abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33277919
De vrouw blijkt psychische problemen te hebben en dat is een reden dat ze dit alles verzonnen heeft. Blijft fout natuurlijk, maar ze is dus ziek en doet daarom dingen die een ander niet zou doen.

En het blijft natuurlijk bizar dat heel Nederland op zijn kop staat om de dood van een mus en een hondje, terwijl er dagelijks veel ergere dingen gebeuren waar je niemand over hoort. En dat zeg ik, een dierenvriend bij uitstek.
pi_33278096
[quote]Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef bloodymary het volgende:
En dat zeg ik, een dierenvriend bij uitstek.
[/quote

pi_33278323
Wat?
pi_33278353
Je gaat jezelf toch geen dierenvriend bij uitstek noemen En ik vind het doodschieten van een mus qua gedrag erger dan het doodschieten van een mens. Qua gevolgen niet natuurlijk.
pi_33278432
Ja, dat staat ook wel een beetje raar, maar het was ook een beetje humoristisch bedoeld hoor . Wat je daarna zegt vind ik een beetje eng, ook al bedoel je de handeling en niet de gevolgen.
pi_33285527
Wat doet Wilders nu met zn 10.000 euro?
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 20:21:22 #207
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_33285918
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef Captain_Chaos het volgende:

Ik zet mij in mijn post voorals af tegen mensen die zich zitten te verkneukelen omdat zijn menen dat Wilders voor joker staat. De lachende fokkers lijken zich niet te realiseren dat zij mét Wilders bedot zijn en dus voor joker staan; voor zover mogelijk wanneer je zo belogen wordt.
Niemand kon weten dat die vrouw het verzonnen had.

Maar wat ook niemand kon weten wie de daders waren, of hun achtergrond. Daarom noemt men dat ook "vooroordelen". En het forum en de FP stonden er vol mee. Die mensen staan nu voor joker idd.

En wat Wilders betreft. Hij wilde gewoon lekker scoren en krijgt daarop het deksel op de neus. Dat is gewoon humor.
  woensdag 21 december 2005 @ 20:52:47 #208
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33287166
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef Redux het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen. Ik weet wel dat buitenlanders heel anders tegen honden aankijken dan nederlanders. Ik wil er geen marokkanen discussie van maken maar ik wil wedden dat die 2 gasten marokkanen waren.
Welke twee gasten
Krekker is de bom!
  woensdag 21 december 2005 @ 21:48:37 #209
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_33289228
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef NorthernStar het volgende:

[..]
En wat Wilders betreft. Hij wilde gewoon lekker scoren en krijgt daarop het deksel op de neus. Dat is gewoon humor.
Dat is eigenlijk net zo laakbaar als alle vooroordelen die er over de daders werden geuit is het niet ?

Gebaseerd op niets dan aannames.
Jawohl Herr Kaloin!
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 21:57:30 #210
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_33289575
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:48 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk net zo laakbaar als alle vooroordelen die er over de daders werden geuit is het niet ?

Gebaseerd op niets dan aannames.
Zodra Wilders voor elke beroving met geweld 10.000 uitlooft heb je gelijk.
  woensdag 21 december 2005 @ 22:12:29 #211
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_33290156
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Zodra Wilders voor elke beroving met geweld 10.000 uitlooft heb je gelijk.
Ik denk niet dat dat een criterium is.

Bernhard is ook nooit als opportunist gezien nadat hij een boete pinde voor een dader.
Veel van dat soort daders waren al eerder veroordeeld zonder ooit iets van hem te hebben vernomen.

Statements hebben als kenmerk om een zaak die model staat voor de brede ergernis uit te lichten.
Wilders is dus geen structurele weldoener of kruisvaarder. Hij maakte een statement en gebruikte daarvoor een voor het breed maatschappelijk probleem van de verharding model staand misdrijf.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_33292048
gestoord man.. hond ophangen om aandacht te krijgen
pi_33312799
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:40 schreef Yildiz het volgende:
maar, ze heeft dat hondje dus opgehangen, en is toen de sloot ingereden ofzo?
Was dát maar waar!
pi_33312949
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:52 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Welke twee gasten
Maar weer ff uitleggen, anders blijven we aan de gang:
Er waren geen 2 gasten. De vrouw in de rolstoel, die ik eerder opoe noemde maar nu pas 49 blijkt te zijn, bron NOS Teletekst woensdag 21 december, heeft d'r hondje zélf laten stikken door het beestje aan z'n halsband aan een hek te hangen. Ze heeft die 2 gasten maar verzonnen. De vrouw is niet alleen lichamelijk gehandicapt, maar ook geestelijk, en blijkbaar nog erger dan lichamelijk. Hoe haal je het anders in je broze rotkop om je eigen hond te wurgen. Van mij mag ze levenslang krijgen, zónder TBS en ook zonder scootmobiel!!
pi_33312996
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Niemand kon weten dat die vrouw het verzonnen had.

Maar wat ook niemand kon weten wie de daders waren, of hun achtergrond. Daarom noemt men dat ook "vooroordelen". En het forum en de FP stonden er vol mee. Die mensen staan nu voor joker idd.

Vreemd gevoel voor humor heb jij. Ben je al 18? Mag je al stemmen? Dan stem jij zeker in 2007 op die laaielichters die nu ook ons land runnen, het hypocriete CDA!
  donderdag 22 december 2005 @ 16:43:54 #216
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_33313148
Aangifte hakenkruis in arm vals

Uitgegeven: 22 december 2005 13:45
Laatst gewijzigd: 22 december 2005 13:49

ZWOLLE - De 16-jarige jongen uit Hattem die zei op 9 december door een groep van vijf of zes jongens te zijn mishandeld, blijkt zelf een hakenkruis in zijn arm te hebben gekerfd. "Uit nader onderzoek is gebleken dat het om een valse aangifte gaat", aldus de politie donderdag. "De jongen heeft bij zichzelf de verwondingen aangebracht."

De jongen vertelde de politie dat hij in een tunnel onder de A28 in Zwolle van zijn fiets was getrapt en vervolgens mishandeld door de groep. De aanvallers zouden met een mes een hakenkruis in zijn onderarm hebben gekrast. Ook scholden de jongens hun slachtoffer uit voor nazi.

De jongen uit Hattem omschreef de daders als getinte jongens van 17 of 18 jaar. Hij heeft bekend dat hij zichzelf met een mes verwondde.

Bron: nu.nl
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
  donderdag 22 december 2005 @ 16:47:22 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33313244
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:43 schreef Breemz het volgende:
Aangifte hakenkruis in arm vals

(...)
Dàt verbaast me nou niks, eerlijk gezegd.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 22 december 2005 @ 16:52:41 #218
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_33313419
Dat vermoeden werd inderdaad al een paar keer geuit.

Ik kan me niet herinneren dat ooit één van die aangiftes níet valsch was.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_33369145
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef bloodymary het volgende:
De vrouw blijkt psychische problemen te hebben en dat is een reden dat ze dit alles verzonnen heeft. Blijft fout natuurlijk, maar ze is dus ziek en doet daarom dingen die een ander niet zou doen.

En het blijft natuurlijk bizar dat heel Nederland op zijn kop staat om de dood van een mus en een hondje, terwijl er dagelijks veel ergere dingen gebeuren waar je niemand over hoort. En dat zeg ik, een dierenvriend bij uitstek.
In Nederland is men er altijd goed in alles goed te praten. Deze vrouw moet maar eens lekker dokken voor alle kosten die gemaakt zijn door die waanbeelden van d'r. Verder gewoon opsluiten dit maffe wijf.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 24 december 2005 @ 14:02:38 #220
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33369284
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:12 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat een criterium is.

Bernhard is ook nooit als opportunist gezien nadat hij een boete pinde voor een dader.
Veel van dat soort daders waren al eerder veroordeeld zonder ooit iets van hem te hebben vernomen.

Statements hebben als kenmerk om een zaak die model staat voor de brede ergernis uit te lichten.
Wilders is dus geen structurele weldoener of kruisvaarder. Hij maakte een statement en gebruikte daarvoor een voor het breed maatschappelijk probleem van de verharding model staand misdrijf.
Goh, je zou een column in het AD van vandaag eens moeten lezen, die heeft het ook over het hondje, en Bernhard, en dat ie die paarhonderd euro boete declareerde bij justitie, en nog kreeg ook.
Leuke column.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33383855
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Pony-Lover het volgende:
Dit was natuurlijk te verwachten, mensen worden niet voor niks gehandicapt geboren / raken gehandicapt. Dat is een straf van God voor misdragingen in een vorig leven.
Houd dat in gedachten als je kindertjes gehandicapt geboren worden
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_33384359
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Pony-Lover het volgende:
Dit was natuurlijk te verwachten, mensen worden niet voor niks gehandicapt geboren / raken gehandicapt. Dat is een straf van God voor misdragingen in een vorig leven.
Kom jij uit een ei, blow je teveel, ben je fundamentalistisch gereformeerd of gewoon een godsdienstwaanzinnige? Of ben je gewoon iemand die bij z'n volle verstand voor de gezelligheid een beetje olie op het vuur gooit?
pi_33405461
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 23:07 schreef progrock het volgende:

[..]

Kom jij uit een ei, blow je teveel, ben je fundamentalistisch gereformeerd of gewoon een godsdienstwaanzinnige? Of ben je gewoon iemand die bij z'n volle verstand voor de gezelligheid een beetje olie op het vuur gooit?
Ben jij niet die gast die deze mevrouw het liefst levenslang wilt opsluiten zonder tbs en scootmobiel? Kom jij uit een of ander achterlijk islamitisch land, blow je teveel, ben je een rechtse nutjob of iemand die denkt dat hij wel even de juiste straf kan verzinnen voor iemand zonder dat je er ook maar iets van af weet? Of ben je gewoon iemand die bij z´n volle verstand voor de gezelligheid een beetje populistische olie op het vuur gooit?
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:47:55 #224
136006 RUSTGRAAG
16333360 mensen!!!
pi_33428469
Deze zieke figuren dringen zelfs door tot in de politiek, weten jullie nog van de arme aan kanker leidende Tara Singh Varma, ik stel het hier gelijk mee.

Levensgevaarlijhk loslopende gekken.
Waarom wordt er niet opgetreden tegen deze overal aanwezige asocialen???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')