niet op vakantie, maar in snowworld! heel die piste verneukt natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:17 schreef Pakspul het volgende:
Sinds wanneer mogen dikke mensen op vakantie?
Sinds lawinegevaar redelijk is ingedamt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:17 schreef Pakspul het volgende:
Extreme sports!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
niet op vakantie, maar in snowworld! heel die piste verneukt natuurlijk
Ze betalen dubbel omdat ze twee vliegstoelen in beslag nemen. Da's vette handel, mên.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:17 schreef Pakspul het volgende:
quote:
6 uur? Wat moeten ze de eerste 6 uur eten dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja dat stoort mij ook.
Van die vatsige mensen die dankzij hun handycap normale dingen niet goed uit kunnen voeren en dan stom gaan lopen huilen. En het wordt helemaal erg als er dan ook nog zo'n therapeutnerd bij komt die lief gaat doen dat het niet erg is en blablabla.
Lijkt me leuk om een programma te maken: Vetjes is het wild. En dan een groep dikke mensen een oerwoud in sturen. Wedden dat je binnen 6 uur kannibalisme hebt.
Dikke mensen op tv.![]()
![]()
jaaaajaaajaaa zo van "heb medelijden met mij, ik kan toch ook niks aan doen dat ik 3x per dag bij de macdonalds eet" bah triest volkquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja dat stoort mij ook.
Van die vatsige mensen die dankzij hun handycap normale dingen niet goed uit kunnen voeren en dan stom gaan lopen huilen. En het wordt helemaal erg als er dan ook nog zo'n therapeutnerd bij komt die lief gaat doen dat het niet erg is en blablabla.
Lijkt me leuk om een programma te maken: Vetjes is het wild. En dan een groep dikke mensen een oerwoud in sturen. Wedden dat je binnen 6 uur kannibalisme hebt.
Dikke mensen op tv.![]()
![]()
Dan hebben ze nog reserves tussen hun vetrollen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:22 schreef Pakspul het volgende:
[..]
6 uur? Wat moeten ze de eerste 6 uur eten dan?
Nummer 1 smoes: "Jaaah ik heb een stofwisseling ziekte"quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jaaaajaaajaaa zo van "heb medelijden met mij, ik kan toch ook niks aan doen dat ik 3x per dag bij de macdonalds eet" bah triest volk
niet iedereen met overgewicht heeft dat om die redenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jaaaajaaajaaa zo van "heb medelijden met mij, ik kan toch ook niks aan doen dat ik 3x per dag bij de macdonalds eet" bah triest volk
6 uur is lang voor dikketjes hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog reserves tussen hun vetrollen.![]()
![]()
nee maar 90% wel en dat zijn nou juist de mensen die het hardst gaan lopen janken!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:25 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
niet iedereen met overgewicht heeft dat om die reden![]()
Uhu, en uit welk onderzoek is dat gebleken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee maar 90% wel en dat zijn nou juist de mensen die het hardst gaan lopen janken!
onderzoek was net op tv. ned 2, programma vetquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:30 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Uhu, en uit welk onderzoek is dat gebleken?![]()
Ik kan me persoonlijk meer ergeren aan programma's als Perfect, maar dat is een ander verhaal...
zie je wel, je kent het gewoon welquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:35 schreef Lieke_K het volgende:
Haha ja vast!
"Uit onderzoek is gebleken dat overgewicht in 90% van de gevallen veroorzaakt wordt door het driemaaldaags bezoeken van de McDonalds. Eveneens kwam uit dit onderzoek naar voren dat deze 90% ook tot de catogorie behoort die het hardst weent om hun overgewicht"
![]()
ik ga eten![]()
dus moet je maar gaan janken omdat het even niet gaat met skiën? dat stomme wijf deed het voor het eerst! het lukte mij ook niet de eerste keer, dus ga ik ook maar janken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:36 schreef Lieke_K het volgende:
Nou, jij vindt het al een ramp dat ze overgewicht hebben, kan je nagaan hoe zij dat vinden.
Janken om niks is dus hier niet echt aan de orde hè...
En iets meer bewegen dan stom lachen en raar waggelen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:40 schreef Salvad0R het volgende:
die vette wijven moeten eens minder naar de burger king en KFC gaan, en wat meer stokbroden gezond naar binnen werken.
Ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
En iets meer bewegen dan stom lachen en raar waggelen.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja.
en dan van die extra lange jassen aantrekken, zodat die 50kg dijbenen niet zo opvallen
Misschien was het haar zoveelste frustratie? Niet alle mensen janken even snel en om dezelfde redenen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dus moet je maar gaan janken omdat het even niet gaat met skiën? dat stomme wijf deed het voor het eerst! het lukte mij ook niet de eerste keer, dus ga ik ook maar janken?
well, ik vind overgewicht helemaal geen "erge" eigenschap, eerlijk gezegd... Heb ook geen vooroordelen of wat dan ook.... Het is gewoon dat veel zwaarlijvige mensen hun vetheid wijten aan "slechte stofwisseling" of een andere reden waar ze niets aan kunnen doen.... Terwijl ze gewoon verslaafd zijn aan de opiaten die in bepaalde frituurvetten zitten .quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:47 schreef Lieke_K het volgende:
Is er dan niemand die opkomt voor zijn zwaarlijvige medemens? Ik meen dat je wel ergere eigenschappen kunt hebben dan dik zijn...
Daar had ze aan moeten denken toen ze haar 25000e dubbele Quarterpounder with Extra cheese & 5 liter cola naar binnen tankte.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:49 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Misschien was het haar zoveelste frustratie? Niet alle mensen janken even snel en om dezelfde redenen...
*snif snif*quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:47 schreef Lieke_K het volgende:
Is er dan niemand die opkomt voor zijn zwaarlijvige medemens? Ik meen dat je wel ergere eigenschappen kunt hebben dan dik zijn...
*denkt*quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef Lieke_K het volgende:
Goed hè?
Ik zit al minutenlang in de stank van mannen die mensen zonder goede reden moeten afkraken, stel je dat eens voor...![]()
Ik heb al minutenlang de reden dat om dik te worden je toch echt overtollig vet moet creëren op de een of andere manier. Ja, er zijn mensen met stofwisselingsziekten e.d Maar de grote meerderheid leidt gewoon aan de welvaartsziekte vetzucht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef Lieke_K het volgende:
Goed hè?
Ik zit al minutenlang in de stank van mannen die mensen zonder goede reden moeten afkraken, stel je dat eens voor...![]()
Een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:58 schreef Muts24 het volgende:
Mensen mogen best dik zijn zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen. Kheb ook een hekel aan van die lui die tegen je aan gaan lopen mieren dat ze bepaalde zaken niet kunnen door hun compleet uit de kluiten gewassen, o.a. over de knieen puilende vleeskwabben, zonder nou eindelijk misschien toch nog eens actie te gaan ondernemen door bijv. die ranzige baggerburgers met extra veel sauzzz, maar niet te veel sla(!! want dat is vies) naar binnen te schrokken alsof elk moment de massa mensen die echt honger lijdt hem van je af zou kunnen pakken, voor de verandering eens te laten staan.
nou zal ik je wat vertellen, er zaten meerdere dikke mensen in dat programma, het heet daarom ook "vet", die gaan skiën en die heb ik niet zien janken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:49 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Misschien was het haar zoveelste frustratie? Niet alle mensen janken even snel en om dezelfde redenen...
Ja ok, pedofiel zijn is nog erger. Maar verder.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:47 schreef Lieke_K het volgende:
Dan weet je wat de schadelijke gevolgen zijn van de opkomende BIG MAC generatiequote:Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef joyvke het volgende:
Als je zo'n hekel hebt aan dikke mensen, waarom uberhaupt kijken naar zo'n programma -.-;.
toen ik hem de tv aanzette stond hij toevallig op 2. ze waren in snowworld en ik denk 'he leuk wintersport voorproefje', het was leuk totdat zo'n domme dikke wijf alleen maar loopt te janken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef joyvke het volgende:
Als je zo'n hekel hebt aan dikke mensen, waarom uberhaupt kijken naar zo'n programma -.-;.
Ik hoor je niet over je fitness instructeur of je collega hockey dames.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:26 schreef joyvke het volgende:
Als je het tegen mij hebt, ik wil best vertellen wat ik op een dag eet en wat ik doe aan beweging. Mag je samen met mijn dietiste zeggen dat je er niets van snapt. En ik wil je ook wel uitleggen wat de reden is dat ik dik ben geworden en na 4 jaar pas 'stabiel' ben qua gewicht.
Kortzichtige mensen ik wordt er dood moe elke keer mezelf te moeten verdedigen en mijn 'levens' verhaal te moeten vertellen, omdat ze denken dat ik dagen in de Mac rond breng -_-.
En": "Ik ga even een half uurtje hardlopen"quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:31 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik hoor je niet over je fitness instructeur of je collega hockey dames.![]()
whahaha je bedoelt op tv?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:56 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn ouders en broer zijn shownieuws aant kijke :/
Erfelijk, maar ook pas sinds de galblaas eruit was gehaald. Daarvoor woog ik al heel lang hetzelfde(normale bmi).quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:52 schreef ToYDoLL het volgende:
mm maar bij jou is het dus erfelijk bepaald, niet het type waar het over ging dacht ik zo.
Nou, ik heb dat programma toevallig vorige week gezien en ik weet heel goed over wie het hier gaat. Vorige week gingen ze touwklimmen. Toen stond ze een halve meter hoog, wou naar beneden, een jongen onder haar kon haar niet tegenhouden. Gevolg: ze lag op de grond en ging janken. Toen ging die jongen ook nog janken omdat hij vond dat het zijn schuld wasquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:49 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
jaaah kijk, iemand die het ook heeft gezien en weet waar ik over praatquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:00 schreef Nenootje het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat programma toevallig vorige week gezien en ik weet heel goed over wie het hier gaat. Vorige week gingen ze touwklimmen. Toen stond ze een halve meter hoog, wou naar beneden, een jongen onder haar kon haar niet tegenhouden. Gevolg: ze lag op de grond en ging janken. Toen ging die jongen ook nog janken omdat hij vond dat het zijn schuld wasEen kwartiertje later gingen ze over een touwbrug lopen en toen durfde ze niet verder en ging ze nog maar eens huilen.
Dat je je daar wat van aantrektquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:58 schreef joyvke het volgende:
[..]
En ik word er verdrietig van dat mensen denken dat ik een lui, vet vadsig varken ben dat zich dalijks tegoed doet aan allerlei lekkere dingen.
ik word wel nieuwsgierig naar het programmaquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:00 schreef Nenootje het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat programma toevallig vorige week gezien en ik weet heel goed over wie het hier gaat. Vorige week gingen ze touwklimmen. Toen stond ze een halve meter hoog, wou naar beneden, een jongen onder haar kon haar niet tegenhouden. Gevolg: ze lag op de grond en ging janken. Toen ging die jongen ook nog janken omdat hij vond dat het zijn schuld wasEen kwartiertje later gingen ze over een touwbrug lopen en toen durfde ze niet verder en ging ze nog maar eens huilen.
voornamelijk welquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:06 schreef Lieke_K het volgende:
Ah ok, ik snap dat het hier dus gewoon gaat om een aanstelster. Dat had dus niets te maken met haar omvang...
het ging mij voornamelijk over dat aanstellerig gedoe, maar ik denk dat andere fokker voornamelijk om haar omvang gingquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:23 schreef Lieke_K het volgende:
Nah kijk eens aan! Dan zijn we er uit![]()
voor de helft ben ik het met je eens. ik ben neit dik omdat ik alst heb van een stofwisselingsziekte, ik vrete gewoon teveel en beweeg te weinig. en ja, er zijn veel dikke mensen die hun eigen schuld in het dik zijn niet willen erkennen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
well, ik vind overgewicht helemaal geen "erge" eigenschap, eerlijk gezegd... Heb ook geen vooroordelen of wat dan ook.... Het is gewoon dat veel zwaarlijvige mensen hun vetheid wijten aan "slechte stofwisseling" of een andere reden waar ze niets aan kunnen doen.... Terwijl ze gewoon verslaafd zijn aan de opiaten die in bepaalde frituurvetten zitten .
Dat soort mensen mogen van mijn part geliquideerd worden en als voedselpakket naar Afrika gestuurd worden, want de enige die schuld heeft aan die extra kilo's.... is diegene zelf, met een macdonaldsverslaving .
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
whahaha nu op ned 2.
stom dik wijf die probeert te skiën, maar het niet kan.
ze loopt nu heel de tijd te janken!
Doe eens normaal man en loop niet heel de tijd te janken!
Bitch!
als je dikker bent verbruik je meer energie met langzaam ebwegen dan je dunne medemens. als je een sportschool apparaat op vetverbranding programma zet dan dwingt hij je om langzaam te gaan: je hartslag schiet snel omhoog als je nog geen conditie hebt.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:07 schreef flamoes het volgende:
Nou is een dik wijf, jankend op de ski-piste een stom gezicht, maar kijk eens in een sportschool.. Ik zie ze altijd komen en gaan, en alles op hun dooie gemak. Op de loopband met een slakkegang van 2 km/u, kunnen hun ene poot niet voor de andere zetten.
Dan maar ff fietsen, zadel verdwijnt in ass en ze trappen zo langzaam dat je met een normale fiets gewoon zou omvallen. Dan op het langlauf-apparaat *sjok* *sjok*![]()
Alles moet zooooooo langzaam!! want stel je voor dat je moe word en gaat zweten!
Dat is het soort volk wat 3 maanden zo aan het scharrelen is en dan hun abonnement weer opzegt omdat het toch niet helpt, dat stomme sporten..En dan kunnen zeggen ze dat ze er echt alles aan hebben gedaan!!
Je kan beter de hele dag chips vreten op de bank!
ik denk niet dat iedereen dik zou zijn als dik zijn geaccepteerd werd. maar dan nog. je hoeft het niet te accepteren, maar je hoeft mensen ook niet te kwetsen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:40 schreef flamoes het volgende:
Maar stel je nou eens voor, een wereld waar niemand commentaar heeft op mensen die te dik zijn. Dan betekend het dat ze gewoon behandeld worden als dunne mensen en net zo aantrekkelijk gevonden worden. Het gevolg zou dan dus zijn dat ze zich totaal geen zorgen maken om hun dikke lijf. Gevolg: iedereen vreet wat ie wil en niks aan sport doen. Is dat de oplossing? Ik ben achteraf blij dat het zeer deed om dik te zijn, anders was ik nooit die 40 kilo kwijt geraakt. Ik deed het voor mezelf, maar het voelt ook goed om beter geaccepteerd te worden.
Buitenlanders..... !quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja ok, pedofiel zijn is nog erger. Maar verder.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |