Ik denk dat dat is om te voorkomen dat users hun post weer terug plaatsen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ps vraag aan moderator, als je een foto moet verkleinen waarom doe je dan het orginele bericht op slot. is het niet handiger als mensen gewoon het orginele bericht zelf aanpassen.?
Doe ik normaal niet, ws vergeten dit keer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ps vraag aan moderator, als je een foto moet verkleinen waarom doe je dan het orginele bericht op slot. is het niet handiger als mensen gewoon het orginele bericht zelf aanpassen.?
heb ik, heb je mail ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:45 schreef Robbrs het volgende:
[..]
Heb je daar het originele plaatje van bij de hand?![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:45 schreef Robbrs het volgende:
[..]
Heb je daar het originele plaatje van bij de hand?![]()
nee, ik ben niet dezelfde als Tomassoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:30 schreef Tha_Flash het volgende:
Robbrs en Tomasso = dezelfde ?
En nu is ie te kleinquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[afbeelding]
Nu lekker klein gemaakt op verzoek .
...............................
en?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:25 schreef thumper het volgende:
[..]
Ze is lekker he?
Nou voorruit, ik zal hem hier wel plaatsen. Alleen....
...mijn laptop is gevallen, en de backup die ik gemaakt heb ligt thuis. Op zijn vroegst kan ik hem maandag plaatsen.
Foto van je hendig sjieke desktop?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:05 schreef i-spy24 het volgende:
-edit-
gewoon resizen en hier posten net als de rest.
Whoops, helemaal niet meer aan gedacht...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:37 schreef deliberator het volgende:
[..]
en?
het is maandag, waar is je origineel?![]()
goed zoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:40 schreef thumper het volgende:
[..]
Whoops, helemaal niet meer aan gedacht...
Ik neem hem morgen mee!
waar kunnen we het origineel downloaden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:34 schreef DeHovenier het volgende:
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06044/wallpaper.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Plaatje is klikbaar
Vette film is datquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
[[url=http://images.dennisonline.net/upload/september/reserviordogsklein.jpg]afbeelding][/url]
Orgineel
origineel?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:30 schreef SHERMAN het volgende:
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/Achtergrond%20AL_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
Klik.
Links of rechts? Zijn twee afbeeldingen.quote:
Kan je dat watermerk er niet afhalen?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef SHERMAN het volgende:
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/2Adriana%20Lima%2005_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/Adriana%20Lima%2005_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
ho is waar is het orgineel?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:46 schreef longinus het volgende:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/bureaublad.jpg]afbeelding][/URL]
Deze heb ik nu![]()
Die van mij was even breed als die van Jordy-B en die is niet verwijderd.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef Jordy-B het volgende:
Het maximale formaat voor je thumbnail is 570 pixels breed.
Het heeft niet echt veel zin om als thumbnail een plaatje te gebruiken wat net zo groot is als de 'grote' versie.
Je speelt vals met de img tag. Zie de OPquote:Op maandag 6 februari 2006 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die van mij was even breed als die van Jordy-B en die is niet verwijderd.![]()
De vorige keer heb ik het wel goed gedaan, dan snap ik het even niet meer hoe ik dat deed.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je speelt vals met de img tag. Zie de OP
Die van jouw was wel breder, maar 't viel nogal op doordat de automatische resizer van de layout niet zo netjes te werk gaat (de verkleinde afbeelding wordt nogal hoekerig)... Was ook niet echt 'n verwijt, ofzo... meer 'n melding dat je er even wat aan moest doen, omdat je plaatje anders wordt weggehaald (maar slarioux was d'r weer als de kippen bij)quote:Op maandag 6 februari 2006 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die van mij was even breed als die van Jordy-B en die is niet verwijderd.![]()
Ja oke, maar ik heb met al die codes die je krijgt gewoon de verkeerde gekopieerd en geplakt. Ik zeg al de vorige keer deed ik het wel goed, dus het was niet met opzet.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die van jouw was wel breder, maar 't viel nogal op doordat de automatische resizer van de layout niet zo netjes te werk gaat (de verkleinde afbeelding wordt nogal hoekerig)... Was ook niet echt 'n verwijt, ofzo... meer 'n melding dat je er even wat aan moest doen, omdat je plaatje anders wordt weggehaald (maar slarioux was d'r weer als de kippen bij)
Zit denk onder je taalbalk.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Kan je dat watermerk er niet afhalen?
Maar je gebruikt winampquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef Lamon het volgende:
Tweaken be damned, ik vind het veel leuker om met onnodige load de meest zinloze desktops te gebruiken.
Draai je XP?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:42 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb een vraag over windowsblinds. Ik heb het geinstalleerd op zowel mijn laptop als op m'n desktop pc. En bij beide loop ik tegen het zelfde probleem aan. Wanneer ik op apply this skin klik, loopt het hele systeem vast. Mijn windowsclassic look komt weer te voorschijn en de startbalk loopt vast, hetzelfde geldt voor alle openstaande vensters.
Heeft iemand een idee waar dit vandaan komt? Ik heb flink rondgezocht op internet (ook GoT) maar ik heb nergens dit probleem gezien.
Ik zou in dat geval gebruikmaken van de UXTheme patch. Daarmee kan je gewoon styleXP-achtige skins laden vanuit Windows's vormgeving-venster. (tabblad van de beeldscherminstellingen).quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Yep, SP2, windowsblind versie 5.
Gracias! Werkt uitstekend!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zou in dat geval gebruikmaken van de UXTheme patch. Daarmee kan je gewoon styleXP-achtige skins laden vanuit Windows's vormgeving-venster. (tabblad van de beeldscherminstellingen).
Je hoeft geen software meer te draaien en het gebruik is helemaal gratis.
Zelf heb ik altijd styleXP gebruikt, maar dat hoeft dus niet meer.
NL handleiding voor het werken met de UXTheme patch
heb je het origineel ook?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
Oke, dan maar gewoon een thumbnail ofzo... voor de verandering ipv dit gezeur..
[[url=http://www.balthazar.goddeloos.nl/float_klein.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
staat volgens mij hier ergens tussen, ik heb m aangepast op laptop formaat...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:00 schreef deliberator het volgende:
[..]
heb je het origineel ook?
erg gaaf namelijk
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
staat volgens mij hier ergens tussen, ik heb m aangepast op laptop formaat...
Ook veel leuke andere desktops... aanrader
Hoe krijg jij je muis op een printscreen.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:34 schreef Ippon het volgende:
Lekker strak, zakelijk en functioneel (de rainlendar kalender kreeg ik niet op mijn screen shot dus die is gefotosjopt).
Ik ben helemaal gek van de Desktop Sidebar
[afbeelding]
Net echtquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef Woutey het volgende:
[[url=http://wtr.wt.funpic.de/foto/files/thumbs/59.jpg]afbeelding][/url]
Super relaxed![]()
Ik gebruik het gratis progje Gadwin Printscreenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoe krijg jij je muis op een printscreen.
Netjes vragen.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoe krijg jij je muis op een printscreen.
Was niet echt een vraag als in; hoe doe je dat.quote:
Je hebt er geen ruk aan .... maar weet jij hoe ik het er af krijg?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Was niet echt een vraag als in; hoe doe je dat.
Maar meer zoiets van, wat heb je er aan.
Lange leven printscreen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |