Niemand kon weten dat die vrouw het verzonnen had.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik zet mij in mijn post voorals af tegen mensen die zich zitten te verkneukelen omdat zijn menen dat Wilders voor joker staat. De lachende fokkers lijken zich niet te realiseren dat zij mét Wilders bedot zijn en dus voor joker staan; voor zover mogelijk wanneer je zo belogen wordt.
Welke twee gastenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef Redux het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen. Ik weet wel dat buitenlanders heel anders tegen honden aankijken dan nederlanders. Ik wil er geen marokkanen discussie van maken maar ik wil wedden dat die 2 gasten marokkanen waren.
Dat is eigenlijk net zo laakbaar als alle vooroordelen die er over de daders werden geuit is het niet ?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En wat Wilders betreft. Hij wilde gewoon lekker scoren en krijgt daarop het deksel op de neus. Dat is gewoon humor.![]()
Zodra Wilders voor elke beroving met geweld 10.000 uitlooft heb je gelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk net zo laakbaar als alle vooroordelen die er over de daders werden geuit is het niet ?
Gebaseerd op niets dan aannames.
Ik denk niet dat dat een criterium is.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zodra Wilders voor elke beroving met geweld 10.000 uitlooft heb je gelijk.
Was dát maar waar!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:40 schreef Yildiz het volgende:
maar, ze heeft dat hondje dus opgehangen, en is toen de sloot ingereden ofzo?
Maar weer ff uitleggen, anders blijven we aan de gang:quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Niemand kon weten dat die vrouw het verzonnen had.
Maar wat ook niemand kon weten wie de daders waren, of hun achtergrond. Daarom noemt men dat ook "vooroordelen". En het forum en de FP stonden er vol mee. Die mensen staan nu voor joker idd.
En wat Wilders betreft. Hij wilde gewoon lekker scoren en krijgt daarop het deksel op de neus. Dat is gewoon humor.![]()
Vreemd gevoel voor humor heb jij. Ben je al 18? Mag je al stemmen? Dan stem jij zeker in 2007 op die laaielichters die nu ook ons land runnen, het hypocriete CDA!
Dàt verbaast me nou niks, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:43 schreef Breemz het volgende:
Aangifte hakenkruis in arm vals
(...)
In Nederland is men er altijd goed in alles goed te praten. Deze vrouw moet maar eens lekker dokken voor alle kosten die gemaakt zijn door die waanbeelden van d'r. Verder gewoon opsluiten dit maffe wijf.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef bloodymary het volgende:
De vrouw blijkt psychische problemen te hebben en dat is een reden dat ze dit alles verzonnen heeft. Blijft fout natuurlijk, maar ze is dus ziek en doet daarom dingen die een ander niet zou doen.
En het blijft natuurlijk bizar dat heel Nederland op zijn kop staat om de dood van een mus en een hondje, terwijl er dagelijks veel ergere dingen gebeuren waar je niemand over hoort. En dat zeg ik, een dierenvriend bij uitstek.
Goh, je zou een column in het AD van vandaag eens moeten lezen, die heeft het ook over het hondje, en Bernhard, en dat ie die paarhonderd euro boete declareerde bij justitie, en nog kreeg ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:12 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een criterium is.
Bernhard is ook nooit als opportunist gezien nadat hij een boete pinde voor een dader.
Veel van dat soort daders waren al eerder veroordeeld zonder ooit iets van hem te hebben vernomen.
Statements hebben als kenmerk om een zaak die model staat voor de brede ergernis uit te lichten.
Wilders is dus geen structurele weldoener of kruisvaarder. Hij maakte een statement en gebruikte daarvoor een voor het breed maatschappelijk probleem van de verharding model staand misdrijf.
Houd dat in gedachten als je kindertjes gehandicapt geboren wordenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Pony-Lover het volgende:
Dit was natuurlijk te verwachten, mensen worden niet voor niks gehandicapt geboren / raken gehandicapt. Dat is een straf van God voor misdragingen in een vorig leven.
Kom jij uit een ei, blow je teveel, ben je fundamentalistisch gereformeerd of gewoon een godsdienstwaanzinnige? Of ben je gewoon iemand die bij z'n volle verstand voor de gezelligheid een beetje olie op het vuur gooit?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Pony-Lover het volgende:
Dit was natuurlijk te verwachten, mensen worden niet voor niks gehandicapt geboren / raken gehandicapt. Dat is een straf van God voor misdragingen in een vorig leven.
Ben jij niet die gast die deze mevrouw het liefst levenslang wilt opsluiten zonder tbs en scootmobiel? Kom jij uit een of ander achterlijk islamitisch land, blow je teveel, ben je een rechtse nutjob of iemand die denkt dat hij wel even de juiste straf kan verzinnen voor iemand zonder dat je er ook maar iets van af weet? Of ben je gewoon iemand die bij z´n volle verstand voor de gezelligheid een beetje populistische olie op het vuur gooit?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:07 schreef progrock het volgende:
[..]
Kom jij uit een ei, blow je teveel, ben je fundamentalistisch gereformeerd of gewoon een godsdienstwaanzinnige? Of ben je gewoon iemand die bij z'n volle verstand voor de gezelligheid een beetje olie op het vuur gooit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |