quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Zout en suiker verwisselen in de kantine whahahaha
Whahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef the900 het volgende:
Een halve kilo gehakt ergens neerleggen waar niemand het snel vindt.
Die is wel stijlloos.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef the900 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:01 schreef Pony-Lover het volgende:
stop heroine in de laptop-tas van collega's die vaak naar het buitenland reizen
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef Blue_MnM het volgende:
Een kennis van mij had een keer overal pluche kabouter beesten ofzoiets neergezet, 1tje op het bureau van de baas, 1tje in z'n auto, passagierstoel met riem om, 1tje voor z'n deur. Die baas snapte er niks meer van![]()
Een vis achter de verwarming leggen of in de airco steken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef the900 het volgende:
Schitterend, die ga ik mooi 'ns op school toepassen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:25 schreef Eastwood het volgende:
zorgen dat je 's avonds als laatste weg gaat, en stug elk bureaustoel 6 bekers water in gieten. Volgende dag is de stof aan de bovenkant opgedroogd, maar het schuim binnenin niet, dus als ze gaan zitten schijt nat. Alleen grappig als je echt alle stoelen doet... stug doorgaan..
En while you're at it; kan je eik net zo goed alle servers ff een formatje gevenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:58 schreef vosss het volgende:
Format c: op de fileserver en de tapes in de hens steken?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:25 schreef Eastwood het volgende:
zorgen dat je 's avonds als laatste weg gaat, en stug elk bureaustoel 6 bekers water in gieten. Volgende dag is de stof aan de bovenkant opgedroogd, maar het schuim binnenin niet, dus als ze gaan zitten schijt nat. Alleen grappig als je echt alle stoelen doet... stug doorgaan..
Waarom is dit leuk? Ik werk al bij Talpa dus dat logo ligt hier overal.quote:-logo's van talpa neerleggen door heel de zaak, met allerlei voorwerpen
Dit hoeft dan ook niet perse op de laatste dag te zijn.![]()
Verkapte ik-werk-bij-Talpa-post....quote:Op woensdag 21 december 2005 10:06 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Waarom is dit leuk? Ik werk al bij Talpa dus dat logo ligt hier overal.
Ik werk helemaal niet bij Talpa. Het was een verkapte TVP.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:11 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Verkapte ik-werk-bij-Talpa-post....![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:13 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Ik werk helemaal niet bij Talpa. Het was een verkapte TVP.
•••
•••
•••
•
Net ff geprobeerd bij een collega! GE-WEL-DIG!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maak een print screen van het bureaublad van je baas en stop alle icoontjes in een map op zn harde schijf.
Die is oudquote:Op woensdag 21 december 2005 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Net ff geprobeerd bij een collega! GE-WEL-DIG!gewoon ff printscreenen in paint, daarna als achtergrond instellen, werkbalk weghalen en voila
hahaha
![]()
Maar wel leuk, ik doe het ook wel eens.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:19 schreef Pony-Lover het volgende:
Ga verkleed als Hitler naar je werk en niet vergeten tegen je baas te zeggen dat z'n vrouw/dochter waardeloos pijpt.
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:57 schreef the_real_joontje het volgende:
Maak een batch file die eindeloos nieuwe mappen aanmaakt en noem het klikhierniet.bat en zet het bestand vervolgens op de desktops van alle pc's op je afdeling![]()
dat heb ik een keer met wat collegae gedaan met een kilo huzarensaladequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef the900 het volgende:
Daar ging ,t bloemetje van je baasquote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef BrauN het volgende:
Loop enkel gehuld in een paarse zwemslip het kantoor binnen. Nodig dan de hele werkvloer uit om mee naar buiten te komen 'omdat je een verrassing voor ze hebt'.
Als iedereen buiten staat loop je naar de auto van de baas, klim je op het dak en draai je een lekkere drol op z'n motorkap.
Zal je 'm op z'n neus zien kijken, jongen!
Lol. Daar kwam de rekening van de autowasstraat.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:29 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Daar ging ,t bloemetje van je baas![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Lol. Daar kwam de rekening van de autowasstraat.
wel óp het koelblok van de processor leggen natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 17:12 schreef Doderok het volgende:
Plaats doorgesneden knoflookteentjes binnenin hun pc.
Vooral effectief bij collega's die deeltijds of op onregelmatige tijden werken. "Daar is de knoflookvreter weer"
Hierna niet meer...quote:Op donderdag 22 december 2005 03:11 schreef lesley het volgende:
heb ej een goede band met de werkgever?
Hehequote:Op donderdag 22 december 2005 03:44 schreef SolidasRock het volgende:
Superhaagie heten en dan in zoetermeer wonen, das net zoiets als een vegetarier die vlees zit te eten...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |