standaard fb doet 770-820, crits gaan over de 1600, met beide trinkets aan dik over de 2500-2600. Ik pullde trouwens all aggro van alles af met +226 dmg spul....

Thank god for ice block.
life is a game....and im winning
pi_33369534
oeps, dacht dat t ergens anders over ging. nvm
  zaterdag 24 december 2005 @ 14:22:59 #109
32422 engessa
Who's dirty?
pi_33369782
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:34 schreef Migwi het volgende:

[..]

Maar goed dat die nub smiley erbij staat.
You couldn't be more wrong
Ik heb pas 1 (!!!!!!) Shaman ontdekt waar ik problemen mee had. En dan heb ik op 2 servers gespeeld met echt niet de slechtste spelers.
Jij bent ook een imba hunter
pi_33369797
Trouwens, ik las dat je als Druid na level 40 ofzo, wel vette spells krijgt. Zo kun je met Hurricane meer dan 100 damage per seconde doen en healt tranquility wel erg goed.
Vraag luidt alleen of dat in de praktijk ook echt zulke fantastische spells zijn. Verder stond er ook dat je Channeled moet zijn, wat betekent dat?

Tot slot nog een vraag over de Druid, ik kan Rebirth niet gebruiken, wat moet ik daarvoor doen/hebben?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zaterdag 24 december 2005 @ 14:34:24 #111
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_33370026
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:33 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

plus maandelijkse kosten
Schroef die lening van het IBG dan wat op man
pi_33370459
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:23 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, ik las dat je als Druid na level 40 ofzo, wel vette spells krijgt. Zo kun je met Hurricane meer dan 100 damage per seconde doen en healt tranquility wel erg goed.
Vraag luidt alleen of dat in de praktijk ook echt zulke fantastische spells zijn. Verder stond er ook dat je Channeled moet zijn, wat betekent dat?

Tot slot nog een vraag over de Druid, ik kan Rebirth niet gebruiken, wat moet ik daarvoor doen/hebben?
Ik weet niet veel over druid, maar Hurricane is echt evil , daar kan je echt heel snel een hoop mobs/vijanden tegelijk mee verslaan. Ook in battlegrounds is t wel handig.
pi_33372065
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:09 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

lol, ik heb 339 generic ( all damage) en ik pull aggro standaard vande tank af terwijl ik me INHOUD.

ik ben frost trouwens, mijn standaard fb doet 770-820, crits gaan over de 1600, met beide trinkets aan dik over de 2500-2600. Ik pullde trouwens all aggro van alles af met +226 dmg spul....

Thank god for ice block.
Krijg je als je mages prioriteit over alle +damage geeft
Maar 339 damage is niet veel, dus ik ben toch bang dat de MT niet echt goed is als je je in moet houden. Ik kan all-out nuken met 1000-1300 hits en 2700+ crits.
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:13:45 #114
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33372695
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Maar 339 damage is niet veel, dus ik ben toch bang dat de MT niet echt goed is als je je in moet houden. Ik kan all-out nuken met 1000-1300 hits en 2700+ crits.
Kan ook zijn dat ie horde speelt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33373502
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:34 schreef Migwi het volgende:

[..]

Maar goed dat die nub smiley erbij staat.
You couldn't be more wrong
Ik heb pas 1 (!!!!!!) Shaman ontdekt waar ik problemen mee had. En dan heb ik op 2 servers gespeeld met echt niet de slechtste spelers.

Anyway, NW is going for a 10 man Onyxia.
Ha, wish them luck
Ik heb toch (als 60 Orc Shaman) geen enkele moeite met welke class dan ook. Tot voor kort was ik in de veronderstelling dat Priests nog een probleem waren, maar de keren dát ik ze tegenkom in PvP (Shadow dus) ben ik er niet aan onderuit gegaan. Om eerlijk te zijn, zijn het toch de Warriors waar ik aan doodga. Maarja je weet wat Blizzard bekend heeft gemaakt. "1.9 Shaman fix: Fixed bug where Shamans sometimes died when in combat"
pi_33373863
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef DjNivek het volgende:

[..]

als jij 1000-1300 standaard fb kan halen, wil ik jouw equipment wel eens zien. of je moet fire zijn,dan kan het.
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:13:40 #117
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33374199
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:23 schreef Shreyas het volgende:

Hurricane doet op lvl 60 elke seconde voor 10 seconden 136 damage. Het heeft een minuut cooldown, wat wel jammer is. Je moet inderdaad gechanneld zijn; dat betekent dat je tijdens het casten (10 seconden dus) niet onderbroken mag worden, of je cast stopt. Nu zijn druids koningen wat betreft channelen: we hebben namelijk barkskin (kijg je ook op lvl 40), wat ervoor zorgt dat je voor 15 secs niet onderbroken kan worden bij spellcasts. Barkskin + Hurricane/Tranquility is dus een prima oplossing

Ik gebruik zelf in Moltencore mn hurricane altijd op firelords en hun spawns, en als ik Elemental Fire moet farmen in Arathi Highlands. Tranquility gebruik ik eigenlijk nooit, je healt alleen maar je group en die staan vaak te ver van elkaar af (in Molten Core dan) om de healing ervan volledig te benutten. Bovendien kost ie ERG veel mana voor wat je ervoor terug krijgt. Tranquility is dus wmb een no-go, hurricane kan erg plezierig werken.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:51:31 #118
83951 rashudo
project 2501
pi_33375286
Ik heb WOW gekocht...
Their eyes opaque.
pi_33375302
Vandaag op Lvl 43 ZF binnen geweest, boss geowned met group en leuke loot binnengehaald. Maar waarom in godsnaam kreeg ik die waardeloze necklace die niet eens sellbaar is bij vendors >_<
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
pi_33375729
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:09 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

Thank god for ice block.
welke trinkets heb je?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33375810
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:59 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

als jij 1000-1300 standaard fb kan halen, wil ik jouw equipment wel eens zien. of je moet fire zijn,dan kan het.
Ik ben Warlock
Voor m'n equipment: http://wow.allakhazam.com/profile.html?489644
M'n damage zooi zit in de middelste bag, die items verwissel ik met MC/PvP/ -resistancemobs in BWL
pi_33375849
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:44 schreef gifkip het volgende:

[..]

Ik heb toch (als 60 Orc Shaman) geen enkele moeite met welke class dan ook. Tot voor kort was ik in de veronderstelling dat Priests nog een probleem waren, maar de keren dát ik ze tegenkom in PvP (Shadow dus) ben ik er niet aan onderuit gegaan. Om eerlijk te zijn, zijn het toch de Warriors waar ik aan doodga. Maarja je weet wat Blizzard bekend heeft gemaakt. "1.9 Shaman fix: Fixed bug where Shamans sometimes died when in combat"
Omdat je op een nub server speelt
Nee, maar serieus, 't ligt ook aan je eigen skills natuurlijk.
Ik vind Hunters erg makkelijk om te spelen (okay, misschien omdat ik sinds beta al Hunter speel) en kan er goed mee omgaan, maar misschien zuig ik wel als Warrior ofzo.
Maar Shamans zijn dus geen enkel probleem meer, nooit echt heel erg geweest. Kan ze makkelijk kiten en mana drainen en dan afmaken als ze oom zijn.
Nee, die skill om mijn viper sting weg te halen red je niet
En met die travelform van jullie kan je me ook niet inhalen. Concussive shot ftw! Die timer loopt precies goed om out of range te blijven.
Mja, like I said, eigen skills is 't belangrijkste.
En een dosis geluk is ook nooit weg natuurlijk

EDIT:
En Recca, hou nou eens op met opscheppen over je equip!!!
pi_33376038
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:22 schreef engessa het volgende:

[..]

Jij bent ook een imba hunter
Dat is al net zo lame om Shamans imba te noemen.
afaik zijn er geen imba classes op 't moment (en eigenlijk nooit geweest).
Of je moet Warlocks noemen met hun 4k+ shots.
Nref Recca! yarrr!!!
pi_33376805
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:11 schreef Migwi het volgende:

[..]
En Recca, hou nou eens op met opscheppen over je equip!!!
Hij vroeg d'r zelf om

Maar inderdaad, een beetje zwaar ge-equipde Warlock zit toch wel tegen het imba-zijn aan. Aan de Horde kant zeker, want die hebben geen UD's waar ze tegen moeten vechten, of Shamans (nref totems).
Maar ach, de hoge crits die ik soms heb...:D
2,5k met Shadowburn op een Warrior, met alleen de +20% damage van Imp. Shadow Bolt.

Editje: Oh, er zijn trouwens wel wat mages in m'n guild die flinke Frostbolt damage doen, zal eens kijken of ik daar een profiel van kan vinden (In BWL halen ze de 9,6k, en kunnen nog hoger)
Editje2:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?434104
http://wow.allakhazam.com/profile.html?438408 (deze is wat minder up-to-date)

[ Bericht 12% gewijzigd door DjNivek op 24-12-2005 18:50:11 ]
pi_33378030
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:06 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

welke trinkets heb je?
ToEP en ZHC, gok ik.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')